Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Ioniq bez elektromotoru nekoupíte

Kompaktní Hyundai Ioniq je specifický ekologický model korejské značky. Nejobyčejnější variantou bude hybrid, který bude soupeřit třeba s Toyotou Prius. Následovat bude plug-in hybrid s možností dobíjení baterek ze zásuvky a také čistý elektromobil, který se pro změnu vymezuje třeba proti Nissanu Leaf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91i77r64e91k 27G70a32j86e91r 5201616309400

"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.

0/−1
9.3.2016 1:17

K89a73m69i13l 32D16o50l53e86z44e41l 6382256844582

korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.

0/−3
7.3.2016 13:53

J27i94ř19í 56S94m40e32t80a24n86a 7965579982578

Kecy majitele ojeté škodovky!Rv

+3/0
7.3.2016 17:08

P88e12t10r 92P30e84t88r 8121458958182

Já mám korejské auto 20 let staré (vlastním jej 10 let), a měním jen olej. Pro mě to byla výborná investice vzhledem k tomu, že prakticky skoro nic neutratím za servis.

0/0
8.3.2016 7:37

J63a59n 14D43l33o62u12h85ý 7734689950119

Kolik s nim najedete za rok?

0/−1
8.3.2016 7:58

P14e35t10r 66Z91a55s25k34o58č50i95l 2965422408449

Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!

+1/−1
7.3.2016 12:26

M93a10r68t25i58n 22K48a41r79á27s47e89k 9338943718358

Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...

+1/0
7.3.2016 15:32

P88e92t11r 94Z67a29s27k96o56č29i70l 2595222638179

Hlavně řešej furt CO2, a na to má kontejnerová doprava úplně stejnej dopad jako osobní auta. Správně by ale měli řešit jedovaté a rakovinotvorné splodiny, na což tedy kontejnerová doprava vliv nemá, ale potom zase blábolej nesmysly tvrzením, že elektromobily znečíštujou prostřednictvím tepelnejch elektráren, protože tepelný elektrárny na 99% těchhle látek maj filtrace (kdežto auta samozřejmě ne, a jsou tam i další důvody). Prostě jakmile v tisku někdo začne mluvit o elektromobilech, tak to je blábol nad blábol.

+1/0
7.3.2016 16:06

M10a92r28t17i84n 14K53a47r87á65s93e30k 9488543658918

Kdo resi CO2? EU resi primarne prave oxidy dusiku apod (na ne je tvrda norma EURO), CO2 se resi podruzne (primarne kvuli snizeni importu ropy).

"Vyfuky" v tepelne elektrarne jsou samozrejme blabol...

0/0
7.3.2016 16:20

P39e85t25r 16Z14a40s45k76o73č81i71l 2685382508879

CO2 řeší EU přece, na iDNESu spousta článků, třeba tady: http://ekonomika.idnes.cz/emise-co2-v-roce-2015-novych-aut-loni-klesly-ffw-/test.aspx?c=A160301_074355_test_suj

0/0
7.3.2016 16:25

M28a26r20t46i96n 15K87a85r30á45s54e22k 9388723988788

No resi je, vzdyt to pisu v tom clanku na ktery reagujete, ale u u aut se resi primarne emise skoldivych latek (norma EURO, auto ktere ji nesplni nesmi jezdit), a podruzne emise CO2 (resp spotreba - kvuli snizeni importu ropy) - na to je volna norma na emise CO2 - kdo ji splni je v pohode, kdo ji nesplni tak jen musi zaplatit dodatecne zdaneni....

+1/0
7.3.2016 16:36

M51i89r37e41k 72G95a56j13e69r 5571506429130

Auta se tolik resi proto, ze se na nich da hodne vydelat. V nekterych zemich lze dostat dotaci od statu. A mnozi lide jsou ochotni zaplatit za auto treba o 200 tisic vic, aby "ekologicky" usetrili 70 ticic.

0/−1
9.3.2016 1:19

J42a84n 18V46e77s74e13l37ý 5174673852511

Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.

0/0
7.3.2016 11:48

M10a94r70t58i28n 16K13a74r13á29s77e11k 9198243318698

Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...

Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...

+1/0
7.3.2016 15:35

J17a76n 49V63e54s81e87l60ý 5464743602971

Spíše prvního auta, toho auta, kterým se bude jezdit vždycky, když to půjde. Až to nepůjde, tak se přesedne do spalováku a všechny budou prudit vibrace, pomalá reakce auta na zmáčknutí plynu, smrad, ...

0/0
7.3.2016 17:42

M95a50r44t31i51n 89K71a11r84á54s51e50k 9478673108228

Tak jak u koho, uz dneska nekdo najezdi "druhym" autem vice nez prvnim...

Ono je to celkem jedno jak mu budeme rikat, zkratka ja to vidim tak, ze lidi budou mit v blizke budoucnosti casto 1 vetsi spalovaci auto ne dalsi cesty (a dobu kdy jsou potreba 2 auta najednou) a 1 mensi na mensi dojizdeni. Ktere nakonec najede vice je otazka...

+1/0
7.3.2016 17:45

J16i17ř37í 62S52c43h30m40i28d31t 3959281164207

Na pojíždění po okolí mám elektrokolo, do města ideál, vleze se i do výtahuR^

0/0
8.3.2016 0:44

M21a52r54e15k 78M61a84l55ý 1582298511300

To by se musela změnit cenová politika elektroaut, resp. by musely automobilky ty auta umět vyrobit a prodat za přijatelnou cenu. Pak člověk zkousne všechna ta jejich negativa a na cestu do města to bude ideální.

Ale půl až třičtvrtě mega za pidiauta jako Peugeot Ion nebo Nissan Leaf je absolutní nesmysl, Renault Twizzy nepočítám, to není auto :-) Jako ojeté sice klesají víc než klasická auta, ale stejně je to proti spalováku drahé. A to přitom fandové tvrdí, jak je elektroauto jednoduché a bezúdržbové.

0/0
8.3.2016 8:44

M83a62r35t97i26n 86K81a75r53á39s47e97k 9548613298138

No tak ony ty predikce pocitaji prave s poklesem ceny elektroaut, nidko pri smyslech nebude tvrdit, ze se za par let masove rozsiri popelnice typu Peugeot iOn za cenu 700 tisic kc....

0/0
9.3.2016 9:15

M13a29r92e53k 93M74a42l97ý 1952428881470

Otázkou je, jestli ten pokles ceny, se kterým se počítá je reálný, nebo je to jenom zbožné přání. Budoucnost ukáže...

0/0
9.3.2016 9:26

J36a60n 57D17l20o32u59h67ý 7154309150189

Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).

+1/−1
7.3.2016 11:21

M45a40r65t81i14n 56K59a26r41á81s52e39k 9358963358198

No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...

+2/0
7.3.2016 11:25

M29a36r12e83k 97M43a48l92ý 1812408861310

To není pravda. Třeba Lexus RX (ale i GS) se prodává jako hybrid, který nejde nabít ze zásuvky a prodává se velice dobře. Má to svoje opodstatnění, v nabídce nahrazuje diesel, který Lexus RX ani GS vůbec nenabízí. Jak už bylo řečeno, pomáhá při rozjezdech, v kolonách vě měste, akceleraci. A dobíjí se průběžně při ustálené jízdě.

+2/0
7.3.2016 11:33

M12a61r96t82i23n 84K18a62r18á60s93e48k 9818713168538

Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...

+1/0
7.3.2016 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.