Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai Ioniq bez elektromotoru nekoupíte

Kompaktní Hyundai Ioniq je specifický ekologický model korejské značky. Nejobyčejnější variantou bude hybrid, který bude soupeřit třeba s Toyotou Prius. Následovat bude plug-in hybrid s možností dobíjení baterek ze zásuvky a také čistý elektromobil, který se pro změnu vymezuje třeba proti Nissanu Leaf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M80i47r33e64k 88G70a96j35e91r 5251346589680

"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.

0/−1
9.3.2016 1:17

K55a24m97i91l 38D56o81l39e76z46e89l 6512416754322

korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.

0/−3
7.3.2016 13:53

J43i25ř80í 81S71m36e98t28a55n91a 7305979822508

Kecy majitele ojeté škodovky!Rv

+3/0
7.3.2016 17:08

P52e41t91r 86P52e31t74r 8371698108722

Já mám korejské auto 20 let staré (vlastním jej 10 let), a měním jen olej. Pro mě to byla výborná investice vzhledem k tomu, že prakticky skoro nic neutratím za servis.

0/0
8.3.2016 7:37

J55a35n 13D11l43o22u56h94ý 7734919750439

Kolik s nim najedete za rok?

0/−1
8.3.2016 7:58

P52e85t42r 55Z94a52s10k17o57č98i87l 2345142968649

Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!

+1/−1
7.3.2016 12:26

M88a53r57t15i55n 80K18a26r10á94s27e22k 9788733138188

Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...

+1/0
7.3.2016 15:32

P58e75t97r 49Z11a19s75k78o84č69i91l 2255562468789

Hlavně řešej furt CO2, a na to má kontejnerová doprava úplně stejnej dopad jako osobní auta. Správně by ale měli řešit jedovaté a rakovinotvorné splodiny, na což tedy kontejnerová doprava vliv nemá, ale potom zase blábolej nesmysly tvrzením, že elektromobily znečíštujou prostřednictvím tepelnejch elektráren, protože tepelný elektrárny na 99% těchhle látek maj filtrace (kdežto auta samozřejmě ne, a jsou tam i další důvody). Prostě jakmile v tisku někdo začne mluvit o elektromobilech, tak to je blábol nad blábol.

+1/0
7.3.2016 16:06

M57a66r51t25i85n 29K62a44r69á41s59e76k 9408303438538

Kdo resi CO2? EU resi primarne prave oxidy dusiku apod (na ne je tvrda norma EURO), CO2 se resi podruzne (primarne kvuli snizeni importu ropy).

"Vyfuky" v tepelne elektrarne jsou samozrejme blabol...

0/0
7.3.2016 16:20

P60e91t72r 56Z45a15s40k77o25č12i54l 2485582718659

CO2 řeší EU přece, na iDNESu spousta článků, třeba tady: http://ekonomika.idnes.cz/emise-co2-v-roce-2015-novych-aut-loni-klesly-ffw-/test.aspx?c=A160301_074355_test_suj

0/0
7.3.2016 16:25

M31a88r87t93i86n 73K47a64r43á73s51e10k 9778433548638

No resi je, vzdyt to pisu v tom clanku na ktery reagujete, ale u u aut se resi primarne emise skoldivych latek (norma EURO, auto ktere ji nesplni nesmi jezdit), a podruzne emise CO2 (resp spotreba - kvuli snizeni importu ropy) - na to je volna norma na emise CO2 - kdo ji splni je v pohode, kdo ji nesplni tak jen musi zaplatit dodatecne zdaneni....

+1/0
7.3.2016 16:36

M36i91r97e65k 11G70a51j32e11r 5611756759470

Auta se tolik resi proto, ze se na nich da hodne vydelat. V nekterych zemich lze dostat dotaci od statu. A mnozi lide jsou ochotni zaplatit za auto treba o 200 tisic vic, aby "ekologicky" usetrili 70 ticic.

0/−1
9.3.2016 1:19

J39a29n 12V55e94s41e87l35ý 5294863542171

Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.

0/0
7.3.2016 11:48

M22a70r62t40i10n 81K56a89r47á32s78e67k 9508293288458

Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...

Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...

+1/0
7.3.2016 15:35

J71a84n 22V70e88s95e44l32ý 5974313482231

Spíše prvního auta, toho auta, kterým se bude jezdit vždycky, když to půjde. Až to nepůjde, tak se přesedne do spalováku a všechny budou prudit vibrace, pomalá reakce auta na zmáčknutí plynu, smrad, ...

0/0
7.3.2016 17:42

M75a74r17t15i52n 58K87a10r88á90s11e78k 9288843988178

Tak jak u koho, uz dneska nekdo najezdi "druhym" autem vice nez prvnim...

Ono je to celkem jedno jak mu budeme rikat, zkratka ja to vidim tak, ze lidi budou mit v blizke budoucnosti casto 1 vetsi spalovaci auto ne dalsi cesty (a dobu kdy jsou potreba 2 auta najednou) a 1 mensi na mensi dojizdeni. Ktere nakonec najede vice je otazka...

+1/0
7.3.2016 17:45

J50i43ř14í 74S23c51h62m43i73d82t 3279261354407

Na pojíždění po okolí mám elektrokolo, do města ideál, vleze se i do výtahuR^

0/0
8.3.2016 0:44

M41a77r43e43k 24M72a24l73ý 1252918401270

To by se musela změnit cenová politika elektroaut, resp. by musely automobilky ty auta umět vyrobit a prodat za přijatelnou cenu. Pak člověk zkousne všechna ta jejich negativa a na cestu do města to bude ideální.

Ale půl až třičtvrtě mega za pidiauta jako Peugeot Ion nebo Nissan Leaf je absolutní nesmysl, Renault Twizzy nepočítám, to není auto :-) Jako ojeté sice klesají víc než klasická auta, ale stejně je to proti spalováku drahé. A to přitom fandové tvrdí, jak je elektroauto jednoduché a bezúdržbové.

0/0
8.3.2016 8:44

M55a80r83t42i51n 14K95a37r80á63s27e72k 9988333218728

No tak ony ty predikce pocitaji prave s poklesem ceny elektroaut, nidko pri smyslech nebude tvrdit, ze se za par let masove rozsiri popelnice typu Peugeot iOn za cenu 700 tisic kc....

0/0
9.3.2016 9:15

M40a68r40e71k 73M58a58l32ý 1452848701350

Otázkou je, jestli ten pokles ceny, se kterým se počítá je reálný, nebo je to jenom zbožné přání. Budoucnost ukáže...

0/0
9.3.2016 9:26

J91a75n 28D22l43o95u94h81ý 7594419400239

Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).

+1/−1
7.3.2016 11:21

M29a97r58t77i60n 69K44a89r61á51s43e55k 9608683538958

No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...

+2/0
7.3.2016 11:25

M31a60r96e66k 43M70a45l14ý 1452148391130

To není pravda. Třeba Lexus RX (ale i GS) se prodává jako hybrid, který nejde nabít ze zásuvky a prodává se velice dobře. Má to svoje opodstatnění, v nabídce nahrazuje diesel, který Lexus RX ani GS vůbec nenabízí. Jak už bylo řečeno, pomáhá při rozjezdech, v kolonách vě měste, akceleraci. A dobíjí se průběžně při ustálené jízdě.

+2/0
7.3.2016 11:33

M37a39r23t98i37n 27K52a74r10á80s71e74k 9498793738498

Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...

+1/0
7.3.2016 10:49







Najdete na iDNES.cz