Diskuze
Hyundai Ioniq bez elektromotoru nekoupíte
Děkujeme za pochopení.
M70i95r43e54k 96G66a34j63e24r
"... bylo kompletně postaveno na ekologických principech" - opet davka vymyvani mozků.
K10a75m52i88l 16D20o32l51e78z77e98l
korejske auto a jeste experimentalni model ? Zivotnost max 3-5 let. Vyborna investice.
P43e74t85r 57Z52a21s34k43o24č59i58l
Co furt blábolej u elektromobilů+hybridů o ekologii? Jestli někdo chce řešit ekologii, tak ať upravej třeba motory kontejnerovejch lodí či rozjedou jaderky ve velkým, ale řešit to u každýho auta?!
M67a36r25t87i90n 71K31a13r33á60s14e63k
Tak auta se tolik resi proto, ze treba na lidi ve mestech v CR (i vetsine jinych zemi), maji kontejnrove lode dopad nula nic, fosilni elektrarny dopad minimalni, a automobilova doprava je den z hlavnich zdroju znecisteni...
J69a22n 40V65e33s90e17l18ý
Za takových 5 let budu potřebovat nové přibližovadlo pro celou rodinu. Pokud dají Korejci dobrou cenu, tak by se mi PHEV verze moc líbila.
M62a79r40t53i43n 83K95a97r93á21s98e39k
Cena je otazka no, plugin hybrid ale nejspis nikdy dobrou cenu uz z princimu mit nebude (ma jak spalovaci motor - nejdrazsi soucast spalovaciho auta, tak elektromotor a baterky - nejdrazsi soucast elektroauta)...
Budoucnost vidim v ciste elektroautech, ktere budou plnit roli druheho auta v rodine - tj lidi budou mit klasicky spalovak a k nemu eauto, misto 2 spalovaku...
J28a86n 64D20l23o80u92h37ý
Kdyz hybrid, tak musi byt plug-in, jinak to uplne postrada logiku. Jak kdyby mi nekdo prodal mobil bez konektoru na nabijeni s tim, ze preci baterku muzu vyndat a dobit si ji jinde ( paralela na dobiti spalovacim motorem ).
M47a28r80t44i45n 17K79a76r50á68s33e92k
No tak ony klasicky hybrid ma malinkou baterku, kterou nema moc smysl doma nabijet. Ucel je zvysit kroutak pri rozjezdech a akumulovat energii pri brzdeni...
M16a69r79t28i51n 17K62a69r81á34s57e14k
Celkem zajimave auta, nejpodstatnejsi parametr je ale prave ta cena, jsem celkem zvedavy jaka bude...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...