Diskuze

Elektrický zázrak při testech zdolal řidiče a jel by klidně dál

Technologická společnost se sídlem v lichtenštejnském Vaduzu přivezla do Ženevy evoluci loňského konceptu Quantino, která se navenek odlišuje především výrazně žlutým zbarvením. Jenže model, který jsme před rokem považovali jen za další z řady vizionářských projektů, teď nemá daleko k sériové výrobě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P63e84t75r 71D31l20o77u25h71ý

10. 3. 2016 14:03

Kromě níže uvedených nepřesností mi není jasná další věc. Článek dodává 300A při napětí JEN 48V, což je výhoda proti běžným "silnoproudým" zařízením. Nemohu si pomoct, ale pokud je nižší napětí, tak proud musí být větší, aby se dosáhlo stejného výkonu. No nic. V kombinaci s dalšími údaji celému projektu věřím podobně, jako před pár lety velmi propagovaný pohon na stlačený vzduch. Údajně vše bylo před dokončením, jednoduché, levné, výhodné. Drobná muška ale je, že jsem ještě neviděl ani jedno funkční auto.

0 0
možnosti

Může mi někdo říct, kde že jsou v tom malinkém autě skchované ty nádrže o objemu 320 litrů? Takže místo kufru si vozí v nádrži kapalinu. která se v ní bude přelévat z jedné strany na druhou. Zkuste si jet s malým autem a v něm vézt takovédle obrovské nádrže a zjistíte co to udělá když se tam ta hmota rozpohybuje. Vyletíte ze silnice ani nevíte jak.

Teda podle popisu to vypadalo všechno úžasně. Ale pak se nad tím člověk zamyslí a zjistí že tam je spousty háčků. Co už sazmořejmě autoři neprozradí.

0 0
možnosti

Tohle už vypadá nadějněji. Rychlý způsob doplnění energie srovnatelný se současným tankováním. K tomu podstatně vyšší dojezd oproti čistě bateriovým elekromobilům.

A ideální pro státní aparát. Když se to bude vyrábět za 2,70Kč za litr, tak je to ideální náhrada za současná paliva. Když na to stát uvalí současnou spotřební daň a DPH a přidají se k tomu marže výrobce, distributora a prodejce, tak jsme zase na 30 korunách za litr. Dovedu si představit, že z toho důvodu by to mohlo získat i podporu ze strany státních úředníků :).

Ono je vůbec zajímavé, že řeší, pokud někdo jezdí v dieselu na olej a jezdí tak na palivo, za které neplatí spotřební daň, ale už neřeší, že elektromobily nabíjené ze zásuvky spotřební daň neplatí. Na to určitě taky dojde, jen co se elektromobily rozšíří a začne klesat spotřeba paliv zatížených spotřební daní :).

0 0
možnosti

M86a75r86e87k 74M31a11l45ý

9. 3. 2016 16:20

Ne, nevypadá to nadějněji.

0 0
možnosti

Liechtensteinové měli po r. 90 zájem se vrátit na Moravu, kde 800 let žili a udělat z ní finanční a technologické centrum střední Evropy. Naši debilní politici a úředníci jim to zatrhli. To tak, cizácká šlechto, ještě nás budete nutit robotovat na panském!!!

0 1
možnosti

Tohle už vypadá jako cesta, kterou by se automobilismus mohl ubírat..

4 2
možnosti

P98e68t78r 45K59l46e45i70n

8. 3. 2016 20:33

Napadá mě několik věcí. Sen? ...jakože konec ropy pro osobní autodopravu?

Při cenách co říká a dojezdu na to by to tak bylo. Cena by se statníma daněma uměle zvedla do nebe.

0 0
možnosti

tak nevím

300A x 48V = 14400W

1 0
možnosti

V25í98t 35O39ž16a74n86a

10. 3. 2016 7:45

Ano, je to slabé jak čaj.

A pro autora: kapacita akumulátoru se udává v kWh a ne v kW za hodinu (kW/h).

0 0
možnosti
Foto

po 14 hodinách a 3 minutách nepřetržitého provozu quantino vrátilo do garáží kvůli únavě řidiče, v jeho 159litrových nádržích zbývalo podle tiskové informace ještě 78 % paliva (elektrolytu).

Takže nádrž vyčerpaná do nuly za zhruba 64. hodin provozu ?

0 0
možnosti

Vzhledem k chybne uvadenemu rozvoru ocekavam, ze i tech 14 hodin nepretrziteho provozu neni verohodny udaj. Spis bych si typoval na podvod. Vyberou penize od bank a investoru, co na to skoci a s mnoha milionama Eur za sebou zavrou dvere.

1 0
možnosti
Foto

pohání čtveřice trojfázových asynchronních elektromotorů ? Ty články zvládnou střídavý proud ?

0 0
možnosti

články ne měnič ano.....

0 0
možnosti

:-Pmožná ujel 700km za 30 litrů elektrolytu a jde o cenu za kolik se ten elektrolyt bude prodávat jestli bude za 30 korun tak sme zase u benzinu protože to bude stát stejně a určitě to žádný lidumilové nebudou aby ho dávali za výrobní a provozní náklady 2,70 i když by to podporovalo prodej aut.;-)

0 0
možnosti

prakticky 50% ceny benzínu je daň.... dá se tedy čekat že by se k tomuto státy přiklonili i u toho elektrolitu, je to jen otázka času...

0 0
možnosti