Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucí VW Polo jako SUV bez střechy není jen koncept. Šéf připustil výrobu

Rozměry je blízké Volkswagenu Polo, liniemi zase jasně navazuje na nový tiguan, který za pár týdnů vystartuje do prodeje. Prototyp crossoveru bez střechy s nekonvenčním jménem T-Cross Breeze vypadá velmi realisticky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M57i37r76e45k 18G30a63j69e58r 5881806269600

"sprint z nuly na sto vypočítali na 10,3 sekundy" - to je spise loudani. A dost mam obavy z te umele inteligence auta. To, ze se meni neustale jeho nastaveni, nevidim nutne jako vyhodu. Casto ta umela inteligence napodobuje nezkusene mlade ridice a tomu, kdo sam chce auto ovladat, leze na nervy.

0/0
13.3.2016 5:44

A28n90d87r31e21j 85O26l96e82k15s65a 3465681167461

Jako obojživelník by to bylo super. Kde má trysky?

0/0
12.3.2016 14:09
Foto

M40i52r78o50s62l82a77v 90S70t60e84i69n23e97r 6648564273275

Výhoda pro zákazníky, je to vůz, který stojí na pevném základě, střecha totiž normálně musí celou karoserii vyztužit. Kabrio má proto daleko delší životnost, podlahové plechy jsou silnější a více vyztužené, neprorezaví tak rychle.

Pokud ovšem bude skládat střechu automat, zůstane vzadu v kufru mnoho místa vyhrazeného střeše jinak nevyužitelného. Francouzské řešení, s bočnicemi a se srolovací gumou nahoře, je levnější a splní také svůj účel. Srolovaná střecha nemusí do kufru, visí vzadu nad zadním sklem. Škodovácké řešení se sklem je těžké a často netěsní nebo blokuje mechanicky.

Ale zejména ženy milují čerstvý vzduch a volný prostor nad autem.

+1/0
12.3.2016 13:39
Foto

J38i82ř11í 80D52v85o85ř23á77k 5735319200978

Polo , SUV , kabriolet ? Kapro , jahodovo knedlo , zelo ?

+3/0
12.3.2016 13:31

A49n23d27r38e16j 19O39l63e76k49s10a 3275701357251

...na kari;-D

0/0
12.3.2016 14:08

J12a97n 28P58e48k29a 5393333443

Takže je to nová verze Tiguanu, ne Pola. Proč píšete lživé nadpisy, pane Dvořáku?

0/0
12.3.2016 10:58

M59i98r92o64s48l14a14v 68Š59u62r45g56o95t 6689588460862

Ted uz tedy vime, proc centrala VW zakazala na faceliftovanem Yeti pouzit ony charakteristicke a fešácké predni mlhovky, udajne kvuli nakladum... Pritom to bylo jedinecne designove reseni, ktere se mohlo dale rozvijet a stat se motivem pro vsechny pristi modely Yeti... Misto toho bude novy Yeti odvozeny od noveho SUV Seatu, coz je vuz s designem, ktery maji vsichni na teto velikosti SUV, od Japonska, pres Koreu az po Evropu. Uniforma jako vysita... Zatimco VW bude nad davem vycnivat..

0/0
12.3.2016 8:51

P62e60t42r 11O62t81r59u69b21a 6786558722715

Tak Roomster zlikviduji udajne pro predpokladane nizke prodeje a toto budou vesele vyrabet?

+1/0
12.3.2016 8:47

O78n20d88ř81e78j 16O25p73r25š72a45l 5401671183893

Není už trochu přeSUVéčkováno?

+3/0
12.3.2016 8:30

V68l15a39d68i22m60í65r 78H90a43u95k 1276431938

Tak pro koho vlastně dělá pan Kabaň?

0/0
12.3.2016 8:07

J36a35n 58N95o86v82á34k 6664234

To se mi líbí.

+2/−2
12.3.2016 0:47

A88n52d30r23e47j 87O96l69e94k73s68a 3115161487851

Vy máte ale fkus...

+1/0
12.3.2016 14:11

I60v21a23n 40S97o47t 6829874816798

Pro americký trh ideálně v dieselu !

+2/0
12.3.2016 0:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.