- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemám dobrou zkušenost s koupi auta přes inzerát, zlatě autobazar kde jsou auta v jejich vlastnictví, nekoupíte kradené.
Prodavat nebo kupovat auto "na ulici" znamena nenacpat desetitisice autobazaru. Coz se te asociaci autobazaru moc nehodi do kramu. A kdyz uz auto kupuju tak jako tak by si na to clovek, ktery se v autech nevyzna, mel vzit s sebou mechanika. A je jedno jestli pro ni jdu do bazaru nebo ne.
Já koupil auto na ulici.Jel jsem si pro něj 200 kilometrů,auto jsem si prověřil podle vinka které mi majitel během dopisování poslal.Servisní knížka, k ní obálka s fakturami ze servisu a dokonce i účtenky od nákupu žárovekProstě kompletní historie vozu.
Nákupu v bazaru bych se nebál ovšem nejsem tak naivní abych si myslel že za 60-80tis dostanu super káru.Každý snad ví že výkupní cena těchto aut je poloviční,možná 2/3 ceny.Možnosti jsou tři.Koupit za 80 a smířit se s tím že mám auto za 50.Najít v bazaru auto za 130 a celodenním váháním a předstíranými odchody z bazaru srazit cenu na 100 (vyzkoušeno,funguje v AAA) a nebo poslední možnost je hledat jako já a koupit na ulici.Hlavní je nespěchat a investovat čas a peníze do hledání.Není od věci i individuální dovoz,není to takový problém jak si mnozí myslí,jen to stojí víc času a pár tisíc navíc.
Že se přes inzeráty prodávají šroty musí být jasné, i staré auto chce třeba někdo prodat místo sešrotování ale ten dotyčný inzerent je neprodává o sto tisíc dráž a netvrdí, že je nebourané a s malým nájezdem. Soukromníci vám doma opravdu stáčet tachometr nebudou a už vůbec nebudou zadělávat stopy po bouračce nebo jiné závady.
„Nejvíce takových vozů se prodává prostřednictvím soukromé inzerce“ - Vyplývá to z šetření Asociace autobazarů. Netřeba číst dále.
Tak zrovna v Essech jsem viděl nekvalitně opravené bouračky už několikrát a přestává mě to překvapovat. Když někdo volá že si vybral auto v Esech nebo áčkách a chce jej prohlídnout jedu tam vždy se skepsí.
tak logicky, když mám problémovej kýbl, kterýho se nemůžu zbavit, dám ho do výkupu AAA nebo Esa. Běžná praxe
nákup v bazaru nikdy
jedině 1. majitel a chci ho vidět
Auto ESA že odmítá ročně 5000 vozidel?
Vždyť by je mohli stočit o dvěsta tisíc, naleštit a "výhodně" prodat nějakýmu troubovi, jako ty ostatní
No kdyby stát oželel těch 20% spotřební daně a 21% DPH, tak by se i nová auta kupovala více, takto máme peníze jen na ta ojetá, a protože u nás v bazarech je hodnota 90% aut, těžce pod 50% toho co za to bazar chce, nezbývá nic jiného než si to auto koupit od známého s dohledatelnou známou minulostí, nebo z ciziny z ofiko výkupu autosalonů.