- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chcete-li, aby se podobní vypečení roboti od vás drželi hodně daleko, dejte si na auto velké samolepky Keanu Reevese.
Vidím to jasně. Dá se to do provozu. Po prvních pár stovkách mrtvých nahlédnou, že je potřeba seštelovat bezpečnost. Takže to vesměs bude stát nebo pojede nanejvýš poloviční rychlostí oproti ostatním autům. Jedině tak je možné vyloučit kolize při libovolné reakci okolních účastníků.
A nezlepší se to do doby, než budou všechna robotická a budou se koordinovat navzájem.
Kdo bude v budoucnosti odpovědný za havárii? Majitel vozidla, který se spolehne na to, že nebude muset dávat na nic pozor, anebo výrobce vozidla?
Já jenom nedokážu pochopit jak si auto (robot) jedoucí rychlostí 3 km v hodině (podle článku) může myslet že se dostane před autobus který jede o 20 víc. To vypadá na nějaký lag ;)
Vy asi moc často nejezdíte... Takové "roboty" už teď potkávám i na našich silnicích a je jich dost a dost...
Nic nejde udělat stoprocentně. Pokud budou mít robotičtí řidiči stejnou nebo nižší nehodovost, než lidé, tak za mě dobrý.
Zatím jezdí pár takových aut, takže to nikdo neřeší. Pokud se to ale masověji rozšíří už vidím tu novou zábavu, jak různí zlomyslní šikulové vymýšlí, jak robotického řidiče totálně zblbnout, aby se auto zastavilo třeba uprostřed křižovatky a už se ani nepohnulo.
To je ten google software. Pro pytel písku přehlídne autobus.
Mohli byste už dát do hajzlu to automatické přesměrování na jiné video, člověk by si rád alespoň dočetl článek!
.... systém, který tato auta řídí, by podle federálního zákona bylo možné považovat za řidiče.....
-------------
Pokud bude TRESTU ODNĚTÍ SVOBODY podléhat SW každého jednotlivého auta, tak to ať si vězeňská služba pořídí větší diskové pole
Bohužel, spousta prostředků se vyčerpá k tomu, aby se roboti naučili řídit mezi nedokonalými lidmi a kdo ví, zda to vůbec bude možné. Pokud by šlo ze dne na den přejít na řízení pomocí robotů, vyloučila by se drtivá většina nehod, za které mohou hlavně lidé (nedání přednosti, nezvládnutí rychlosti, atd.) Roboti, oproti lidem spolu mohou komunikovat vzájemně a reagovat okamžitě.