Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S raketou pod zadkem. Slavnou Yamahu R1 jsme protáhli po okruhu

Yamaha zažívá v motocyklovém sportu skvělé časy. V hlavním šampionátu MotoGP naprosto ovládla závěr sezóny a souboj jejích hlavních hvězd Jorge Lorenza a Valentina Rossiho přinesl japonské značce obrovskou publicitu. Svým superbikovým modelem R1, který jsme otestovali na mosteckém autodromu, ale Yamaha dokazuje, že patří i ke špičce ve sportovních produkčních strojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D20a86v58i16d 85J10i32n75d23r21a 6520814986584

Yamahu mám rád, zrovna R1, ale designově mi připadá hlavně díky barvě (povchové úpravě) spíš jako plastová. Krom toho podobné ostré rysy má jak H2 od Kawi, barevné provedení jak 1000RR, a ten předek mi evokuje starou Desmodici RR. 200 koní je sice nálož, ale už to taky není nic neobvyklého. Mašina to může být fakt slušná, ale...

0/0
14.3.2016 15:42

F95i93l80i48p 51M25u88c37a20l13a 8150523709

jo jo, první R1ku mám , je perfektní ...poctivý karburátor, žádný digitálně řízený vstřiky, žádny ABS žádny TC, je to puristická záležitost, žádné pomocný systémy, prostě mašina na který musíte umět jezdit. R^

0/0
14.3.2016 6:37

M77i39l49a92n 12K65r27á18l 8873838951791

chválit karburátor, tak to už je co říct;-D

0/0
14.3.2016 8:17

Z57b47y50n10ě60k 85N25o27v63á98k 2139924249802

A svezl jste se někdy na karburátorové motorce a motce s prvními typy vstřikovačů? To je úplně jiný kafe. karburátorová motka bude vždy taková dravější.

+1/0
14.3.2016 9:26

M39i66l82a76n 55K11r43á38l 8543468731271

měl jsem kawu 636 a jen si pamatuji že když to bylo studený tak jsem to ladil sytičem, nebavilo mě pořád myslet na to jestli jsem vypnul přívod benzínu. Nyní mám motku se vstřikováním a že by karburátor byl dravější bych neřekl

0/0
14.3.2016 11:55

V50l25a80d49i17s19l83a68v 93N77o47h36e59j26l 7888347178781

nojo ale to porovnavas nejspis dve jiny motorky. treba Blackbird byl stejnej s karbecem a pak s FI (ale stejnej motor) a bylo to znamy, ze karbec byl dravejsi. to FI to tak jako otupi. ja mel ZX9R 98 a bez problemu karbecy. ted ZX10R s FI je mozna pohodlnejsi, ale na karbecy nemuzu rict nic spatnyho, vubec nejlepsi byly primy karbecy na prvnim GSXR750 ;-)

0/0
14.3.2016 23:51

V36l56a77d30i36s59l34a20v 38N94o45h28e91j13l 7368427458101

prvni R1 neni spatna, jen tam casto odchazi dvojkovy soukoli kolem 30tis a nektery komponenty jsou z dost malo trvanlivyho materialu (napr. rafky). nicmene ZX9R 98 jede lip ;-)

0/0
14.3.2016 23:53

J46a23n 90J92e18ž55e86k 3611285567275

> paralelní čtyřválec s náklonem dopředu

Skutečně je správné použít "paralelní" místo "řadový", nebo je to ztraceno v překladu?

0/0
14.3.2016 6:33

V38l22a18d30i75s20l27a48v 29N88o30h25e95j80l 7888327758851

pro zakazniky je ten trend razantniho zvysovani ceny dost naprd, doufam, ze z japoncu jich jeste par zbyde co jsou znatelne levnejsi nez relativne exkluzivnejsi evropani (italove predevsim). za me Rv , cim mene elektroniky tim lepe, TC bych i v MGP zpatky zakazal...

0/0
14.3.2016 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.