Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S raketou pod zadkem. Slavnou Yamahu R1 jsme protáhli po okruhu

Yamaha zažívá v motocyklovém sportu skvělé časy. V hlavním šampionátu MotoGP naprosto ovládla závěr sezóny a souboj jejích hlavních hvězd Jorge Lorenza a Valentina Rossiho přinesl japonské značce obrovskou publicitu. Svým superbikovým modelem R1, který jsme otestovali na mosteckém autodromu, ale Yamaha dokazuje, že patří i ke špičce ve sportovních produkčních strojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D98a12v84i58d 73J72i67n33d32r75a 6180694606174

Yamahu mám rád, zrovna R1, ale designově mi připadá hlavně díky barvě (povchové úpravě) spíš jako plastová. Krom toho podobné ostré rysy má jak H2 od Kawi, barevné provedení jak 1000RR, a ten předek mi evokuje starou Desmodici RR. 200 koní je sice nálož, ale už to taky není nic neobvyklého. Mašina to může být fakt slušná, ale...

0/0
14.3.2016 15:42

F32i54l93i22p 13M83u70c63a55l79a 8180683109

jo jo, první R1ku mám , je perfektní ...poctivý karburátor, žádný digitálně řízený vstřiky, žádny ABS žádny TC, je to puristická záležitost, žádné pomocný systémy, prostě mašina na který musíte umět jezdit. R^

0/0
14.3.2016 6:37

M36i57l96a65n 38K71r34á30l 8793888751961

chválit karburátor, tak to už je co říct;-D

0/0
14.3.2016 8:17

Z95b13y20n96ě87k 52N91o75v60á13k 2129854289162

A svezl jste se někdy na karburátorové motorce a motce s prvními typy vstřikovačů? To je úplně jiný kafe. karburátorová motka bude vždy taková dravější.

+1/0
14.3.2016 9:26

M96i87l45a55n 14K49r15á71l 8403758341201

měl jsem kawu 636 a jen si pamatuji že když to bylo studený tak jsem to ladil sytičem, nebavilo mě pořád myslet na to jestli jsem vypnul přívod benzínu. Nyní mám motku se vstřikováním a že by karburátor byl dravější bych neřekl

0/0
14.3.2016 11:55

V79l97a36d85i51s65l28a24v 17N79o59h65e66j36l 7258917498321

nojo ale to porovnavas nejspis dve jiny motorky. treba Blackbird byl stejnej s karbecem a pak s FI (ale stejnej motor) a bylo to znamy, ze karbec byl dravejsi. to FI to tak jako otupi. ja mel ZX9R 98 a bez problemu karbecy. ted ZX10R s FI je mozna pohodlnejsi, ale na karbecy nemuzu rict nic spatnyho, vubec nejlepsi byly primy karbecy na prvnim GSXR750 ;-)

0/0
14.3.2016 23:51

V54l21a47d31i73s45l84a34v 83N35o91h33e71j43l 7728777728931

prvni R1 neni spatna, jen tam casto odchazi dvojkovy soukoli kolem 30tis a nektery komponenty jsou z dost malo trvanlivyho materialu (napr. rafky). nicmene ZX9R 98 jede lip ;-)

0/0
14.3.2016 23:53

J49a73n 61J46e67ž13e97k 3261375787885

> paralelní čtyřválec s náklonem dopředu

Skutečně je správné použít "paralelní" místo "řadový", nebo je to ztraceno v překladu?

0/0
14.3.2016 6:33

V76l34a23d32i18s30l22a71v 58N33o90h11e27j80l 7918327838181

pro zakazniky je ten trend razantniho zvysovani ceny dost naprd, doufam, ze z japoncu jich jeste par zbyde co jsou znatelne levnejsi nez relativne exkluzivnejsi evropani (italove predevsim). za me Rv , cim mene elektroniky tim lepe, TC bych i v MGP zpatky zakazal...

0/0
14.3.2016 1:01







Najdete na iDNES.cz