Diskuze
Letní obutí: continentaly jsou nejlepší, ale nejdražší. Barumky vydrží
Děkujeme za pochopení.
M73a92r10t46i56n 40V57o17j58á78č31e79k
tomu nerozumím mají stupeň "velmi dobrá" ale v tom stupni není žádná pneu ty další zelený jsou "jen" dobrý...nestálo by za to upravit stupnice hodnocení a ne jen čekat až se jednou za dekádu někomu povede udělat super pneu?
M86a27r29t12i90n 15K23a75r20á40s62e88k
Abychom pak meli hodnoceni pneu jako u her, kdy se vetsina vejde mezi 80 - 100%?
K15a31r39e74l 73V89a47c51h33u63t
Připadá mi to, že zimní Barumky jsou po 3-4 zimních sezónách ideální na ježdění v létě! ... Během 3-4 zim se vám vzorek ojede asi tak na tu 4mm-výšku (což je to minimum pro zimu) a zbytek gumy pak KRÁSNĚ ztvrdne a dále už se ta guma skoro vůbec nesjíždí a přitom drážky jsou hluboké dost.
Dosud jsem tyto gumy vyhazoval, ale jen kvůli tomu, že jsme jezdili v létě do žhavé Dalmácie. Jenže už tam asi jezdit nebudem (kontroly a nekonečné fronty na hranicích, uprchlíci a tak). Na ježdění po rozbitém Česku to bude myslím bohatě stačit.
P25e73t71r 91M68i17c39h19a98l
Já jsem jednou dojížděl zimní Dunlopy po pěti sezónách, na jaře měly lehce pod 4 mm. Chovaly se podobně, postupně ztvrdly a na léto byly dobré. Jel jsem tehdy na dovolenou kousek za Split a naprosto bez problémů. Když jsem je před další zimou dával pryč měly cca 2 mm, takže to vyšlo akorát.
R62a79d19o12m39í22r 15A77l90b20e60r98t
V testu se objevily i české barumky. K jejich pozitivním vlastnostem patří skutečnost, že se opotřebují pomaleji než většina testovaných konkurentů,“ vysvětluje Petr Buček.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/test-pneumatik-leto-0qm-/auto_testy.aspx?c=A160314_132904_auto_testy_fdv
To je sci fi.
M43i40c20h41a35l 11S82t43e67h40l79í56k
V zimě 16" Matadory,v létě 18" Barumy.na Oktávce II.Nejezdím žádnou palbu,Matadory jsou možná trošku hlučnější,ale zase jsem s nima v imě vyjel všechno,i ta,kde jiný dvali řetězy
L10u19k94á28š 98O61m67á22č56k41a
Před 10-15 lety jsem zkoušel různé pneumatiky. Na novém autě jsem dostal Continental ContiSportContact 1. Když jsem je sjel, začal jsem experimentovat s jinými pneu, kupovat nejdražší gumu mi připadalo zbytečné. Jezdil jsem s GoodYear Eagle F1 (ty se sjely za 18 tisíc), Bavum Bravuris (hrozné na vodě a hlučné), několik pneu od Nokianu (hlučné) i Pirelli. Pak jsem znovu zkusil Continental (v té době tuším už trojky nebo dvojky) a opět naprostá spokojenost. Vydrží při mém stylu 40-50 tisíc, perfektní boční držení, odvod vody skvělý. Zůstávám tedy u Continentalu (momentálně pětky) a končím s experimenty. Jsou to jedny z nejlepších gum na trhu.
P71e64t81r 42Č60e60r43m15á56k
Přesně tak, v podstatě v každém testu který má alespoň trochu úroveň skončí nejhůř v první trojce nebo ho rovnou vyhraje.
J75a41r31o98s62l78a37v 65H75u78m54l
Koupil jsem letos Nexen hd plus 195/55/15, tak jsem zvědavý. Stály 1000 za gumu a v autohausu jsem koukal, že je Škoda dává na nový auta. Každopádně Nexeny byly o 1300 levnější než Continental, což je sakra rozdíl.
P98a13v40e11l 45Š17v11e30s74t55k83a
Pockejte ne mokru, to se pak usetrenyc h par tisic "vyplati"
P48e83t68r 29N22ě77m48e12c
Kumho Ecowing ES01, 185/60 R14 rozhodně nebrat,kloužou jako sviňa na mokré silnici. Naprosto nejhorší gumy co jsem kdy měl.
P10a88v33e97l 77Š19v41e48s71t95k91a
Mel jste se nekoho zeptat,nez jste si koupil polocinskou gumu.
M43i11l37a56n 65V78o12t59a24v35a
1) víme jak je to s těmito testy... redaktoři si nejdou koupit tyto pneumatiky do obchodu, ale požádají výrobce o zaslání zkušebního vzorku. Takže ten Contík může být opravdu absolutní špička, ale bohužel to nebude pneumatika, kterou si následně koupíte v obchodě
2) na ty pneumatiky je potřeba se také dívat z dlouhodobého hlediska, který se netestuje. Jsou typy profilů, které se chovají fantasticky včetně odvodu vody, ale při opotřebení, dejme tomu od 40%, kdy ještě 60% zbývá do normy pro sjetí, se pneu začne chovat diametrálně jinak v odvodu vody, takže najednou pneumatika, která před tím byla o stupínek níže, je nyní lepší.
3) uživatel si musí ujasnit, co je jeho prioritou. Mnoho lidí uvádí, že tamty a ty pneu vydržely "milion" kilometrů. To samozřejmě není problém, při použití jiné tvrdší směsi, ale ta má pak vliv na brzdnou dráhu a jiné faktory. Nemůžeme mít všechno. Bud chci mít bezpečnost a případně komfort, ale pak nemohu čekat, že mi pneu vydrží 80 tis. o holt si připlatím a nebo je pro mě ekonomická stránka důležitější a pak budu mít bud trochu hlučnější pneu, nebo třeba o tři metry delší brzdnou dráhu.
P14e35t11r 84Č47e60r77m20á17k
V zásadě souhlasím, ale..
1)Tady se pletete - testy nedělají žádní redaktoři ale ADAC a ten pneu kupuje namátkově v běžné distribuční síti. Samozřejmě nikdo netvrdí že to znamená že si každý kupující koupí identický výrobek, ale není to zkrátka v moci výrobce nějak ovlivnit.
2)Obecná teze opět sice reálná, ale nijak ověřená. Že by continentaly měly v 60% životnosti najednou horší vlastnosti než vredsteiny nikdo doposud neměřil a neprokázal. Naopak faktem je že renomovaní výrobci mají technologie jak zachovat vlastnosti pneu po většinu km proběhu pneu, a to např. vrstvením vzorku aj.
3)Tady naprostý souhlas.
P53e97t39r 51Č13e35r74m14á61k
Dokážu pochopit že někdo šetří na autě. Nedokážu pochopit že ale někdo šetří na tom jediném co je spojuje se silnicí, přičemž cena je úměrná velikosti auta a v nákladech na provozování auta vesměs zanedbatelná.
M91i14l67a39n 34V82o22t81a21v37a
bohužel to tak není vždy. V servisu potkáte mnoho mladých kluků, kteří si dovezli zánovní bourák na pořádných balonech, kterým oblbují děvčata s také pořádnýma balonama driftováním atd. ale když přijedou do servisu, tak zjistí, že ta guma nestojí co ta původní, když měli ještě feldu, ale že stojí půlku toho, co dali za auto. A pak je vidíte na čínských, nebo dost sjetech gumách
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...