- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naprosto geniální tah Škodovky. Vyrobit napříč modely auta se stejnou uniformou k vidění na každém rohu. Ale jak známo lidi si své věci rádi odlišují, tak jim k tomu nabídnout pořádné množství doplňků a zase je kšeft a věřím, že lidi zaslepení logem šípu na to budou slyšet a hlavně si pak své auto snadněji poznají na parkovišti před supermerketem a nebudou se pak třeba snažit otevírat stejné auto, které někdo mezitím zaparkoval vedle jejich
Co je na tom tak zajímavého??? Asi jsem byl moc namlsaný úpravou na jawasona, protože mi tento článek připadá asi tak zajímavý, jako že v poslaneckém bufetu zdražili o korunu..
Hmm, design z Beloruska - tak to se jiste trefi do vkusu bezneho Stredoevropana
A v Rusku ocekavam namisto chromu spis zlatou
už se těším na zprávu, že do autosalonu Škoda dodali třeba nové tužky...
co tohle jako je?
teď sem schválně koukal na ebay, co tam mají číňani za doplňky a hele pěkné hodinky skoda auto za 650,- tak to budou v autosalonu za trojku
Ještě že mám auto na ježdění a ne na to, abych kolem něj skákal.
vy si nechcete koupit chromové proužky na přední a zadní spoiler za bratru 12tisic? to jste teda divnej
Konečně na to přišli, že auto vypadá lépe, když má trochu chromu navíc. Já mám na svém Yeti japonské nerezové leštěné kryty na zrcátka, ty s mojí černou magic pearl barvou vozu krásně ladí. Ty kryty byly původně nabízeny pro VW Tiguan, ten má identická zpětná zrcátka a taky perfektně seděly.
Dále mám z Polska nerezové leštěné kryty na kliky a nerezové kryty na práhy dveří s vyleptaným logem Yeti. Vzadu na nárazníku pak nerezový leštěný pás na ochranu zavazadlového prostoru, jaký mají špičkové značky standartně.
Vše doplňují hliníkové disky z Audi 6-Allroad mají přesně správné rozměry a o trochu vyšší nosnost, vypadají skvěle. Jenom škodovácké krytky na náboj jsem musel trochu přizpůsobit, aby spolehlivě dosedaly.
Kvůli tomu plánovanému chromu jsem koupil black-magic, vše ostatní tak neladí.
Prostě si svého auta už tradičně hledím, myji, voskuji v létě tvrdým voskem, po 3 letech vypadá jako nové. Stojí ovšem také v garáži, ne pod lucernou.
A já myslel, že tuning je výsadou mladých cápků. Neberte si to osobně, jen tomu prostě nerozumím. Pro mě je auto "spotřebák". Vybírám podle typu, motoru, výbavy, ceny. Sekci v katalogu, kde jsou "kliky lakované v barvě vozu", "chromovaná krytka čehosi" ani nečtu. Barva je nejlepší tmavošedá metalíza, protože na ní je nejméně vidět prach a špína. A voskovat? Nikdy. Auto mám na ježdění, ne na starání se. Stejně to na cenu ojetiny nebude mít vliv.
Označení L&K nad Citigem mě pobavilo
Dostal mě ten příplatek za černě lakovaná zrcátka. U levnějších aut bývá černá v základu a připlácí se za barvu podle vozu. Tady aby byla ještě cedulka "Za tato černá zrcátka jsem připlácel." Stejně nikdo nepozná jestli je to jen černá nebo černá Magic.
V základu bývá černý plast, to jest bez laku A věřte nebo ne, poznat to jde na 100 metrů