Diskuze
Sovětská Amerika GAZ M1 má 80. narozeniny. Jméno mu dal Molotov
Děkujeme za pochopení.
L25u26b54o61š 43B62ř92e24z91i19n57a
Silně mi připomíná auto na obalu alba ZZ Top "Afterburner"
M95i15c34h13a21l 15Z47á94k69o40u51c37k42ý
Vážený pane Schwach,
toto co píšete je s prominutí demagogie. Před 80-ti lety byl vývoj motorů na +-začátku, před čtyřiceti dejme tomu v polovině a dnes na konci svých technických možností. Ano, zajisté se najdou kvalitnější materiály, oleje, lepši konstrukční řešení, ale ten skok už bude v řádu jednotek procent, nikoliv desítek. Tedy textem o EU jste si sám naběhl, protože vše je vykoupeno např. menší spolehlivostí, životností, náchylností na kvalitu paliva, či jinými, Vám ani EU to nevadí. Navíc dnešní motory mají tolik dalších podpůrných systémů (turbo, KERS, hardware-software) které samy o sobě opět přináší další problémy za účelem zvýšení litrového výkonu. Takže fajn, pro F1 by nebyl problém mít litrový výkon i dejme tomu 500k, ale ten motor vydrží 1 GP. To chcete? To by bylo super ne? Teď je to tak, sby si každý koupil po 100tis nové auto? Chcete jít dál?
MZ.
J70i11ř26í 75S58c50h44w22a62c84h
demagogií je tvrzení, že před 80 lety byl vývoj motorů na začátku (50 let vývoje je začátek ).... a dnes je na konci technických možností.....
Nadupaný atmosférický motor F1 před 40 lety vydržel úplně totéž co ten dnešní turbomotor, dokonce i méně protože mohli mít k dispozici více motorů na sezónu. Pamatuji už hodně, ale nepamatuji dobu, kdy by motory F1 byly tak spolehlivé jako ty co má poslední dvě sezóny Mercedes. Nikdy je nikdo neměl spolehlivější! A přitom zdaleka neměly tak vysoké litrové výkony! Prý na konci svých technických možností.
....Aneb vše už bylo vynalezeno.....
J59i97ř72í 29S10c10h10w31a32c91h
před 80 lety motor 3.3/50k,
před 40 lety 1.0/50k, tomu říkám "downsizing" a bez EU
A nikdo kvůli tomu "neplakal", jako dnes atmo-fanatici nad 1.0/100k....
D45e72n87i22s 78W58i54t51z89k77u
tak schválně co dřív chcípne, když mi z lesa bude tahat klády valach nebo čivava na perníku ?
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...