Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První koncept Italdesignu bez Giugiara: elektrosupersport Lamborghini

Filippo Perini má teď nejnevděčnější práci v koncernu Volkswagen. I s tím neznámým lumpem, který může za opletačky dieselgate a kterého už měsíce naoko marně hledají, by bývalý šéfdesignér Lamborghini možná rád měnil. Perini totiž musí nahradit génia, jednoho z největších designérů všech dob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M10i87c50h30a95l 90Š95r91o92u63b86e90k 8864156323490

nelíbí

0/0
21.3.2016 12:01

V45í78t 86P25e91t18ř67í23k 2424432906360

Tak ten zadek je něco odpornýho. Vypadá to jako by kousek původního zadku uřízli dali a aby tam nebyla díra tak tam dali okno

0/0
20.3.2016 18:33

D60a13v53i35d 68R80y68c87h96e19t62s58k49ý 9216711530640

Chteli mu slozit poklonu ze bez nej to opravdu nejde?

0/0
20.3.2016 9:49

M70i87c44h66a49l 45M81a77r20e30k 7189781822160

Tak to je strasny!!! Kde je moje krasny Lambo ? Tohle je nejakej fiat ne???8-o;-O

+1/−2
19.3.2016 21:18

H62e56l14e64n41a 59P43a64r28d34u62b60s47k69á 1339652521961

Elektrosupersport... Není v tom jednom slově protimluv?

+1/−3
19.3.2016 18:00

J95i68ř77í 72S13c91h93w63a17c53h 8908704478796

a jaký?

+1/−1
19.3.2016 20:08

J27i36ř56í 95S91c17h16w21a14c37h 8328264418856

tak jakýpak je v tom protimluv Davide? Mínus na zcela jednoduchou otázku vypadá jako odpověď cvičené klikací opičky....:-(

+1/0
20.3.2016 17:30

M83i43c18h85a64l 65P81o86h47o83ř83e11l72s47k95ý 1356210365635

desingově za mě Lambo Diablo samozřemě musí být černé jako smrt

0/0
19.3.2016 10:23

L24a80d30i43s76l69a59v 89M88a57c73h45á79č75e61k 8769327207810

Možná, že se pochlapí a dají do toho ještě litrový tříválec s deseti turby aby to bylo to správné koncernové auto;-D Supersport se zvukem vysavače, prostě jen takový eurošmejd...

+2/0
19.3.2016 10:11

J83a82n 24F45r49o18l21í18k 6156430735184

Pokud to elektro jede 250 km/hod 500 km tak baterie váží tři tuny a jsou všude.;-D

+1/0
19.3.2016 15:12

J11i21ř88í 77S71c13h23w74a18c93h 8158914968896

ach ti "počítači válců".....

i8 má taky tříválec a vytře si pozadí s naprostou většinou "emerických" šestiválců i osmiválců....ale jó zvuk mají dobrej, to je u auta přece to nejdůležitější....;-D

+1/−1
19.3.2016 19:29

J20i48ř30í 95S84c28h13w10a54c78h 8418664838936

ale vytře Davide, vytře....

Můžeš nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláš....

+1/0
20.3.2016 17:33

J67i57ř50í 83K54o82c64u43r67e86k 6825154285968

No člověk si kupuje auto většinou na jiné věci než je vytírání zadků jiným.

0/0
20.3.2016 18:03

J17i75ř87í 18S53c51h28w11a69c83h 8478874888976

a na co si kupuje supersport? Na nákup do Lídlu?

0/0
20.3.2016 18:09

J21i43ř98í 39S46c38h80w49a45c63h 8178514168546

ehm, ještě dodatek, nepsal jsem o "vytírání zadků jiným "....ale toho svého jinými ;-)

0/0
20.3.2016 18:13

D14a62v18i11d 23J83i13n47d13r52a 6570404516484

Souhlasím, že elektromobil natře drtivou většinu (takřka všechny) sériové vozy na zrychlení. To je pro sporťák super. Bohužel když vezmu elektromobil na okruh a třeba tu Vaší "emerickou" kraksnu, tak s emerikou budu kroužit, a elektro kočárek budu už po třetí nabíjet. Prostě teď ty baterky na to nemají. A když mají, tak to auto váží přes 2 tuny. A to sporťák už prostě není. V tu chvíli zase bude hodně ztrácet v zatáčkách a na brzdách. Takže aby byl sporťák jen schopný rychle zrychlit je krásný, ale k ničemu.

0/0
21.3.2016 7:10

J56i80ř98í 17S94c75h44w56a53c83h 8748814688356

Vše, co jsem chtěl naznačit je, že to staromilské "počitání válců" a z něj odvozování schopnosti či neschopnosti auta je poněkud scestné. Počet válců jako samostatné číslo neznamená vůbec nic. Lze najít mnoho příkladů, kdy motor s poloviční či dokonce třetinovým počtem válců "drtí" ty "ideální mnohoválce" (čtyřválec BMW v F1, Caterham...)

Ještě dodám, že i8 je poměrně lehký hybrid (2/3 výkonu dodává spalovací motor) takže po několika ostrých kolech na okruhu a vybití malé baterie stačí objet několik kol pomaleji, nebo zajet na kafe a může se opět jet naplno. Při běžné jízdě je krátkodobý plný výkon k dispozici v podstatě neustále. A LaFerrari je hybrid také.....

A ještě k tomu amatérskému "závodění":

to spočívá hlavně v nějakém tom "porovnávacím sprintu"....

a na tom okruhu za měsíc, za rok bude nakonec nejdůležitější dosažený čas na kolo nikoliv počet objetých kol. Nemluvě o to, že "ničit" své auto extra dlouhým řáděním na plný výkon na okruhu si dovolí jen někdo, kdo to auto nemá rád....

0/0
21.3.2016 11:18
Foto

V35o52j53t45ě98c22h 55P64a31v38l85í75k 5244171954958

Dotykové obrazovky? Až někdo udělá dotykovou obrazovku, na které se tlačítka nebudou měnit, budou vždy na stejných místech a půjdou nahmatat tak, aby řidič mohl celou dobu sledovat vozovku, pak možná. Jenže to už pak asi není dotyková obrazovka, ale normální tlačítko. ;-)

+4/0
19.3.2016 9:23

R86a87d96i38m 10K87a82l18a44s 2210786692151

Přesně tak, lovit někde něco v menu za jízdy je problém. Takže buď popracovat na ovládání hlasem, což bude vzhledem k lokalizacím nejspíš ještě dlouho nerealizovatelné nebo nechat hlavní ovládací prvky na stejných místech.

Časem podle mě dojde na to, že klasické tlačítko a klasické budíky v interiéru budou známkou luxusu podobně jako ručičkové hodiny dnes.

0/0
19.3.2016 9:51

O64n27d47ř11e43j 21R76ů98ž14i94č52k36a 3111267762775

O tom jsem už četl, prototypy takových displejů už jsou.

0/0
19.3.2016 10:18
Foto

V18o10j30t48ě57c87h 86P92a70v96l35í63k 5694371644118

Prototypy displejů s taktilní zpětnou vazbou samozřejmě jsou, ovšem to stále neřeší problém, že jedno místo na displeji dělá různé funkce podle toho, co je pod ním zrovna napsáno a aby člověk věděl, co to udělá, musel se tam podívat.

0/0
19.3.2016 11:39

J75o94s26e73f 68V37a22l73a 9830293863833

nejak si nedokazu predstavit, co clovek potrebuje za "tlacitka" a "displaye" v ryze sportovnim aute. Srovnam- li si to se svym "nesportovnim", tak mi k ovladani vseho staci volant a ovladaci elementy na volantu (pardon, samostatne mam jeste vyhrivani sedadel, jinak uz nic). Ovladani radi za jizdy je mozne z volantu a jedine tlacitko mimo volant jsou svetla, coz dneska byva soucasti automatiky. Zbytek se stejne neda a ani by nemel za jizdy ovladat. Stacil by tablet ve WLAN rezimu a pokud neco potrebuji, vytahnu si tablet ze zasuvky a nastavim si to. Blbosti jako rezim ekvalizeru zesilovace nebo nastaveni ovladaciho jazyka nemusim delat z hlavniho displaye (u elektroauta by mel stacit tachometr a predpokladany dojezd, na to take nepotrebuji 10-palcovy barevny display)

0/0
19.3.2016 12:44
Foto

V12o84j73t86ě66c40h 65P12a77v48l65í16k 5394601184718

Kromě světel včetně mlhovek a rádia ještě topení (odmlžování), klimatizace, odmrazování, tempomat, případně handsfree. Jistě, ideální je to mít všechno na volantu. (Je nepochopitelné, že WV stále ještě nemá světla na volantu jako ostatní.) Ale i tam to jsou páčky, nebo tlačítka, tedy fyzické ovládací prvky. A o to jde.

Dost jezdím auty z půjčoven a už jsem viděl auta, kde se na dotykovém panelu nastavovalo topení (přes menu!) a jinak to nešlo. Nebo rádio s dotykovým displejem bez možnosti ovládání z volantu.

0/0
19.3.2016 13:15

J24o50s45e43f 66V87a34l34a 9300603143483

elektronicka klimatizace nepotrebuje v zasade nic, maximalne jedno tlacitko na (prechodne) maximalni vykon. Vsechno ostatni je veci automatiky, vcetne automatickeho rozpoznavani nutnosti rezimu nucene vnitrni cirkulace vzduchu.Tempomat je kompletne na volantu. Handsfree je kompletne na volantu. A to mam vysmivanou octavii II. Hlavni svetla s automatikou jsem mel na audi q5. Neni potreba je ovladat. Prepinac klopene/dalkove je na volantu. Prave ze si vyrobciu vylozene rochni v tom dodavat do aut dotykove displaye ktere tam vubec nejsou potreba a navic matou ridice

0/0
19.3.2016 13:27
Foto

V72o18j74t72ě67c98h 19P68a21v60l76í13k 5954971974978

Elektronická klimatizace se řídí sama, ale člověku je někdy zima, když venku vymrzl, případně si chce naopak přichladit, když jede v noci, aby neusnul.

Moje auto má plně automatickou klimatizaci, včetně detekce mlžení a včetně rozpoznání spalin z aut přede mnou a zapnutí vnitřního okruhu a stejně jsem rád, že mám knoflíky na regulaci teploty jako reálná tlačítka dobře dostupná hned u volantu.

Ale koukám, že vlastně oba říkáme to samé. Mně jde o to, aby se mechanické prvky ovládání nepřesouvaly na dotykový displej. Pokud zůstanou na volantu (což u toho supersportu z článku není jasné), tím líp.

0/0
19.3.2016 17:34

J55o59s66e39f 75B13a11b69k77a 3510499442967

Italský styl je už takový stále stejně nudnýRv

+1/0
19.3.2016 8:36

T48o61m45á79š 61K62ü15h39r 2902436700603

"Jako by to navrhoval Giugiaro po požití jednoho litru Absinthu", řekl jednou Clarkson o jednom voze. Myslím, že by se to dalo říct i v tomto případě. ;-D

+4/0
19.3.2016 7:54

L97i13b12o89r 68B39a69š88t36ý36ř 9749101467195

Taky prý chystají že budou do Audi R8 montovat šestiválce s turbem,místo 8 válců nebo 10 válců z Lamba,třeba se dočkáme 4 válců a čtyři turba, to bude uuuuužasné.

0/−1
19.3.2016 2:35

L95i14b73o13r 89B57a68š33t24ý22ř 9249671267465

Nebo Passato-Ferrari...humus

0/0
19.3.2016 2:25

L44i91b26o68r 33B68a25š15t96ý66ř 9879821197735

A to co vidím na fotkách ti není Lambo ale Ferrari ze zadu a Aston ze předu..Tohle není Lambo ale unifikovaný šmejd...

+1/0
19.3.2016 2:22

L17i22b35o70r 78B24a53š19t35ý26ř 9399791137385

Lambo jako elekro mobil?Fakt?Podělanou Teslu S jsem tady ve Znojmě viděl dvakrát po sobě na odtahovce.Jděte se vycpat já mám svoje 330i a pokud se zadaří tak si koupím BMW M5!Stát přežívá jen díky tomu co vybere na chlastu,cigaretách a benzínu.Jsem fakt zvědavej kdo si koupí auto za 10 mega co dojede z Brna do Bratislavy a bude v Blavě hledat kde a jak dobít plechovku někde na otevřeným parkovišti nebo u pumpy.A potom pojede od pumpy třeba taxíkem tam a zpět,jo to je ekologický....

Pro elektrikáře speciálně-Teslu S jsem vymlátíl po 150 kilometrech,moje starý BMW E46 330i vydrželo 300 kilometrů,jasně 20 na sto ale byla sranda a pumpu jsem našel,Tesla jela na odtahu nějak jsme nenašli zásuvku...

+3/−1
19.3.2016 2:14

R78a87d76i53m 71K53a52l90a44s 2580406232501

Lidi, co si kupují Teslu S mají za prvé poměrně dost peněz a za druhé s tím jezdí především do práce respektive do firmy z domku, který mají v okruhu dvaceti třiceti km.

Jako rodinné auto ji použít nelze, ale právě tahle skupina zájemců má aut více, a navíc je to tak trochu luxusní zboží. Někdo si koupí porsche a někdo Teslu.

+1/0
19.3.2016 9:55

M80i98c75h45a12l 74R59i59m16b10a88u96e46r 4329905823897

Jak jste vymlátil něco, co vám v reálném čase říká, jak daleko s tím ještě dojedete?

Neměl jste s tou Teslou spíš takový ten mokrý sen? Seděl jste v ní vůbec někdy?

0/0
3.5.2016 2:11

V52l92a87d22i75s28l78a20v 38N47o30h64e30j89l 7228477118121

skoro se mi az zveda kufr

+3/0
19.3.2016 1:39
Foto

D37a36v49i93d 76V38o78b29e80c76k64ý 7736166303987

Ten zadek... Mně se prostě nelíbí

+9/0
19.3.2016 1:31

R60a67d87i29m 61K68a32l57a65s 2910466212381

Ten zadek považuji za zajímavý nápad. Pokud by ho někdo zpracoval třeba trochu jinak, nemuselo by to být špatné.

Jinak spíše u elektromobilů bojuji s chybějící mřížkou chladiče. Myslím, že Tesla u modelu S to vyřešila poměrně citlivě.

+1/0
19.3.2016 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.