Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První koncept Italdesignu bez Giugiara: elektrosupersport Lamborghini

Filippo Perini má teď nejnevděčnější práci v koncernu Volkswagen. I s tím neznámým lumpem, který může za opletačky dieselgate a kterého už měsíce naoko marně hledají, by bývalý šéfdesignér Lamborghini možná rád měnil. Perini totiž musí nahradit génia, jednoho z největších designérů všech dob.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75i52c69h62a16l 89Š25r59o39u64b82e52k 8864546153480

nelíbí

0/0
21.3.2016 12:01

V22í43t 59P94e84t23ř79í28k 2654822686890

Tak ten zadek je něco odpornýho. Vypadá to jako by kousek původního zadku uřízli dali a aby tam nebyla díra tak tam dali okno

0/0
20.3.2016 18:33

D68a35v42i28d 79R34y15c13h36e15t59s69k83ý 9616331120900

Chteli mu slozit poklonu ze bez nej to opravdu nejde?

0/0
20.3.2016 9:49

M61i53c19h44a65l 89M63a32r46e59k 7959341142790

Tak to je strasny!!! Kde je moje krasny Lambo ? Tohle je nejakej fiat ne???8-o;-O

+1/−2
19.3.2016 21:18

H47e98l56e33n95a 45P12a28r80d51u78b42s61k72á 1759422611211

Elektrosupersport... Není v tom jednom slově protimluv?

+1/−3
19.3.2016 18:00

J87i66ř22í 72S33c34h77w71a20c81h 8308384808986

a jaký?

+1/−1
19.3.2016 20:08

J56i67ř59í 23S59c65h86w98a71c79h 8128404118136

tak jakýpak je v tom protimluv Davide? Mínus na zcela jednoduchou otázku vypadá jako odpověď cvičené klikací opičky....:-(

+1/0
20.3.2016 17:30

M27i87c88h84a48l 17P66o90h16o23ř74e77l61s85k63ý 1816890985515

desingově za mě Lambo Diablo samozřemě musí být černé jako smrt

0/0
19.3.2016 10:23

L32a74d11i58s25l76a73v 21M25a85c20h42á32č30e60k 8829317957800

Možná, že se pochlapí a dají do toho ještě litrový tříválec s deseti turby aby to bylo to správné koncernové auto;-D Supersport se zvukem vysavače, prostě jen takový eurošmejd...

+2/0
19.3.2016 10:11

J30a23n 17F49r54o84l45í97k 6786330265814

Pokud to elektro jede 250 km/hod 500 km tak baterie váží tři tuny a jsou všude.;-D

+1/0
19.3.2016 15:12

J79i59ř18í 36S12c67h72w21a20c37h 8908804808736

ach ti "počítači válců".....

i8 má taky tříválec a vytře si pozadí s naprostou většinou "emerických" šestiválců i osmiválců....ale jó zvuk mají dobrej, to je u auta přece to nejdůležitější....;-D

+1/−1
19.3.2016 19:29

J90i53ř27í 78S63c66h11w68a85c44h 8818294268236

ale vytře Davide, vytře....

Můžeš nesouhlasit, ale to je tak všechno co s tím naděláš....

+1/0
20.3.2016 17:33

J26i96ř50í 93K43o15c59u33r94e28k 6915194195858

No člověk si kupuje auto většinou na jiné věci než je vytírání zadků jiným.

0/0
20.3.2016 18:03

J53i39ř42í 35S74c63h41w28a28c24h 8658254238936

a na co si kupuje supersport? Na nákup do Lídlu?

0/0
20.3.2016 18:09

J25i35ř16í 85S54c55h23w68a42c57h 8748314498946

ehm, ještě dodatek, nepsal jsem o "vytírání zadků jiným "....ale toho svého jinými ;-)

0/0
20.3.2016 18:13

D34a34v68i54d 79J56i39n52d18r17a 6650834936974

Souhlasím, že elektromobil natře drtivou většinu (takřka všechny) sériové vozy na zrychlení. To je pro sporťák super. Bohužel když vezmu elektromobil na okruh a třeba tu Vaší "emerickou" kraksnu, tak s emerikou budu kroužit, a elektro kočárek budu už po třetí nabíjet. Prostě teď ty baterky na to nemají. A když mají, tak to auto váží přes 2 tuny. A to sporťák už prostě není. V tu chvíli zase bude hodně ztrácet v zatáčkách a na brzdách. Takže aby byl sporťák jen schopný rychle zrychlit je krásný, ale k ničemu.

0/0
21.3.2016 7:10

J82i84ř78í 29S20c44h97w87a42c47h 8638954268216

Vše, co jsem chtěl naznačit je, že to staromilské "počitání válců" a z něj odvozování schopnosti či neschopnosti auta je poněkud scestné. Počet válců jako samostatné číslo neznamená vůbec nic. Lze najít mnoho příkladů, kdy motor s poloviční či dokonce třetinovým počtem válců "drtí" ty "ideální mnohoválce" (čtyřválec BMW v F1, Caterham...)

Ještě dodám, že i8 je poměrně lehký hybrid (2/3 výkonu dodává spalovací motor) takže po několika ostrých kolech na okruhu a vybití malé baterie stačí objet několik kol pomaleji, nebo zajet na kafe a může se opět jet naplno. Při běžné jízdě je krátkodobý plný výkon k dispozici v podstatě neustále. A LaFerrari je hybrid také.....

A ještě k tomu amatérskému "závodění":

to spočívá hlavně v nějakém tom "porovnávacím sprintu"....

a na tom okruhu za měsíc, za rok bude nakonec nejdůležitější dosažený čas na kolo nikoliv počet objetých kol. Nemluvě o to, že "ničit" své auto extra dlouhým řáděním na plný výkon na okruhu si dovolí jen někdo, kdo to auto nemá rád....

0/0
21.3.2016 11:18
Foto

V80o67j14t34ě67c16h 93P59a69v84l67í82k 5514161284498

Dotykové obrazovky? Až někdo udělá dotykovou obrazovku, na které se tlačítka nebudou měnit, budou vždy na stejných místech a půjdou nahmatat tak, aby řidič mohl celou dobu sledovat vozovku, pak možná. Jenže to už pak asi není dotyková obrazovka, ale normální tlačítko. ;-)

+4/0
19.3.2016 9:23

R11a59d57i40m 83K62a37l63a85s 2510166912851

Přesně tak, lovit někde něco v menu za jízdy je problém. Takže buď popracovat na ovládání hlasem, což bude vzhledem k lokalizacím nejspíš ještě dlouho nerealizovatelné nebo nechat hlavní ovládací prvky na stejných místech.

Časem podle mě dojde na to, že klasické tlačítko a klasické budíky v interiéru budou známkou luxusu podobně jako ručičkové hodiny dnes.

0/0
19.3.2016 9:51

O15n58d62ř45e58j 84R14ů81ž97i77č10k48a 3221987212465

O tom jsem už četl, prototypy takových displejů už jsou.

0/0
19.3.2016 10:18
Foto

V68o38j78t47ě40c87h 15P64a42v57l52í13k 5274821604238

Prototypy displejů s taktilní zpětnou vazbou samozřejmě jsou, ovšem to stále neřeší problém, že jedno místo na displeji dělá různé funkce podle toho, co je pod ním zrovna napsáno a aby člověk věděl, co to udělá, musel se tam podívat.

0/0
19.3.2016 11:39

J17o53s21e31f 31V34a66l11a 9460513323583

nejak si nedokazu predstavit, co clovek potrebuje za "tlacitka" a "displaye" v ryze sportovnim aute. Srovnam- li si to se svym "nesportovnim", tak mi k ovladani vseho staci volant a ovladaci elementy na volantu (pardon, samostatne mam jeste vyhrivani sedadel, jinak uz nic). Ovladani radi za jizdy je mozne z volantu a jedine tlacitko mimo volant jsou svetla, coz dneska byva soucasti automatiky. Zbytek se stejne neda a ani by nemel za jizdy ovladat. Stacil by tablet ve WLAN rezimu a pokud neco potrebuji, vytahnu si tablet ze zasuvky a nastavim si to. Blbosti jako rezim ekvalizeru zesilovace nebo nastaveni ovladaciho jazyka nemusim delat z hlavniho displaye (u elektroauta by mel stacit tachometr a predpokladany dojezd, na to take nepotrebuji 10-palcovy barevny display)

0/0
19.3.2016 12:44
Foto

V19o28j84t51ě90c94h 56P71a67v61l96í98k 5924301864158

Kromě světel včetně mlhovek a rádia ještě topení (odmlžování), klimatizace, odmrazování, tempomat, případně handsfree. Jistě, ideální je to mít všechno na volantu. (Je nepochopitelné, že WV stále ještě nemá světla na volantu jako ostatní.) Ale i tam to jsou páčky, nebo tlačítka, tedy fyzické ovládací prvky. A o to jde.

Dost jezdím auty z půjčoven a už jsem viděl auta, kde se na dotykovém panelu nastavovalo topení (přes menu!) a jinak to nešlo. Nebo rádio s dotykovým displejem bez možnosti ovládání z volantu.

0/0
19.3.2016 13:15

J80o86s98e46f 64V92a93l10a 9760883213123

elektronicka klimatizace nepotrebuje v zasade nic, maximalne jedno tlacitko na (prechodne) maximalni vykon. Vsechno ostatni je veci automatiky, vcetne automatickeho rozpoznavani nutnosti rezimu nucene vnitrni cirkulace vzduchu.Tempomat je kompletne na volantu. Handsfree je kompletne na volantu. A to mam vysmivanou octavii II. Hlavni svetla s automatikou jsem mel na audi q5. Neni potreba je ovladat. Prepinac klopene/dalkove je na volantu. Prave ze si vyrobciu vylozene rochni v tom dodavat do aut dotykove displaye ktere tam vubec nejsou potreba a navic matou ridice

0/0
19.3.2016 13:27
Foto

V37o42j95t17ě39c95h 46P57a16v60l18í69k 5204921614198

Elektronická klimatizace se řídí sama, ale člověku je někdy zima, když venku vymrzl, případně si chce naopak přichladit, když jede v noci, aby neusnul.

Moje auto má plně automatickou klimatizaci, včetně detekce mlžení a včetně rozpoznání spalin z aut přede mnou a zapnutí vnitřního okruhu a stejně jsem rád, že mám knoflíky na regulaci teploty jako reálná tlačítka dobře dostupná hned u volantu.

Ale koukám, že vlastně oba říkáme to samé. Mně jde o to, aby se mechanické prvky ovládání nepřesouvaly na dotykový displej. Pokud zůstanou na volantu (což u toho supersportu z článku není jasné), tím líp.

0/0
19.3.2016 17:34

J54o28s11e44f 28B84a24b47k15a 3670659242277

Italský styl je už takový stále stejně nudnýRv

+1/0
19.3.2016 8:36

T17o62m78á92š 29K39ü71h53r 2672126550723

"Jako by to navrhoval Giugiaro po požití jednoho litru Absinthu", řekl jednou Clarkson o jednom voze. Myslím, že by se to dalo říct i v tomto případě. ;-D

+4/0
19.3.2016 7:54

L80i53b72o26r 87B53a12š82t49ý81ř 9759541917265

Taky prý chystají že budou do Audi R8 montovat šestiválce s turbem,místo 8 válců nebo 10 válců z Lamba,třeba se dočkáme 4 válců a čtyři turba, to bude uuuuužasné.

0/−1
19.3.2016 2:35

L22i94b89o49r 73B81a29š49t52ý80ř 9259491797305

Nebo Passato-Ferrari...humus

0/0
19.3.2016 2:25

L18i50b52o71r 37B62a74š22t97ý58ř 9619641817745

A to co vidím na fotkách ti není Lambo ale Ferrari ze zadu a Aston ze předu..Tohle není Lambo ale unifikovaný šmejd...

+1/0
19.3.2016 2:22

L45i41b18o86r 76B17a44š81t13ý93ř 9299361337375

Lambo jako elekro mobil?Fakt?Podělanou Teslu S jsem tady ve Znojmě viděl dvakrát po sobě na odtahovce.Jděte se vycpat já mám svoje 330i a pokud se zadaří tak si koupím BMW M5!Stát přežívá jen díky tomu co vybere na chlastu,cigaretách a benzínu.Jsem fakt zvědavej kdo si koupí auto za 10 mega co dojede z Brna do Bratislavy a bude v Blavě hledat kde a jak dobít plechovku někde na otevřeným parkovišti nebo u pumpy.A potom pojede od pumpy třeba taxíkem tam a zpět,jo to je ekologický....

Pro elektrikáře speciálně-Teslu S jsem vymlátíl po 150 kilometrech,moje starý BMW E46 330i vydrželo 300 kilometrů,jasně 20 na sto ale byla sranda a pumpu jsem našel,Tesla jela na odtahu nějak jsme nenašli zásuvku...

+3/−1
19.3.2016 2:14

R71a56d75i17m 32K93a41l95a19s 2470906272131

Lidi, co si kupují Teslu S mají za prvé poměrně dost peněz a za druhé s tím jezdí především do práce respektive do firmy z domku, který mají v okruhu dvaceti třiceti km.

Jako rodinné auto ji použít nelze, ale právě tahle skupina zájemců má aut více, a navíc je to tak trochu luxusní zboží. Někdo si koupí porsche a někdo Teslu.

+1/0
19.3.2016 9:55

M24i45c38h83a90l 16R82i18m44b93a48u42e45r 4489145563327

Jak jste vymlátil něco, co vám v reálném čase říká, jak daleko s tím ještě dojedete?

Neměl jste s tou Teslou spíš takový ten mokrý sen? Seděl jste v ní vůbec někdy?

0/0
3.5.2016 2:11

V45l14a35d12i65s31l50a38v 69N49o77h35e92j26l 7688727918971

skoro se mi az zveda kufr

+3/0
19.3.2016 1:39
Foto

D53a29v12i22d 53V24o91b76e18c43k71ý 7836896843737

Ten zadek... Mně se prostě nelíbí

+9/0
19.3.2016 1:31

R73a43d65i24m 47K92a93l98a23s 2510386562251

Ten zadek považuji za zajímavý nápad. Pokud by ho někdo zpracoval třeba trochu jinak, nemuselo by to být špatné.

Jinak spíše u elektromobilů bojuji s chybějící mřížkou chladiče. Myslím, že Tesla u modelu S to vyřešila poměrně citlivě.

+1/0
19.3.2016 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.