Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: BMW je přísné, bez zapnutého pásu se nerozjedete

Parkovací brzdu dnes stále častěji obsluhuje elektronika. Klasickou páku, nebo u některých aut čtvrtý pedál, vytlačují tlačítka. Malý ovladač ovládající elektromotorky mají rádi hlavně návrháři interiérů, kterým pak nepřekáží velká páka na středovém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S98t62a37n61i95s28l31a29v 28N53o55v40o48t22n19ý 8902438970529

tak si říkám jen ,zda přestane fungovat třeba tempomat ,když vycvaknu pás v 90km/h při jízdě do kopce ,že nemohu na něco dosáhnout nebo to spadne ze sedačky ,což se mi občas stane..... v takovém ,,Votičáku" by to bylo super...........!?8-o?

0/0
1.4.2016 12:29
Foto

P24a95t53r96i96k 58C19h82r31z 4748479832489

No tak si majitel koupí takové ty "falešné pásy", číňani to prodávají v různých provedeních - http://www.dx.com/c/car-accessories-799/interior-accessories-761/seat-belt-buckles-765

0/0
18.3.2016 18:11

J48o49s58e42f 65V33a47l47a 9590823823683

presne z toho duvodu nema cenu si moderni auto porizovat, kdyz uz, tak s minimem vybavy. S elektrickou rucni brzdou jsem se popral pred 2 lety u audi q5, potreboval jsem jenom prejet z jednoho miste na druhe na parkovisti. Brzda nechtela povolit, nejak jsem ji za smradu paleni spojky presvedcil, a az v servisu mi sdelili, ze slo o nezapnute pasy. To same start stop system

+1/−1
18.3.2016 13:20

V57l24a77d11a 66S96i25m95o80n11i81k 3889713923635

Pokud bylo skutečně zabrzděno, tak si to přesvědčování nedovedu představit ani v nejbujnějším snu. Svěrná síla je tak velká, že s koly nepohnete.

+1/0
18.3.2016 19:46

T52o13m35á75š 30V56e95l30č64o90v43s52k59ý 4583138739468

Nehledě na to, že neexistuje povinnost být připoutaný při couvání, což má praktické důvody.

0/0
30.3.2016 1:46

J21a40n 73N20o70v32á48k 9915788354345

S většinou z těhle nesmyslů lze zajet do servisu a nechat si je elektronicky vypnout.

+1/0
18.3.2016 8:51

J70o48s90e44f 50V36a66l45a 9770923213743

vetsina tehle nesmyslu, treba start stop se udajne vypnout nesmi nebo neda, prinejmensim tohle vam v servisu reknou, a v zaruce uz vubec ne.......

0/0
18.3.2016 13:21

T93o71m74á75š 90T75a67t10í59č46e89k 5540282430148

Drahý auta ve funkci policajta. A lidi si to kupují. Za mýho mládí by v Německu takový výmysl znamenal prodaných 0 kusů. :-(

+5/0
17.3.2016 23:59

J48i38ř87í 63S89c81h84w58a41c52h 8518734338346

a jelikož elektronika nebyla na takové úrovni, tak si ti "svobodomyslní" Němci "vymysleli" Hitlera....;-)

0/0
18.3.2016 12:26

O42n35d54ř75e88j 47M53a35l54ý 3544793133413

A až se tahle specialitka rozbije.... ;-D

0/0
17.3.2016 23:37

J61o95s71e10f 68V81a35l17a 9980863483913

auto prodat drive, nez se rozbije :-)

0/0
18.3.2016 13:28

P40a88v32e45l 86Č37e85c84h24n10e14r 9478137530207

Tak tuhle "novinku" měl už před 42 lety (rok 1974) Citroen CX. Vzhledem k tomu, že námi používaný vůz k naší smůle vše hlásil plynulou vlámštinou, hodnou chvíli nám trvalo zjistit, proč se ne a ne rozjet;-D.

+1/0
17.3.2016 23:16

V79l15a12d43a 86S10i44m41o33n86i96k 3709703903715

Nikoliv ale přes EPB

+1/0
18.3.2016 19:49

V46l63a54d17i17s21l46a35v 66N16o87h71e52j39l 7598847728821

cim dal vic miluju starsi auta, co maj minimum techhle kravovin, minimum nutnosti pro STK, minimum veci co se muze pokazit, trvanlivejsi motory a dalsi vyhody, jejichz pocet bude s dalsimi lety jen narustat.

+2/0
17.3.2016 23:09

J96i21ř16í 94S49c44h48w30a18c27h 8428534498846

preferování jízdy ve starších autech je taková soft forma sadomasochismu....

0/−2
18.3.2016 9:43

J50a82k75u26b 49Š41p82r28i18n67g48e87r 9791922332

Ale jde to auto opravit kamenem a když si nechcete zničit lak, tak zaříkávadlem.

0/0
18.3.2016 10:09

J93o97s30e90f 82V97a48l41a 9850773813343

nevidim prilis duvodu - podvozek audi A4 z roku 1997 se jizdnimi vlastnostmi tolik od podvozku audi z r.v. 2013 nelisi. A elektroniky je tam minimalne. Takze rozdil je jenom v pridanych "ficurach"

+1/0
18.3.2016 13:24

J20i10ř39í 40K26o70c48u50r43e22k 6275414325968

<ironie> Zahoďte staré nepohodlené Volvo a kupte si novou Fabii, když nemáte na nového Superba. A nebo jezte rohlíky s vlašákem, abyste na nového Superba měli. </ironie>

+1/0
18.3.2016 13:57

J55i37ř40í 77S98c13h65w12a98c58h 8928644688916

téma vlákna není cena, téma vlákna je "nebudu používat něco co má jenom (jakože) nevýhody protože se to přece může polámat"

0/−1
18.3.2016 19:17

T26o87m77á95š 57V57e83l78č75o80v69s16k55ý 4823338649678

Nehledě na to, jak dopadl třeba srovnávací test Mercedes W124 vs Škoda Superb. Sup propadl losím testem a taky měl delší brzdnou dráhu. O emisích myslím teď nemá smysl mluvit :) Bylo to ve Světě Motorů. Sám ten Mercedes mám a vím, že je stavěný na milion km a klidně i víc, pohodlí maximální, spotřeba přijatelná, servis (pokud je vůbec třeba), velmi přívětivý atd atd...

0/0
30.3.2016 1:53

T13o30m43á57š 14V29e68l46č58o36v63s71k98ý 4613278679828

To je spíše preferování jízdy v nových plastových kýblech, jejichž servis ročně stojí to, co pořízení staršího kvalitního luxusního auta, které má navíc i styl.

0/0
30.3.2016 1:55

F48r44a62n34t75i63š14e38k 48Š62í80m50a 7547801327328

Mě se to stalo v chorvatsku když jsem se vracel domů. Naštestí nebyla brzda zatáhlá jen mi to hlásilo chybu na ruční brzdě a že je zatažená, samozřejmě to taky pípalo. Asi chyba na čidle. Zkusil jsem odpojit baterku jestli se ŘJ neresetuje. Bohužel se mi zaseklo autorádio a nezaplo se. Takže přes 700km bez rádia a za stálého pípání (jako když se nepřipoutáte).

Fakt super na odreagování :)

0/0
17.3.2016 22:21

J76o32s58e23f 19N92o33v19a92k 5378232356738

Co jste měl za auto? Nedovedu si představit, jak jste se asi po dojezdu domů cítil. Brrr.

0/0
18.3.2016 10:50

L56u22k33á56š 28A28d61a64m15e84c 6620609180697

Tohle je první věc, kterou jsme u svého BMW přeprogramoval a to mam verzi, která jen píská .

+1/0
17.3.2016 21:53

M65a44r70t94i32n 34K32ř46í80ž 9753222110257

No já nevím To, že auto řve, když se člověk nepřipoutá, mi přijde OK, a autě se má člověk poutat. ALe k čemu je parkovací brzda, asistent rozjezdu, asistent dojezdu..asistent mozku? Jámám rád nad autem plnou kontrolu a k tomu podle mě patří mít manuální převodovku a manuální ruční brzdu.

+9/−5
17.3.2016 21:23

M21a85r11t27i50n 94K45ř25í52ž 9863232400557

Sorry za ty překlepy, už půjdu radši spát.

0/0
17.3.2016 21:24

J57o75s64e98f 11K93l89a41t 3689137173741

Mělo být samozřejmě + omlouvám se

+1/0
17.3.2016 21:27

I62v27a14n89a 77V62a61v95r93o38v28á 1347196492586

Kdo nezažil nepochopí..

:-P

0/−1
17.3.2016 22:39

V92l58a79d42i52s54l36a88v 17N92o92h62e80j55l 7678447318121

zazil sem to, chapu to, ale je to stejny jako bych mel jen lezet a vsechno kolem me by se delo automaticky, vc utirani zadku. diky nechci.

0/0
17.3.2016 23:11

L25u55k15á13š 55O48m79á47č77k37a 5531854851466

V životě jsi s moderním automatem nejel, tak se nevyjadřuj.

0/0
18.3.2016 9:23

M48a97r94t13i49n 78K97ř34í13ž 9343542190447

nemáte pravdu.

0/0
18.3.2016 11:24

M19a17r68e15k 31M35a40l56ý 1682128341230

Jasně... manuál, žádné ABS a ESP, které vám ubírají kontrolu nad vaším vozem, posilovač brzd a řízení samozřejmě taky zbytečnost, že? A to už nemluvím o různých asistentech jako hlídání mrtvého úhlu, vyjetí z pruhu, radar bezpečné vzdálenosti, adaptivní tempomat... jo, jo, sranda s těmito týpky :-)

+2/0
18.3.2016 10:31

M58a40r36t97i31n 84K60ř53í23ž 9253122270237

tak popořadě: ABS rozhodně ano, ESP - taky ano, posilovač brzda řízení také. S mrtvým úhlem jsem nikdy neměl potíže, myslím, že jeho elektronické hlídání je zbytečné a stejně bych tomu nevěřil. Vyjetí z pruhu - na to mám snad volant, ne? Radar je podle mě k ničemu, bezpečná vzdálenost se liší dle podmínek apod, lepší je hlídat si to sám. Adaptivní tempomat - s tím zkušenosti nemám, používám obyčejný a jako prevence neustálého zrychlování na dálnici je to super.

0/0
18.3.2016 11:23

V58l44a65d76a 56S19i10m16o69n80i22k 3739133973755

Takže u indikátorem mrtvého úhlu jste nikdy nejel ale máte jasno. ZTkuste a uvidíte. Víte, kdyby jenom jednou jedinkrát se Vám stalo, že Vás zachrání od drobné kolize, máte zaplaceno. ACC a asistent v jízdě v koloně oceníte jako zásadní bezpečnostní prvek, až když ho vyzkoušíte.

0/0
18.3.2016 19:57

O51t36a41k39a89r 80S24v47o50b65o10d98a 6412606136813

To je fakt převratná novinka!!!R^ Mám dva roky VW Golf a ten to má taky. A docela rychle jsem si na to zvyknul. Prostě se člověk má poutat. A co?

+5/−3
17.3.2016 21:13

K18a46r29e69l 80V27l41k 7659840208

Na ebayi se dá koupit ten kousek, co se zastrčí místo pásu do toho konektoru a dá to pokoj.

+2/−2
17.3.2016 22:08

L74u59k51á22š 84O53m83á41č12k38a 5231254821916

To je super nápad, takhle snižovat bezpečnost.

+2/0
18.3.2016 9:25

K38a44r27e28l 28V91l31k 7409560728

Souhlas! Super nápad! Snižovat/zvyšovat...:-/ hlavní je, že to dá pokoj.;-)

0/0
18.3.2016 11:56

M14i66c25h47a53l 32R91e70i21t42e30r 7195983254

Nesnasim kdyz mi auto neco nuti! Tyhle bazmeky co rikaji kdy se mam pripoutat, kdy jsem prejel pruh, kdy si mam jit na kafe atd. Pokud je nekdo oceni, fajn, ale musim byt schopen je jako uzivatel vypnout.

+11/−1
17.3.2016 20:53

M87a76r45e38k 31M66a34l44ý 1252958841380

Mám v autě spoustu těchto asistentů a všechny jdou vypnout, kromě teda toho pípání při nezapnutí pásů.

0/0
18.3.2016 10:32

V37l70a94d80a 31S45i25m33o93n65i61k 3629113553645

Jenom zírám, kolik lidí nemá ani potuchy o tom, jak takové dnes běžná záležitost jako je EPB funguje.

- Samozřejmě pokud odbrzdíte ručně ( tlačítkem), tak se rozjedete i bez pásu

- Funkce Autohold zabezpečuje, že nemusíte šlapat na brzdu, když stojíte s automatem na křižovatce

- Gyroskopické čidlo pozná, že stijíte v kopci a nedovolí autu couvat, zjednoduší rozjezd do kopce

- Pokud chce někdo brzdit nouzově, stačí zatáhnout při jízdě za ovládací páčku. Brzdí na menší svěrnou sílu, ale velmi solidně

- Pokud zabrzdíte parkovačkou a brzdy budou teplé, pak vám auto neodjede po vychladnutí kotoučů, jak se to párkát přihodilo u klasické brzdy, ovládané pákou a lanem

Není to rozhodně žádná žhavá novinka posledních dnů, ve výrobě je od roku ca 2002 -2003

+3/−1
17.3.2016 20:50

M19a58r66t54i83n 21K34ř57í17ž 9583112300567

Ani jedna z výše uvedených možností mi nepřipadá zajímavá.

+2/0
17.3.2016 21:23

D56a26n88i78e19l 31R65o67z35s94n46y44o 5790709545918

Az na to ze stani v kopci se pozna podle cidla zatizeni naprav :) Trocha me mrzi ze v Passatu to dali na levou stranu - takze v pripade nouze to nemuze zmacknout spolujezdec - a jednou jsem o ten knoflik taky ze zavadil... nastesti to je nutno podrzet par vterin (nevim kolik), coz ale muze byt rozhodujici kdyby jste to chtel pouzit v nouzi... holt nic jeste neni dokonale

0/0
17.3.2016 21:43

H95o23n91z16a 42K39r78e63n43s83t82e72t60t46e23r 1763609139

No lituju i majitele VW koncernu, kdyz nejsou zavrene dvere tak taky nic....

+1/0
17.3.2016 20:38

J97a46n 57N12o61v80á97k 9175928684865

Takhle jsem si jednou při couvání při otevřených dveřích urval o plot plastovou lištu na dveřích. :-)

Kdybych je musel zavřít, nestalo by se.

0/0
18.3.2016 8:57
Foto

H45o61n55z66a 31P22r22o65v49a85z12n33í92k 8648261257337

Přijde mi to jako docela dobrá funkce. A pokud to někdo nechce, tak si může koupit jakékoliv jiné auto.

+1/−3
17.3.2016 19:57

J37o56h41a12n 59Z96i97n92g55e81l 7462404133431

Co je na tom dobrýho ?

+5/−1
17.3.2016 20:22

M92a30r60t80i13n 84T64e67p77l35a41n 9987560415243

Zase jedna z těch zbytečných součástek, co vás může pěkně vypéct. Už úplně vidím tu situaci, kdy se čidlo rozbije a nedovolí se rozjet ani když pás bude připoutaný. Aneb hledej někde v neděli na výletě 150km od domova autorizovaný servis, který s tím něco udělá a umožní se zase rozjet.

Ovlivňovat základní funkce auta elektronickými bazmeky se mi kvůli výše uvedenému vůbec nelíbí.

+31/0
17.3.2016 19:16

J45o89s94e40f 22T15r69n74k31a 9289462327399

Na druhou stranu možná raději pěšky, než poslouchat pípání (připoutej se), celou tu dobu (jako u některých aut:-)...

0/0
20.3.2016 21:27

P74e80t19r 15J51á86n18s76k21ý 3281848214888

tak to bych si nekoupil

+3/0
17.3.2016 19:14



Najdete na iDNES.cz