Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: BMW je přísné, bez zapnutého pásu se nerozjedete

Parkovací brzdu dnes stále častěji obsluhuje elektronika. Klasickou páku, nebo u některých aut čtvrtý pedál, vytlačují tlačítka. Malý ovladač ovládající elektromotorky mají rádi hlavně návrháři interiérů, kterým pak nepřekáží velká páka na středovém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S71t22a98n37i56s91l19a96v 19N98o46v29o52t58n96ý 8512428840599

tak si říkám jen ,zda přestane fungovat třeba tempomat ,když vycvaknu pás v 90km/h při jízdě do kopce ,že nemohu na něco dosáhnout nebo to spadne ze sedačky ,což se mi občas stane..... v takovém ,,Votičáku" by to bylo super...........!?8-o?

0/0
1.4.2016 12:29
Foto

P27a60t50r87i94k 97C52h11r12z 4148689532269

No tak si majitel koupí takové ty "falešné pásy", číňani to prodávají v různých provedeních - http://www.dx.com/c/car-accessories-799/interior-accessories-761/seat-belt-buckles-765

0/0
18.3.2016 18:11

J41o16s67e76f 58V95a24l70a 9850683103403

presne z toho duvodu nema cenu si moderni auto porizovat, kdyz uz, tak s minimem vybavy. S elektrickou rucni brzdou jsem se popral pred 2 lety u audi q5, potreboval jsem jenom prejet z jednoho miste na druhe na parkovisti. Brzda nechtela povolit, nejak jsem ji za smradu paleni spojky presvedcil, a az v servisu mi sdelili, ze slo o nezapnute pasy. To same start stop system

+1/−1
18.3.2016 13:20

V62l76a66d67a 90S98i67m84o95n89i50k 3829273113835

Pokud bylo skutečně zabrzděno, tak si to přesvědčování nedovedu představit ani v nejbujnějším snu. Svěrná síla je tak velká, že s koly nepohnete.

+1/0
18.3.2016 19:46

T55o89m14á37š 65V82e15l22č83o81v47s54k28ý 4233728579608

Nehledě na to, že neexistuje povinnost být připoutaný při couvání, což má praktické důvody.

0/0
30.3.2016 1:46

J19a35n 27N40o83v19á13k 9465838564365

S většinou z těhle nesmyslů lze zajet do servisu a nechat si je elektronicky vypnout.

+1/0
18.3.2016 8:51

J89o33s50e74f 73V50a34l65a 9580133263353

vetsina tehle nesmyslu, treba start stop se udajne vypnout nesmi nebo neda, prinejmensim tohle vam v servisu reknou, a v zaruce uz vubec ne.......

0/0
18.3.2016 13:21

T49o91m83á30š 46T80a53t21í47č38e40k 5570982700108

Drahý auta ve funkci policajta. A lidi si to kupují. Za mýho mládí by v Německu takový výmysl znamenal prodaných 0 kusů. :-(

+5/0
17.3.2016 23:59

J45i85ř67í 52S18c56h24w88a43c16h 8738134928576

a jelikož elektronika nebyla na takové úrovni, tak si ti "svobodomyslní" Němci "vymysleli" Hitlera....;-)

0/0
18.3.2016 12:26

O24n54d43ř82e84j 34M55a63l72ý 3324913723193

A až se tahle specialitka rozbije.... ;-D

0/0
17.3.2016 23:37

J96o58s74e50f 14V73a14l47a 9970153943693

auto prodat drive, nez se rozbije :-)

0/0
18.3.2016 13:28

P21a60v58e77l 56Č42e86c95h95n92e94r 9568717740247

Tak tuhle "novinku" měl už před 42 lety (rok 1974) Citroen CX. Vzhledem k tomu, že námi používaný vůz k naší smůle vše hlásil plynulou vlámštinou, hodnou chvíli nám trvalo zjistit, proč se ne a ne rozjet;-D.

+1/0
17.3.2016 23:16

V45l71a63d75a 79S98i58m64o23n91i12k 3989973543595

Nikoliv ale přes EPB

+1/0
18.3.2016 19:49

V19l59a72d71i34s74l77a17v 40N44o94h76e25j12l 7118137758891

cim dal vic miluju starsi auta, co maj minimum techhle kravovin, minimum nutnosti pro STK, minimum veci co se muze pokazit, trvanlivejsi motory a dalsi vyhody, jejichz pocet bude s dalsimi lety jen narustat.

+2/0
17.3.2016 23:09

J37i41ř82í 31S35c94h21w55a46c66h 8748564438416

preferování jízdy ve starších autech je taková soft forma sadomasochismu....

0/−2
18.3.2016 9:43

J46a85k43u31b 84Š46p10r45i38n41g29e80r 9121822562

Ale jde to auto opravit kamenem a když si nechcete zničit lak, tak zaříkávadlem.

0/0
18.3.2016 10:09

J63o20s25e22f 70V66a71l37a 9830633613263

nevidim prilis duvodu - podvozek audi A4 z roku 1997 se jizdnimi vlastnostmi tolik od podvozku audi z r.v. 2013 nelisi. A elektroniky je tam minimalne. Takze rozdil je jenom v pridanych "ficurach"

+1/0
18.3.2016 13:24

J87i17ř13í 60K95o12c57u89r80e80k 6265654745538

<ironie> Zahoďte staré nepohodlené Volvo a kupte si novou Fabii, když nemáte na nového Superba. A nebo jezte rohlíky s vlašákem, abyste na nového Superba měli. </ironie>

+1/0
18.3.2016 13:57

J98i98ř63í 50S32c21h63w91a36c51h 8618844768696

téma vlákna není cena, téma vlákna je "nebudu používat něco co má jenom (jakože) nevýhody protože se to přece může polámat"

0/−1
18.3.2016 19:17

T19o12m79á68š 67V58e92l42č77o45v26s32k22ý 4123758469538

Nehledě na to, jak dopadl třeba srovnávací test Mercedes W124 vs Škoda Superb. Sup propadl losím testem a taky měl delší brzdnou dráhu. O emisích myslím teď nemá smysl mluvit :) Bylo to ve Světě Motorů. Sám ten Mercedes mám a vím, že je stavěný na milion km a klidně i víc, pohodlí maximální, spotřeba přijatelná, servis (pokud je vůbec třeba), velmi přívětivý atd atd...

0/0
30.3.2016 1:53

T50o68m71á66š 17V85e61l51č97o34v60s65k50ý 4743288429488

To je spíše preferování jízdy v nových plastových kýblech, jejichž servis ročně stojí to, co pořízení staršího kvalitního luxusního auta, které má navíc i styl.

0/0
30.3.2016 1:55

F87r11a21n57t17i81š21e31k 63Š46í28m19a 7197871547828

Mě se to stalo v chorvatsku když jsem se vracel domů. Naštestí nebyla brzda zatáhlá jen mi to hlásilo chybu na ruční brzdě a že je zatažená, samozřejmě to taky pípalo. Asi chyba na čidle. Zkusil jsem odpojit baterku jestli se ŘJ neresetuje. Bohužel se mi zaseklo autorádio a nezaplo se. Takže přes 700km bez rádia a za stálého pípání (jako když se nepřipoutáte).

Fakt super na odreagování :)

0/0
17.3.2016 22:21

J10o92s23e20f 61N32o49v38a70k 5438962366908

Co jste měl za auto? Nedovedu si představit, jak jste se asi po dojezdu domů cítil. Brrr.

0/0
18.3.2016 10:50

L12u26k83á82š 34A10d63a87m45e67c 6560499120697

Tohle je první věc, kterou jsme u svého BMW přeprogramoval a to mam verzi, která jen píská .

+1/0
17.3.2016 21:53

M67a51r41t19i78n 77K64ř56í60ž 9183792260477

No já nevím To, že auto řve, když se člověk nepřipoutá, mi přijde OK, a autě se má člověk poutat. ALe k čemu je parkovací brzda, asistent rozjezdu, asistent dojezdu..asistent mozku? Jámám rád nad autem plnou kontrolu a k tomu podle mě patří mít manuální převodovku a manuální ruční brzdu.

+9/−5
17.3.2016 21:23

M71a50r24t20i54n 29K28ř46í62ž 9443842190337

Sorry za ty překlepy, už půjdu radši spát.

0/0
17.3.2016 21:24

J66o46s42e46f 73K17l91a63t 3979967603641

Mělo být samozřejmě + omlouvám se

+1/0
17.3.2016 21:27

I28v71a44n51a 18V13a66v85r37o23v73á 1357236372306

Kdo nezažil nepochopí..

:-P

0/−1
17.3.2016 22:39

V64l17a33d65i32s85l21a41v 32N20o86h10e87j61l 7488747898581

zazil sem to, chapu to, ale je to stejny jako bych mel jen lezet a vsechno kolem me by se delo automaticky, vc utirani zadku. diky nechci.

0/0
17.3.2016 23:11

L91u81k84á76š 38O58m76á97č80k20a 5921214291186

V životě jsi s moderním automatem nejel, tak se nevyjadřuj.

0/0
18.3.2016 9:23

M52a52r83t40i41n 73K73ř53í86ž 9493332630177

nemáte pravdu.

0/0
18.3.2016 11:24

M25a15r46e62k 33M24a42l40ý 1522538361570

Jasně... manuál, žádné ABS a ESP, které vám ubírají kontrolu nad vaším vozem, posilovač brzd a řízení samozřejmě taky zbytečnost, že? A to už nemluvím o různých asistentech jako hlídání mrtvého úhlu, vyjetí z pruhu, radar bezpečné vzdálenosti, adaptivní tempomat... jo, jo, sranda s těmito týpky :-)

+2/0
18.3.2016 10:31

M56a66r51t75i27n 29K12ř11í44ž 9573132310177

tak popořadě: ABS rozhodně ano, ESP - taky ano, posilovač brzda řízení také. S mrtvým úhlem jsem nikdy neměl potíže, myslím, že jeho elektronické hlídání je zbytečné a stejně bych tomu nevěřil. Vyjetí z pruhu - na to mám snad volant, ne? Radar je podle mě k ničemu, bezpečná vzdálenost se liší dle podmínek apod, lepší je hlídat si to sám. Adaptivní tempomat - s tím zkušenosti nemám, používám obyčejný a jako prevence neustálého zrychlování na dálnici je to super.

0/0
18.3.2016 11:23

V10l25a15d14a 42S60i22m30o43n70i61k 3289853773775

Takže u indikátorem mrtvého úhlu jste nikdy nejel ale máte jasno. ZTkuste a uvidíte. Víte, kdyby jenom jednou jedinkrát se Vám stalo, že Vás zachrání od drobné kolize, máte zaplaceno. ACC a asistent v jízdě v koloně oceníte jako zásadní bezpečnostní prvek, až když ho vyzkoušíte.

0/0
18.3.2016 19:57

O88t65a97k26a36r 82S73v32o97b35o66d46a 6322296596213

To je fakt převratná novinka!!!R^ Mám dva roky VW Golf a ten to má taky. A docela rychle jsem si na to zvyknul. Prostě se člověk má poutat. A co?

+5/−3
17.3.2016 21:13

K83a39r61e17l 19V38l96k 7909400158

Na ebayi se dá koupit ten kousek, co se zastrčí místo pásu do toho konektoru a dá to pokoj.

+2/−2
17.3.2016 22:08

L24u84k15á32š 88O49m50á23č45k45a 5401764471426

To je super nápad, takhle snižovat bezpečnost.

+2/0
18.3.2016 9:25

K77a27r78e46l 94V38l92k 7699310868

Souhlas! Super nápad! Snižovat/zvyšovat...:-/ hlavní je, že to dá pokoj.;-)

0/0
18.3.2016 11:56

M31i66c77h68a49l 90R73e67i20t21e97r 7675103184

Nesnasim kdyz mi auto neco nuti! Tyhle bazmeky co rikaji kdy se mam pripoutat, kdy jsem prejel pruh, kdy si mam jit na kafe atd. Pokud je nekdo oceni, fajn, ale musim byt schopen je jako uzivatel vypnout.

+11/−1
17.3.2016 20:53

M85a26r32e85k 83M29a44l45ý 1952828891390

Mám v autě spoustu těchto asistentů a všechny jdou vypnout, kromě teda toho pípání při nezapnutí pásů.

0/0
18.3.2016 10:32

V90l12a62d47a 44S92i96m83o65n20i79k 3109323703775

Jenom zírám, kolik lidí nemá ani potuchy o tom, jak takové dnes běžná záležitost jako je EPB funguje.

- Samozřejmě pokud odbrzdíte ručně ( tlačítkem), tak se rozjedete i bez pásu

- Funkce Autohold zabezpečuje, že nemusíte šlapat na brzdu, když stojíte s automatem na křižovatce

- Gyroskopické čidlo pozná, že stijíte v kopci a nedovolí autu couvat, zjednoduší rozjezd do kopce

- Pokud chce někdo brzdit nouzově, stačí zatáhnout při jízdě za ovládací páčku. Brzdí na menší svěrnou sílu, ale velmi solidně

- Pokud zabrzdíte parkovačkou a brzdy budou teplé, pak vám auto neodjede po vychladnutí kotoučů, jak se to párkát přihodilo u klasické brzdy, ovládané pákou a lanem

Není to rozhodně žádná žhavá novinka posledních dnů, ve výrobě je od roku ca 2002 -2003

+3/−1
17.3.2016 20:50

M29a65r48t73i77n 18K92ř30í71ž 9513182500857

Ani jedna z výše uvedených možností mi nepřipadá zajímavá.

+2/0
17.3.2016 21:23

D51a34n82i86e38l 58R88o20z29s75n27y11o 5830439965158

Az na to ze stani v kopci se pozna podle cidla zatizeni naprav :) Trocha me mrzi ze v Passatu to dali na levou stranu - takze v pripade nouze to nemuze zmacknout spolujezdec - a jednou jsem o ten knoflik taky ze zavadil... nastesti to je nutno podrzet par vterin (nevim kolik), coz ale muze byt rozhodujici kdyby jste to chtel pouzit v nouzi... holt nic jeste neni dokonale

0/0
17.3.2016 21:43

H10o25n16z98a 77K96r32e15n81s46t69e39t21t38e92r 1163549589

No lituju i majitele VW koncernu, kdyz nejsou zavrene dvere tak taky nic....

+1/0
17.3.2016 20:38

J82a32n 51N51o43v60á57k 9535478464895

Takhle jsem si jednou při couvání při otevřených dveřích urval o plot plastovou lištu na dveřích. :-)

Kdybych je musel zavřít, nestalo by se.

0/0
18.3.2016 8:57
Foto

H43o20n87z15a 71P36r12o51v17a54z12n76í15k 8918881587977

Přijde mi to jako docela dobrá funkce. A pokud to někdo nechce, tak si může koupit jakékoliv jiné auto.

+1/−3
17.3.2016 19:57

J89o81h20a55n 34Z59i73n63g72e66l 7642574543401

Co je na tom dobrýho ?

+5/−1
17.3.2016 20:22

M59a42r71t71i57n 63T67e84p36l50a97n 9107560165273

Zase jedna z těch zbytečných součástek, co vás může pěkně vypéct. Už úplně vidím tu situaci, kdy se čidlo rozbije a nedovolí se rozjet ani když pás bude připoutaný. Aneb hledej někde v neděli na výletě 150km od domova autorizovaný servis, který s tím něco udělá a umožní se zase rozjet.

Ovlivňovat základní funkce auta elektronickými bazmeky se mi kvůli výše uvedenému vůbec nelíbí.

+31/0
17.3.2016 19:16

J58o62s83e61f 67T70r36n89k64a 9829452337419

Na druhou stranu možná raději pěšky, než poslouchat pípání (připoutej se), celou tu dobu (jako u některých aut:-)...

0/0
20.3.2016 21:27

P14e71t53r 96J76á93n69s15k43ý 3431348904238

tak to bych si nekoupil

+3/0
17.3.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.