Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: BMW je přísné, bez zapnutého pásu se nerozjedete

Parkovací brzdu dnes stále častěji obsluhuje elektronika. Klasickou páku, nebo u některých aut čtvrtý pedál, vytlačují tlačítka. Malý ovladač ovládající elektromotorky mají rádi hlavně návrháři interiérů, kterým pak nepřekáží velká páka na středovém tunelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S37t10a81n25i61s20l20a17v 16N67o78v48o74t70n63ý 8842958610869

tak si říkám jen ,zda přestane fungovat třeba tempomat ,když vycvaknu pás v 90km/h při jízdě do kopce ,že nemohu na něco dosáhnout nebo to spadne ze sedačky ,což se mi občas stane..... v takovém ,,Votičáku" by to bylo super...........!?8-o?

0/0
1.4.2016 12:29
Foto

P62a28t10r64i32k 87C29h39r82z 4448439622129

No tak si majitel koupí takové ty "falešné pásy", číňani to prodávají v různých provedeních - http://www.dx.com/c/car-accessories-799/interior-accessories-761/seat-belt-buckles-765

0/0
18.3.2016 18:11

J86o73s75e97f 74V74a55l46a 9820343143283

presne z toho duvodu nema cenu si moderni auto porizovat, kdyz uz, tak s minimem vybavy. S elektrickou rucni brzdou jsem se popral pred 2 lety u audi q5, potreboval jsem jenom prejet z jednoho miste na druhe na parkovisti. Brzda nechtela povolit, nejak jsem ji za smradu paleni spojky presvedcil, a az v servisu mi sdelili, ze slo o nezapnute pasy. To same start stop system

+1/−1
18.3.2016 13:20

V17l77a46d52a 60S83i38m70o54n20i81k 3379443593375

Pokud bylo skutečně zabrzděno, tak si to přesvědčování nedovedu představit ani v nejbujnějším snu. Svěrná síla je tak velká, že s koly nepohnete.

+1/0
18.3.2016 19:46

T42o80m37á71š 72V14e75l61č11o93v64s19k30ý 4153508789928

Nehledě na to, že neexistuje povinnost být připoutaný při couvání, což má praktické důvody.

0/0
30.3.2016 1:46

J94a45n 24N20o82v86á31k 9605148914565

S většinou z těhle nesmyslů lze zajet do servisu a nechat si je elektronicky vypnout.

+1/0
18.3.2016 8:51

J76o90s48e62f 25V47a23l64a 9550613413243

vetsina tehle nesmyslu, treba start stop se udajne vypnout nesmi nebo neda, prinejmensim tohle vam v servisu reknou, a v zaruce uz vubec ne.......

0/0
18.3.2016 13:21

T40o26m44á57š 94T73a17t64í13č40e88k 5420982440268

Drahý auta ve funkci policajta. A lidi si to kupují. Za mýho mládí by v Německu takový výmysl znamenal prodaných 0 kusů. :-(

+5/0
17.3.2016 23:59

J59i93ř15í 21S67c22h29w83a20c55h 8128934828916

a jelikož elektronika nebyla na takové úrovni, tak si ti "svobodomyslní" Němci "vymysleli" Hitlera....;-)

0/0
18.3.2016 12:26

O84n33d41ř63e31j 83M93a47l38ý 3364853963363

A až se tahle specialitka rozbije.... ;-D

0/0
17.3.2016 23:37

J53o46s12e15f 63V80a30l63a 9700503493723

auto prodat drive, nez se rozbije :-)

0/0
18.3.2016 13:28

P11a21v41e34l 12Č92e79c34h72n28e16r 9568787760607

Tak tuhle "novinku" měl už před 42 lety (rok 1974) Citroen CX. Vzhledem k tomu, že námi používaný vůz k naší smůle vše hlásil plynulou vlámštinou, hodnou chvíli nám trvalo zjistit, proč se ne a ne rozjet;-D.

+1/0
17.3.2016 23:16

V32l21a64d77a 35S70i84m74o47n18i49k 3489233613375

Nikoliv ale přes EPB

+1/0
18.3.2016 19:49

V23l81a90d89i29s71l62a23v 35N43o15h71e63j34l 7398547368851

cim dal vic miluju starsi auta, co maj minimum techhle kravovin, minimum nutnosti pro STK, minimum veci co se muze pokazit, trvanlivejsi motory a dalsi vyhody, jejichz pocet bude s dalsimi lety jen narustat.

+2/0
17.3.2016 23:09

J29i96ř52í 15S71c23h11w26a45c92h 8268624548666

preferování jízdy ve starších autech je taková soft forma sadomasochismu....

0/−2
18.3.2016 9:43

J71a44k14u33b 64Š87p57r87i69n97g38e44r 9301982302

Ale jde to auto opravit kamenem a když si nechcete zničit lak, tak zaříkávadlem.

0/0
18.3.2016 10:09

J50o18s62e23f 61V92a63l84a 9170203773883

nevidim prilis duvodu - podvozek audi A4 z roku 1997 se jizdnimi vlastnostmi tolik od podvozku audi z r.v. 2013 nelisi. A elektroniky je tam minimalne. Takze rozdil je jenom v pridanych "ficurach"

+1/0
18.3.2016 13:24

J36i68ř95í 72K88o47c10u28r30e15k 6895474375418

<ironie> Zahoďte staré nepohodlené Volvo a kupte si novou Fabii, když nemáte na nového Superba. A nebo jezte rohlíky s vlašákem, abyste na nového Superba měli. </ironie>

+1/0
18.3.2016 13:57

J37i53ř76í 36S92c11h94w94a84c62h 8498914738176

téma vlákna není cena, téma vlákna je "nebudu používat něco co má jenom (jakože) nevýhody protože se to přece může polámat"

0/−1
18.3.2016 19:17

T59o95m23á86š 97V54e61l10č11o65v55s81k98ý 4113308129728

Nehledě na to, jak dopadl třeba srovnávací test Mercedes W124 vs Škoda Superb. Sup propadl losím testem a taky měl delší brzdnou dráhu. O emisích myslím teď nemá smysl mluvit :) Bylo to ve Světě Motorů. Sám ten Mercedes mám a vím, že je stavěný na milion km a klidně i víc, pohodlí maximální, spotřeba přijatelná, servis (pokud je vůbec třeba), velmi přívětivý atd atd...

0/0
30.3.2016 1:53

T74o33m60á36š 40V40e82l83č86o16v40s83k43ý 4333958739918

To je spíše preferování jízdy v nových plastových kýblech, jejichž servis ročně stojí to, co pořízení staršího kvalitního luxusního auta, které má navíc i styl.

0/0
30.3.2016 1:55

F68r33a90n12t48i82š79e37k 52Š20í80m21a 7127921747818

Mě se to stalo v chorvatsku když jsem se vracel domů. Naštestí nebyla brzda zatáhlá jen mi to hlásilo chybu na ruční brzdě a že je zatažená, samozřejmě to taky pípalo. Asi chyba na čidle. Zkusil jsem odpojit baterku jestli se ŘJ neresetuje. Bohužel se mi zaseklo autorádio a nezaplo se. Takže přes 700km bez rádia a za stálého pípání (jako když se nepřipoutáte).

Fakt super na odreagování :)

0/0
17.3.2016 22:21

J89o74s67e22f 80N28o64v39a13k 5218472306268

Co jste měl za auto? Nedovedu si představit, jak jste se asi po dojezdu domů cítil. Brrr.

0/0
18.3.2016 10:50

L67u42k58á17š 16A42d95a20m69e35c 6500809980877

Tohle je první věc, kterou jsme u svého BMW přeprogramoval a to mam verzi, která jen píská .

+1/0
17.3.2016 21:53

M30a12r71t83i22n 65K11ř52í58ž 9383612210507

No já nevím To, že auto řve, když se člověk nepřipoutá, mi přijde OK, a autě se má člověk poutat. ALe k čemu je parkovací brzda, asistent rozjezdu, asistent dojezdu..asistent mozku? Jámám rád nad autem plnou kontrolu a k tomu podle mě patří mít manuální převodovku a manuální ruční brzdu.

+9/−5
17.3.2016 21:23

M67a61r98t37i44n 58K20ř83í77ž 9313132940607

Sorry za ty překlepy, už půjdu radši spát.

0/0
17.3.2016 21:24

J77o70s30e48f 27K40l80a39t 3449377403361

Mělo být samozřejmě + omlouvám se

+1/0
17.3.2016 21:27

I34v63a24n25a 82V30a55v94r91o38v58á 1697966152326

Kdo nezažil nepochopí..

:-P

0/−1
17.3.2016 22:39

V87l13a51d80i68s88l61a87v 40N31o19h21e30j39l 7208327338681

zazil sem to, chapu to, ale je to stejny jako bych mel jen lezet a vsechno kolem me by se delo automaticky, vc utirani zadku. diky nechci.

0/0
17.3.2016 23:11

L11u20k93á95š 68O93m11á57č10k67a 5481214591516

V životě jsi s moderním automatem nejel, tak se nevyjadřuj.

0/0
18.3.2016 9:23

M21a18r92t35i92n 55K71ř47í71ž 9753822920737

nemáte pravdu.

0/0
18.3.2016 11:24

M18a35r64e81k 15M35a11l95ý 1942378901440

Jasně... manuál, žádné ABS a ESP, které vám ubírají kontrolu nad vaším vozem, posilovač brzd a řízení samozřejmě taky zbytečnost, že? A to už nemluvím o různých asistentech jako hlídání mrtvého úhlu, vyjetí z pruhu, radar bezpečné vzdálenosti, adaptivní tempomat... jo, jo, sranda s těmito týpky :-)

+2/0
18.3.2016 10:31

M56a79r21t87i92n 48K28ř71í67ž 9103222460837

tak popořadě: ABS rozhodně ano, ESP - taky ano, posilovač brzda řízení také. S mrtvým úhlem jsem nikdy neměl potíže, myslím, že jeho elektronické hlídání je zbytečné a stejně bych tomu nevěřil. Vyjetí z pruhu - na to mám snad volant, ne? Radar je podle mě k ničemu, bezpečná vzdálenost se liší dle podmínek apod, lepší je hlídat si to sám. Adaptivní tempomat - s tím zkušenosti nemám, používám obyčejný a jako prevence neustálého zrychlování na dálnici je to super.

0/0
18.3.2016 11:23

V39l76a96d62a 47S28i22m75o30n91i31k 3449853433855

Takže u indikátorem mrtvého úhlu jste nikdy nejel ale máte jasno. ZTkuste a uvidíte. Víte, kdyby jenom jednou jedinkrát se Vám stalo, že Vás zachrání od drobné kolize, máte zaplaceno. ACC a asistent v jízdě v koloně oceníte jako zásadní bezpečnostní prvek, až když ho vyzkoušíte.

0/0
18.3.2016 19:57

O58t54a26k79a11r 90S45v75o59b58o78d36a 6642306156183

To je fakt převratná novinka!!!R^ Mám dva roky VW Golf a ten to má taky. A docela rychle jsem si na to zvyknul. Prostě se člověk má poutat. A co?

+5/−3
17.3.2016 21:13

K23a28r96e74l 57V14l43k 7579190778

Na ebayi se dá koupit ten kousek, co se zastrčí místo pásu do toho konektoru a dá to pokoj.

+2/−2
17.3.2016 22:08

L67u36k86á88š 53O17m15á41č23k22a 5821414441926

To je super nápad, takhle snižovat bezpečnost.

+2/0
18.3.2016 9:25

K93a10r46e13l 68V90l57k 7549240828

Souhlas! Super nápad! Snižovat/zvyšovat...:-/ hlavní je, že to dá pokoj.;-)

0/0
18.3.2016 11:56

M18i25c87h67a38l 53R21e68i70t32e32r 7195883704

Nesnasim kdyz mi auto neco nuti! Tyhle bazmeky co rikaji kdy se mam pripoutat, kdy jsem prejel pruh, kdy si mam jit na kafe atd. Pokud je nekdo oceni, fajn, ale musim byt schopen je jako uzivatel vypnout.

+11/−1
17.3.2016 20:53

M15a70r31e32k 17M92a34l80ý 1832148801560

Mám v autě spoustu těchto asistentů a všechny jdou vypnout, kromě teda toho pípání při nezapnutí pásů.

0/0
18.3.2016 10:32

V67l39a87d27a 30S22i21m13o79n37i28k 3469133683115

Jenom zírám, kolik lidí nemá ani potuchy o tom, jak takové dnes běžná záležitost jako je EPB funguje.

- Samozřejmě pokud odbrzdíte ručně ( tlačítkem), tak se rozjedete i bez pásu

- Funkce Autohold zabezpečuje, že nemusíte šlapat na brzdu, když stojíte s automatem na křižovatce

- Gyroskopické čidlo pozná, že stijíte v kopci a nedovolí autu couvat, zjednoduší rozjezd do kopce

- Pokud chce někdo brzdit nouzově, stačí zatáhnout při jízdě za ovládací páčku. Brzdí na menší svěrnou sílu, ale velmi solidně

- Pokud zabrzdíte parkovačkou a brzdy budou teplé, pak vám auto neodjede po vychladnutí kotoučů, jak se to párkát přihodilo u klasické brzdy, ovládané pákou a lanem

Není to rozhodně žádná žhavá novinka posledních dnů, ve výrobě je od roku ca 2002 -2003

+3/−1
17.3.2016 20:50

M24a70r21t69i83n 21K74ř96í96ž 9693352470317

Ani jedna z výše uvedených možností mi nepřipadá zajímavá.

+2/0
17.3.2016 21:23

D57a37n41i83e85l 81R85o80z79s52n12y20o 5970849905778

Az na to ze stani v kopci se pozna podle cidla zatizeni naprav :) Trocha me mrzi ze v Passatu to dali na levou stranu - takze v pripade nouze to nemuze zmacknout spolujezdec - a jednou jsem o ten knoflik taky ze zavadil... nastesti to je nutno podrzet par vterin (nevim kolik), coz ale muze byt rozhodujici kdyby jste to chtel pouzit v nouzi... holt nic jeste neni dokonale

0/0
17.3.2016 21:43

H52o83n29z47a 90K20r20e71n44s96t44e92t41t90e57r 1943749889

No lituju i majitele VW koncernu, kdyz nejsou zavrene dvere tak taky nic....

+1/0
17.3.2016 20:38

J55a52n 95N43o60v31á82k 9295448284185

Takhle jsem si jednou při couvání při otevřených dveřích urval o plot plastovou lištu na dveřích. :-)

Kdybych je musel zavřít, nestalo by se.

0/0
18.3.2016 8:57
Foto

H59o85n36z83a 29P53r84o15v98a40z47n26í68k 8498881467917

Přijde mi to jako docela dobrá funkce. A pokud to někdo nechce, tak si může koupit jakékoliv jiné auto.

+1/−3
17.3.2016 19:57

J49o87h93a17n 44Z18i39n47g81e18l 7332964643701

Co je na tom dobrýho ?

+5/−1
17.3.2016 20:22

M74a91r62t83i20n 18T19e21p47l71a88n 9747580175353

Zase jedna z těch zbytečných součástek, co vás může pěkně vypéct. Už úplně vidím tu situaci, kdy se čidlo rozbije a nedovolí se rozjet ani když pás bude připoutaný. Aneb hledej někde v neděli na výletě 150km od domova autorizovaný servis, který s tím něco udělá a umožní se zase rozjet.

Ovlivňovat základní funkce auta elektronickými bazmeky se mi kvůli výše uvedenému vůbec nelíbí.

+31/0
17.3.2016 19:16

J36o92s70e84f 89T79r55n33k11a 9249762957459

Na druhou stranu možná raději pěšky, než poslouchat pípání (připoutej se), celou tu dobu (jako u některých aut:-)...

0/0
20.3.2016 21:27

P47e44t61r 18J44á68n71s34k16ý 3641778374828

tak to bych si nekoupil

+3/0
17.3.2016 19:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.