Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kombinationswagen Opel: nová Astra ST skvěle jezdí, diesel okouzlí

Opel Astra si titul Evropského auta pro letošní rok zaslouží. Potvrzuje to kombík. Skvěle zlehka jezdí, nový, dvakrát přeplňovaný turbodiesel sametově přede, má vybrané chování a síly na rozdávání. Z čistě praktického hlediska už není důvod kupovat insignii, která je větší než astra jen zvenku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20a45r57t78i37n 48F81r22a60n52t78i65š66e82k 7795620663705

Diesel neokouzlí.A tenhle i podle popisu spíš uspokojí, než nadchne.

+1/−2
23.3.2016 10:18

D52e24j60a89n 38T88a61d22i83c 7852236337237

V tomto segmentu bych radeji zvolil Peugeot 308 SW GT. Co mne prijde ale absolutni ulet, je to, ze Astra biTurbo ma vykon 160 koni, hodne smutna zalezitost.

0/0
22.3.2016 15:39

J81i80ř77í 26S11c26h64w81a10c45h 8878404608246

A kolik bys cekal od 1.6 dieselu?

+1/0
22.3.2016 17:59

D71e89j56a78n 71T59a68d42i69c 7622306167677

No prave, ja bych cekal ze tam nechaji dvoulitr s jednim turbem o vykonu cca 180 koni ale tak emise jsou emise a navic tohle se bude hodne opravovat, takze logicky krok pro Opel.

0/0
23.3.2016 13:58

L26a24d64i94s98l37a38v 96K84a88l66o77u45s 7125876511780

Nafta paří do kamen. A to mám taky nafťák. Je to jen silně výdělečná záležitost pro výrobce, servisy a STK, o vlivu na zdraví ani nemluvě. To raději turbo benzin, ale povedený.

+4/0
22.3.2016 14:53

P77a73t88r32i36k 17S51v73o53b48o21d25a 3959931576475

Jako dobrý, ale s těma zrcátkama. To už se dá taky říct, že atmomotor je nejlepší, protože se nemusí dělat drahé turbo, parkovací robot nemít je výhoda, nepokazí se to....atd.....

+2/0
22.3.2016 13:21

J66i45ř49í 88S12c31h27w86a11c89h 8108354568806

Tak to, že atmo je lepší než turbo ti tu tvrdí spousta atmo-fanatiků.

+1/−2
22.3.2016 18:03

L16a38d83i56s55l56a12v 30D45i17b26l26í72k 5578308353350

Víš proč se vyrábí Opel? Aby Ford nebyl nejhorší auto, prohlásil můj kamarád automechanik, když jsem koupil Vectru B 1,6 16 V r.v.98 jako tříletou se 100 tis km. Měl jsem jí 14 let, mezitím kamarád vyměnil několik VW. Jediné závady za 450 tis.km byla vadná řemenice (sjížděl řemen), přepínač světel (samovolně přepínal na dálkové), levý čep řízení. Jinak nic, spotřeba 6 litrů, a nebýt Fabie, která mi z vedlejší posunula střední sloupek o 10 cm dovnitř, možná by jezdila dodnes.

+5/0
22.3.2016 12:14
Foto

T64o63m20á73š 17D61v41o47ř46á69k 3235373296266

Proč se Opelovi tedy říká "porucha na čtyři"?

0/0
22.3.2016 12:55

P46a92t59r83i61k 15S23v82o46b34o71d91a 3799401476215

Jedes auto wird eines Tages Opel, sagt man in Deutschland :)

0/0
22.3.2016 13:22

K98a52r47e45l 28V34a53c56h97u76t 9513182189863

... = ;-DR^

0/0
22.3.2016 13:28

J87i91r26i 90F78i33n23k 6737689297218

Tou poruchou na čtyři se myslí Audi...

+2/0
22.3.2016 15:10

M81a26r84e12k 25H81r11u10b35y 6697702891838

Tohle vsechno jsou ale prupovidky z minuleho stoleti, takovym mechanikum (a chytrolinum obecne) bych se radeji vyhybal ;-)

+3/0
22.3.2016 22:44

R97o22m48a13n 85F84i62a14l73a 3592464787740

Já měl Vectru B 1997 1,8 16V a totéž co Vy, téměř bez závad spoustu let...

+3/0
22.3.2016 13:12

R88o60m24a97n 34V82í27c33e45n17e68c 2539822938502

A já Vectru C 2002 2,2 16V a totéž až do loňska.

0/0
23.3.2016 22:42

I18v82o 26U27r12b42á91n66e83k 2206877837

No a jeden můj kamarád taky automechanik říkal zase úplný opak toho, co ten Váš kamarád...a jeden kamarád jednoho kamaráda říkal... ;-D

0/0
22.3.2016 13:45

R65i16c18h66a48r33d 49M91i49k84u37l44e86n71k59a 1629147797584

Vypadá to fajn, uvídíme po 100 000 Km. Co rozvody, turba atd...

+1/0
22.3.2016 11:42
Foto

M12a89r22e95k 89S42o28f75r 9425950938409

Hezké, ale mě zajímá spolehlivost, uvidíme časem. Snad si porozumí s LPG, naftu já nerad,

+2/0
22.3.2016 11:38

J86a46n 98D60l26o36u50h30ý 7304429120119

Bez turba tam lpg pujde. S turbem mozna system kapalneho lpg, zalezi na systemu vstrikovani a jeho chlazeni.

0/0
22.3.2016 16:49

M33a55r80e40k 40M81a39l61ý 1142608841930

Vždyť ty benzíny v těchto malých autech mají dnes tak směšnou spotřebu, že řešit nějaké LPG s nejistým výsledkem a vysokými investicemi, omezeným parkováním, atd.mi přijde naprosto nesmyslné.

+4/0
22.3.2016 20:05

V53í20t 28K33o29u56b17a 6956540544498

Nevím, zda o 50 kg odlehčený podvozek je to pravé pro naše rozbité cesty. Aby to nebylo víc v servisu než na silnici.

0/0
22.3.2016 11:31

J97i86ř20í 42S35c62h59w38a69c87h 8208724438616

Starší Opely byly vždycky tak o metrák těžší, než konkurence. Takže na to odlehčování měly z čeho brát.....;-)

+1/0
22.3.2016 12:10

J87a44n 59H65á42l35a 8365615150167

Záleží podle mého hlavně na kvalitě materiálů a na tom, jak chytře je dělaná náprava a zavěšení - zda bude stačit vyměnit jeden díl, nebo skoro celou poloosu ;-)

0/0
22.3.2016 12:13

K16a18r27e10l 72V34a15c55h77u16t 9823522309493

Na co vyrábí auta, která umí jezdit i 160, když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h? :-/

+2/0
22.3.2016 11:00

J14i97ř54í 31S24c16h43w47a83c70h 8418214578396

vyrábí to na to, abys mohl jezdit 160 po českých dálnicích ;-)

0/0
22.3.2016 12:12

J22i28ř22í 45Z81ý13k35a 9279453581650

dostatečný výkon motoru je zapotřebí i k pružnému zrychlení. Navíc sousedíme s Německem, kde můžete jet klidně 200 ...

0/0
22.3.2016 15:22

R44o81m64a93n 37V78í44c24e19n61e43c 2809142468982

... na klidných 200 v Německu už moc úseků není.

+1/0
23.3.2016 22:43

G72e68o33r55g 68K60o76m75b43e59r92e46c 9704261236851

vic nez dost

0/0
24.3.2016 8:37

J62i94ř65í 79K33o77c52u56r91e95k 6965474775778

Zkuste vyrobit auto, které sotva dosáhne 130 km/h. Dopadne to tak, že ze 100 km/h na 130 km/h budete zrychlovat tří až pět kilometrů. Takže budete předjíždět podobným způsobem, jako tirák. Takové auto nebude nikdo chtít, když s tím nebdue moct předjet ani tu pověstnou Avii a do kopce ... máte tam u vás kopce? ... pojedete na dvojku 50 km/h s vyjícím motorem a budete zavazet autobusu.

0/0
22.3.2016 18:59

M47a18r98e81k 39M66a92l88ý 1882148671150

Na tuhle blbost jste přišel jak?

"...když vás pak ani po rakouských či německých dálnicích (?!) nenechají jezdit víc jak 80-100 km/h?"

0/0
22.3.2016 20:07

D31u43š43a41n 73G96o95g74e79l84a 7471664749948

Řada OPEL je absolutně v zadeli-mám již třetí řadu ASTRy a je to ubohost.Opela již nikdy.

0/−7
22.3.2016 10:57

J25i76ř63í 72N63o38v97o64t21n84ý 7478872

Tak proč je furt kupujete?;-D A máte nové, nebo kupujete ojeté? Jaké modely jste měl?

+7/0
22.3.2016 11:04

J86i56ř92í 72S16c61h21w27a56c19h 8228594328986

a po čtvrtý mi dejte rovnou dva!!! ;-D

+3/0
22.3.2016 12:14

L51u12k96á62š 69V41a17ň44u50r26a 1355264503393

Moment 320Nm v 1250ot? Co tomu asi říká klikovka, spojka a dvouhmoták?

0/0
22.3.2016 10:43

J17i65ř32í 58K93o84c20u48r81e17k 6785854555568

Zcela v klidu, pokud je na to klikovka navržená.

0/0
22.3.2016 19:00

J47o16s63e13f 50D63o85l94e66ž58a24l 1156807521

Z vlastní zkušenosti musím říct, že Astra momentálně podle mě představuje nejlepší poměr kvalita/cena ve své třídě a i kdybych nekoukal na cenu, tak bych lépe hodnotil asi jen Golfa (přiznávám, že co se týče aut, jsem "Němec"). A zrovna ten třívalec mě příjemně překvapil, výkonově je k tomu autu naprosto dostačující, samozřejmě žádný závodník to není, ale to od takové motorizace nikdo ani nemůže čekat a ani ten šestý kvalt tomu překvapivě nechyběl, při 160 na tempomat točí 4 tisíce a spotřeba se drží lehce na 8 litrů. Zajímalo by mě ale srovnání toho třívalce se základní atmosférickou 1.4kou. Jinak za matrix světla se určitě vyplatí připlatit, nejen kvůli dobré světelnosti, ale také napřiklad automatika u nich, narozdíl od větsiny automatických dálkových světel, funguje naprosto skvěle.

+5/−2
22.3.2016 10:24

I15g76n47á88c 20M80r19k90v85i63č64k46a 2888122309895

Oktávka je lepší - stejná technika a je větší a hlavně praktičtější (ty malý okýnka astry zboku jsou trapná a nic přes ně neuvidíte),,,

+3/−8
22.3.2016 10:43

J82o82s85e59f 96D44o61l31e75ž86a53l 1226987721

S tím bych asi souhlasil (určitě u kombíku), spíš jsem srovnával hatchbacky z té třídy a tam Škoda nabízí jen Rapida, který je menší s horší technikou, ale cenově prakticky srovnatelný.

0/0
22.3.2016 11:05

J43a87n 13H67á43l14a 8685885750737

Tak nevím, v čem jste jezdil před Oktávií, ale Oktávka má dozadu výhled jak z ponorky, když je zataženo. A to bohužel i šikmo dopředu. Do nejnovější verze alespoň už začali dávat trochu větší zpětná zrcátka, ale jinak základní atributy pasivní bezpečnosti u Škodovky stále ještě neobjevili.

+4/0
22.3.2016 12:11

J46i56ř29í 10S48c13h74w82a74c75h 8748404298316

tak ohledně výhledu vzad je na tom Octavia nepoměrně lépe, než supermoderní SUV s velikostí okýnek v zadní polovině auta na úrovni střílen BVP...

0/0
22.3.2016 19:35

M54a70r24e26k 22J33a37n96e90č23k30a 1767426313681

A to je dobře nebo tím jste chtěl říci, že je na tom Octávka tak špatně? :-P

0/0
22.3.2016 22:54

M25a31r93e17k 21H22r50u24b61y 6827722221698

Sfericka zrcatka O. stale chybi :-/

0/0
22.3.2016 22:48

J46o32s97e12f 67N81o22v72a89k 5518762516468

Když už koncern, tak Golfa. Je líp odhlučněnej a ve stejný výbavě (alespoň loni) vycházel levněji než Octavia. Těch 8 litrů objemu kufru, nebo kolik má Octavia navíc, to vem čert.

0/0
22.3.2016 16:22

J49a64n 16H78á70l69a 8535245580537

Když dneska za rodinný vůz pokládají Fabii, nebo i20, tak teda nevím, co si mám myslet o Astře. Pro mě je každopádně rodinný vůz auto s pěti plnohodnotnými místy.

+2/0
22.3.2016 10:05

J80i33ř18í 19S14c55h62w43a49c21h 8668594678246

to by platilo, kdyby každá rodina měla minimálně tři děti......;-)

0/0
22.3.2016 12:17

J28a18n 60H18á94l35a 8795265640737

Jistě, to je v zásadě můj problém, že mám nějaké děti. Ale popravdě ani fabka, ani i20 rodinné vozy nejsou, protože i ve čtyřech se v tom člověk mačká a neumím si s takovým "rodinným" vozem představit delší jízdu. Jo, také jsem svého času absolvoval Praha-Balaton ve Škodě 105, ale proč se zbytečně mučit, ne?

0/0
22.3.2016 12:21

J72i84ř18í 81S21c13h67w55a87c78h 8268774598716

Jedno či dvě děti se ani ve Fabií ani v i20 a čemkoliv jiném vzadu "nemačkají", tím může být cca 80% rodin uspokojeno. ;-)

Ani Superb nemá 5 plnohodnotných míst, nemá je ani BMW 7xx, ale ve čtyřech se tam ani hodně dospělé děti rozhodně nemačkají.....;-)

0/0
22.3.2016 13:34

M17a27r36e18k 37M40a78l88ý 1952908601620

Není to problém... spíš jde o jakousi z nouze cnost. Spousta lidí prostě nemá na to, aby si pořídila jako rodinné auto takové, které tomu odpovídá, např. velikosti Passata. Proto u nás jako rodinná auta slouží různé nákupné tašky tako i20 a podobně.

0/0
22.3.2016 20:12

A18n44d28r32e73j 63O67l43e46k29s47a 3795321467521

Abyste se s těch německejch wágnů nepos..., pane autor. Sametová lehkost, se svěží chytrostí a pevnou etablovaností, viďte :-P

Trapnej reklamní text, jen co je pravda.

+6/−3
22.3.2016 9:11

P21e71t88r 97F49e57i88g11l 5778983700882

Pane Olekso, která auta doporučujete vy prosím? Nejsem autorem, ale zajímá mě to.

+1/−1
22.3.2016 9:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.