Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Limuzína pro hogo-fogo škodovkáře, stopětka má 7 metrů

Sedmimetrová limuzína ze stopětky je nóbl svezení ve stylu škodovek sedmdesátých let. Nechybí bar ani stylové osvětlení. Jen přihlašování trvalo dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86a85r43e55k 95Š51i76m15o98n 2534647888908

Tohle auto opravdu nepotřebuje značku na přání.

0/0
30.3.2016 1:43

M59a59r30e41k 89H16e94n90c 3326426610588

motofoko yeahR^

0/0
29.3.2016 21:09

A48l28e44š 91L71i37p85o53w91s65k50ý 6472301702253

TO MUSELO DÁT PRÁCE....a přitom taková blbost....;-D

+11/0
29.3.2016 19:19

J16i41ř22í 88K97r49á96t85k25ý 3610552814

Nemohu se zbavit dojmu, že je to takové nedodělané. U fotky s motorem je vidět nedokončený lak vnitřních částí. Taky se mi zdá, že bílá barva na té vestavbě má trochu jiný odstín a ta karoserie nekopíruje přesně tvar těch původních dveří, je to sice pár mm, ale je to škoda. Kazí to celkový dojem. Když už si s tím někdo dal tolik práce, tak mohl dotáhnout i ty zdánlivě neviditelné či nepodstatné detajly. A ten kolotočářskej interiér je teda taky bod dolů. Celkově nápad dobrý, provedení slabší.

+1/0
29.3.2016 17:59

V53ě55r68a 94F62o10l92t47ý13n57o70v17á 1808376137479

Pokud mně paměť slouží, Škodovkám se říkávalo DO DO - dodělej doma.

Takže i tento bourák vystihuje originál.;-D

+2/0
29.3.2016 19:37

J67i92ř79í 93K69o45c79u83r89e30k 6725594985318

Teda tohle procpat přes úředního šimla, to musí mít člověk nervy z materiálu pro Golden Gate.

Mazec! A teda čumím na ten motor z Feldy. Jako ne že by se tam nevešel V8, místa je tam dost, ale tohle je takové stylové. Diferák je kratší, z MBéčka? Co výztuhy podvozku, zavěšení? Na to musel jít člověk fištrónem.

0/0
29.3.2016 14:53

M58i75r19o81s13l98a46v 95S54i83n30d76e76l13a83r 2515807274212

Motor "z feldy" jsem moc nepochopil... teda pochopil bych, kdyby pouzili jen holy (a upraveny) motor, ale tohle je tam cely vcetne vstrikovani, feldich svodu, ktery tam delaj akorat problemy jak u vyfuku tak u sani....

Jednodussi by bylo vzit feldi motor, dat tam vanu a sani oleje, ktere je k tehle zastavbe potreba (jestlipak to vubec resili...?), pouzit svody a karbec z 742.135/6, upravit kliku pro pripojeni prevodovky rady 742, vse by krasne sedelo a bylo by.... Eventuelne misto feldiho motoru pouzit 1.4 8V ze stary fabky.

0/0
29.3.2016 23:35

J92a48r56o67s75l87a83v 19J87a21n72s79a 9297863133358

Akou rečou ste to hovorili? Amerikánsky?

0/0
30.3.2016 11:44

K21a40r70e54l 10J47a31n96k34ů 1194486677124

Tak to je hukot, holky budou cubrnet ;-D Jen s/Skoda toho prilis kolotocarskeho interieru, vypada to tam jako v bor.........

+1/0
29.3.2016 14:28

M80i15c77h90a41l 86F38r19ý29d51a 1162259253362

Filip Dvořák RvRvRv to auto nemá motor nad nápravou, ale za nápravou.

0/0
29.3.2016 14:26

D18e43n20i50s 56W89i98t58z39k50u 3563661929117

furt lepší než ten maník co tunil 20 let warťase a pak zjistíš, že to byl klasickej tesco tuzing

+2/0
29.3.2016 11:10

M35i70l50a77n 44Č51e85r39n66ý 5113389559262

Proč dělat luxusní limuzínu zrovna ze Škody 105, všeobecné považované za jedno z nejošklivějších aut z jejich produkce? Dovedu si docela dobře představit třeba starou Felicii či MB 1000 v tomto provedení, z ostatních československých aut určitě Tatru 603 nebo 613. Takový Trabant, Brouk či Mini jsou docela kultovní auta se stovkami různých úprav, ale zrovna stopětka? To mi připadá jako solidní úlet...

+1/−1
29.3.2016 10:23

J96i11ř21í 29Z47ý84k32a 9949883901970

třeba právě pro ten úlet. Navíc Š105 jsou levné (kolem 10t Kč za kus v slušném stavu, někdy i zadarmo), kdyby se to nepovedlo, tak to prostě rozeberou na díly a zbytek hodí do hutí a hotovo.

Dovedete si představit, že koupíte T603 (což vyjde tak na 150-200t Kč ve vraku), nejenže musíte vymyslet ono prodloužení, ale ještě i opravit prohnilou karoserii.

A nakonec by Vám úředníci řekli, že tudy cesta nevede? Vyhodit skoro 300t Kč oknem?

+8/0
29.3.2016 10:30
Foto

M97i20c22h80a56l 47N50a84j29m44a18n 7929793656460

Přesně. A Pěkných T603. T613, Š felicia je žalostně málo a jbylo by obrovská škoda je takto "zničit". Ale Š105/120 je tuctové auto, kterých je ještě relativně dost.

Za mne je to dobrý nápad. Autorům šlo o to udělat retro limuzínu ve stylu, v kterém by byla vyrobena v roce cca 1980. A to se povedlo. To, že to dokázali homologovat a dostat do provozu je velké +.

+11/0
29.3.2016 10:46

J79i84ř31í 13E53r48b28e44n 1823604386387

Už jich není dost, už jich je dost málo a užovek obzvlášť. Bursíkovné poslalo do šrotu i spoustu zachvoalých aut, za která nikdo nechtěl platit úřadu 10.000 Kč + další stovky za přepis a nové registrační značky.

+1/0
29.3.2016 12:42
Foto

M37i28c18h77a40l 81N58a78j46m40a72n 7589203636870

V roce 2004 - 2007 kdy toto auto vznikalo, bylo určitě Š105/120 minimálně o jeden řád (spíše o dva řády )více než T603. T613, Š felicia......

0/0
29.3.2016 13:32

A69d95a61m 91H28o48u81b47a52ř 2209668875547

spis jeste vic, potrebovali by totiz dve ty t603 :(

+1/0
29.3.2016 10:52

J58i91ř77í 97E94r19b21e57n 1103364406617

Prosím o odkaz na to "všeobecně považované za jedno z nejošklivějších". On to auto totiž karosoval Giugiaro (typ 727 původně s předním náhonem) a pouze do něj byly vsazeny agregáty pro motor vzadu, čímž vznikl typ 742 neboli Š 105/120.

Na těchto škodovkách je alespoň nějaká designérská čistota, základem jsou asymetrické ovály, přední maska má stejný tvar jako přístrojový štít, ovalizované jsou i vnitřní kliky a madla, konkávní výběžek C-sloupku dotahuje linie bočního pontonu atd. Z designérského hlediska jsou větším průšvihem ocumlané bonbóny Š 100/110.

+2/−2
29.3.2016 12:40

M96i16c67h42a53l 58F54r42ý84d40a 1732859983452

zkuste to znovu, takto je na tom pravdy tak 1/3

0/0
29.3.2016 14:23

J20i87ř46í 69E35r30b25e70n 1333874476937

Co konkretne se vam nezda?

0/0
31.3.2016 21:14

T60o24m54á75š 22H94r34a61d65i51l 7741797193655

Čekal jsem, že ve videu to auto pojede. Takhle vůbec nevíme, jestli se to vůbec dokáže pohnout. :-(

+2/−1
29.3.2016 9:00
Foto

M17i43c22h72a60l 14N21a95j72m10a69n 7639663146400

Delší video i s jedoucím vozidlem je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=JwI4mePsvOQ

+1/0
29.3.2016 9:34

M80i45l43a54n 16Č63e92r28n40ý 5633619909732

Když to má technickou plus veškeré další papíry, tak předpokládáme, že to zřejmě umí jezdit.:-P

0/0
29.3.2016 10:10

R82o54b45i71n 89Ž26i64ž18k37a 2218244856896

stačí umět číst:)

0/0
29.3.2016 11:34

M48i27r80e74k 51G41a67j57e34r 5691386459640

Kvuli tomu zadnimu pohonu to nejspis nepojede, kdyz trochu vic zatocite v male rychlosti volantem. Take se divim, ze nepisou nic o vymene casti jako je perovani a tlumice. Puvodni tezko muzou na 7 metrove auto stacit.

0/0
29.3.2016 14:28

J59i52ř49í 92K42o95c51u30r32e89k 6555334905758

Na sněhu to problémy mít bude. Na asfaltu to bude mít síly dost. Jen s tím nesmíte šplhat po obrubníku s plným rejdem.

0/0
29.3.2016 14:47

M86i75l72a18n 32Č40e29r72n54ý 5103589889192

Škodověnka ide...;-)

+2/0
29.3.2016 8:25

M58a15r34t29i74n 42K53u61ř15í64t86k27a 6807886488285

Existuje i prodloužená Š100 v černé barvě, ale ta je poněkud zbastlovaná. Ta 105 je proti tomu nádherné dílko.

http://www.auto.cz/skoda-1001000100-vladni-prototyp-11-2003-346

+4/0
29.3.2016 7:35

J94a90n 28N28e49b90e69s58k96ý 8300235342406

To ale muselo dát práce... ;-)

+13/0
29.3.2016 7:33

M78a93r92e82k 17S42l70a26b64i36h57o58u32d35e70k 7188301142583

S přitom je to taková blbost!

+4/−6
29.3.2016 7:54

P39e34t36r 14T67. 69D90v19o24ř64á70k 4774228403

Mám rád nevyřčené vtipy.

+6/−1
29.3.2016 8:30

M37a74r84e91k 34S96l81a15b56i78h35o91u69d90e68k 7438871872983

Já ne.

0/−4
29.3.2016 8:45

M18i74c11h54a67l 87H24a47c51k 9614126105

Nojo 5U1, ústečák, ti sednou do všeho a pak to na těch silnicích vypadá..

0/−5
29.3.2016 7:26

M65i79c45h91a97l 94R33a37t79h60o56u28s78k35ý 8420762312277

1)tyto škodovky v normální velikosti tradičně netopily a zamrzaly s motorem vzadu a chladičem v předu-co teprve verze jezevčík.. 2)Tyto Škodovky se lámaly v prahu(kor pokud tradičně prorezl) protože neměly vyřešenou konstrukci samonosné karosérie.Toto prodloužené cosi,musí mít v prazích min traverzu 80 3)Toto je vrchol nevkusu,udělat z jednoho nejméně propracovaného auta limuzínu a ještě nechat pro,,smetánku ́ ́vzadu okýnka stahovat tradičně kličkou 8-o jediné plus je,že se tomu kutilovi povedlo to protlačit přes razítka Rv

+1/−31
29.3.2016 6:31

J54i30ř82í 89E22r31b61e73n 1403344456827

1) ono stačilo dodržovat pokyny výrobce a kontrolovat fridex, pak jste neměl problém ani při -30 °C

2) nelámaly - podélník držel normálně, to mnohem dřív prorezla podlaha a výztuhy pod zadními dveřmi

3) to byl záměr tvůrců, je to totiž recesistická limuzína

+7/0
29.3.2016 12:46

M43i63r94o76s35l36a89v 54S76i45n91d64e71l37a24r 2535357884622

ktere vyztuhy?

0/0
29.3.2016 23:40

M81i69r29o43s56l78a81v 88S32i69n46d31e92l13a44r 2775237644832

On to proti "zlomeni" nedrzi jen prah a tunel, ale take obe bocnice... coz je i duvod, proc se to samo nezlomi ani kdyz jsou vnejsi casti prahu a jejich vyztuhy shnile na prach.

0/0
30.3.2016 0:59

T57o16m50á40š 72B77u83r89a 4342506934

Mé uznání autorově umu. Jak řemeslnému, tak i praktickému - ono protlačit takhle technicky náročnou věc přes Úřad(y) a získat technickou licenci, není nic snadného. Ovšem udělat udělat "luxury car" zrovna ze Škody 105/120, to je trochu mimo. Tak trochu šaškárna.

+21/0
29.3.2016 6:17

V47ě30r14a 44F81o10l73t43ý60n30o55v53á 1108316177989

Šaškárna? Spíš velký smysl pro humor, nebo aby se to i rýmovalo

- velký smysl pro nesmysl. Mně se to MOC líbí.:-)

+7/−1
29.3.2016 9:02

V69á71c67l91a45v 39S70v14o14b74o29d87a 3701779940910

to o to asi šlo ne, udělat to ze 105 a né z mercedesu

+7/0
29.3.2016 9:06

T64o81m74á97š 11B87u67r62a 4762496304

Myslíte něco jako recese? To ano, ale v tomto případě dvousečná. Lze to totiž brát i jako oprávněný poukaz na tehdejší nekvalitní produkci AZNP.

0/0
29.3.2016 18:02

J33i37ř60í 96V40a50v70ř84í30k 7624819115110

Kdo umí ten umí, kdo neumí ten........R^

+10/0
29.3.2016 5:42

P89e43t40r 76B35a53r54t89ů51n60ě61k 9451494419109

Smekám především za porážku úředního šimla;-)

+41/0
29.3.2016 3:55

D68a82v10i39d 68T89o49m80a76n 9245317572297

Nejdriv se mi zdal ten motor slaby ale kdyz jsem se pak docetl, ze to auto ma jen 1450 kg tak to jeste ujde. Krasna ilustrace toho, jak auta casem nabiraji dalsi a dalsi kg. Muj osobak je sam o sobe jeste o vic nez 200kg tezsi a to je to normalni kombik.

+5/0
29.3.2016 1:30

T16o19m70á11š 98T73a96t20í53č37e84k 5500942740428

Když jsem začal jezdit, tak na tuně a půl začínaly papalášský auta.

+5/0
29.3.2016 2:51

V85l98a45d94i10s39l84a61v 78N81o70h41e10j93l 7588107218321

mel sem Renaulta 21 Nevadu (kombik) z '92 a vazil 1040kg, cili taky mam etalon ke kterymu srovnavam navysovani hmotnosti u novych aut.

0/0
29.3.2016 3:21

J96i69ř44í 51S89c43h49w67a13c57h 8398714548276

ten "etalon" je trochu idealizovaný.....

Když připočteš dnes obvykle udávanou hmotnost řidiče (75 kg), jsi na 1115 kg. Ano (například )přibližně stejně dlouhá Octavia kombi je o cca 150-200 kg těžší.... ale je v tom o 10 cm širší karosérie, nutnost dimenzovat spoustu dílů na mnohem vyšší výkony motorů a mnohem bezpečnější karosérii a taky nějaká výbava navíc. To vše při neustále klesajících cenách.....to se prostě do stejné hmotnosti nevejde....;-)

+1/0
29.3.2016 12:41

P94e74t48r 89K24l85e61i29n 4760340198315

Nelíbí se mi ani trochu.

Na druhou stranu je to povedené dílko.

+11/−1
29.3.2016 1:28

D27a12v64i20d 59T78o83m39a72n 9765727502577

Fandove do techto starych skodovek maji svuj svet, na druhou stranu, radeji potkam neco podobneho (opravenou starou 120ku apod), nez "tunera" v 20+letem BMW..

+9/−1
29.3.2016 1:31
Foto

J54a61n 60D70o80č13e49k19a26l 1244156281205

Super koníček, auto se povedlo a R^ palec hore za přežití toho papírování kolem.

+27/0
29.3.2016 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.