Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Limuzína pro hogo-fogo škodovkáře, stopětka má 7 metrů

Sedmimetrová limuzína ze stopětky je nóbl svezení ve stylu škodovek sedmdesátých let. Nechybí bar ani stylové osvětlení. Jen přihlašování trvalo dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M71a73r91e36k 77Š37i76m43o81n 2254987618738

Tohle auto opravdu nepotřebuje značku na přání.

0/0
30.3.2016 1:43

M46a34r88e12k 25H55e58n42c 3426896120848

motofoko yeahR^

0/0
29.3.2016 21:09

A88l32e75š 68L30i15p70o82w58s40k80ý 6562281322843

TO MUSELO DÁT PRÁCE....a přitom taková blbost....;-D

+11/0
29.3.2016 19:19

J35i16ř60í 44K70r77á34t37k92ý 3320662454

Nemohu se zbavit dojmu, že je to takové nedodělané. U fotky s motorem je vidět nedokončený lak vnitřních částí. Taky se mi zdá, že bílá barva na té vestavbě má trochu jiný odstín a ta karoserie nekopíruje přesně tvar těch původních dveří, je to sice pár mm, ale je to škoda. Kazí to celkový dojem. Když už si s tím někdo dal tolik práce, tak mohl dotáhnout i ty zdánlivě neviditelné či nepodstatné detajly. A ten kolotočářskej interiér je teda taky bod dolů. Celkově nápad dobrý, provedení slabší.

+1/0
29.3.2016 17:59

V98ě50r53a 38F41o12l34t92ý48n53o67v22á 1938926907899

Pokud mně paměť slouží, Škodovkám se říkávalo DO DO - dodělej doma.

Takže i tento bourák vystihuje originál.;-D

+2/0
29.3.2016 19:37

J87i92ř17í 54K96o33c73u16r35e38k 6665234215968

Teda tohle procpat přes úředního šimla, to musí mít člověk nervy z materiálu pro Golden Gate.

Mazec! A teda čumím na ten motor z Feldy. Jako ne že by se tam nevešel V8, místa je tam dost, ale tohle je takové stylové. Diferák je kratší, z MBéčka? Co výztuhy podvozku, zavěšení? Na to musel jít člověk fištrónem.

0/0
29.3.2016 14:53

M47i74r97o47s35l83a17v 85S52i25n26d96e91l86a61r 2915317764832

Motor "z feldy" jsem moc nepochopil... teda pochopil bych, kdyby pouzili jen holy (a upraveny) motor, ale tohle je tam cely vcetne vstrikovani, feldich svodu, ktery tam delaj akorat problemy jak u vyfuku tak u sani....

Jednodussi by bylo vzit feldi motor, dat tam vanu a sani oleje, ktere je k tehle zastavbe potreba (jestlipak to vubec resili...?), pouzit svody a karbec z 742.135/6, upravit kliku pro pripojeni prevodovky rady 742, vse by krasne sedelo a bylo by.... Eventuelne misto feldiho motoru pouzit 1.4 8V ze stary fabky.

0/0
29.3.2016 23:35

J43a46r15o38s59l89a12v 27J79a31n15s72a 9667783363558

Akou rečou ste to hovorili? Amerikánsky?

0/0
30.3.2016 11:44

K29a47r95e54l 65J16a79n16k64ů 1394796357814

Tak to je hukot, holky budou cubrnet ;-D Jen s/Skoda toho prilis kolotocarskeho interieru, vypada to tam jako v bor.........

+1/0
29.3.2016 14:28

M29i73c46h44a46l 37F63r11ý69d68a 1872449803892

Filip Dvořák RvRvRv to auto nemá motor nad nápravou, ale za nápravou.

0/0
29.3.2016 14:26

D30e19n52i40s 22W60i15t72z83k79u 3383771399347

furt lepší než ten maník co tunil 20 let warťase a pak zjistíš, že to byl klasickej tesco tuzing

+2/0
29.3.2016 11:10

M31i93l60a31n 90Č97e12r41n36ý 5323419989912

Proč dělat luxusní limuzínu zrovna ze Škody 105, všeobecné považované za jedno z nejošklivějších aut z jejich produkce? Dovedu si docela dobře představit třeba starou Felicii či MB 1000 v tomto provedení, z ostatních československých aut určitě Tatru 603 nebo 613. Takový Trabant, Brouk či Mini jsou docela kultovní auta se stovkami různých úprav, ale zrovna stopětka? To mi připadá jako solidní úlet...

+1/−1
29.3.2016 10:23

J28i76ř36í 66Z31ý35k89a 9109433291360

třeba právě pro ten úlet. Navíc Š105 jsou levné (kolem 10t Kč za kus v slušném stavu, někdy i zadarmo), kdyby se to nepovedlo, tak to prostě rozeberou na díly a zbytek hodí do hutí a hotovo.

Dovedete si představit, že koupíte T603 (což vyjde tak na 150-200t Kč ve vraku), nejenže musíte vymyslet ono prodloužení, ale ještě i opravit prohnilou karoserii.

A nakonec by Vám úředníci řekli, že tudy cesta nevede? Vyhodit skoro 300t Kč oknem?

+8/0
29.3.2016 10:30
Foto

M94i68c68h67a72l 60N65a97j85m70a44n 7469923826580

Přesně. A Pěkných T603. T613, Š felicia je žalostně málo a jbylo by obrovská škoda je takto "zničit". Ale Š105/120 je tuctové auto, kterých je ještě relativně dost.

Za mne je to dobrý nápad. Autorům šlo o to udělat retro limuzínu ve stylu, v kterém by byla vyrobena v roce cca 1980. A to se povedlo. To, že to dokázali homologovat a dostat do provozu je velké +.

+11/0
29.3.2016 10:46

J97i17ř27í 76E26r18b79e60n 1233534166537

Už jich není dost, už jich je dost málo a užovek obzvlášť. Bursíkovné poslalo do šrotu i spoustu zachvoalých aut, za která nikdo nechtěl platit úřadu 10.000 Kč + další stovky za přepis a nové registrační značky.

+1/0
29.3.2016 12:42
Foto

M70i56c14h44a30l 60N40a93j94m39a43n 7739623716750

V roce 2004 - 2007 kdy toto auto vznikalo, bylo určitě Š105/120 minimálně o jeden řád (spíše o dva řády )více než T603. T613, Š felicia......

0/0
29.3.2016 13:32

A10d16a56m 42H88o73u47b75a90ř 2929268515207

spis jeste vic, potrebovali by totiz dve ty t603 :(

+1/0
29.3.2016 10:52

J86i87ř17í 54E28r53b22e37n 1393664986257

Prosím o odkaz na to "všeobecně považované za jedno z nejošklivějších". On to auto totiž karosoval Giugiaro (typ 727 původně s předním náhonem) a pouze do něj byly vsazeny agregáty pro motor vzadu, čímž vznikl typ 742 neboli Š 105/120.

Na těchto škodovkách je alespoň nějaká designérská čistota, základem jsou asymetrické ovály, přední maska má stejný tvar jako přístrojový štít, ovalizované jsou i vnitřní kliky a madla, konkávní výběžek C-sloupku dotahuje linie bočního pontonu atd. Z designérského hlediska jsou větším průšvihem ocumlané bonbóny Š 100/110.

+2/−2
29.3.2016 12:40

M42i51c64h13a77l 83F13r63ý45d14a 1592169963722

zkuste to znovu, takto je na tom pravdy tak 1/3

0/0
29.3.2016 14:23

J63i96ř18í 38E53r37b43e87n 1833184506367

Co konkretne se vam nezda?

0/0
31.3.2016 21:14

T29o43m27á62š 72H76r89a42d72i41l 7941207873255

Čekal jsem, že ve videu to auto pojede. Takhle vůbec nevíme, jestli se to vůbec dokáže pohnout. :-(

+2/−1
29.3.2016 9:00
Foto

M55i50c83h56a47l 31N79a57j39m30a37n 7559873976620

Delší video i s jedoucím vozidlem je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=JwI4mePsvOQ

+1/0
29.3.2016 9:34

M79i94l36a56n 83Č29e28r50n86ý 5393179409892

Když to má technickou plus veškeré další papíry, tak předpokládáme, že to zřejmě umí jezdit.:-P

0/0
29.3.2016 10:10

R65o22b27i64n 22Ž11i49ž37k66a 2668784806226

stačí umět číst:)

0/0
29.3.2016 11:34

M47i14r43e55k 61G85a84j42e41r 5401926879840

Kvuli tomu zadnimu pohonu to nejspis nepojede, kdyz trochu vic zatocite v male rychlosti volantem. Take se divim, ze nepisou nic o vymene casti jako je perovani a tlumice. Puvodni tezko muzou na 7 metrove auto stacit.

0/0
29.3.2016 14:28

J64i36ř32í 42K69o18c24u49r66e73k 6185204895748

Na sněhu to problémy mít bude. Na asfaltu to bude mít síly dost. Jen s tím nesmíte šplhat po obrubníku s plným rejdem.

0/0
29.3.2016 14:47

M95i23l52a37n 69Č77e12r17n79ý 5463539829542

Škodověnka ide...;-)

+2/0
29.3.2016 8:25

M53a15r32t79i86n 71K34u26ř84í11t44k34a 6197726968965

Existuje i prodloužená Š100 v černé barvě, ale ta je poněkud zbastlovaná. Ta 105 je proti tomu nádherné dílko.

http://www.auto.cz/skoda-1001000100-vladni-prototyp-11-2003-346

+4/0
29.3.2016 7:35

J46a68n 47N50e95b19e46s28k87ý 8640285162616

To ale muselo dát práce... ;-)

+13/0
29.3.2016 7:33

M28a51r94e26k 34S68l95a61b50i37h33o28u50d78e38k 7508921452683

S přitom je to taková blbost!

+4/−6
29.3.2016 7:54

P39e19t81r 98T83. 45D13v57o94ř85á61k 4984178153

Mám rád nevyřčené vtipy.

+6/−1
29.3.2016 8:30

M20a33r81e91k 38S91l48a38b11i84h28o20u27d76e68k 7668891462713

Já ne.

0/−4
29.3.2016 8:45

M82i47c32h19a68l 95H41a87c64k 9474656645

Nojo 5U1, ústečák, ti sednou do všeho a pak to na těch silnicích vypadá..

0/−5
29.3.2016 7:26

M74i34c20h44a68l 15R68a10t16h75o89u80s80k24ý 8640352852797

1)tyto škodovky v normální velikosti tradičně netopily a zamrzaly s motorem vzadu a chladičem v předu-co teprve verze jezevčík.. 2)Tyto Škodovky se lámaly v prahu(kor pokud tradičně prorezl) protože neměly vyřešenou konstrukci samonosné karosérie.Toto prodloužené cosi,musí mít v prazích min traverzu 80 3)Toto je vrchol nevkusu,udělat z jednoho nejméně propracovaného auta limuzínu a ještě nechat pro,,smetánku ́ ́vzadu okýnka stahovat tradičně kličkou 8-o jediné plus je,že se tomu kutilovi povedlo to protlačit přes razítka Rv

+1/−31
29.3.2016 6:31

J36i28ř71í 61E45r32b71e11n 1713334416597

1) ono stačilo dodržovat pokyny výrobce a kontrolovat fridex, pak jste neměl problém ani při -30 °C

2) nelámaly - podélník držel normálně, to mnohem dřív prorezla podlaha a výztuhy pod zadními dveřmi

3) to byl záměr tvůrců, je to totiž recesistická limuzína

+7/0
29.3.2016 12:46

M60i72r63o28s62l44a92v 66S33i97n84d76e70l75a71r 2415387874812

ktere vyztuhy?

0/0
29.3.2016 23:40

M75i62r78o67s39l46a13v 71S74i22n95d13e95l76a73r 2255397174262

On to proti "zlomeni" nedrzi jen prah a tunel, ale take obe bocnice... coz je i duvod, proc se to samo nezlomi ani kdyz jsou vnejsi casti prahu a jejich vyztuhy shnile na prach.

0/0
30.3.2016 0:59

T94o12m90á91š 22B13u29r85a 4832736564

Mé uznání autorově umu. Jak řemeslnému, tak i praktickému - ono protlačit takhle technicky náročnou věc přes Úřad(y) a získat technickou licenci, není nic snadného. Ovšem udělat udělat "luxury car" zrovna ze Škody 105/120, to je trochu mimo. Tak trochu šaškárna.

+21/0
29.3.2016 6:17

V10ě68r43a 44F59o82l97t92ý94n88o26v40á 1308916217129

Šaškárna? Spíš velký smysl pro humor, nebo aby se to i rýmovalo

- velký smysl pro nesmysl. Mně se to MOC líbí.:-)

+7/−1
29.3.2016 9:02

V80á80c93l11a55v 11S30v70o85b73o70d86a 3541359260260

to o to asi šlo ne, udělat to ze 105 a né z mercedesu

+7/0
29.3.2016 9:06

T86o10m65á94š 44B62u41r24a 4412416244

Myslíte něco jako recese? To ano, ale v tomto případě dvousečná. Lze to totiž brát i jako oprávněný poukaz na tehdejší nekvalitní produkci AZNP.

0/0
29.3.2016 18:02

J31i15ř84í 59V70a30v90ř27í15k 7134799545540

Kdo umí ten umí, kdo neumí ten........R^

+10/0
29.3.2016 5:42

P67e23t73r 72B19a36r16t50ů62n98ě23k 9421904559169

Smekám především za porážku úředního šimla;-)

+41/0
29.3.2016 3:55

D46a28v61i86d 24T69o15m49a80n 9885207252337

Nejdriv se mi zdal ten motor slaby ale kdyz jsem se pak docetl, ze to auto ma jen 1450 kg tak to jeste ujde. Krasna ilustrace toho, jak auta casem nabiraji dalsi a dalsi kg. Muj osobak je sam o sobe jeste o vic nez 200kg tezsi a to je to normalni kombik.

+5/0
29.3.2016 1:30

T98o21m83á29š 20T50a76t48í67č50e32k 5150182790518

Když jsem začal jezdit, tak na tuně a půl začínaly papalášský auta.

+5/0
29.3.2016 2:51

V84l46a37d39i45s20l68a84v 28N67o39h97e17j33l 7918297258891

mel sem Renaulta 21 Nevadu (kombik) z '92 a vazil 1040kg, cili taky mam etalon ke kterymu srovnavam navysovani hmotnosti u novych aut.

0/0
29.3.2016 3:21

J26i28ř98í 12S58c70h44w65a68c78h 8928454918636

ten "etalon" je trochu idealizovaný.....

Když připočteš dnes obvykle udávanou hmotnost řidiče (75 kg), jsi na 1115 kg. Ano (například )přibližně stejně dlouhá Octavia kombi je o cca 150-200 kg těžší.... ale je v tom o 10 cm širší karosérie, nutnost dimenzovat spoustu dílů na mnohem vyšší výkony motorů a mnohem bezpečnější karosérii a taky nějaká výbava navíc. To vše při neustále klesajících cenách.....to se prostě do stejné hmotnosti nevejde....;-)

+1/0
29.3.2016 12:41

P96e68t38r 13K73l86e93i97n 4880510978115

Nelíbí se mi ani trochu.

Na druhou stranu je to povedené dílko.

+11/−1
29.3.2016 1:28

D52a20v78i41d 43T58o12m88a27n 9635337842447

Fandove do techto starych skodovek maji svuj svet, na druhou stranu, radeji potkam neco podobneho (opravenou starou 120ku apod), nez "tunera" v 20+letem BMW..

+9/−1
29.3.2016 1:31
Foto

J78a67n 10D54o98č15e34k31a47l 1434196641635

Super koníček, auto se povedlo a R^ palec hore za přežití toho papírování kolem.

+27/0
29.3.2016 0:43







Najdete na iDNES.cz