Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Limuzína pro hogo-fogo škodovkáře, stopětka má 7 metrů

Sedmimetrová limuzína ze stopětky je nóbl svezení ve stylu škodovek sedmdesátých let. Nechybí bar ani stylové osvětlení. Jen přihlašování trvalo dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43a27r36e43k 86Š50i51m79o44n 2594617258858

Tohle auto opravdu nepotřebuje značku na přání.

0/0
30.3.2016 1:43

M47a71r41e94k 40H12e25n88c 3886236960658

motofoko yeahR^

0/0
29.3.2016 21:09

A36l72e33š 40L82i74p72o45w27s30k66ý 6662231352963

TO MUSELO DÁT PRÁCE....a přitom taková blbost....;-D

+11/0
29.3.2016 19:19
Foto

J83i98ř80í 30K81r78á74t43k54ý 3280832384

Nemohu se zbavit dojmu, že je to takové nedodělané. U fotky s motorem je vidět nedokončený lak vnitřních částí. Taky se mi zdá, že bílá barva na té vestavbě má trochu jiný odstín a ta karoserie nekopíruje přesně tvar těch původních dveří, je to sice pár mm, ale je to škoda. Kazí to celkový dojem. Když už si s tím někdo dal tolik práce, tak mohl dotáhnout i ty zdánlivě neviditelné či nepodstatné detajly. A ten kolotočářskej interiér je teda taky bod dolů. Celkově nápad dobrý, provedení slabší.

+1/0
29.3.2016 17:59

V37ě31r88a 54F14o39l77t60ý76n28o49v60á 1838886787679

Pokud mně paměť slouží, Škodovkám se říkávalo DO DO - dodělej doma.

Takže i tento bourák vystihuje originál.;-D

+2/0
29.3.2016 19:37

J27i15ř73í 80K14o15c40u88r18e92k 6245854605398

Teda tohle procpat přes úředního šimla, to musí mít člověk nervy z materiálu pro Golden Gate.

Mazec! A teda čumím na ten motor z Feldy. Jako ne že by se tam nevešel V8, místa je tam dost, ale tohle je takové stylové. Diferák je kratší, z MBéčka? Co výztuhy podvozku, zavěšení? Na to musel jít člověk fištrónem.

0/0
29.3.2016 14:53

M77i21r98o45s44l24a38v 75S62i37n45d74e29l65a59r 2295457924102

Motor "z feldy" jsem moc nepochopil... teda pochopil bych, kdyby pouzili jen holy (a upraveny) motor, ale tohle je tam cely vcetne vstrikovani, feldich svodu, ktery tam delaj akorat problemy jak u vyfuku tak u sani....

Jednodussi by bylo vzit feldi motor, dat tam vanu a sani oleje, ktere je k tehle zastavbe potreba (jestlipak to vubec resili...?), pouzit svody a karbec z 742.135/6, upravit kliku pro pripojeni prevodovky rady 742, vse by krasne sedelo a bylo by.... Eventuelne misto feldiho motoru pouzit 1.4 8V ze stary fabky.

0/0
29.3.2016 23:35

J16a26r49o53s12l34a31v 89J98a45n20s24a 9917983473498

Akou rečou ste to hovorili? Amerikánsky?

0/0
30.3.2016 11:44

K37a61r48e53l 64J39a51n52k46ů 1454396857744

Tak to je hukot, holky budou cubrnet ;-D Jen s/Skoda toho prilis kolotocarskeho interieru, vypada to tam jako v bor.........

+1/0
29.3.2016 14:28

M39i87c57h30a85l 54F22r38ý67d96a 1212229333392

Filip Dvořák RvRvRv to auto nemá motor nad nápravou, ale za nápravou.

0/0
29.3.2016 14:26

D39e51n22i53s 74W80i26t31z67k95u 3483451769747

furt lepší než ten maník co tunil 20 let warťase a pak zjistíš, že to byl klasickej tesco tuzing

+2/0
29.3.2016 11:10

M17i65l93a45n 25Č68e57r62n92ý 5153549349212

Proč dělat luxusní limuzínu zrovna ze Škody 105, všeobecné považované za jedno z nejošklivějších aut z jejich produkce? Dovedu si docela dobře představit třeba starou Felicii či MB 1000 v tomto provedení, z ostatních československých aut určitě Tatru 603 nebo 613. Takový Trabant, Brouk či Mini jsou docela kultovní auta se stovkami různých úprav, ale zrovna stopětka? To mi připadá jako solidní úlet...

+1/−1
29.3.2016 10:23

J69i63ř37í 40Z40ý98k21a 9109333911640

třeba právě pro ten úlet. Navíc Š105 jsou levné (kolem 10t Kč za kus v slušném stavu, někdy i zadarmo), kdyby se to nepovedlo, tak to prostě rozeberou na díly a zbytek hodí do hutí a hotovo.

Dovedete si představit, že koupíte T603 (což vyjde tak na 150-200t Kč ve vraku), nejenže musíte vymyslet ono prodloužení, ale ještě i opravit prohnilou karoserii.

A nakonec by Vám úředníci řekli, že tudy cesta nevede? Vyhodit skoro 300t Kč oknem?

+8/0
29.3.2016 10:30

M14i57c18h30a60l 81N50a77j47m41a60n 7409263766180

Přesně. A Pěkných T603. T613, Š felicia je žalostně málo a jbylo by obrovská škoda je takto "zničit". Ale Š105/120 je tuctové auto, kterých je ještě relativně dost.

Za mne je to dobrý nápad. Autorům šlo o to udělat retro limuzínu ve stylu, v kterém by byla vyrobena v roce cca 1980. A to se povedlo. To, že to dokázali homologovat a dostat do provozu je velké +.

+11/0
29.3.2016 10:46

J70i81ř88í 28E47r30b56e14n 1613134686177

Už jich není dost, už jich je dost málo a užovek obzvlášť. Bursíkovné poslalo do šrotu i spoustu zachvoalých aut, za která nikdo nechtěl platit úřadu 10.000 Kč + další stovky za přepis a nové registrační značky.

+1/0
29.3.2016 12:42

M14i76c62h94a82l 73N38a41j66m59a36n 7119213646760

V roce 2004 - 2007 kdy toto auto vznikalo, bylo určitě Š105/120 minimálně o jeden řád (spíše o dva řády )více než T603. T613, Š felicia......

0/0
29.3.2016 13:32

A86d79a19m 33H20o63u32b37a39ř 2219148545447

spis jeste vic, potrebovali by totiz dve ty t603 :(

+1/0
29.3.2016 10:52

J56i53ř56í 27E91r73b45e10n 1833454766667

Prosím o odkaz na to "všeobecně považované za jedno z nejošklivějších". On to auto totiž karosoval Giugiaro (typ 727 původně s předním náhonem) a pouze do něj byly vsazeny agregáty pro motor vzadu, čímž vznikl typ 742 neboli Š 105/120.

Na těchto škodovkách je alespoň nějaká designérská čistota, základem jsou asymetrické ovály, přední maska má stejný tvar jako přístrojový štít, ovalizované jsou i vnitřní kliky a madla, konkávní výběžek C-sloupku dotahuje linie bočního pontonu atd. Z designérského hlediska jsou větším průšvihem ocumlané bonbóny Š 100/110.

+2/−2
29.3.2016 12:40

M87i44c50h20a54l 87F17r81ý53d69a 1342519793582

zkuste to znovu, takto je na tom pravdy tak 1/3

0/0
29.3.2016 14:23

J53i80ř49í 33E83r77b29e93n 1833234136197

Co konkretne se vam nezda?

0/0
31.3.2016 21:14

T19o46m29á75š 12H43r41a66d32i28l 7811277833335

Čekal jsem, že ve videu to auto pojede. Takhle vůbec nevíme, jestli se to vůbec dokáže pohnout. :-(

+2/−1
29.3.2016 9:00

M96i71c90h86a29l 14N47a42j30m64a60n 7609603986460

Delší video i s jedoucím vozidlem je tady:

https://www.youtube.com/watch?v=JwI4mePsvOQ

+1/0
29.3.2016 9:34

M92i60l37a16n 45Č77e69r62n76ý 5673899209222

Když to má technickou plus veškeré další papíry, tak předpokládáme, že to zřejmě umí jezdit.:-P

0/0
29.3.2016 10:10

R36o34b98i31n 48Ž59i80ž56k13a 2958934986716

stačí umět číst:)

0/0
29.3.2016 11:34

M75i26r63e25k 50G81a42j29e38r 5671536209480

Kvuli tomu zadnimu pohonu to nejspis nepojede, kdyz trochu vic zatocite v male rychlosti volantem. Take se divim, ze nepisou nic o vymene casti jako je perovani a tlumice. Puvodni tezko muzou na 7 metrove auto stacit.

0/0
29.3.2016 14:28

J54i36ř19í 23K29o38c92u34r16e95k 6645384225118

Na sněhu to problémy mít bude. Na asfaltu to bude mít síly dost. Jen s tím nesmíte šplhat po obrubníku s plným rejdem.

0/0
29.3.2016 14:47

M28i89l89a63n 43Č17e72r11n53ý 5973619269172

Škodověnka ide...;-)

+2/0
29.3.2016 8:25

M77a92r96t66i54n 21K10u15ř53í46t88k76a 6647156478695

Existuje i prodloužená Š100 v černé barvě, ale ta je poněkud zbastlovaná. Ta 105 je proti tomu nádherné dílko.

http://www.auto.cz/skoda-1001000100-vladni-prototyp-11-2003-346

+4/0
29.3.2016 7:35

J30a98n 85N38e80b23e38s48k13ý 8200125742526

To ale muselo dát práce... ;-)

+13/0
29.3.2016 7:33

M82a21r61e13k 31S25l40a18b38i19h27o21u95d73e53k 7108861782123

S přitom je to taková blbost!

+4/−6
29.3.2016 7:54

P35e41t33r 97T75. 86D35v63o63ř58á63k 4444188343

Mám rád nevyřčené vtipy.

+6/−1
29.3.2016 8:30

M61a69r34e36k 72S42l88a16b61i90h88o68u26d84e49k 7848471252413

Já ne.

0/−4
29.3.2016 8:45

M10i49c21h59a22l 85H25a95c61k 9764596745

Nojo 5U1, ústečák, ti sednou do všeho a pak to na těch silnicích vypadá..

0/−5
29.3.2016 7:26

M74i18c86h44a14l 28R72a23t45h22o29u79s41k19ý 8160702492247

1)tyto škodovky v normální velikosti tradičně netopily a zamrzaly s motorem vzadu a chladičem v předu-co teprve verze jezevčík.. 2)Tyto Škodovky se lámaly v prahu(kor pokud tradičně prorezl) protože neměly vyřešenou konstrukci samonosné karosérie.Toto prodloužené cosi,musí mít v prazích min traverzu 80 3)Toto je vrchol nevkusu,udělat z jednoho nejméně propracovaného auta limuzínu a ještě nechat pro,,smetánku ́ ́vzadu okýnka stahovat tradičně kličkou 8-o jediné plus je,že se tomu kutilovi povedlo to protlačit přes razítka Rv

+1/−31
29.3.2016 6:31

J77i20ř48í 12E18r84b49e20n 1223504576467

1) ono stačilo dodržovat pokyny výrobce a kontrolovat fridex, pak jste neměl problém ani při -30 °C

2) nelámaly - podélník držel normálně, to mnohem dřív prorezla podlaha a výztuhy pod zadními dveřmi

3) to byl záměr tvůrců, je to totiž recesistická limuzína

+7/0
29.3.2016 12:46

M37i38r11o25s24l59a38v 50S44i66n73d11e95l87a29r 2415277134782

ktere vyztuhy?

0/0
29.3.2016 23:40

M54i55r46o97s48l36a71v 98S12i93n93d16e32l65a97r 2835897774262

On to proti "zlomeni" nedrzi jen prah a tunel, ale take obe bocnice... coz je i duvod, proc se to samo nezlomi ani kdyz jsou vnejsi casti prahu a jejich vyztuhy shnile na prach.

0/0
30.3.2016 0:59

T93o55m41á98š 78B21u45r46a 4162306644

Mé uznání autorově umu. Jak řemeslnému, tak i praktickému - ono protlačit takhle technicky náročnou věc přes Úřad(y) a získat technickou licenci, není nic snadného. Ovšem udělat udělat "luxury car" zrovna ze Škody 105/120, to je trochu mimo. Tak trochu šaškárna.

+21/0
29.3.2016 6:17

V17ě91r18a 70F13o90l90t39ý62n88o51v60á 1368556507609

Šaškárna? Spíš velký smysl pro humor, nebo aby se to i rýmovalo

- velký smysl pro nesmysl. Mně se to MOC líbí.:-)

+7/−1
29.3.2016 9:02

V51á44c96l14a38v 63S11v19o32b23o56d67a 3861129880640

to o to asi šlo ne, udělat to ze 105 a né z mercedesu

+7/0
29.3.2016 9:06

T78o46m85á12š 96B60u62r17a 4912596254

Myslíte něco jako recese? To ano, ale v tomto případě dvousečná. Lze to totiž brát i jako oprávněný poukaz na tehdejší nekvalitní produkci AZNP.

0/0
29.3.2016 18:02

J36i51ř94í 14V52a37v59ř93í11k 7194259355530

Kdo umí ten umí, kdo neumí ten........R^

+10/0
29.3.2016 5:42

P89e98t48r 88B43a33r52t59ů98n86ě80k 9881694489629

Smekám především za porážku úředního šimla;-)

+41/0
29.3.2016 3:55

O89d81s88t21r77a47n73ě66n37ý 18U14ž39i37v18a86t55e62l

Uživatel požádal o vymazání
+5/0
29.3.2016 1:30

T20o42m21á97š 22T72a72t68í17č64e37k 5640242240828

Když jsem začal jezdit, tak na tuně a půl začínaly papalášský auta.

+5/0
29.3.2016 2:51

V88l95a13d29i29s14l57a15v 25N41o21h79e39j93l 7258507218411

mel sem Renaulta 21 Nevadu (kombik) z '92 a vazil 1040kg, cili taky mam etalon ke kterymu srovnavam navysovani hmotnosti u novych aut.

0/0
29.3.2016 3:21

J27i77ř36í 36S64c77h18w25a51c70h 8818464128226

ten "etalon" je trochu idealizovaný.....

Když připočteš dnes obvykle udávanou hmotnost řidiče (75 kg), jsi na 1115 kg. Ano (například )přibližně stejně dlouhá Octavia kombi je o cca 150-200 kg těžší.... ale je v tom o 10 cm širší karosérie, nutnost dimenzovat spoustu dílů na mnohem vyšší výkony motorů a mnohem bezpečnější karosérii a taky nějaká výbava navíc. To vše při neustále klesajících cenách.....to se prostě do stejné hmotnosti nevejde....;-)

+1/0
29.3.2016 12:41

P92e31t49r 40K14l67e35i58n 4620360958655

Nelíbí se mi ani trochu.

Na druhou stranu je to povedené dílko.

+11/−1
29.3.2016 1:28

O11d91s43t74r91a24n25ě33n96ý 46U55ž61i40v35a20t13e62l

Uživatel požádal o vymazání
+9/−1
29.3.2016 1:31
Foto

J85a33n 77D39o97č86e18k53a83l 1464536151685

Super koníček, auto se povedlo a R^ palec hore za přežití toho papírování kolem.

+27/0
29.3.2016 0:43



Najdete na iDNES.cz