- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně si myslím, že by to měli změnit v Unii, podle které se chceme řídit. Tam se nad tím asi nikdo nezamyslel. A kruháče se jim asi neucpávají.
Tak to by tam nemusely dávat ani tu značku kruhového objezdu a každé napojení by bylo jako křižovatka
Zase kachna iDřez. Nemohl by si alespoň autor o tom něco zjistit? A odpovím si sám, NEMOHL je to přeci iDnes.
Problematika vychází ze sjednocení evropských předpisů. Na spoustě míst v evropě se to takto používá. Je tedy mnohem bezpečnější, pokud řidiči toto znají, než současný případ, kdy jsou češi zvyklí na to že mají na kruháči přednost, a pak v zahraničí páchají a diví se.
Člověk musí myslet a pak řídit, nikoliv naopak, jak je běžně zvykem.
Myslim ze uz se to zacina projevovat. Na velkych kruhacich v Ostrave pri sjezdu z dalnice uz zase lidi nevi kdo ma prednost a zpomaluje se tam, jak pred X lety kdy se ty kruhace otevrely Pro upresneni, jedna se o to ze pruh pro vjezd na kruhac je zaroven i vyjezdni pruh (jedna se teda o kratky 3. pruh) takze pokud ho clovek pouzije a nema potrebu se radit na nektery z dalsich dvou vnitrnich pruhu tak ma prednost.
No a teď už jen uzákonit jízdu v levém jízdním pruhu a budu fakt spokojen . . o))
Ten, kdo toto vymyslel, musel být opravdu velmi humanitní...
Tak si konečně pořádně přečteme vyhlášky a to co psal pan Dlabola : pokud vjedeme na kruháč a jedeme po něm, musí být před každým dalším výjezdem značka P02 (hlavní silnice). Pokud není měli bychom dát přednost zprava, to je naše relevantní informace, ostatní jen odhadujeme. Toto platí vlastně již několik let a funguje to jen díky tomu že na vjezdu na kruháč nemohlo být nic jiného než dej přednost. Nyní tomu jen zákonodárci nasadili korunu. Klasifikoval bych to ne jako šlendrián ale jako obecné ohrožení. Projedte si svoje město a sledujte značky na kruháčích. Někde P02 je, někde není. Proč asi je tato zásadní značka ve stejné situaci (ne)osazována ???? Fakt si to projedte.
U takovychto pravidel by se melo jmenovite zverejnovat, kdo to navrhl a i kdo schvalil. Pak clovek alespon vi, komu by se melo dat na tlamu.... Jizda na kruhaku muze byt rebus pro ridice profesionala a uz vubec si nedelam iluze o soferovi vyssiho veku..
Nevím co berete jako vyšší věk, je to nějaký rok po sedmdesátce, nebo osmdesátce ? Můj názor je jiný, kdo jezdí dlouho, často a nemá žádný dlouhý pauzy, tak ten vnímá dopravní značení zcela automaticky, asi stejně jako chodec roh domu,zavřenou branku, nebo díru na chodníku. Pamatuji v minulosti změny na kruháčích, moc jich nebylo, ale řešení které bylo dosud bylo nejlepší.
Dobrý den, je nad mé schopnosti pochopit, že někdo normální mohl toto vymyslet. To bude překvapení hlavně pro motoristy z jiných zemí, ve dne v noci. Nebezpečné "evropské špecifíkum", vesnický úředníku. Zdravím arrivederci PŠ