Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Japonské ferrari Honda NSX se bude vyrábět v Americe

Legendární Honda NSX, kterou proslavil Ayrton Senna, se po deseti letech od ukončení produkce dočkává nástupce. Japonská značka oznámila, že sériová výroba hybridního stroje bude probíhat v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i51ř52í 88H23r89a96d39e52c 9548757200674

Tak ještě Supru MKV!!!

0/0
27.3.2016 20:21

R91a24d39e29k 77V17i81n90š 2590863521

Tohle auto nemá s původní NSX dle testů a recenzí nic společného, od filosofie přes jízdní vlastnosti, apod. Takže bych se Supry v nové interpretaci celkem bál.

0/0
27.3.2016 20:54

M73i15l47a75n 76V71o80t64a29v28a 5854986761922

A jejda. Vyrobeno v americe nevesti nic dobreho. Tajne jsem doufal, ze alespon modelz pro Evropu budou vyrobeny v Japonsku.

+2/−1
27.3.2016 10:18

D47e65n92i13s 66W36i51t44z90k97u 3743851439237

štestí,že to nedělají v evropě,to by dopadlo přímo hrozně,jako všechny evropské křápy ;-D

+1/−4
27.3.2016 15:37

M64i86l71a76n 64V98o24t17a51v30a 5624796731212

Ale porad je to cesta menšího zla než Amerika. Uz z fabriky vyjizdi zmetek, jako ostatně cokoli z jejich produkce

+1/−1
27.3.2016 18:22

D90a48v15i25d 61H36u39r50k87a 3860913601111

Kde se vyrabi BMW X5 a X6 a dalsi velke bavoraky a pak se exportuji do Evropy asi vite. Stejne tak jak nektere SUVeckove Mercedesy. Nejsem fanda teto nemecke znacky, ale myslim, ze jistou kvalitu asi tito "americani" maji.

+1/0
27.3.2016 20:05

R39a24d48e11k 89V37i67n98š 2410563191

Vždyť to jsou zaměstnanci školení těmito německými značkami, které využívají výrobní know how, materiály a postupy BMW či M-B. To, že se německé auto vyrábí v USA neznamená, že je americké přeci. To samé když se vyrábí Nissan v UK, tak také není britský...trochu logiky by to chtělo.

+1/0
27.3.2016 20:52

D44a77v77i40d 23H71u50r85k62a 3390523511911

Ale to ja prave vim a proto to pisu. A to same si myslim i o NSX a pro mne to je Honda i kdyz z USA

0/0
27.3.2016 21:48

P59e34t17r 82M24a97r83e83č14e97k 1843921139298

No zrovna X5 spolehlivostí moc neoplývají..

+1/0
27.3.2016 23:16

D71e52n15i21s 59W91i95t80z83k57u 3983361269467

fakt? mám Chrysler Vision rv 1995, najeto 560k km a měnil jsem vodní pumpu + když jsem ho před 12ti lety koupil represe automatu, ale dělal jsem si jí sám, takže materiál mě vyšel na 10k, loni mi po 20ti letech provozu prorezly brzdové trubky, udělal jsem si nové materiál vyšel na 1500, hrozný zmetek :-D

0/0
27.3.2016 22:36

D16e97n70i85s 71W55i50t65z30k83u 3843421729347

*repase

0/0
27.3.2016 22:37

M40i78l92a46n 20V52o78t43a56v28a 5924596951782

a tím se chlubíte, nebo je veřejně litujete?

0/0
28.3.2016 13:12

D50e58n83i86s 81W47i77t15z37k97u 3303561779157

proč bych měl litovat,že jsem za 12 let provozu a ujetí 340tis km,narval do oprav nad běžnou údržbu 13tis kč?kdo umí,ten umí-kdo je mimo,jezdí v evropský plečce;-Djasně dneska už je jenom na víkendové ježdění,ale na denní jsem tentokrát koupil Hondu,nejsem blázen abych si pořídil nějakej šunt z evropy;-D

0/0
28.3.2016 21:49

M31i30l36a26n 28V70o49t14a64v61a 5264726661712

pokud byla vyrobena v Japonsku. A nejsem blázen, abych si kupoval vrak, co má 500 tis. a ještě se špinil s jeho servisem byť "levným".

0/0
28.3.2016 21:58

D50e52n91i22s 59W71i25t70z10k97u 3603341569347

já ti nic neprodávám a už vůbec ne svojí luxusní limuzínu.accordy se vyráběli jenom v japonsku

0/0
28.3.2016 22:26

J51i93ř25í 63S73c72h22w35a90c76h 8408344388456

evropské verze Accordů od 5.G (1993) se vyrábějí v Evropě ;-)

0/0
29.3.2016 22:31

D93e31n69i18s 79W15i64t83z16k18u 3963161899597

tak ta moje je japonská, ať to hodím kamkoliv, tak podle VINu mám assembly Japan

0/0
29.3.2016 23:33

J30i38ř65í 92S24c25h61w69a46c62h 8988934598256

OK, jak jsem upřesnil jinde, od 7G výrobu vrátili do Japonska.....

0/0
30.3.2016 1:02

J60i24ř80í 34S43c78h76w78a37c51h 8548504688666

na jednu strany jsi ušetřil za opravy (hlavně taky díky tomu, že jsi automechanik, takže sis započítal jen náklady na materiál) na druhou stranu jsi utratil v palivu asi tak 160 tisíc navic oproti evropské "plečce" ;-)

0/0
29.3.2016 16:17

D86e16n65i67s 82W61i15t62z21k47u 3203221829337

každý luxus něco stojí a tady je spotřeba někde jinde, ale já zase benzín kupuji vždycky levněji než se prodává u pump

0/0
29.3.2016 18:15

P84e17t19r 85M55a48r32š90á37l71e72k 9205812514109

V Evropě se vyrábí a vždy vyráběla ta nejlepší auta.

+1/−2
27.3.2016 19:43

D23e48n72i56s 93W82i39t95z41k21u 3973201979137

to jsem si taky myslel než jsem si pořídil první ameriku, pak jsem zjistil, co dělá Evropa za plečky

0/−1
27.3.2016 22:26

J42i24ř30í 95S53c92h29w41a67c94h 8308444958776

evropské prémiovky jsou v USA o dost dražší, než místní "konkurence", kdyby to byly "plečky" tak by tam byly neprodejné....takže nemáš pravdu....;-)

0/0
30.3.2016 1:06

R93a93d71e78k 62V61i96n97š 2470653871

Nikdo nikdy nestavěl, nekonstruoval, nedesignoval a neinženýroval lepší auta než Evropa. Nikdy. Už od počátků automobilového průmyslu.

+1/−2
27.3.2016 20:04

D50e54n21i77s 73W56i38t34z87k94u 3573511239387

blbost, amíkům vděčíš za skoro všechny vychytávky v autě co máš, nehledě na to, že dělají všechno kvalitněji, malý příklad: brzdové hadice-Evropa standardně 13 klíč, USA 17 klíč, to už se lehce povoluje i u 20 let starého auta

0/−1
27.3.2016 22:30

R57a80d81e79k 76V36i59n86š 2600113461

Držák na nápoje vážně nepovažuju za nezbytnou vychytávku a udělátko ;-D Z Evropy přišlo jak auto jako takové, tak všechny druhy spalovacích motorů, všechny druhy motorů od Včkových (V2, V4, V6, V8, V10, V12, V16), řadových, přes ploché boxery až k rotačním. Ostatní prvotiny byly špičkové, revoluční a high end postupy, řešení a konstrukce na podvozcích, karoseriích, aerodynamice, technice a technologiích, přes inženýrství, materiály, designová studia (Pininfarina, Bertone, Giugaro, Touring, Zagato, Ghia,...), konstruktérské společnosti (Dallara, Lola, Ligier, BR Engineering, Gibson,...), nejvíce nejúspěšnějších automobilek co se týče ocenění, úspěchů v motorsportu, nejvíce tratí, nejvíce výrobců komponent,...prostě všechno podstatné a zlomové měla Evropa jako první a je v tom dodnes nejlepší. Zbytek světa si Evropa maže ve všech kategoriích na chleba.

0/0
28.3.2016 0:45

D48e28n56i46s 16W43i76t64z17k13u 3483181639937

máš tam chybu, s více válcovým motorem jako první na světě přišel Cadillac, stejně tak třeba jako první měli startér atd. ne, Evropa fakt není žádný vývojově konstrukční tahoun, ta se jenom veze a že znáš jenom evropská designová studia, za to já nemůžu

0/−1
28.3.2016 1:39

P47e90t20r 17M82a46r52š57á49l15e80k 9255282694399

Většinu zásadních inovací přinesla Evropa. Amerika byla vepředu je v oblasti komfortní výbavy, ale ani to už teď neplatí.

+1/0
28.3.2016 15:37

D37e62n93i19s 40W35i38t80z86k81u 3603801859167

víc snad ani nemusím hledat

http://american.blog.auto.cz/2013/01/vime-kdo-byl-opravdu-prvni/

0/−1
28.3.2016 22:36

R35a19d71e27k 85V38i44n49š 2780763641

Vy jste si pořídil zjevně olítanou americkou rachotinu a rázem je z vás nekritický a zaujatý obdivovatel americké produkce, která vždycky hrála a hraje dodnes až třetí housle za Evropou a Japonskem. Vše co jsem vypsal jsou fakta a položky, které jsou základními stavebními kameny a modifikacemi automobilového průmyslu. Americký držák na nápoje a samočinná převodovka vážně není něco, co by vyprodukoval tahoun. Amíci jsou pohodlná, líná prasátka, která kašlala vždy na vývoj technologií, jízdních schopností auta a požitků z jízdy, přes aerodynamiku, jízdní vlastnosti, inženýrství, konstruktérství, designérství a všechny nejdůležitější, esenciální faktory aut. Jejich vývoj je jen o prvcích bezpečnostní výbavy a o aspektech, které z auta dělají amorfní věc pro pasažéry, nikoliv pro nadšené řidiče. Evropa je plná automobilových nadšenců a petrolheadů a je to na jejích vynálezech, invencích, autech a filosofii sakra znát. Protože byla VŽDY na prvním místě v automobilovém průmyslu, v každé dekádě, v každém segmentu. V produkci silničních spotřebních, sportovních i závodních aut. Evropa má nejprestižnější a nejatraktivnější série motorsportu. Nejvíce značek s nejvíce vítězstvími v motorsportu má Evropa. Evropa je kolébkou motorsportu i automobilismu, je zde nejvíce vývojových center, které pracují s nejmodernějšími technologiemi, postupy a materiály.

A první víceválcové motory měla Evropa. Od dvanáctiválců přes šestiválce, osmiválce, čtyřválce a dvouválce, všechno měla první Evropa. Svět jen kopíroval a šoupal nohama.

0/0
29.3.2016 12:50

D93e89n77i51s 65W89i25t16z35k78u 3493541979337

první víceválec měl cadillac a na tom tvůj argument s držákem nápojů nic nezmění a navíc tenhle názor jsem nedávno četl na auto.cz. koukám jak ti to kopírování jde, stejně jako výrobcům evropských šuntů

0/0
29.3.2016 14:58

R67a19d19e32k 35V32i65n65š 2510243941

Jen hromada výkrutek a výmluv a argumenty žádné ;-D Protože proti tomu ani nemůžete nic namítat, je to jako kdyby jste tvrdil, že voda není mokrá.

0/0
29.3.2016 16:31

D18e96n41i41s 93W87i83t26z54k46u 3443591399317

moje argumenty máš o kousek výš a na to, kdo měl první víceválec se můžeš podívat přímo na stránky cadillacu, stejně jako na první startér, první synchronizovanou převodovku a to jsme jenom u cadillacu. běž okopírovat nějaký názor, ať nám ho tady můžeš prezentovat :-D

0/0
29.3.2016 18:20

P90e44t73r 60M36a85r64š73á93l27e29k 9345272524549

Přesně.R^

+1/0
28.3.2016 15:35







Najdete na iDNES.cz