Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Japonské ferrari Honda NSX se bude vyrábět v Americe

Legendární Honda NSX, kterou proslavil Ayrton Senna, se po deseti letech od ukončení produkce dočkává nástupce. Japonská značka oznámila, že sériová výroba hybridního stroje bude probíhat v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42i89ř57í 35H87r20a47d28e80c 9208107170284

Tak ještě Supru MKV!!!

0/0
27.3.2016 20:21

R96a11d45e37k 40V71i37n72š 2400113111

Tohle auto nemá s původní NSX dle testů a recenzí nic společného, od filosofie přes jízdní vlastnosti, apod. Takže bych se Supry v nové interpretaci celkem bál.

0/0
27.3.2016 20:54

M65i58l53a75n 31V34o63t48a62v37a 5114696901262

A jejda. Vyrobeno v americe nevesti nic dobreho. Tajne jsem doufal, ze alespon modelz pro Evropu budou vyrobeny v Japonsku.

+2/−1
27.3.2016 10:18

D66e78n80i51s 27W66i96t20z26k91u 3723311809577

štestí,že to nedělají v evropě,to by dopadlo přímo hrozně,jako všechny evropské křápy ;-D

+1/−4
27.3.2016 15:37

M84i81l14a26n 26V33o85t53a88v73a 5154886751532

Ale porad je to cesta menšího zla než Amerika. Uz z fabriky vyjizdi zmetek, jako ostatně cokoli z jejich produkce

+1/−1
27.3.2016 18:22

D78a34v69i98d 74H45u23r15k57a 3910883821441

Kde se vyrabi BMW X5 a X6 a dalsi velke bavoraky a pak se exportuji do Evropy asi vite. Stejne tak jak nektere SUVeckove Mercedesy. Nejsem fanda teto nemecke znacky, ale myslim, ze jistou kvalitu asi tito "americani" maji.

+1/0
27.3.2016 20:05

R67a47d37e82k 57V12i82n89š 2760543961

Vždyť to jsou zaměstnanci školení těmito německými značkami, které využívají výrobní know how, materiály a postupy BMW či M-B. To, že se německé auto vyrábí v USA neznamená, že je americké přeci. To samé když se vyrábí Nissan v UK, tak také není britský...trochu logiky by to chtělo.

+1/0
27.3.2016 20:52

D53a73v92i79d 34H91u76r22k77a 3310653461671

Ale to ja prave vim a proto to pisu. A to same si myslim i o NSX a pro mne to je Honda i kdyz z USA

0/0
27.3.2016 21:48

P13e32t15r 22M70a76r55e34č37e49k 1513851509468

No zrovna X5 spolehlivostí moc neoplývají..

+1/0
27.3.2016 23:16

D31e40n72i70s 87W56i25t11z31k71u 3303341339987

fakt? mám Chrysler Vision rv 1995, najeto 560k km a měnil jsem vodní pumpu + když jsem ho před 12ti lety koupil represe automatu, ale dělal jsem si jí sám, takže materiál mě vyšel na 10k, loni mi po 20ti letech provozu prorezly brzdové trubky, udělal jsem si nové materiál vyšel na 1500, hrozný zmetek :-D

0/0
27.3.2016 22:36

D21e70n65i46s 81W89i25t54z78k77u 3773151779507

*repase

0/0
27.3.2016 22:37

M28i46l52a37n 48V50o40t90a46v57a 5944586201862

a tím se chlubíte, nebo je veřejně litujete?

0/0
28.3.2016 13:12

D30e82n50i50s 51W32i34t25z78k85u 3483681559167

proč bych měl litovat,že jsem za 12 let provozu a ujetí 340tis km,narval do oprav nad běžnou údržbu 13tis kč?kdo umí,ten umí-kdo je mimo,jezdí v evropský plečce;-Djasně dneska už je jenom na víkendové ježdění,ale na denní jsem tentokrát koupil Hondu,nejsem blázen abych si pořídil nějakej šunt z evropy;-D

0/0
28.3.2016 21:49

M85i92l91a20n 50V46o60t13a34v77a 5964836581802

pokud byla vyrobena v Japonsku. A nejsem blázen, abych si kupoval vrak, co má 500 tis. a ještě se špinil s jeho servisem byť "levným".

0/0
28.3.2016 21:58

D28e87n85i41s 14W66i58t93z37k64u 3363271929307

já ti nic neprodávám a už vůbec ne svojí luxusní limuzínu.accordy se vyráběli jenom v japonsku

0/0
28.3.2016 22:26

J73i51ř98í 80S83c83h60w63a12c47h 8698504698786

evropské verze Accordů od 5.G (1993) se vyrábějí v Evropě ;-)

0/0
29.3.2016 22:31

D25e72n53i47s 75W43i98t67z60k82u 3243121299447

tak ta moje je japonská, ať to hodím kamkoliv, tak podle VINu mám assembly Japan

0/0
29.3.2016 23:33

J97i82ř85í 20S42c20h14w14a55c84h 8768964948666

OK, jak jsem upřesnil jinde, od 7G výrobu vrátili do Japonska.....

0/0
30.3.2016 1:02

J34i82ř92í 43S26c87h25w21a91c81h 8798264858736

na jednu strany jsi ušetřil za opravy (hlavně taky díky tomu, že jsi automechanik, takže sis započítal jen náklady na materiál) na druhou stranu jsi utratil v palivu asi tak 160 tisíc navic oproti evropské "plečce" ;-)

0/0
29.3.2016 16:17

D83e48n97i68s 81W41i28t14z64k83u 3393371689217

každý luxus něco stojí a tady je spotřeba někde jinde, ale já zase benzín kupuji vždycky levněji než se prodává u pump

0/0
29.3.2016 18:15

P67e97t62r 98M46a14r10š36á10l31e67k 9125562814709

V Evropě se vyrábí a vždy vyráběla ta nejlepší auta.

+1/−2
27.3.2016 19:43

D92e37n62i92s 27W39i71t46z78k37u 3223351159777

to jsem si taky myslel než jsem si pořídil první ameriku, pak jsem zjistil, co dělá Evropa za plečky

0/−1
27.3.2016 22:26

J37i59ř85í 60S55c10h33w83a26c27h 8488694828216

evropské prémiovky jsou v USA o dost dražší, než místní "konkurence", kdyby to byly "plečky" tak by tam byly neprodejné....takže nemáš pravdu....;-)

0/0
30.3.2016 1:06

R97a47d24e38k 71V31i93n89š 2110743751

Nikdo nikdy nestavěl, nekonstruoval, nedesignoval a neinženýroval lepší auta než Evropa. Nikdy. Už od počátků automobilového průmyslu.

+1/−2
27.3.2016 20:04

D92e38n35i26s 29W19i90t73z31k31u 3923171269957

blbost, amíkům vděčíš za skoro všechny vychytávky v autě co máš, nehledě na to, že dělají všechno kvalitněji, malý příklad: brzdové hadice-Evropa standardně 13 klíč, USA 17 klíč, to už se lehce povoluje i u 20 let starého auta

0/−1
27.3.2016 22:30

R36a69d69e53k 45V74i78n68š 2870343801

Držák na nápoje vážně nepovažuju za nezbytnou vychytávku a udělátko ;-D Z Evropy přišlo jak auto jako takové, tak všechny druhy spalovacích motorů, všechny druhy motorů od Včkových (V2, V4, V6, V8, V10, V12, V16), řadových, přes ploché boxery až k rotačním. Ostatní prvotiny byly špičkové, revoluční a high end postupy, řešení a konstrukce na podvozcích, karoseriích, aerodynamice, technice a technologiích, přes inženýrství, materiály, designová studia (Pininfarina, Bertone, Giugaro, Touring, Zagato, Ghia,...), konstruktérské společnosti (Dallara, Lola, Ligier, BR Engineering, Gibson,...), nejvíce nejúspěšnějších automobilek co se týče ocenění, úspěchů v motorsportu, nejvíce tratí, nejvíce výrobců komponent,...prostě všechno podstatné a zlomové měla Evropa jako první a je v tom dodnes nejlepší. Zbytek světa si Evropa maže ve všech kategoriích na chleba.

0/0
28.3.2016 0:45

D88e96n95i42s 55W43i69t83z84k79u 3173931579107

máš tam chybu, s více válcovým motorem jako první na světě přišel Cadillac, stejně tak třeba jako první měli startér atd. ne, Evropa fakt není žádný vývojově konstrukční tahoun, ta se jenom veze a že znáš jenom evropská designová studia, za to já nemůžu

0/−1
28.3.2016 1:39

P96e38t78r 18M89a75r54š17á22l75e94k 9345302564389

Většinu zásadních inovací přinesla Evropa. Amerika byla vepředu je v oblasti komfortní výbavy, ale ani to už teď neplatí.

+1/0
28.3.2016 15:37

D10e24n69i47s 90W48i30t93z76k87u 3753591469417

víc snad ani nemusím hledat

http://american.blog.auto.cz/2013/01/vime-kdo-byl-opravdu-prvni/

0/−1
28.3.2016 22:36

R20a56d62e74k 95V44i77n49š 2890783431

Vy jste si pořídil zjevně olítanou americkou rachotinu a rázem je z vás nekritický a zaujatý obdivovatel americké produkce, která vždycky hrála a hraje dodnes až třetí housle za Evropou a Japonskem. Vše co jsem vypsal jsou fakta a položky, které jsou základními stavebními kameny a modifikacemi automobilového průmyslu. Americký držák na nápoje a samočinná převodovka vážně není něco, co by vyprodukoval tahoun. Amíci jsou pohodlná, líná prasátka, která kašlala vždy na vývoj technologií, jízdních schopností auta a požitků z jízdy, přes aerodynamiku, jízdní vlastnosti, inženýrství, konstruktérství, designérství a všechny nejdůležitější, esenciální faktory aut. Jejich vývoj je jen o prvcích bezpečnostní výbavy a o aspektech, které z auta dělají amorfní věc pro pasažéry, nikoliv pro nadšené řidiče. Evropa je plná automobilových nadšenců a petrolheadů a je to na jejích vynálezech, invencích, autech a filosofii sakra znát. Protože byla VŽDY na prvním místě v automobilovém průmyslu, v každé dekádě, v každém segmentu. V produkci silničních spotřebních, sportovních i závodních aut. Evropa má nejprestižnější a nejatraktivnější série motorsportu. Nejvíce značek s nejvíce vítězstvími v motorsportu má Evropa. Evropa je kolébkou motorsportu i automobilismu, je zde nejvíce vývojových center, které pracují s nejmodernějšími technologiemi, postupy a materiály.

A první víceválcové motory měla Evropa. Od dvanáctiválců přes šestiválce, osmiválce, čtyřválce a dvouválce, všechno měla první Evropa. Svět jen kopíroval a šoupal nohama.

0/0
29.3.2016 12:50

D14e44n88i83s 66W60i19t49z36k55u 3793911349197

první víceválec měl cadillac a na tom tvůj argument s držákem nápojů nic nezmění a navíc tenhle názor jsem nedávno četl na auto.cz. koukám jak ti to kopírování jde, stejně jako výrobcům evropských šuntů

0/0
29.3.2016 14:58

R18a57d18e83k 41V12i98n93š 2690793651

Jen hromada výkrutek a výmluv a argumenty žádné ;-D Protože proti tomu ani nemůžete nic namítat, je to jako kdyby jste tvrdil, že voda není mokrá.

0/0
29.3.2016 16:31

D48e71n54i60s 93W31i74t78z67k57u 3433851149927

moje argumenty máš o kousek výš a na to, kdo měl první víceválec se můžeš podívat přímo na stránky cadillacu, stejně jako na první startér, první synchronizovanou převodovku a to jsme jenom u cadillacu. běž okopírovat nějaký názor, ať nám ho tady můžeš prezentovat :-D

0/0
29.3.2016 18:20

P31e25t50r 96M14a63r76š69á49l85e36k 9295402154479

Přesně.R^

+1/0
28.3.2016 15:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.