Diskuze

Autofotka týdne: Američané čekají ve frontách kvůli slevě

Fronta před jednotou na banány a toaletní papír je evergreen vzpomínek na nákupy v socialistickém ČSSR. V moderním věku je ovšem fronta na iPhony a nově před elektromototechnou na Teslu 3 velmi bizarním projevem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P53e22t38r 89B63á51č21a

4. 4. 2016 21:14

Kram v podobe elektromobilu bych nechtel ani zadarmo a oni na to jeste stoji fronty Rv;-D

0 0
možnosti
PK

Ja uz bych zase nikdy v zivote nechtel jezdit v aute, kde se po slapnuti na plyn ceka az se neco stane.

1 0
možnosti
PK

V neděli 276.000 zaplacených záloh. Vypadá to, že třetí tisíciletí se začne projevovat i na silnicích...

1 0
možnosti
MG

To znamená, že objednávají i ti, kdo nedostanou federální dotaci 7 a půl tisíce dolarů. Těch bude totiž méně než 200.000.

0 0
možnosti

A tady nekteri beci, ze kdysi byly poradniky na Trabanta.

0 0
možnosti
PD

Vzhledem k tomu, ze jsou v tom v podstate baterky do laptopu, tak by me zajimalo, jak dlouho opravdu vydrzi v realnem zivote. A co s autem pote, co umrou.

0 0
možnosti
PK

Jde o to, že to s bateriemi do laptopu ma mozna totozny rozmer, chemické složení je jiné. Dále je kolem článků velice sofistikovaný systém, který hlídá, aby byl každý modul provozován při ideálních podmínkách.

1 0
možnosti
PK

Elektromobily jsou bohuzel slepa vetev.

Budoucnost patri vodiku a jinym hybridum.

Tecka.

3 3
možnosti
PK

Kazdopadne vodikova auta jsou vyvojove tam, kde elektromobily před 20 lety.

Soucasna ucinost vyroby vodiku i jeho premena na elektrinu v palivovem clanku ma mizernou účinnost. Vodikove auto je superslozity stroj, narozdil od elektromobilu, který je zase super jednoduchy.

1 0
možnosti
PK

To je tak, když nově vzniklá automobilka dokázala udělat výkonné auto, které je levnější, než srovnatelné vozy a navíc jezdí skoro zadarmo. Pak když udělá další, co je o polovinu levnější a zase je výkonově a provozně nesrovnatelné s těmi chrochtáky co vibrují, hlučí a smrdí pod nos, tak se není čemu divit. To je ten důvod, proč dokáže vybrat na zálohách 7,5 miliardy korun na auto, co se začne dodávat až za rok.

2 1
možnosti
TK

Ale prdlajs. To je tak, když stát vesele přerozděluje a dává jim dotace v přepočtu na Kč 170 000 na auto. :-P Tedy se jedná o obdobné fronty, jako se u nás stojí na zvrhlé dotace Zelená úsporám. Jak je možné od ostatních vycucnout něco "zadarmo", tak se zájemci najdou vždy.:-/

3 0
možnosti
PR

"Po světě se takových našlo už přes 130 tisíc.". Když už zapšklý redaktor vytahuje pojmy jako 'šílený' a 'fanfarón', tak mohl by si zjistit, že "takových už se našlo" k 3.4.2016 11:30 rovných 276000 (133 tisíc bylo už 1.4.). Tož tak :-/

3 0
možnosti
PR

"Fronta před jednotou na banány a toaletní papír..." ... proč je důležité, aby alespoň novináři ovládali mateřský jazyk. A když se nepolepší, můžeme je s klidem outsourcovat třeba do Indie. :-/

0 0
možnosti
JH

J66a43n 90H62o77b16l11í24k

3. 4. 2016 17:28

Byl jsem jednim z tech kteru stali ve fronte na Model 3 pokusim se vysvetlit proc. Do chvile kdy firma vyrabi mene nez 200 000 aut rocne, muze clovek usetrit na danich. Bydlim v Californii, tak to dohromady je $10000. Takze auto, ktere stoji 35k me, bude stat 25k. Tesla letos vyrobila 50k aut, kazdy rok se snazi zdvojnsobit prudukci, takze v roce 2018 bude asi blizko tomuto limitu.

Auto bylo mozno objednat take online, ale o 10 hodin pozdeji. Vedel jsem, ze bude velky zajem, tak jsme si chtel byt jisty, ze se dostanu na poradnik co nejdriv.

Mam uz 6 mesicu BMW i3 a muzu vam rici, ze uz bych si nikdy nekoupil auto na benzin. Elektricke auto je tak rychle, tiche, pohodlne, zapomel jsem proc tady jsou benzinove pumpy , cenam benzinu se jen smeji a hlavne ani nevim, kolik ted stoji.

BMW je skvele auto, ma jen par negativ, je male, nema autopilot, dojezd jen 70-80mil a je drahe. Dostal jsme vsak dobry leasing, protoze BMW se snazi protlacit auta na trh. Mesicne platim to co bych utratil za benzin. Elektrina je strasne levna $0.05/kWh(Nocni proud).

Teslu chci hlavne kvuli autopilotu, supercharging, bezpecnosti a ze je to relativne levne auto,vzhledem k svemu zakladnimu vybaveni. Milerad predam rizeni na dlouhych cestach a nebo v denim trafiku autopilotu.

6 2
možnosti
MV

jen se blbě zeptám ,není 70-80 mil málo? myslím co se praktičnosti týče ,přeci jen dojedete domů s vybitým autem a něco se stane a potřebujete ihned někam odjet (pokud bydlíte na periferii tak to máte do města 20mil+) co uděláte ? přeci něčekáte až dobijete ,že vy máte ještě benzína?

3 0
možnosti
PD

Elektromobil ? To je to "auto" (pisu v zavorkach abych neurazil opravdova auta),

co jezdi v Praze, ale smrdi ve Chvaleticich?

Protoze jsem jeste nevidel v mediich nejaky clanek, ktery by do detailu rozebral energetickou narocnost a ekologicky dopad.

Vyroba el. energie, vyroba baterii (obsah vzacnych kovu, jejich tezba, zivotnost, likvidace ci recyklace atd.).

6 5
možnosti