Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na přístrojovku budoucnosti v podání Škody

Koncept VisionS, který představila Škoda na autosalonu v Ženevě, naznačuje podobu chystaného velkého SUV. Futuristický interiér se do výroby prozatím nedostane, sériová podoba bude o poznání usedlejší. Podívejte se, jak si designéři vysnili přístrojovou desku škodovek budoucnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a18r34o97s89l49a35v 36T32a81c42h53o52v94s60k23y 2362440314120

To zase bude mrtvejch, kdyz ridic misto aby ridil bude koukat na televizi.

0/0
6.4.2016 14:43

M78a74r32c78e42l 43P43a32v29l44í56k 7931164218969

gaz m20 z roku 1956 mal rýchlomer, počítač kilometrov, ampérmeter, snímač hladiny paliva, teplomer chladiacej kvapaliny a tlakomer oleja, dvojrýchlostné stierače, stmievač osvetlenia prístrojov, ...

trabi 1977 mal rýchlomer, počítadlo kilometrov, kontrolku diaľkových.

tesla m3 má veľkoformátový displej a ziadne rušenie pod volantom. vie, aká je v mieste povolená rýchlosť, takže nepustí rýchlejšie, ...

+1/−1
5.4.2016 20:05

D93a64v29i72d 79H85y91š51p93l72e34r 2623423197185

R^

0/0
5.4.2016 12:56
Foto

D24a36n 21R24u71b22í74n 4113773549

RvTohle už má kdekdo, ale teď to budou mít i taťkové, aby s tím trefili do Lídla pro lahváče... snad se budou soustředit na cestu a nečumět jen na animace s nulovým obsahem...

+3/−1
5.4.2016 12:23

D92a41v29i20d 83H47y87š32p32l79e37r 2443923377385

Osobně si taky myslím, že nové technologie si zaslouží jen bohatí (ti jsou totiž tím pádem prokazatelně chytří a dovedou s takovou technologii náležitě zacházet.). :-)

+2/0
5.4.2016 13:03

J54i21ř88í 69S33c29h17w21a15c72h 8438294158436

;-) R^

0/0
5.4.2016 20:09

T51o11m33á10š 61C94h47r14a28s71t91n95ý 2271494811793

Jel jsem teď v SUV od BMW (X5? Myslím) v "holo" verzi... nějak nově nevypadalo (stáří +- 5 let) a tohle tam bylo už v té oholené verzi pro chudé :-)

+1/0
5.4.2016 11:17

J69a24k31u54b 47M92e67l88í71š81e58k 6226245752426

I současné BMW X5 má v normální verzi analogové přístroje.

0/0
5.4.2016 13:59

L46u63d32v69í84k 88G40a74j64d45o57š93í49k 2865533584912

Co je na tom z budoucnosti? 8-o

S Volvem s takovouhle přístrojovkou jezdím už skoro dva roky. Akorát to nevypadá tak debilně jako tohle a ukazuje to jen užitečné věci a né blbosti.

+3/−1
4.4.2016 23:46

D88e60j34a50n 60T25a70d68i51c 7212856847617

Budte v pohode, BMW to maji uz peknych par let dozadu. Pro Skodovkovare je to ale z jineho sveta, zvlast kdyz jim nabidnou osekanou verzi ze ktere budou uplne paf.

+1/−1
5.4.2016 10:13

J11i49ř94í 12S17c17h86w73a26c43h 8228304818666

a snad byste nepředpokládali, že se takové "technické vychytávky" mohli objevit nejdříve ve škodovce a pak v prémiovkách za násobné ceny....;-D

+1/−1
5.4.2016 10:33

D93e43j74a10n 21T56a18d60i97c 7142726937527

Tak napriklad to mohli dat do Superbu Laurin & Klement.

+1/0
5.4.2016 10:40

P46e83t32r 86F89r78ý62d38e49k 7169741709193

Skodovka to tam dat chcela, ale matka to nedovolila.

0/0
7.4.2016 22:05

L46u71d16v92í40k 16G84a25j59d22o43š59í86k 2795883174952

To jistě nikdo nečeká, ale proč ty nabubřelé řeči o vysněné technologii budoucnosti? Budoucnost je to možná pro Škodovku. Jinak je to ale dávno realita.

+2/−1
5.4.2016 10:42

J58i27ř84í 29S95c94h63w15a71c24h 8168944838966

ale v článku je přece řeč jen a jen o škodovce....o novince ve škodovce a její budoucnosti ;-)

+1/0
5.4.2016 11:51

M13a92r27e26k 12J74a82n54e60č60k91a 1587136433791

Zlatý analogový ručičkový budíky, které jsou stále na stejném místě, prostě jasné a přehledné. Představa, že si pořídím vůz a několik dní si tam budu muset hrát s nastavením, aby mě to, nebo tamto neotravovalo a zobrazovali se pouze údaje, které potřebuji a jiné zase nechyběli je fakt neodolatelná představa, ale jak pro koho. Doufám, že tak brzo nenastane doba, kdy si budu muset připlácet za normální přístrojový štít a tlačítkové ovládání, jenom proto, že dotyková obrazovka je cool a in, ale ve skutečnosti je to pouze z důvodu snížení nákladů výrobců automobilů na výrobu a centralizace všeho na jedno místo. Inu pozornost řidiče už asi nebude a všechno zřejmě obstarají jízdní asistenti na kdejaký prd.

+7/0
4.4.2016 23:38

P93a30v44e53l 30F19l79a17j14š74h57a98n97s 5560197816315

Je vidět, že reálnou zkušenost s tím nemáte žádnou. Manželka má totéž v nové Q7 (Audi Virtual Cockpit) a je to nesmírně praktické. Chce to jen vyzkoušet a nebát se novinek.

0/0
9.4.2016 19:50

J41i94ř41í 84K14o35c37u56r13e98k 6245504495128

Jó animace. Je to barevné a hýbe se to? Přitahuje to pozornost. Jenže šofér má hledět na cestu, důležité jsou ty neanimované věci tam před předním sklem. Ty, co se nedají zapauzovat.

Je to 45 nebo 49? Pokud budu zjišťovat tohle, bude to horší než čumět na cestu a vidět asi 55 mrknutím na ručičku při průjezdu "vyřešenou" křižovatkou.

+1/0
4.4.2016 23:32

J73a28n 61K50a14r36e87l 78N31o54v92a29k 5686924928606

to je strasny jak ty automobilky jsou oproti IT v podstate 100 let za opicema :( tohle uz tu melo prece davno byt..

0/0
4.4.2016 23:04

A22n64d29r17e53j 76O15l33e89k31s30a 3125791167161

To tedy nemelo. Řízení auta je jiná činnost, než boj s logikou nějakého programu a jeho vizualizace.

+2/0
5.4.2016 7:40

P87a51v33e52l 72K19u76t86i36l 9370226363479

ŠKODA peněz

+7/0
4.4.2016 21:11

P91e53t22r 71B37á95č54a 8465446265225

V podani skodovky se radsi nebudu divat vubec na nic, staci me ta hromada skodovackych osklivych krabic na silnicich.

+5/−4
4.4.2016 20:28

J51i97ř59í 69S97c29h98w36a97c12h 8308194908166

Kouba se ztratil, Báča se našel.....;-D

0/0
4.4.2016 21:11

P65e32t10r 38B80á25č10a 8635436955925

...a Schwach bohuzel stale zustal :-/

(P.S. Koubu neznam)

0/0
4.4.2016 21:17
Foto

R76o82b66e63r93t 63B89o91u62k53a52l 4194495870

Je tady. Pan Báča nezklamal :-)

0/0
6.4.2016 12:00

J34a17n 12N44o41v35o30t22n42ý 1554801532813

Bačo, už tě zase pustili z Bohnic?

0/0
6.4.2016 13:15
Foto

P11e29t28r 74Č24e91r15n14i65c19k43ý 6445577760

Hlavně se nesmí zapomenout na "Fakbuk"... aby to jako bylo kompletní...

Jinak ta přístrojovka je hnusná, jak noc...

+5/0
4.4.2016 18:43

L10u51k27á41š 25A96d93a48m88e78c 3517103490227

Na takovém displeji než bych po ránu namžoural patřičný údaj, tak bych skončil v pangejtu.

+13/0
4.4.2016 18:26

J32i10ř64í 44S75m88e74t10a56n49a 7865109162538

Tohle už má nový passat. Proč? Protože je to LACINĚJŠÍ, než klasické budíky.RvRvRv ŠKODOFKU;-D NEBRAT.

0/0
4.4.2016 18:18

J75a39n 12K92a24r93e15l 25N48o17v90a73k 5406114798156

tak lacinejsi to asi bude to je pravda :D jinak jste ale trapnej :P

0/0
4.4.2016 23:04

J51a23k36u70b 37F76e43i43f86a17r 7899989446729

Ještě tam přidejte tetris:-P

+10/0
4.4.2016 18:12

P64e84t94r 11N33e94h73a36s60i42l 4302585694634

Ach jo. To tam nemají opravdu někoho inteligentního?

To nikomu nedochází že animace, různé omalovánky na display řidiče nepatří!

To ať dají spolujezdci nebo dozadu.

Pro řidiče je ideální HUD zobrazení s jednou hlavní informací. Tou je rychlost. A pak pár dalších jako např navigace. Ale to je tak všechno maximálně 5 informací víc akorát rozptyluje a zdržuje a víc stejně není potřeba.

+11/0
4.4.2016 18:07

A63d69a46m 61J73a84k21e20š 2666715656670

HUD je opravdu dobré řešení a opravdu jen v případě, že zobrazuje pouze ty nezbytně důležité informace.

Informační spam je vlastní různým obskurním obchodníkům, proč by ale mělo takto spamovat vlastní auto?

+2/0
4.4.2016 18:13

J49o13s57e50f 38K29r29o47u82p95a 1109142496468

Naprostý obrázkový nesmysl s dílen menšinově orientovaných návrhářů.

+1/−1
4.4.2016 18:06

A83d92a53m 71J17a67k39e81š 2696115946790

Jako marketingová omalovánka dobré, jako praktická pomoc řidiči je to nepoužitelné.

Nejdůležitější pro řidiče není to, co se animuje na displeji s vysokým rozlišením, ale to, co se děje venku. Pokud je přístrojová deska opravdu správně ergonomicky navržená, není nutno na ni přeostřovat a všechny nezbytné informace předá řidiči i tak pomocí periferního vidění: polohou ruček analogových budíků, barvou svítících/právě rozsvícených kontrolek. Ostatně toto je normální nejen u aut. Jsou takové animace v pilotní kabině?

Toto je ergonomický zprasek.

+11/0
4.4.2016 17:46

K41a72t17e95ř45i90n53a 82D65r53a16h23o59k34o58u65p23i26l84o53v17á 9116771532793

Display musí být integrovaný přímo na předním skle (třeba i projekce na sklo), bez toho to je téměř k ničemu. Také nechápu proč tachometr musí být stále "budík", když může mít číselnou (či jinou menší) reprezentaci. Ideálně na skle projektovat informace přímo na vozovku včetně značek. Také informace o vzdálenosti a rychlosti cizího vozidla vpředu a vzadu. Nejlépe vizuální a nikoliv čísla. Optimální UI je to které není vidět. Což v tomhle případě je přirozená projekce do prostředí, aby člověk nekoukal pořád někam do rohu či dolů.

0/0
4.4.2016 17:29
Foto

J84i12ř63í 72D68v70o83ř43á42k 5835389920108

Rozvodový řetěz na tříválec nedokáží okopírovat ze stodvacítky , ale " přístrojovka budoucnosti " , to by jim šlo .

+20/−1
4.4.2016 17:08

J40a55n 97B36a86r59t44á87č58e89k 6825855730689

Proč něco trvanlivého, když to jde jinak. A ten zvuk tříválce od středních otáček připomínající Wartburg.

+1/−1
4.4.2016 17:20

J33i51ř98í 56S70c52h33w75a30c68h 8488324698776

to od někoho, kdo neumí počítat do čtyř opravdu sedí.....

+1/−2
4.4.2016 20:18

J29i59ř92í 12S66c86h39w34a18c29h 8528874698936

že ani "nalezenec" Báča neumí počítat do čtyř se nedivím....;-D

+1/0
4.4.2016 21:10
Foto

J42i40ř30í 69D24v23o89ř18á17k 5175349600178

Když mrknu na přístrojovku , rád najdu ty správné budíky na stejných místech. Ještě reklamy by tam mohly běžet , nebo nějaké hry .

+10/0
4.4.2016 16:47

A84n30d16r37e66j 41O30l70e60k58s76a 3535261447801

Vydržet - budou!

0/0
5.4.2016 7:44

M15a44r37t22i12n 16Š15t54ě57p24á61n69e94k 3977843263461

Vsechno bude, urcite i modra smrt;-D

0/0
5.4.2016 10:20

D80a11n66i75e98l 80B37a21ž26a66n26t 4959490645780

Jen se obávám, že čím bude displej více informovat, tím více do něj bude řidič čumět, místo na vozovku....:-/

+17/0
4.4.2016 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.