Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Podívejte se na přístrojovku budoucnosti v podání Škody

Koncept VisionS, který představila Škoda na autosalonu v Ženevě, naznačuje podobu chystaného velkého SUV. Futuristický interiér se do výroby prozatím nedostane, sériová podoba bude o poznání usedlejší. Podívejte se, jak si designéři vysnili přístrojovou desku škodovek budoucnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a30r65o79s56l91a29v 65T38a68c60h14o93v57s75k14y 2442480534160

To zase bude mrtvejch, kdyz ridic misto aby ridil bude koukat na televizi.

0/0
6.4.2016 14:43

M34a76r67c92e54l 93P98a66v20l62í39k 7891944538359

gaz m20 z roku 1956 mal rýchlomer, počítač kilometrov, ampérmeter, snímač hladiny paliva, teplomer chladiacej kvapaliny a tlakomer oleja, dvojrýchlostné stierače, stmievač osvetlenia prístrojov, ...

trabi 1977 mal rýchlomer, počítadlo kilometrov, kontrolku diaľkových.

tesla m3 má veľkoformátový displej a ziadne rušenie pod volantom. vie, aká je v mieste povolená rýchlosť, takže nepustí rýchlejšie, ...

+1/−1
5.4.2016 20:05

D32a27v48i45d 88H11y22š78p83l59e10r 2143383777355

R^

0/0
5.4.2016 12:56
Foto

D87a37n 83R57u34b35í61n 4723343629

RvTohle už má kdekdo, ale teď to budou mít i taťkové, aby s tím trefili do Lídla pro lahváče... snad se budou soustředit na cestu a nečumět jen na animace s nulovým obsahem...

+3/−1
5.4.2016 12:23

D91a61v55i74d 38H70y18š49p31l52e86r 2943123647155

Osobně si taky myslím, že nové technologie si zaslouží jen bohatí (ti jsou totiž tím pádem prokazatelně chytří a dovedou s takovou technologii náležitě zacházet.). :-)

+2/0
5.4.2016 13:03

J21i96ř83í 43S53c88h70w88a84c73h 8128154478296

;-) R^

0/0
5.4.2016 20:09

T10o69m54á23š 82C95h48r66a13s55t88n90ý 2641164341483

Jel jsem teď v SUV od BMW (X5? Myslím) v "holo" verzi... nějak nově nevypadalo (stáří +- 5 let) a tohle tam bylo už v té oholené verzi pro chudé :-)

+1/0
5.4.2016 11:17

J91a34k28u52b 22M37e77l38í80š72e30k 6726705112356

I současné BMW X5 má v normální verzi analogové přístroje.

0/0
5.4.2016 13:59

L64u70d30v31í82k 41G81a28j68d65o54š93í38k 2535613344642

Co je na tom z budoucnosti? 8-o

S Volvem s takovouhle přístrojovkou jezdím už skoro dva roky. Akorát to nevypadá tak debilně jako tohle a ukazuje to jen užitečné věci a né blbosti.

+3/−1
4.4.2016 23:46

D45e80j77a86n 94T16a71d91i25c 7422206747757

Budte v pohode, BMW to maji uz peknych par let dozadu. Pro Skodovkovare je to ale z jineho sveta, zvlast kdyz jim nabidnou osekanou verzi ze ktere budou uplne paf.

+1/−1
5.4.2016 10:13

J95i12ř29í 33S30c44h83w51a16c20h 8168594858676

a snad byste nepředpokládali, že se takové "technické vychytávky" mohli objevit nejdříve ve škodovce a pak v prémiovkách za násobné ceny....;-D

+1/−1
5.4.2016 10:33

D42e49j84a28n 48T65a18d34i29c 7572776757237

Tak napriklad to mohli dat do Superbu Laurin & Klement.

+1/0
5.4.2016 10:40

P58e90t26r 49F17r92ý89d57e91k 7189301419893

Skodovka to tam dat chcela, ale matka to nedovolila.

0/0
7.4.2016 22:05

L79u22d39v69í70k 36G19a48j39d52o40š24í71k 2195663714812

To jistě nikdo nečeká, ale proč ty nabubřelé řeči o vysněné technologii budoucnosti? Budoucnost je to možná pro Škodovku. Jinak je to ale dávno realita.

+2/−1
5.4.2016 10:42

J71i55ř54í 30S35c60h89w70a97c66h 8948204508406

ale v článku je přece řeč jen a jen o škodovce....o novince ve škodovce a její budoucnosti ;-)

+1/0
5.4.2016 11:51

M63a85r57e84k 94J93a58n85e50č65k74a 1297476843341

Zlatý analogový ručičkový budíky, které jsou stále na stejném místě, prostě jasné a přehledné. Představa, že si pořídím vůz a několik dní si tam budu muset hrát s nastavením, aby mě to, nebo tamto neotravovalo a zobrazovali se pouze údaje, které potřebuji a jiné zase nechyběli je fakt neodolatelná představa, ale jak pro koho. Doufám, že tak brzo nenastane doba, kdy si budu muset připlácet za normální přístrojový štít a tlačítkové ovládání, jenom proto, že dotyková obrazovka je cool a in, ale ve skutečnosti je to pouze z důvodu snížení nákladů výrobců automobilů na výrobu a centralizace všeho na jedno místo. Inu pozornost řidiče už asi nebude a všechno zřejmě obstarají jízdní asistenti na kdejaký prd.

+7/0
4.4.2016 23:38

P82a32v85e19l 46F73l86a68j54š61h48a98n72s 5690237386875

Je vidět, že reálnou zkušenost s tím nemáte žádnou. Manželka má totéž v nové Q7 (Audi Virtual Cockpit) a je to nesmírně praktické. Chce to jen vyzkoušet a nebát se novinek.

0/0
9.4.2016 19:50

J21i75ř37í 23K33o71c76u32r84e14k 6875554155228

Jó animace. Je to barevné a hýbe se to? Přitahuje to pozornost. Jenže šofér má hledět na cestu, důležité jsou ty neanimované věci tam před předním sklem. Ty, co se nedají zapauzovat.

Je to 45 nebo 49? Pokud budu zjišťovat tohle, bude to horší než čumět na cestu a vidět asi 55 mrknutím na ručičku při průjezdu "vyřešenou" křižovatkou.

+1/0
4.4.2016 23:32

J15a45n 62K82a71r33e40l 93N88o98v88a40k 5426554598236

to je strasny jak ty automobilky jsou oproti IT v podstate 100 let za opicema :( tohle uz tu melo prece davno byt..

0/0
4.4.2016 23:04

A80n52d46r41e36j 18O96l31e58k60s18a 3865601697981

To tedy nemelo. Řízení auta je jiná činnost, než boj s logikou nějakého programu a jeho vizualizace.

+2/0
5.4.2016 7:40

P22a49v49e43l 63K20u85t51i14l 9560266853389

ŠKODA peněz

+7/0
4.4.2016 21:11

P34e92t38r 31B72á71č33a 8445196735845

V podani skodovky se radsi nebudu divat vubec na nic, staci me ta hromada skodovackych osklivych krabic na silnicich.

+5/−4
4.4.2016 20:28

J95i48ř40í 33S20c24h53w43a29c10h 8758894928216

Kouba se ztratil, Báča se našel.....;-D

0/0
4.4.2016 21:11

P95e13t93r 11B41á83č19a 8315676965655

...a Schwach bohuzel stale zustal :-/

(P.S. Koubu neznam)

0/0
4.4.2016 21:17
Foto

R32o86b23e87r45t 63B12o75u63k47a24l 4784625400

Je tady. Pan Báča nezklamal :-)

0/0
6.4.2016 12:00

J88a13n 82N66o38v58o12t45n20ý 1764681392433

Bačo, už tě zase pustili z Bohnic?

0/0
6.4.2016 13:15
Foto

P77e88t75r 73Č79e43r67n87i37c39k55ý 6825457720

Hlavně se nesmí zapomenout na "Fakbuk"... aby to jako bylo kompletní...

Jinak ta přístrojovka je hnusná, jak noc...

+5/0
4.4.2016 18:43

L24u38k73á80š 33A41d69a52m80e36c 3647393470627

Na takovém displeji než bych po ránu namžoural patřičný údaj, tak bych skončil v pangejtu.

+13/0
4.4.2016 18:26

J85i76ř46í 28S16m29e34t85a87n72a 7445459932518

Tohle už má nový passat. Proč? Protože je to LACINĚJŠÍ, než klasické budíky.RvRvRv ŠKODOFKU;-D NEBRAT.

0/0
4.4.2016 18:18

J61a72n 37K82a91r84e87l 17N45o95v44a96k 5726344178496

tak lacinejsi to asi bude to je pravda :D jinak jste ale trapnej :P

0/0
4.4.2016 23:04

J19a49k94u15b 12F60e91i36f75a26r 7479389496119

Ještě tam přidejte tetris:-P

+10/0
4.4.2016 18:12

P45e87t46r 28N89e17h98a80s46i62l 4742785404504

Ach jo. To tam nemají opravdu někoho inteligentního?

To nikomu nedochází že animace, různé omalovánky na display řidiče nepatří!

To ať dají spolujezdci nebo dozadu.

Pro řidiče je ideální HUD zobrazení s jednou hlavní informací. Tou je rychlost. A pak pár dalších jako např navigace. Ale to je tak všechno maximálně 5 informací víc akorát rozptyluje a zdržuje a víc stejně není potřeba.

+11/0
4.4.2016 18:07

A83d18a55m 98J77a48k62e93š 2496885496110

HUD je opravdu dobré řešení a opravdu jen v případě, že zobrazuje pouze ty nezbytně důležité informace.

Informační spam je vlastní různým obskurním obchodníkům, proč by ale mělo takto spamovat vlastní auto?

+2/0
4.4.2016 18:13

J79o11s16e74f 47K58r66o44u59p56a 1609542446108

Naprostý obrázkový nesmysl s dílen menšinově orientovaných návrhářů.

+1/−1
4.4.2016 18:06

A50d38a13m 42J40a32k29e50š 2526665706470

Jako marketingová omalovánka dobré, jako praktická pomoc řidiči je to nepoužitelné.

Nejdůležitější pro řidiče není to, co se animuje na displeji s vysokým rozlišením, ale to, co se děje venku. Pokud je přístrojová deska opravdu správně ergonomicky navržená, není nutno na ni přeostřovat a všechny nezbytné informace předá řidiči i tak pomocí periferního vidění: polohou ruček analogových budíků, barvou svítících/právě rozsvícených kontrolek. Ostatně toto je normální nejen u aut. Jsou takové animace v pilotní kabině?

Toto je ergonomický zprasek.

+11/0
4.4.2016 17:46

K59a11t47e50ř47i57n77a 88D36r96a73h70o25k25o21u94p90i36l57o10v64á 9776971342903

Display musí být integrovaný přímo na předním skle (třeba i projekce na sklo), bez toho to je téměř k ničemu. Také nechápu proč tachometr musí být stále "budík", když může mít číselnou (či jinou menší) reprezentaci. Ideálně na skle projektovat informace přímo na vozovku včetně značek. Také informace o vzdálenosti a rychlosti cizího vozidla vpředu a vzadu. Nejlépe vizuální a nikoliv čísla. Optimální UI je to které není vidět. Což v tomhle případě je přirozená projekce do prostředí, aby člověk nekoukal pořád někam do rohu či dolů.

0/0
4.4.2016 17:29
Foto

J17i57ř26í 80D39v57o48ř14á98k 5975659960188

Rozvodový řetěz na tříválec nedokáží okopírovat ze stodvacítky , ale " přístrojovka budoucnosti " , to by jim šlo .

+20/−1
4.4.2016 17:08

J19a13n 75B54a72r52t63á41č26e24k 6215335590259

Proč něco trvanlivého, když to jde jinak. A ten zvuk tříválce od středních otáček připomínající Wartburg.

+1/−1
4.4.2016 17:20

J19i69ř81í 81S12c23h59w39a98c61h 8188964498356

to od někoho, kdo neumí počítat do čtyř opravdu sedí.....

+1/−2
4.4.2016 20:18

J65i25ř26í 55S97c81h27w54a33c20h 8158554708596

že ani "nalezenec" Báča neumí počítat do čtyř se nedivím....;-D

+1/0
4.4.2016 21:10
Foto

J90i42ř15í 56D78v42o39ř44á26k 5265629830588

Když mrknu na přístrojovku , rád najdu ty správné budíky na stejných místech. Ještě reklamy by tam mohly běžet , nebo nějaké hry .

+10/0
4.4.2016 16:47

A78n13d24r46e74j 12O38l74e10k97s65a 3355771977631

Vydržet - budou!

0/0
5.4.2016 7:44

M45a71r76t56i51n 98Š48t65ě56p60á28n16e94k 3317983103911

Vsechno bude, urcite i modra smrt;-D

0/0
5.4.2016 10:20

D23a32n47i51e19l 73B39a52ž42a84n89t 4449480305110

Jen se obávám, že čím bude displej více informovat, tím více do něj bude řidič čumět, místo na vozovku....:-/

+17/0
4.4.2016 16:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.