Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Díváte se do očí vzácné šelmě

Jaguar SS 100 je automobilová perla. Po roce výroby vyměnil Jaguar motor za vylepšený, ten původní ho totiž nedokázal rozjet na magických sto mil v hodině. Klasický britský sportovní roadster je ozdobou českých garáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69i96ř10í 97S53c19h17w66a80c57h 8208244918816

dnešní tříválcovej litřík tento šestiválec "strčí do kapsy" a přesto se najdou "odborníci" s okřídleným "objem (a počet válců) ničím nenahradíš" ;-D

0/0
8.5.2016 21:45
Foto

J48i25ř41í 72D34v28o82ř32á44k 5355649550488

1936 . Kolik tříhrnků s objemem dvou piv bude jezdit za osumdesát let ?

0/0
9.5.2016 16:58

J87i59ř79í 20S27c94h33w45a42c96h 8868764648416

budou stejně vzácný jako tyto Jaguáry, ale budou.... jako třeba 60 let starý dvouhrnek s objemem "většího půllitru" od BMW ;-)

0/0
10.5.2016 1:33
Foto

J17i96ř68í 11D81v74o63ř81á40k 5195269100318

Z dnešních ani jedno .

0/0
10.5.2016 5:31

J12i47ř61í 73S43c97h70w28a16c11h 8468924288676

Tvá křišťálová koule je k ničemu....

0/0
10.5.2016 7:40
Foto

J45i16ř28í 54D94v69o85ř75á34k 5755349820808

Velký úspěch dnešních aut je to , že se bez větších problémů dožijí konce záruky .

0/0
10.5.2016 17:28

J83i16ř29í 70S93c27h72w31a97c79h 8338534788926

konce záruky se nedožije nepatrné procento dnešních aut. U aut z 30 let byl podíl aut, co se nedožil dvou let intenzivního provozu, určitě větší....

Úsilí, jak časové tak finanční, udržet tento Jaguár ve stavu v jakém je, bylo asi tak tisíckrát větší než průměrné úsilí uživatele dnešního auta. Pokud se vynaloží stejné úsilí na dnešní auto (a jakékoliv jiné auto) udrží se v "musejním provozu" klidně několik set let.....;-)

0/0
10.5.2016 22:29
Foto

J22i10ř95í 31D17v63o16ř27á74k 5215639300398

Tak to asi seknu s profesí automechanika . Škoda , těch pár desítek let jsem mohl budovat kariéru v jiném oboru .

0/0
11.5.2016 20:18

J44i35ř22í 85S48c60h26w85a22c85h 8408524758546

no klidně sekni, jen tak "bez udání důvodů"......

0/0
11.5.2016 20:37

Z46d47e36n94ě11k 26D76u73b75e38c53k27ý 3287744650418

Obr. 19. Nejprve ve mně hrklo, že vidím tablet a ono zrcátko.

Jako každý jaguar i tento se mi líbí.

0/0
8.5.2016 19:58
Foto

J18i16ř73í 86D38v95o84ř92á83k 5925619170108

Já se lekl , že tam nějaký neznaboh dal navigaci . Ale nechtěl jsem o tom psát , abych nebyl za ( nevím co napsat , abych nebyl smazán, a když to vytečkuji , tak mě stejně smažou .Raději to teda nechám na představivosti čtenářů )

0/0
9.5.2016 16:55

M24i65c78h40a18e69l 79K48o26n62e13č62n70ý 6592833419309

Nádhera.R^R^R^

0/0
8.5.2016 11:03

T41o50m29á80š 76V33a77l87d26e50r 7613420209

Každá doba má své vozy. A když zůstaneme u Jaguáru, krásné kousky jsou i Type-E, XJ 220. A co teprve nyní jaký pěkný auta dělá. Ukázka technické krásy může být i Zonda, novodobé Bugatti od EB110 atd. Jsou stejně drahá, jako býval tento Jaguar ve své době. Pro mě krásný i Avantime, který se moc od projektu neliší.Atd, atd.

0/0
8.5.2016 8:14
Foto

J17i64ř68í 73D60v71o74ř85á20k 5155859910908

Kus nádherné techniky a umění . Pastva pro oči . Spousta chlapů i žen by považovala za čest moci toto auto řídit .

+5/0
7.5.2016 8:56

K52a70r34e66l 45K11ř61i62v61a20n 6860283465414

Potěšení možná, ale čest ? Proč ? Je to podobné jako s letadly. Mám 10 hodin na Grunau Baby, z podobné doby jako ten Jaguar, ale letět třeba v ASW 29, to je úplně něco jiného. Nebe a dudy. To se opravdu nedá srovnávat.

Holt pokrok je pokrok, zvlášť v technice. Na koukání je krásná i Aero (ajrovka) ale jezdit v tom denně,...

0/0
7.5.2016 11:48
Foto

J10i52ř91í 29D28v16o15ř55á48k 5925969970218

Když jsem zkoušel lítat , byla na letišti Vega . Lítal s ní jenom jeden člověk a všichni ostatní si taky chtěli taky skočit . Bez šance .

0/0
7.5.2016 13:06

K44a30r45e43l 87K84ř79i17v63a58n 6140593805564

Myslíte Lockheed Vega ? To snad ne ! Takže asi ten ultralehký. (

Very Light Aircraft). Měli jste ho na tahání ? Nás tahal Robin DR 400. Nádhera. Jak ve výtahu.

0/0
8.5.2016 12:35
Foto

J55i53ř80í 54D23v40o73ř43á28k 5845669850858

VSB 62 Vega

0/0
8.5.2016 21:10

D96o32m41i69n46i88k 93C28e40r74n53y 5405603604919

Úžasné auto, mít tu možnost to řídit alespoň jednou. Líbí se mi auta z téhle doby.

+3/0
7.5.2016 0:37

K88a42r25e67l 35K57ř98i93v21a52n 6840803915104

Krásný na pohled ale jinak na h...o. Můj Ford Focus diesl těch 160 dělá taky, a když jedem na chatu tak je plný až po střechu.

0/−3
7.5.2016 8:40
Foto

J12i59ř75í 11D98v82o84ř32á88k 5665699850388

Nejsem si jist , jestli na "H" je tato perla , ty , nebo Fucus .Každopádně , v době , kdy bude toto auto stále ještě obdivováno , o tobě a tvém Fokusu nebudou vědět ani kronikáři .

+4/0
7.5.2016 8:53

K24a77r37e23l 61K78ř80i54v84a69n 6980603375974

Je to krásné auto, ale to je vše. Jezdil jsem kdysi s MG, ale to mělo alespoň velký kufr. Ten můj Focus mě nikdy nezklamal, mám ho už 15 let a vždy nastartuje během jedné vteřiny. A na dálnici těch 160 taky dělá. Auto je na denní používání, má sloužit a ne být výstavním objektem. Auto nemám na koukání. Jó bejt miliardář, ........

0/−3
7.5.2016 11:30

D37o29m26i61n18i11k 27C37e24r76n38y 5605773174659

Já normálně jezdím s samozřejmě s autem z 21. století, nechtěl bych s tím jezdit každý den, přecejen opravovat to by mě asi zruinovalo, ale to nic nemění na tom, že jet s tím jednou na nějakou delší cestu na ostrovech a pak po evropě. Vůbec bych se nezlobil.

0/0
7.5.2016 11:49
Foto

J52i57ř96í 48D29v83o25ř83á38k 5325119200558

Pár let jsem pracoval ve značkovém servisu pro nákladní auta . Projet nejnovější typy , ze začátku dobrý , ale později to unavuje , řidič je vlastně v hodně případech jenom dobře informovaný pasažér . Pak jsem přešel do nově budovaného neznačkového servisu a všichni spolupracovníci se hádali , kdo pojede s novějším autem na zkušební jízdu po opravě . To mě už nebralo , ale stará Tatra (nejlépe 111, Véeska , .... . Prostě takový horší řízení , bez různých posilovačů , mohutných zrcátek , synchronů , ....... . To jsou věci , které oddělí zrna od plev .

0/0
7.5.2016 13:18
Foto

J26i89ř75í 50D71v84o57ř12á72k 5145619840218

....... tak si dáš dozadu kouli na vozejk .

0/0
7.5.2016 13:02

K85a63r59e84l 10K11ř73i87v42a22n 6110223175234

Ano, tenhle Jaguar a za ním vozejk s kuframa. ;-( To je teprv to pravý.

0/0
8.5.2016 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.