Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Díváte se do očí vzácné šelmě

Jaguar SS 100 je automobilová perla. Po roce výroby vyměnil Jaguar motor za vylepšený, ten původní ho totiž nedokázal rozjet na magických sto mil v hodině. Klasický britský sportovní roadster je ozdobou českých garáží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J89i31ř98í 41S85c37h18w48a59c18h 8668254458606

dnešní tříválcovej litřík tento šestiválec "strčí do kapsy" a přesto se najdou "odborníci" s okřídleným "objem (a počet válců) ničím nenahradíš" ;-D

0/0
8.5.2016 21:45
Foto

J95i32ř38í 89D88v59o17ř80á89k 5935939730988

1936 . Kolik tříhrnků s objemem dvou piv bude jezdit za osumdesát let ?

0/0
9.5.2016 16:58

J17i21ř85í 17S19c27h41w41a32c22h 8488854248696

budou stejně vzácný jako tyto Jaguáry, ale budou.... jako třeba 60 let starý dvouhrnek s objemem "většího půllitru" od BMW ;-)

0/0
10.5.2016 1:33
Foto

J43i58ř85í 74D41v95o14ř60á37k 5495649250908

Z dnešních ani jedno .

0/0
10.5.2016 5:31

J72i26ř31í 91S30c98h30w97a30c27h 8758444138966

Tvá křišťálová koule je k ničemu....

0/0
10.5.2016 7:40
Foto

J73i81ř61í 93D41v12o84ř75á84k 5855429650338

Velký úspěch dnešních aut je to , že se bez větších problémů dožijí konce záruky .

0/0
10.5.2016 17:28

J44i90ř29í 23S89c86h35w21a42c11h 8238284678476

konce záruky se nedožije nepatrné procento dnešních aut. U aut z 30 let byl podíl aut, co se nedožil dvou let intenzivního provozu, určitě větší....

Úsilí, jak časové tak finanční, udržet tento Jaguár ve stavu v jakém je, bylo asi tak tisíckrát větší než průměrné úsilí uživatele dnešního auta. Pokud se vynaloží stejné úsilí na dnešní auto (a jakékoliv jiné auto) udrží se v "musejním provozu" klidně několik set let.....;-)

0/0
10.5.2016 22:29
Foto

J35i40ř61í 21D92v78o11ř72á57k 5525739780398

Tak to asi seknu s profesí automechanika . Škoda , těch pár desítek let jsem mohl budovat kariéru v jiném oboru .

0/0
11.5.2016 20:18

J58i17ř92í 86S11c10h85w39a21c93h 8168434428886

no klidně sekni, jen tak "bez udání důvodů"......

0/0
11.5.2016 20:37

Z78d16e43n36ě62k 79D90u90b95e82c22k83ý 3227584640608

Obr. 19. Nejprve ve mně hrklo, že vidím tablet a ono zrcátko.

Jako každý jaguar i tento se mi líbí.

0/0
8.5.2016 19:58
Foto

J70i16ř96í 10D33v21o55ř71á12k 5335619140918

Já se lekl , že tam nějaký neznaboh dal navigaci . Ale nechtěl jsem o tom psát , abych nebyl za ( nevím co napsat , abych nebyl smazán, a když to vytečkuji , tak mě stejně smažou .Raději to teda nechám na představivosti čtenářů )

0/0
9.5.2016 16:55

M50i81c15h58a51e48l 92K66o61n76e94č26n73ý 6932433319499

Nádhera.R^R^R^

0/0
8.5.2016 11:03

T38o79m41á20š 69V93a87l70d86e54r 7533390449

Každá doba má své vozy. A když zůstaneme u Jaguáru, krásné kousky jsou i Type-E, XJ 220. A co teprve nyní jaký pěkný auta dělá. Ukázka technické krásy může být i Zonda, novodobé Bugatti od EB110 atd. Jsou stejně drahá, jako býval tento Jaguar ve své době. Pro mě krásný i Avantime, který se moc od projektu neliší.Atd, atd.

0/0
8.5.2016 8:14
Foto

J21i96ř84í 41D54v44o29ř27á60k 5815699430968

Kus nádherné techniky a umění . Pastva pro oči . Spousta chlapů i žen by považovala za čest moci toto auto řídit .

+5/0
7.5.2016 8:56

K21a63r78e83l 82K74ř39i90v62a66n 6260313635374

Potěšení možná, ale čest ? Proč ? Je to podobné jako s letadly. Mám 10 hodin na Grunau Baby, z podobné doby jako ten Jaguar, ale letět třeba v ASW 29, to je úplně něco jiného. Nebe a dudy. To se opravdu nedá srovnávat.

Holt pokrok je pokrok, zvlášť v technice. Na koukání je krásná i Aero (ajrovka) ale jezdit v tom denně,...

0/0
7.5.2016 11:48
Foto

J60i29ř17í 36D95v81o29ř32á60k 5965569420618

Když jsem zkoušel lítat , byla na letišti Vega . Lítal s ní jenom jeden člověk a všichni ostatní si taky chtěli taky skočit . Bez šance .

0/0
7.5.2016 13:06

K61a15r40e67l 77K41ř85i21v22a40n 6940913855234

Myslíte Lockheed Vega ? To snad ne ! Takže asi ten ultralehký. (

Very Light Aircraft). Měli jste ho na tahání ? Nás tahal Robin DR 400. Nádhera. Jak ve výtahu.

0/0
8.5.2016 12:35
Foto

J23i57ř69í 33D21v46o18ř33á44k 5415589180468

VSB 62 Vega

0/0
8.5.2016 21:10

D50o78m12i27n77i51k 17C61e59r76n55y 5135893684449

Úžasné auto, mít tu možnost to řídit alespoň jednou. Líbí se mi auta z téhle doby.

+3/0
7.5.2016 0:37

K74a16r93e77l 36K58ř17i85v51a73n 6210113125524

Krásný na pohled ale jinak na h...o. Můj Ford Focus diesl těch 160 dělá taky, a když jedem na chatu tak je plný až po střechu.

0/−3
7.5.2016 8:40
Foto

J68i89ř88í 74D23v17o69ř15á77k 5445259400198

Nejsem si jist , jestli na "H" je tato perla , ty , nebo Fucus .Každopádně , v době , kdy bude toto auto stále ještě obdivováno , o tobě a tvém Fokusu nebudou vědět ani kronikáři .

+4/0
7.5.2016 8:53

K32a88r34e58l 15K52ř39i96v85a33n 6720663725384

Je to krásné auto, ale to je vše. Jezdil jsem kdysi s MG, ale to mělo alespoň velký kufr. Ten můj Focus mě nikdy nezklamal, mám ho už 15 let a vždy nastartuje během jedné vteřiny. A na dálnici těch 160 taky dělá. Auto je na denní používání, má sloužit a ne být výstavním objektem. Auto nemám na koukání. Jó bejt miliardář, ........

0/−3
7.5.2016 11:30

D77o98m74i19n60i28k 85C45e68r85n97y 5215333294449

Já normálně jezdím s samozřejmě s autem z 21. století, nechtěl bych s tím jezdit každý den, přecejen opravovat to by mě asi zruinovalo, ale to nic nemění na tom, že jet s tím jednou na nějakou delší cestu na ostrovech a pak po evropě. Vůbec bych se nezlobil.

0/0
7.5.2016 11:49
Foto

J96i71ř88í 11D98v12o42ř22á76k 5355769390848

Pár let jsem pracoval ve značkovém servisu pro nákladní auta . Projet nejnovější typy , ze začátku dobrý , ale později to unavuje , řidič je vlastně v hodně případech jenom dobře informovaný pasažér . Pak jsem přešel do nově budovaného neznačkového servisu a všichni spolupracovníci se hádali , kdo pojede s novějším autem na zkušební jízdu po opravě . To mě už nebralo , ale stará Tatra (nejlépe 111, Véeska , .... . Prostě takový horší řízení , bez různých posilovačů , mohutných zrcátek , synchronů , ....... . To jsou věci , které oddělí zrna od plev .

0/0
7.5.2016 13:18
Foto

J94i60ř20í 75D48v96o18ř86á90k 5975559530218

....... tak si dáš dozadu kouli na vozejk .

0/0
7.5.2016 13:02

K20a64r15e24l 18K80ř49i94v85a31n 6390533945134

Ano, tenhle Jaguar a za ním vozejk s kuframa. ;-( To je teprv to pravý.

0/0
8.5.2016 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.