- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mít RR a řídit ho, to mi pořád připadá nemístné. Zajímalo by mě, jestli to v praxi lidi kupujou jen, když mají šoféra, nebo i pro ježdění za volantem.
Velka cast majitelu RR si dneska ridi sami
To je dost, konečně se pro auta nemusim táhnout do Rakous Ale teď vážně, pustěj mě tam v riflích na čumendu? Podle mě se nedostanu ani do toho hotelu, minule sem měl problém se dostat vůbec do tý Pařížský
Hm, to nebude nic pro spěcháčky...
To je fakt děsně srandovní nadpis. Dokavaď u nás nebudou obchody, kde znuděný megaboháči budou moct utratit svoje prachy (protože v normálním kšeftě už to nedokážou), tak do tý doby naše města nebudou mít význam :-):-):-) Doporučuju k přečtení z Bible žalm 49.
Jestli to nemá tříválec, tak to nechci....
Piš, barde, střádej, až budeš mít dvacet milionů, přijď, zúčtujem spolu.
"Já myslím, že bohatý to budou mít vždycky dobrý"
jen si řikám... jestli prodají 10 vozů za rok, to máme cca 1 za měsíc. To by mě zajímalo co tam 2 zaměstnanci budou 29 dní v měsíci dělat :D Možná obsluhovat čumily, kterých jistě bude dost :D Taky bych se asi mezi ně zařadil kdybych bydlel v Praze :D
BMW vlastní tuto luxusní značku, takže je jasné, kdo to zaplatí :-)
super, alespoň bude mít Pařížská ulice ještě o trochu větší prestiž a Intercontinental bude mít trochu lepší reputaci, než jen vizaž panelového domu.
Nicméně drobný detail - průměrné stáří vozového parku Rolls Royce je cca 9,2 let nikoliv 11 let, přičemž 12 vozidel již nutně musí být na veteránských značkách, což bychom měli vyřadit a dostáváme se na průměrných 5,8 roku. No a nakonec pokud budou noví vlastníci chtít jezdit servisovat v Čechách, tak stejně budou muset jít ke konkurenci anebo servisovat v zahraničí....
V podstatě se autosalón Pařížské ulice netýká, jen adresou.
Domnívám se, že velikost města se posuzuje podle zcela jiných měřítek, než je počet autosalonů luxusních značek.
Neberte pražákům iluze o velkoměstě!