Diskuse k článku
OBRAZEM: Supergalerie z automobilového lahůdkářství Essen
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J71i79ř70í 18L38e43i32k58e44p 7537984453671Tatra 613 je pravděpodobně jediné české auto na výstavě v Essenu, na které narazíte mimo oficiální stánek Škody. |
![]() |
T13o39m97á84š 72Z59á54k15o87r34a 9308318937652
1950-1967 T1; 1967-1979 T2; 1979-1992 T3; |
![]() |
R74a20d90i74m 22S89v15o33b45o51d97a 9483949416132foto 34 je E34 a ne E36 |
![]() |
J79i93ř13í 18D98v20o12ř97á86k 5395329290108Ten , kdo čte občas moje komentáře ví , že s češtinou trochu bojuji , většinou prohrávám (s/z , i/y , .... ) .Na moji omluvu , možná výmluvu , neživím se "perem " . Ale výraz "porschí " mě dal trochu facku . Možná : desítky vozů značky Porsche ? |
![]() |
D82e54n50i85s 43W77i56t48z53k78u 3863551629797nemá to být Porschů? |
![]() |
J92i55ř85í 34S64c22h11w18a40c26h 8238944548716nebo Porscheů? |
![]() |
D22e14n44i89s 69W15i49t90z11k21u 3153261849647takže už v článku je to blbě a má tam být Porscheí? :-D |
![]() |
L36u24b26o62š 45H40o19l51í10k 5157660172970Já bych napsal desítky Poršáků... |
![]() |
P74e24t33r 72Š47ů33n83a 3351494445963Tak jestli je to TO Porsche, tak je to dobře.. i když to zní divně |
![]() |
D84e56n39i12s 54W74i29t48z36k45u 3813251109607teda čekal jsem víc než jenom jednu fotku |
![]() |
D58e23n62i69s 13W39i32t62z16k74u 3763761489667mínusovat klidně můžete, ale já mám v mobilní aplikaci opravdu jenom jednu fotku |
![]() |
J92i11ř38í 86S79c29h76w87a11c17h 8968354848276ve fotogalerii je 94 fotek, ale první fotka článku (nemobilní verze) není s fotogalerií propojená, což obvykle bývá a náhledy galerie v mobilní verzi se zase (asi) nezobrazují |
![]() |
D79e62n92i97s 32W21i88t19z30k64u 3453141739317včera proběhla aktualizace, tak už jsem doma |
![]() |
J50a64k34u76b 35Š62t55ě35r16b94a 3452807824694"Tatra 613 je pravděpodobně jediné české auto na výstavě v Essenu." "Jeden z vývojových prototypů Škody 120 měl motor vepředu a pohon předních kol." "Škoda 1100 OHC je jedna z nejvzácnějších škodovek vůbec. Má status národní technické památky." Tak jak teda? Škodovky nejsou česká auta? |
![]() |
T22o55m72á77š 54D15v82o53ř80á77k 7545366777821Jako asi jo, no. |
![]() |
J79a72n 50J75e55ž55e47k 3451815297985A nebo: "Škoda přivezla ze svého muzea krásnou laurinku."... |
![]() |
Z32d71e54n55ě96k 62H51á37j28e96k 6747912660593A to je Tatra z Kopřivnice a ta je na Moravě. |
![]() |
L68u48b96o82š 55H32o98l84í71k 5547420532690Tatra sídlí v Kopřivnici, ale 613ky se myslím montovali v Příboře. |
![]() |
M35i37c32h75a72l 52F77r31ý42d38a 1962839253122Příbor je jen pár km od Kopřivnice |
![]() |
J97i58ř85í 15S80c83h25w85a16c50h 8628354968106autor nejspíše myslel "jediné české sériově vyráběné auto" ..... |
![]() |
J46i98ř10í 23E53r91b26e10n 1953304126487No a ta bílá Škoda 120 LS s motorem vpředu není vývojový prototyp, ale Škoda 742P z roku 1978, kdy už sériová výroba těch aut s motorem vzadu dva roky běžela... |
![]() |
M87i37c35h19a98l 98F40r29ý10d35a 1852489603682jedná se o vývojový prototyp, protože ten vůz má na rozdíl od sériového modelu motor umístěný vpředu |
![]() |
J53i48ř30í 81E23r46b54e77n 1843424386837Vyvojovy prototyp je predchudce seriove vyrabenych vozu. Tohle je Skoda 742 P, coz byl jen funkcni vzorek prestaveny ze serioveho vozu a ne prototyp. Na tom trvam. Ony se soubezne jeste zkousely prestavby na klasickou koncepci (742 C1 a C2), pozdji i na transaxle (742 T), ale opet jen funkcni vzorky. Dalsich par aut prestaveli v BAZu nezavisle na AZNP. |