Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Audi, který přežil Dieselgate, stále věří vznětovým motorům

Vyhnula se mu velká manažerská rošáda v koncernu Volkswagen a i po kauze Dieselgate zůstává v čele prémiové automobilky Audi. Rupert Stadler chce ze značky udělat průkopníka v nové digitální éře a věří moderním technologiím. Přesto tvrdí, že vznětové motory budou nadále hrát zásadní roli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T86o36m54á27š 79R78a71d36n38i22c 2513878544171

Já bych rád, aby se jednoho dne začalo palivo tankovat na kilogramy :) nafta je cca o 10 až 15 % těžší, než benzin, proto při stejném objemu natankovaného paliva dostáváme větší množství, a to je pro někoho matoucí.

co se ale dieselů týče, nemyslím, že za ně máme náhradu. jejich výkonová charakteristika je příhodná pro použití v autech s mechanickým převodem výkonu na kola. zkuste si vzít dvoutunový sedan a po městě s ním jezdit za 6,5l/100 (s klidnou nohou) a s 250 koni v zásobě na horší časy jinak, než s dieselem. Dieselgate je škoda no. Hlavně je to kauza, která neznalým namalovala Diabla na zeď.

+1/0
12.4.2016 7:52

M91a66r96t58i87n 28K31l25u35v31á62n78e69k 9482938103973

Už ma s tým vodíkom pekne se*ú. A kde ho preboha budú kopať? Alebo ho budú vyrába

ť zo zemného plynu? V reálnych podmienkach to vôbec nieje čistý pohon. Navyše spaľovací motor na vodík produkuje ešte viac NOx ako diesel...

+1/−2
11.4.2016 21:31

M29a73r84e76k 32R66o14h31á82č 3203207115653

Ten vodík se nespaluje. Je to palivo do palivových článků, kde chemickou reakcí vznilá elektřina. Produktem reakce je čistá voda, ty chytrej. :D

0/0
14.4.2016 7:04

M90a26r29t69i27n 36K57l37u32v96á69n71e10k 9332648103183

Tak mi tie autá s palivovým článkom ukáž, ty chytrej.

a stále si nepovedal kde ten vodík budeš ekologicky ťažiť.

0/0
14.4.2016 21:03
Foto

M32a42r38t23i31n 24K68o40u69b98e92k 3379147188206

Koncern dal tolik do vývoje naftových motorů, že jiný vyjádření se tam od nikoho čekat ani nedá. Nemůžou si dovolit odklon od nafty.

+3/0
11.4.2016 18:56

M23a69r40t46i59n 10K31a66r51á70s96e75k 9258143318438

Rekneme si uprimne - luxusni auto s dieselem ma jiste kvality, ktere se daji velmi tezko replikovat treba u elektroauta....

0/−1
11.4.2016 19:11

J49a30k74u86b 76F72e51i68f11a59r 7399579376649

luxusní auto s v12 má ovšem kvality ještě vyšší:-P

0/0
12.4.2016 9:02

J10i27ř88í 58S58c40h92w27a50c18h 8118754858526

dvoutunové SUV v benzínu sežere i trávu kolem silnice, takže v Evropě diesel pro tato auta bude mít vždy minimálně 80% podíl.....

+3/0
11.4.2016 22:28

J47a64k52u16b 39F30e42i49f27a70r 7449109696729

njn, když všichni ta dvoutunová suv tolik potřebují;-D

0/0
12.4.2016 9:05

M38a86r69t78i85n 66K55a90r50á31s79e65k 9848113868988

No nepotrebuji, stejne jako drtivou vetsinu veci, za ktere lidi utraci...

0/0
12.4.2016 10:20

V43í62ť16a 14K20r71u22t93i87š 1670254185227

U menších SUV jde o rozdíl u podobně výkonných aut zhruba okolo 2 litrů, u větších to samozřejmě leze nahoru, ale zase, pokud si někdo koupí dvoutunové auto s 300PS za 2M a pak řeší rozdíl ve spotřebě i kdyby na úrovni 1 Kč/km, tak to mi osobně přijde ujeté.

0/0
12.4.2016 10:56

J31i82ř49í 48S37c46h98w82a55c61h 8858794568236

nejspíš si říkají, když už jsem "vyhodil" tolik prachů za auťák, ten servis a všechno okolo je taky drahý.... tak nebudu už zbytečně utrácet za palivo ;-)

0/0
12.4.2016 22:04

S30t35a72n45i41s62l28a36v 80K92r64e62j66c73a74r 6897276503464

A proč by se jim nemělo věřit. Nejedná se o busy a kamiony nebo osobáky. To je podružné, pokud se nebude už u výrobce podvádět a půjde vývoj tak jak má tak nebude co řešit. Dieselgate, byl vědomý podvod schopného it pracovníka, kterého spolupracovníci a šéfové nechali být. Pokud se podíváte na dnešní komunikace, tak nelze oddělit osobní, nákladní a bus dopravu od sebe. Nadáváme na znečištování ovzduší naftáky všeobecně. Smogový oder v ulicích měst nedělá pouze nákladní a hromadná doprava, ale i osobní.

0/0
11.4.2016 18:14

M29a48r40e26k 57J63a87n25e87č11k29a 1347626573901

Já ji taky věřím, ale pouze v těžké technice a nákladní dopravě ;-)

+6/−2
11.4.2016 17:13

A68n24d32r83e55j 92O93l12e55k82s74a 3795341177641

No právě. Řada Q patří právě tam.

0/0
11.4.2016 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.