Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesly X musí do servisů. Zadní sedadla neuspěla v evropských testech

Americký výrobce elektrických aut Tesla Motors Inc. svolává ve Spojených státech dobrovolně ke kontrole 2 700 svých sportovně užitkových vozů Model X. Důvodem je možné vadné blokovací upevnění sedadel ve třetí řadě, které zvyšuje riziko, že by sedadla při srážce mohla spadnout dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55o62s67e76f 27B89a29b71k59a 3730749192627

vyklápěcí dveře je nepraktická chujovina

0/0
15.4.2016 11:25
Foto

D52a39n 38R27u76b87í68n 4283533209

Kluci to přitlučou a bude to ok R^

+1/0
13.4.2016 17:12

P48e35t80r 36B93á77č33a 8955326765325

Rovnou ty elektrokramy zakazte a udelate to nejlepsi co muzete.

0/−9
13.4.2016 14:30

M93a69r26t34i45n 83V59o49k19o23u70n 9658803243616

presne tak, nejlepsi je jezdit na fosilni palivo ktere smrdi a ktere sice jednou dojde, ale to se nas uz netyka, to az nasich deti

+3/−2
13.4.2016 15:01

P42e57t72r 57B26á10č11a 8525286515465

To nez dojde, tak se to tady stejne navzajem vymlati at uz to budou muslimaci nebo nekdo jinej.

0/0
13.4.2016 15:09

P63e34t92r 35N77i52v42n40i57c69k21ý 3912404145187

Kde má elektromobil výfuk? V komíně tepelné elektrárny.

0/−1
14.4.2016 8:03

M77a44r96t77i68n 10M21a42i44k74s33n74a59r 3324913278962

A v jaderné elektrárně, vodní elektrárně, v elektrárně na biomasu, větrné elektrárně, solární elektrárně, tepelné elektrárně.... a i ta zatracená tepelná elektrárna, má o dost větší učínost spalování i filtrace splodin než pidi motor v autě...

+1/0
14.4.2016 12:13

J82o98s30e35f 56B82a45b28k33a 3490659912317

Našich dětí také ne, ti jezdí dnes s námi;-)

0/0
15.4.2016 11:26

P65a41v53e18l 31K66u55t50i81l 9460516913579

Nejen smrdí ale tak zabíjí.

0/0
18.4.2016 19:58

J60i54ř76í 81S18c65h51w23a19c41h 8828814318606

nj kdyby v tom autě byl benzínový V8, tak by rázem sedadla držela jako přibitá....;-D

0/0
13.4.2016 22:33

P60a58v45e59l 54K49u23t19i90l 9310516103359

Tady se asi jedná o to, aby držela i druhým směrem. Přibitá při rozjezdu budou dostatečně. Stovku to udělá za 3,2s. Předci jenom má "pod kapotou" 770 koníků.:-)

0/0
18.4.2016 20:05

M70a56r10t62i78n 43M97a32i89k50s51n41a10r 3494173558102

A nechcete kricet aspoň k tématu? Autosedacky které projdou vsema testama v USA ale neprojdou v EU, není problem spojeny s pohonem auta.

+1/0
14.4.2016 11:00

M69a35r10e15k 93Z91a46h85r95a51d43i50l 6624559405171

Takže auta neprošla v testech v EU, proto je svolávají v USA :-) ...

0/0
13.4.2016 8:12

V39í79t 66O18ž78a14n48a 1328388705184

Ano, jen pro jistotu. Princip předběžné opatrnosti.

+1/0
13.4.2016 9:06

M93a27r54t98i16n 62M90a60i25k10s30n76a63r 3634753818902

Coz pridava vyrobci bonusove body.

0/0
14.4.2016 12:14

J64i80ř37í 94S20c33h70w69a49c46h 8318654868766

názorný příklad, proč jsou v US auta levnější.....;-)

0/−5
13.4.2016 0:12

T75o33m83á52š 68S51o51u37k86u71p 4943245170180

Na druhou stranu tam mají důkladnější nárazové a emisní testy.

+1/0
13.4.2016 1:59
Foto

P13a12v54e12l 31M56a67r56t42i23n82e92k 9825395651253

To je opravdu "fundovaný" názor. Zřejmě založený na technické znalosti autora.

+1/0
13.4.2016 11:46

J68i94ř38í 33S53c53h79w20a17c40h 8498374938646

je založený na faktu uvedeném článku

0/0
13.4.2016 22:04

P98a95t26r61i65k 46Z91a28b43r39a19n29s89k70y 1691749675213

jo jasně, teds na to kápl :-(

0/0
14.4.2016 1:28

J70i71ř13í 10S85c83h64w59a31c44h 8948894178406

to si piš! Nebo tesej do kamene!

0/0
14.4.2016 2:14

J62a76n 23P85a75l31á73t 3285332498606

No jo, delat auta neni zadna legrace...

+4/−1
13.4.2016 0:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.