Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tesly X musí do servisů. Zadní sedadla neuspěla v evropských testech

Americký výrobce elektrických aut Tesla Motors Inc. svolává ve Spojených státech dobrovolně ke kontrole 2 700 svých sportovně užitkových vozů Model X. Důvodem je možné vadné blokovací upevnění sedadel ve třetí řadě, které zvyšuje riziko, že by sedadla při srážce mohla spadnout dopředu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55o27s93e66f 19B52a48b83k41a 3300819722157

vyklápěcí dveře je nepraktická chujovina

0/0
15.4.2016 11:25
Foto

D19a51n 10R80u80b59í93n 4553323639

Kluci to přitlučou a bude to ok R^

+1/0
13.4.2016 17:12

P11e39t72r 27B62á30č12a 8735876325595

Rovnou ty elektrokramy zakazte a udelate to nejlepsi co muzete.

0/−9
13.4.2016 14:30

M24a44r29t25i86n 95V53o79k48o26u84n 9968213793826

presne tak, nejlepsi je jezdit na fosilni palivo ktere smrdi a ktere sice jednou dojde, ale to se nas uz netyka, to az nasich deti

+3/−2
13.4.2016 15:01

P21e28t31r 91B41á17č90a 8265646935915

To nez dojde, tak se to tady stejne navzajem vymlati at uz to budou muslimaci nebo nekdo jinej.

0/0
13.4.2016 15:09

P89e28t81r 67N42i59v22n90i74c31k84ý 3932834165237

Kde má elektromobil výfuk? V komíně tepelné elektrárny.

0/−1
14.4.2016 8:03

M17a16r78t14i27n 91M43a50i11k80s81n56a25r 3684963798342

A v jaderné elektrárně, vodní elektrárně, v elektrárně na biomasu, větrné elektrárně, solární elektrárně, tepelné elektrárně.... a i ta zatracená tepelná elektrárna, má o dost větší učínost spalování i filtrace splodin než pidi motor v autě...

+1/0
14.4.2016 12:13

J32o95s76e70f 22B15a66b71k15a 3460589972277

Našich dětí také ne, ti jezdí dnes s námi;-)

0/0
15.4.2016 11:26

P44a24v77e34l 11K22u22t46i12l 9580486273109

Nejen smrdí ale tak zabíjí.

0/0
18.4.2016 19:58

J85i85ř43í 53S92c93h96w62a96c16h 8448104118486

nj kdyby v tom autě byl benzínový V8, tak by rázem sedadla držela jako přibitá....;-D

0/0
13.4.2016 22:33

P17a97v79e43l 45K33u66t65i13l 9310246563849

Tady se asi jedná o to, aby držela i druhým směrem. Přibitá při rozjezdu budou dostatečně. Stovku to udělá za 3,2s. Předci jenom má "pod kapotou" 770 koníků.:-)

0/0
18.4.2016 20:05

M42a32r73t57i59n 69M36a29i32k27s22n51a61r 3454293378782

A nechcete kricet aspoň k tématu? Autosedacky které projdou vsema testama v USA ale neprojdou v EU, není problem spojeny s pohonem auta.

+1/0
14.4.2016 11:00

M77a33r61e14k 24Z66a68h23r24a60d44i81l 6634299965181

Takže auta neprošla v testech v EU, proto je svolávají v USA :-) ...

0/0
13.4.2016 8:12

V61í73t 87O48ž56a73n73a 1808258885854

Ano, jen pro jistotu. Princip předběžné opatrnosti.

+1/0
13.4.2016 9:06

M37a81r98t13i38n 86M35a97i61k51s70n75a63r 3604423988352

Coz pridava vyrobci bonusove body.

0/0
14.4.2016 12:14

J53i65ř12í 30S13c89h86w56a80c80h 8158134518456

názorný příklad, proč jsou v US auta levnější.....;-)

0/−5
13.4.2016 0:12

T25o37m38á86š 23S21o31u56k56u64p 4663555470850

Na druhou stranu tam mají důkladnější nárazové a emisní testy.

+1/0
13.4.2016 1:59
Foto

P20a37v16e56l 47M30a25r23t68i81n47e93k 9515325571803

To je opravdu "fundovaný" názor. Zřejmě založený na technické znalosti autora.

+1/0
13.4.2016 11:46

J31i56ř26í 35S42c46h75w47a31c77h 8778954108456

je založený na faktu uvedeném článku

0/0
13.4.2016 22:04

P74a65t14r75i29k 73Z33a66b82r36a32n56s55k90y 1911709875733

jo jasně, teds na to kápl :-(

0/0
14.4.2016 1:28

J75i35ř18í 50S29c14h48w43a89c83h 8788684338246

to si piš! Nebo tesej do kamene!

0/0
14.4.2016 2:14

J76a93n 26P42a27l32á57t 3335242478296

No jo, delat auta neni zadna legrace...

+4/−1
13.4.2016 0:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.