Diskuze
OBRAZEM: Nóbl SUV Maserati Levante je v Česku, prozkoumali jsme ho
Děkujeme za pochopení.
T15o66m28á39š 50V58a78l89d48e75r
Ani se nedivím, že přesedají z X6 které neumí jezdit. Opravuji pouze rovně to snad ano. Takové auto ale nemusí řídit řidič, k tomu postačí opice a opičák.
R29u22d64i 71G36a43š25p94a83r
No nazdar bazar nóbl, pomerančovaj lak, zadní část auta jak prémiovka z Nošovic, sedáky sem měl lepší už před 10 lety ve 156 crosswagonu,.
A93n58d48r42e73j 77O63l41e71k42s26a
Chtělo by to větší kola, na ně chromový poklice s nezávislým ložiskem pro dotáčení. Na mříž chladiče pak nějaký kly - je to málo agresivní
J16o33s53e62f 33Z69í12t90k64a
měl jsem focus 1, focus 2, ted mám novou fabku, takže pro zdejší milionáře fabiář, ale toto auto se mi prostě nelíbí, Maserati by mělo zůstat u sportáků, má to zapotřebí, něco takovéhle prodávat ??
P52e78t22r 85M61a75r34š15á68l50e65k
Maserati dlouhodobě dělá sedany a vozy GT, takže SUV není žádný velký krok stranou.
J60i85ř26í 17S57c32h10w42a56c49h
430 koňový "sporťák" Maserati s nepatrně lepší dynamikou oproti 280 koňovýmu nesportovnímu Superbu za poloviční prachy. Kde je asi chyba? Že by v těch více jak dvou "SUV tunách" toho "nejsportovnějšího SUV"?
J76o30s35e83f 29V84o80n50d49r80o95u73š
Nemá nic, co neměl Cayenne už v roce 2002. Rád uvidím srovnávací testy. Dnes je Porsche jinde. Utčitě toho itala převálcuje. Levante je auto pro fandy značky, komu nevadí menší nedokonalosti. Pro někoho, kdo chce skoro Ferrari. Já bych Cayenn neměnil.
J35a81n 78L91a75k16o61m54ý
Cayen ztratil DNA Porsche, tu měla jen jeho první generace. Levante je ovšem Maserati každým kouskem a za 1,8 s daní
P68e64t20r 94U39l41l65m51a13n91n
SUV není absolutně nic pro mne, ale tohle Maserati se vážně povedlo. Dobrá práce, italové design prostě umí
M53a44r93i17a56n 33K34a12r96a31b75a
Teda, prémiové auto a lak alá pomarančová kora Vyzerá to akoby to pred reportážou niekde odreli, a na rýchlo to opravili u Frantu v garáži...
V81l59a60s60t74i53m47i40l 78J65a53n71d11á88s22e19k
"Pomerančovej" lak mají dneska úplně všechna auta. Spíš mě zaráží, že si něčeho takovýho někdo ještě všímá.
J53i86ř29í 39K46r57á36t60k78ý
Pěkný SUV, ale k té značce se to nějak nehodí. Stejná divnost jako Porsche Cayen. Ještě aby tak Ferrari přišlo s nějakým SUV. Ještě by mohli dělat dodávky, taková dodávka Porsche či Maserati se 400k motorem, to by bylo něco, pro řidiče kurýrních služeb.
P27e34t54r 67B73á18č40a
Krasny kousek, kdyz vidim ty nazory mistnich Fabiaru, tak se musim smat
O77t85a14k59a43r 64F87u27k20a
Péťo uklidni se, ne každý, kdo nesdílí s tebou nadšení z této obludy, musí být "Fabiar". Nevím, zda z tebe mluví komplex, nebo jen zkoušíš trollovat.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...