Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jawa pro SNB může jen do bezvětří. Nanuk navíc nevoněl Chruščovovi

Obří kapotovaný speciál Jawa je dodnes ozdobou všech veteránských akcí. Ovládání výjimečného stroje vyžaduje fištrón. Svou Jawu 350 typ 354 „Nanuk“ představuje jeden ze šťastných majitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o31m29á45š 38V37l96a32s49á58k 4354369689506

Tak co to modre svetlo, znalci? Blikalo \ svitilo? :-)

0/0
18.4.2016 18:46

M87a23r22c34e27l 90P61a64v93l13í21k 7591904958179

a kde je "hliadka VB"?

0/0
18.4.2016 17:38

Z30d20e85n19ě78k 91W58o17l68f 9661370967165

"Revmaplechy" ;-D článek a fotky super, ale diskuse jako vždy nejlepší R^

0/0
18.4.2016 11:53

P12a33v75e81l 26Š32í58p90e58k 2327654300630

Pamatujete i tu rikšu - nákladní skůtr ?

+4/0
18.4.2016 11:13

M92i36r25o34s78l45a10v 24S28i48n48d27e89l57a38r 2165527664892

Ale ta byla z Prasete (CZ), nebo je i jina?

0/0
19.4.2016 0:16

L93i55b62o70r 36U38r43b68a47n26i71e87c 5296873249

"...je to stroj, který má duši,..."

Přední a zadní?

+12/0
18.4.2016 8:48

J31i90ř44í 87P91e95l90c 3820848366641

Díky za skvělý článek a hlavně za fotky. Jen nevím, proč je kritizován posed, vždyt se posed neliší od toho nekapotovaného na běžné kejvačce 350. Nebo jsou jiný rozměry mezi řidítky, sedlem a stupačky? Měl jsem kejvačku s tzv. revmaplechy a posed byl normální. Jen ve větru to bylo hůř ovladatelný.

+8/0
18.4.2016 7:33

M36a73r29t84i16n 64K75a36r18á40s65e87k 1948444759614

Mám 192cm a jezdil jsem ne dvaapůlce s revmaplechama a vysokým plexi celkem bez problémů. Nevím že by se posez nějak tragicky podepisoval na pohodlnosti. To spíš při dlouhé jízdě s batohem bych uvítal měkčí zadní odpružení. Věřím že tahle kapotáž je v bočním větru nepříjemnější, než klasické revmaplechy, ale zase je třiapůlka těžší. No mě vítr nedělal větší problémy než na jiných motorkách.

+3/0
18.4.2016 9:28

S97t56a59n29i38s74l59a16v 24K18r77e96j96c63a78r 6847106723174

Ano, je to problém s každou kapotáží jednostopého vozidla. Podobný problém znali i majitelé Čezety 502, jen s rozdílem motoru 175 ccm. A podobné problémy se nevyhýbají i dnešním skůtristům. Otázka by asi měla být položena jinak, proč vůbec kapotované motorky vznikaly. Jak vypadal běžný motocyklista za deště a plýskanice a jak skůtrista.? A policejní vajíčko byl pracovní nástroj. Šus plechy také částečně měly chránit nohy řidiče před vodou a nečistotami od předního kola. Kapotované Jawy Californian, byly pro profesionály, za trest.

+1/0
18.4.2016 11:02

M93a28r40t65i32n 53K61a15r67á65s12e48k 1528254439914

Revmaplechy a štít byly pro delší jízdy pravé požehnání. Zvlášťv zimě a nebo za deště, jsem býval jediný suchý motorkář. Jen škoda, že to ten motor občas těžko utlačil a měl tak o litr vyšší spotřebu. Takže na požitek z jizdy nic moc, ale když jsem neměl jako kluk jiný dopravní prostředek, byl jsem za kapotáž docela vděčný. Dnešní skůtristé mají občas ještě možnost dát si přes nohy deku, pokud se k jejich modelu vyrábí, takže jsou vlastně od pasu dolů jak v pokojíku. Jen je tam zase nejhřeje motor, jako hřál mě na jawce.

+3/0
18.4.2016 11:22

V36i34k17t35o60r 24Š22e70d97i86v77ý 8386531600806

Jak vypadá někdo za plýskanice, to si nedokážu představit :-P

+1/−1
18.4.2016 15:41

J87i31ř37í 81S43c67h90w37a74c76h 8698904508216

"...způsob nabití vozidla...".

nj první plug-in hybrid v ČSSR ;-)

+17/0
18.4.2016 0:34

M68i34l80a62n 71B52a59r91á47k 8554783165688

R^ -i- nebo -y-. Autorovi je to šumafuck.

+7/0
18.4.2016 5:57

K45a74r32e60l 17N83o24v26á25k 8439101343448

Třeba tu motorku nabíjí.;-D

+8/0
18.4.2016 8:25

M96i41l58a90n 33B70a59r38á61k 8954753815178

Nebo ji bije bičem.

+6/0
18.4.2016 8:56

Z30d94e83n80ě12k 37D97u33b90e98c53k18ý 3837654960518

V případě že pochází od MV, bych to tipoval na obušek.

:-)

+3/0
18.4.2016 13:39

M19a47r62c47e17l 61P59a87v64l55í44k 7191384828779

baterka vždy obuškom, D je správne!

0/0
18.4.2016 17:42

M56a78r98e63k 28K41o43s41t72e35l21e15c42k14ý 6823486148

Jako vždy - v tichosti a nenápadně opraveno!

Jen málokterý novinový pisálek má odvahu se ke gramatické chybě přiznat, poděkovat za upozornění a opravu ohlásit do diskuze...

+3/0
18.4.2016 12:19

M61a86r52t58i22n 44C98e67r44v95e26n55y 2913878946188

No vzhledem k tomu, ze je to placena prace, tak i omluvit za vyrobeny zmetek.

0/0
18.4.2016 12:22

P30a96v38e83l 12K77r19o74t15i88l 2210950553277

Dobrý den páni kolegové, jednak bych Vám chtěl velmi poděkoval za taktní upozornění na tu hrubku a pak mám ještě připomínku k finančnímu ohodnocení. Možná tomu nebudete věřit, ale opravdu jsem to psal z čisté láska, bez nároku na honorář ;-) S přátelským pozdravem Pavel Krotil - veteran@veteran.cz

+3/0
18.4.2016 13:16

M83i81c16h39a57e51l 39K28o43n43e98č94n82ý 6452273849799

Z to si nic nedělejte, stane se každýmu. Článek a obrázky výborný a o to jde většině v první řadě.R^R^R^

+3/0
18.4.2016 15:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.