Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jawa pro SNB může jen do bezvětří. Nanuk navíc nevoněl Chruščovovi

Obří kapotovaný speciál Jawa je dodnes ozdobou všech veteránských akcí. Ovládání výjimečného stroje vyžaduje fištrón. Svou Jawu 350 typ 354 „Nanuk“ představuje jeden ze šťastných majitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T90o91m15á13š 51V34l88a33s26á15k 4304799209446

Tak co to modre svetlo, znalci? Blikalo \ svitilo? :-)

0/0
18.4.2016 18:46

M96a67r14c68e25l 63P33a10v45l34í14k 7661674118859

a kde je "hliadka VB"?

0/0
18.4.2016 17:38

Z36d46e71n23ě28k 77W82o38l30f 9751100867165

"Revmaplechy" ;-D článek a fotky super, ale diskuse jako vždy nejlepší R^

0/0
18.4.2016 11:53

P84a34v84e33l 45Š37í98p86e81k 2407384190860

Pamatujete i tu rikšu - nákladní skůtr ?

+4/0
18.4.2016 11:13

M70i21r94o68s53l66a84v 63S10i50n95d78e73l19a91r 2115467674392

Ale ta byla z Prasete (CZ), nebo je i jina?

0/0
19.4.2016 0:16

L37i85b37o31r 15U35r82b38a79n19i36e59c 5656383939

"...je to stroj, který má duši,..."

Přední a zadní?

+12/0
18.4.2016 8:48

J38i27ř97í 88P20e54l86c 3450428236571

Díky za skvělý článek a hlavně za fotky. Jen nevím, proč je kritizován posed, vždyt se posed neliší od toho nekapotovaného na běžné kejvačce 350. Nebo jsou jiný rozměry mezi řidítky, sedlem a stupačky? Měl jsem kejvačku s tzv. revmaplechy a posed byl normální. Jen ve větru to bylo hůř ovladatelný.

+8/0
18.4.2016 7:33

M54a28r32t25i72n 71K19a98r94á91s88e32k 1898384839304

Mám 192cm a jezdil jsem ne dvaapůlce s revmaplechama a vysokým plexi celkem bez problémů. Nevím že by se posez nějak tragicky podepisoval na pohodlnosti. To spíš při dlouhé jízdě s batohem bych uvítal měkčí zadní odpružení. Věřím že tahle kapotáž je v bočním větru nepříjemnější, než klasické revmaplechy, ale zase je třiapůlka těžší. No mě vítr nedělal větší problémy než na jiných motorkách.

+3/0
18.4.2016 9:28

S97t74a78n16i21s76l33a55v 56K63r21e37j75c59a13r 6137536933874

Ano, je to problém s každou kapotáží jednostopého vozidla. Podobný problém znali i majitelé Čezety 502, jen s rozdílem motoru 175 ccm. A podobné problémy se nevyhýbají i dnešním skůtristům. Otázka by asi měla být položena jinak, proč vůbec kapotované motorky vznikaly. Jak vypadal běžný motocyklista za deště a plýskanice a jak skůtrista.? A policejní vajíčko byl pracovní nástroj. Šus plechy také částečně měly chránit nohy řidiče před vodou a nečistotami od předního kola. Kapotované Jawy Californian, byly pro profesionály, za trest.

+1/0
18.4.2016 11:02

M70a16r73t86i86n 70K59a97r78á79s72e78k 1668944809244

Revmaplechy a štít byly pro delší jízdy pravé požehnání. Zvlášťv zimě a nebo za deště, jsem býval jediný suchý motorkář. Jen škoda, že to ten motor občas těžko utlačil a měl tak o litr vyšší spotřebu. Takže na požitek z jizdy nic moc, ale když jsem neměl jako kluk jiný dopravní prostředek, byl jsem za kapotáž docela vděčný. Dnešní skůtristé mají občas ještě možnost dát si přes nohy deku, pokud se k jejich modelu vyrábí, takže jsou vlastně od pasu dolů jak v pokojíku. Jen je tam zase nejhřeje motor, jako hřál mě na jawce.

+3/0
18.4.2016 11:22

V35i42k28t65o64r 94Š42e85d88i50v20ý 8346251840766

Jak vypadá někdo za plýskanice, to si nedokážu představit :-P

+1/−1
18.4.2016 15:41

J54i65ř81í 37S65c86h46w13a56c17h 8738784618676

"...způsob nabití vozidla...".

nj první plug-in hybrid v ČSSR ;-)

+17/0
18.4.2016 0:34

M92i14l62a88n 72B42a52r54á24k 8184963365178

R^ -i- nebo -y-. Autorovi je to šumafuck.

+7/0
18.4.2016 5:57

K90a15r55e34l 64N60o24v17á83k 8349181913738

Třeba tu motorku nabíjí.;-D

+8/0
18.4.2016 8:25

M24i18l13a79n 87B49a75r14á61k 8834323865218

Nebo ji bije bičem.

+6/0
18.4.2016 8:56

Z38d68e79n85ě29k 68D72u82b82e24c82k73ý 3317334470588

V případě že pochází od MV, bych to tipoval na obušek.

:-)

+3/0
18.4.2016 13:39

M25a65r19c13e35l 70P59a23v78l64í35k 7571274288509

baterka vždy obuškom, D je správne!

0/0
18.4.2016 17:42

M40a55r20e17k 23K62o98s55t77e45l17e75c52k39ý 6903156358

Jako vždy - v tichosti a nenápadně opraveno!

Jen málokterý novinový pisálek má odvahu se ke gramatické chybě přiznat, poděkovat za upozornění a opravu ohlásit do diskuze...

+3/0
18.4.2016 12:19

M20a35r81t83i26n 55C44e93r91v89e32n67y 2153958286368

No vzhledem k tomu, ze je to placena prace, tak i omluvit za vyrobeny zmetek.

0/0
18.4.2016 12:22

P62a42v54e48l 95K21r82o66t35i63l 2470580893667

Dobrý den páni kolegové, jednak bych Vám chtěl velmi poděkoval za taktní upozornění na tu hrubku a pak mám ještě připomínku k finančnímu ohodnocení. Možná tomu nebudete věřit, ale opravdu jsem to psal z čisté láska, bez nároku na honorář ;-) S přátelským pozdravem Pavel Krotil - veteran@veteran.cz

+3/0
18.4.2016 13:16

M12i31c40h22a98e53l 96K97o31n94e78č27n21ý 6872663769879

Z to si nic nedělejte, stane se každýmu. Článek a obrázky výborný a o to jde většině v první řadě.R^R^R^

+3/0
18.4.2016 15:40



Najdete na iDNES.cz