Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jawa pro SNB může jen do bezvětří. Nanuk navíc nevoněl Chruščovovi

Obří kapotovaný speciál Jawa je dodnes ozdobou všech veteránských akcí. Ovládání výjimečného stroje vyžaduje fištrón. Svou Jawu 350 typ 354 „Nanuk“ představuje jeden ze šťastných majitelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T58o51m55á52š 84V76l48a73s63á40k 4604649849286

Tak co to modre svetlo, znalci? Blikalo \ svitilo? :-)

0/0
18.4.2016 18:46

M63a23r69c52e15l 20P62a43v90l90í63k 7651674628679

a kde je "hliadka VB"?

0/0
18.4.2016 17:38

Z56d15e82n64ě98k 15W80o20l24f 9541320217775

"Revmaplechy" ;-D článek a fotky super, ale diskuse jako vždy nejlepší R^

0/0
18.4.2016 11:53

P91a23v81e26l 61Š68í20p98e58k 2837654180480

Pamatujete i tu rikšu - nákladní skůtr ?

+4/0
18.4.2016 11:13

M67i59r91o85s26l24a79v 26S58i57n95d65e79l46a53r 2985257304932

Ale ta byla z Prasete (CZ), nebo je i jina?

0/0
19.4.2016 0:16

L35i13b92o36r 86U81r46b78a79n82i27e35c 5966823689

"...je to stroj, který má duši,..."

Přední a zadní?

+12/0
18.4.2016 8:48

J87i77ř11í 56P88e53l47c 3100718356471

Díky za skvělý článek a hlavně za fotky. Jen nevím, proč je kritizován posed, vždyt se posed neliší od toho nekapotovaného na běžné kejvačce 350. Nebo jsou jiný rozměry mezi řidítky, sedlem a stupačky? Měl jsem kejvačku s tzv. revmaplechy a posed byl normální. Jen ve větru to bylo hůř ovladatelný.

+8/0
18.4.2016 7:33

M21a95r24t62i10n 14K42a26r19á75s30e70k 1708304869534

Mám 192cm a jezdil jsem ne dvaapůlce s revmaplechama a vysokým plexi celkem bez problémů. Nevím že by se posez nějak tragicky podepisoval na pohodlnosti. To spíš při dlouhé jízdě s batohem bych uvítal měkčí zadní odpružení. Věřím že tahle kapotáž je v bočním větru nepříjemnější, než klasické revmaplechy, ale zase je třiapůlka těžší. No mě vítr nedělal větší problémy než na jiných motorkách.

+3/0
18.4.2016 9:28

S52t30a30n12i53s98l98a16v 77K64r74e56j71c42a37r 6837566143984

Ano, je to problém s každou kapotáží jednostopého vozidla. Podobný problém znali i majitelé Čezety 502, jen s rozdílem motoru 175 ccm. A podobné problémy se nevyhýbají i dnešním skůtristům. Otázka by asi měla být položena jinak, proč vůbec kapotované motorky vznikaly. Jak vypadal běžný motocyklista za deště a plýskanice a jak skůtrista.? A policejní vajíčko byl pracovní nástroj. Šus plechy také částečně měly chránit nohy řidiče před vodou a nečistotami od předního kola. Kapotované Jawy Californian, byly pro profesionály, za trest.

+1/0
18.4.2016 11:02

M62a48r12t70i59n 74K31a55r50á26s16e79k 1698444109274

Revmaplechy a štít byly pro delší jízdy pravé požehnání. Zvlášťv zimě a nebo za deště, jsem býval jediný suchý motorkář. Jen škoda, že to ten motor občas těžko utlačil a měl tak o litr vyšší spotřebu. Takže na požitek z jizdy nic moc, ale když jsem neměl jako kluk jiný dopravní prostředek, byl jsem za kapotáž docela vděčný. Dnešní skůtristé mají občas ještě možnost dát si přes nohy deku, pokud se k jejich modelu vyrábí, takže jsou vlastně od pasu dolů jak v pokojíku. Jen je tam zase nejhřeje motor, jako hřál mě na jawce.

+3/0
18.4.2016 11:22

V22i89k46t96o35r 56Š70e82d81i91v72ý 8656701670476

Jak vypadá někdo za plýskanice, to si nedokážu představit :-P

+1/−1
18.4.2016 15:41

J26i50ř76í 23S87c90h49w63a76c60h 8448214328926

"...způsob nabití vozidla...".

nj první plug-in hybrid v ČSSR ;-)

+17/0
18.4.2016 0:34

M55i34l88a81n 89B39a88r48á13k 8944113255298

R^ -i- nebo -y-. Autorovi je to šumafuck.

+7/0
18.4.2016 5:57

K23a87r64e72l 61N51o95v73á66k 8819631403438

Třeba tu motorku nabíjí.;-D

+8/0
18.4.2016 8:25

M80i31l64a84n 71B45a36r97á38k 8784303275628

Nebo ji bije bičem.

+6/0
18.4.2016 8:56

Z29d76e47n80ě22k 71D71u35b74e22c86k82ý 3697354290608

V případě že pochází od MV, bych to tipoval na obušek.

:-)

+3/0
18.4.2016 13:39

M72a70r57c48e18l 18P34a62v41l58í73k 7271904448669

baterka vždy obuškom, D je správne!

0/0
18.4.2016 17:42

M46a20r41e73k 58K92o54s19t90e14l67e68c43k81ý 6253456268

Jako vždy - v tichosti a nenápadně opraveno!

Jen málokterý novinový pisálek má odvahu se ke gramatické chybě přiznat, poděkovat za upozornění a opravu ohlásit do diskuze...

+3/0
18.4.2016 12:19

M75a34r66t30i81n 19C53e94r23v16e31n47y 2543808896178

No vzhledem k tomu, ze je to placena prace, tak i omluvit za vyrobeny zmetek.

0/0
18.4.2016 12:22

P74a75v50e94l 76K35r16o63t78i53l 2790480733517

Dobrý den páni kolegové, jednak bych Vám chtěl velmi poděkoval za taktní upozornění na tu hrubku a pak mám ještě připomínku k finančnímu ohodnocení. Možná tomu nebudete věřit, ale opravdu jsem to psal z čisté láska, bez nároku na honorář ;-) S přátelským pozdravem Pavel Krotil - veteran@veteran.cz

+3/0
18.4.2016 13:16

M47i95c42h97a91e33l 24K84o37n66e46č59n51ý 6712163649209

Z to si nic nedělejte, stane se každýmu. Článek a obrázky výborný a o to jde většině v první řadě.R^R^R^

+3/0
18.4.2016 15:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.