- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chladič před kabinou silně zjednodušil topení, stačila klapka u horního okraje a hadice do prostoru pod palubní deskou.
Ty srouby v tech nosnych dilech... To kdyby jezdilo po silnici, tak to hnije jedna basen...
Je to jen funkční vzorek, na kterém se ověřovaly jízdní vlastnosti při jinak rozložených hmotách v karosérii. On taky po pár letech "zkušebního" provozu byl skutečně poněkud zbědovaný, tohle už je perfektně zrenovovaný stav.
Prototyp, natož sériový výrobek, by to už měly řešené poněkud jinak.
nevim jak prototyp, tak bych to asi nenazval. tech pochybnych montazi je tam spousta. treba uchyceni stabilizatoru doslova bere dech. nechranene palivove vedeni v zazvazadlovem prostoru je taky velice odvazne (spise pro odvazne). nevidim ze by resili vyztuzeni karoserie vpredu kvuli vetsi zatezi a namahani - pokud to nema zastat pouze ta jedna pochybna vzpera pod motorem. tohle by spise vubec nejelo - spise se nedalo ridit.
Tak jezdilo se s tim, pár fotek jsem našel. Video bohužel ne.
... aneb co všechno tady bolševik zazdil.
No tak zrovna tohle auto je dílem bolševika, ve VVÚ AZNP byla členy strany většina lidí
Škodovky to byly největší krámy na světě. Vtipů na jejich účet bylo ve světě nespočet.
Děkujeme za příspěvek a posíláme pěknou písničku.
Bohužel, vzhledem k absenci výroby homokinetických kloubů museli ve Škodovce použít přední nápravu z Renaultu. Tudíž by sériová výroba 120tek s předním pohonem vázla na tom, kolik bouraček s kosočtvercem na kapotě by se v ČSSR sehnalo.
Na druhou stranu se musí nechat, že ta škoďárna měla zdvojenou přepážku mezi motorem a kabinou pro posádku. To neměl ani Favorit, a byl to jeden z jeho velkých minusů.
tak nedostatek byl proto, že u nás nebyly na nic potřeba, a proto je nikdo nevyráběl. Ale i tehdy se ve východním bloku vyráběly.
no třeba by Škůdka pár let po sametové revoluci koupila VW :)
A proč ne pane Nový. Jak je i v článku připomenuto měla to i jiná auta. Vy by jste se asi divil i tomu, že třeba Tatra 603 neměla chladič vůbec
Je to spis demonstrator nez prototyp, na rozdil od jinych verzi S120 s motorem vpredu.