- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problem FCA je ze isiel vzdy opacnym smerom oni vyvijaju 3L diesel ostatny prechadzaju na 2L> , zatial co oni ignoruju ostatny inovuju, cize zaspali na vavrinoch. s elektrinou ma pravdu, to nieje buducnost, ajked som si model 3 zarezervoval , suhlasim s Toyotou buducnost je vodik, baterie predstavuju obrovske ekologicke riziko,
To, ze Fiat 500e se spatne prodava i pod cenou nebude tim, ze jezdi na elektrinu. Sef Fiatu by udelal lepe, kdyby Teslu vubec nekomentoval.
Sice nejsem nadšenec aut na baterky, protože nejsem fanda čekacích front a výletů na autonabíječky po širokém okolí, ale i když první návrat Fiatu 500 mě byl sympatický, tak dnešní chrlení pětistovek na x způsobů už se musí každému neskutečně zajídat. V tomhle je aspoň Tesla originální.
Tesla Supercharger má 10tinovou pořizovací hodnotu benzínový pumpy. Doba tankování je maximálně 10x delší, spíš míň. Tak to vyjde nastejno, až bude víc elektromobilů, tak bude víc Superchargerů, to je čistě ekonomická závislost.
Když slyším o Fiatu vždycky si vybavim Slunce, seno "Inžynýrka z Prahy, auto má z tuzexu..." a pak přijela tím Fiatem Uno
Jenze Fiat Uno bylo za rude tlamy nedostiznym snem...
Ten může být rád, že ta automobilka ještě žije a čekat kdo je koupí. Na žádné velké investice (elektromobil do 12 měsíců) nemá prachy.
No je to 7. největší světová automobilka, která několik posledních let roste.
Sergio je sice svérázná figura, ale na druhou stranu například akvizice Chrysleru, který získal téměř zadarmo, bylo jedno z nejbrilantnějších strategických rozhodnutí v automobilovém průmyslu za spoustu let.
Po pravdě. Nepřijde vám divné, že se v podobné míře do elektromobilů nikdo další ve větším měřítku nepustil? Ani obří koncerny, které mají víc než dostatek kapitálu na vývoj technologií a stavbu výrobních zařízení? Oni to budou mít moc dobře spočítané a v současné době to prostě není ekonomické řešení. Jednoduše zatím se na tom bez dotací nedá vydělat, což Tesla jasně potvrzuje. Přitom doposud vyráběla poměrně drahé modely. Nový model má být výrazně levnější, proto na něm rozhodně nebude taková marže jako na dražších.
Je tedy opravdu otázka, zda se to může zaplatit a ještě naopak vydělávat na další výzkum a vývoj. Zatím je to jen projekt, ve kterém řada investorů utápí své prostředky.
Elektromobily jsou dnes podstatně blíž realitě než dřív. Ale pořád ještě jejich čas nenastal. Pořád je ještě ropy dostatek, technologie nejsou na potřebné úrovni a tak pořád není přítomen žádný tlak nebo motivace, proč si je koupit. Naopak je pořád celá řada důvodů, proč si je nekoupit. A hlavně pořád je tu dostupná levnější a pohodlnější alternativa, která nemá omezený dojezd, omezené možnosti tankování a tak dlouhou dobu tankování.
nějak se začít musí, kdyby si tohle řekli i před 150ti lety, když se spalovací motor objevil v tříkolce, 30km trvalo ujet dva dny a člověk musel stavět v každé apatyce pro zásobu lihu, tak furt používáme koně
FCA už dávno Teslu okopírovanou má, je to Chrysler 200 stačí jen dodat elektro pohon.
Sedí to k tomu přesně. On elektromobily vyrábět nechce, takže jenom řekl, že nevěří že to může vydělávat.
jak mám značku Chrysler rád, tak spojení s tímto buranem nepovažuji za šťastné
Proč buran?
On pouze není korektní, to se přece v současné době nosí (ironie)