Diskuze
Dva roky s kombíkem ze Žiliny: dojem z ceedu kazí jen detaily
Děkujeme za pochopení.
P37a40u30l 10J29a87r67o75s
Ja najel bez problemu z autem Nisan Quest [mini van] pro 7 lidi 300 tisic km .Nezral vubec olej a vymeny jsem tak casto nedelal.Jezdil by dal,kdybych ho nenechal v USA.
M20a21r81e73k 71J68a14n57e74č57k69a
Sice korejské ani "české" vozy nejsou moje cílovka, ale nechápu, proč ten font písma je kritizován. Mě naopak přijde velmi dobře čitelný a chválím také to, že je použit monochromatický displej a ne ty barevné přeplácanosti, které v noci až neskutečně dokážou oslňovat a tahat oči. Navíc i Korejci už pochopili, že sklopit zadní sedáky do roviny s podlahou kufru je velmi praktická záležitost. Sice jsem už navykl toho dosahovat i při pouhém sklopení opěráků a ne při tom cvičit i se zadními sedáky, ale oceňuji snahu výrobce, aby vše bylo v rovině. A ty často praskající žárovky určitě nejsou problémem pouze Kie za předpokladu, že používá také problémovou klasiku H7. Ale mít sjeté desky už po 60tkm, svědčí buď o nic moc kvalitě materiálu na jejich výrobu, anebo pan redaktor jezdí rád stylem brzda plyn.
Z38d54e43n29ě67k 69M71o97r82á87v80e18k
Mně by spíš zajímalo, jak se dlouhodobě podepíšou na motoru ty dlouhé výmny oleje. 30 tisíc na jednu náplň je prostě moc.
J41i41ř91í 27P31u21t67í58k
Máme 1. generaci od 2008, 1.6 CRDi. Služební provoz. Dnes najeto cca 330 tisíc. Provoz mix městský + meziměsto. Závady v podstatě kosmetické, jediná větší byla dvojnásobná výměna řídící tyče okolo 70 tis. km, to se odehrálo v záruce, tam něco udělali buď v Žilině a nebo v servisu blbě. Jinak jen běžná údržba, oleje, destičky. Od cca 180 tisíc hvízdá turbo, podle servisu ale jinak chodí dobře a holt už na to má nárok - už se nevyplatí nové nebo repase, brzy nás autíčko asi opustí. Pro mě velké plus např. oproti evropským autům, které jsem měl tu čest potkat (frantík a ital) - žádné vrzání a vůle v interieru. A proti stejně staré OII s 1.9 TDI PD je ten motor znatelně méně hlučný. Detaily, co popisují v článku mě fakt neberou, jediné co sedí je fakt, že je na palubce vidět každé smítko špíny. Ale palec hore - třeba - nízká, skoro žádná dolní hrana kufru, což oceníte při nakládání a možnost sklopení sedaček do roviny s kufrem. Za mě tedy můžu rozhodně doporučit, pracant a ještě k tomu poměrně pohledný.
Z17d82e35n70ě42k 49M26o65r89á39v50e16k
Tak srovnávat hlučnost commonrailu s TDI-PD není úplně férové. Jsou konstrukčně jiné a komfort je prostě vykoupený vyšší spotřebou.
P91e71t80r 98F93e20i62g40l
Cee'd kombi je jedno to tech velmi dobrych aut pro rodiny...nenadchne, neuškodí...proste doveze kam je potreba za rozumné penize...mel jsem na zkoušku tento motor a bylo to naprosto v pohode i na delsi cesty...
C56y89r84i87l 38P12a49v42e78l50k81a
Jen k tomu, že 70 000 km vydrží každý nový auto:
OCT II 1.6. TDI po 80 t. km - odešly vstřiky, oprava za 70 000 Kč. Passat 2.0 TDI po 90 000 km se rozpadlo čerpadlo, to samý u superba ve 120 000 km - komplet oprava celého systému za 130 000 Kč.
Tři fabie ze sedmi 1.2 TSI nepřežily tři 65 000 km, a tak dále. A vtipná byla výměna kabelového svazku v motoru u další fabie 1.2 - 34 000 Kč!!! - najeto 55 000 - blbla elektrika, blinkry a atd. Brzdové kotouče se u Fabie II začaly vlnit při 35 000 km - prý je to normální. U Nissana mi vydržely 90 000 km.
J45a16r97e61k 55W28o72l86f
Buď se neumíte k autu správně chovat, nedodržuje pravidelný servis nebo jste pekelný smolař, každopádně nakydaný hnůj na koncern vám nežeru.
P27e52t16r 18N52ě47m73e26č69e60k
Sorry, ale all inclusive výbava je něco úplně jiného......
L91u32m21i58r 37N12o27v96a47k
tak proč ne... mě jen děsí, že díky těmto levným vozům má auto každej i ten, kdo není tak schopný a za normálních okolností by si na auto nevydělal a pak to na silnicích tak vypadá... chudý maj chodit pěšky a ne tvrdit, že kia ceeapostrofd má stejné jízdní vlastnosti jak golf, protože v první zatáčce to na silnici neudrží a letěj...
D41e40n10i83s 85W48i57t14z10k92u
mě spíš děsí že jezdíš ty, ať už ten řidičák máš nebo ne
A19n34d80r31e32j 44K86r50á81l
Takze tu spojku jeste po 9 letech nevyladili? Mam 2008 2.0 CRDi. Spojku uz mi menili 3x (zhruba po 2,5 letech), jednou rekli, ze to je dvouhmotakem a menili ho taky.. A brzy tam pojedu zase uz po druhe po zaruce.
Jako kdyz jedu po nemecky dalnici 200, tak jsem spokojenej, ale ty servisy me drti.
R41o49m64a84n 79S81m86a28t69a86n78a
Pokiaľ nevieš pracovať so spojkou na aute so silným motorom a dvojhmoťákom a páliš neustále spojku, kúp si automat a bude radiť a rozmýšľať za teba. Teraz sú tie dvojspojkové automaty vymakané a úsporné.
M95i44r57o80s40l55a27v 68K29a68š94p42a73r
Jak by vyšlo srovnání sesterských vozů Hyundai I30combi a Cee ́d combi? Je to fakt zcela stejné a tudíž záleží na ceně, za kterou se v daném okamžiku dá to které auto koupit?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...