Diskuze
U Peugeotu a Citroënu byla razie kvůli emisím
Děkujeme za pochopení.
J25a45r90o14m40í27r 95Č52e59c69h
Eurohujeri a ekoterorosti maji za to ze motor spalujici fosilni paliva muze jezdit bez emisi.Nejradeji by chteli mit na konci spalovaciho procesu nulove emise.To je nesmysl.Nuti automobilky ke zmensovani objemu a snizovani spotreby paliva ale oni ty TSI motory nejsou zrovna eko,o dieselech nemluve.Euro norma 4 je plne dostacujici a nikdo nemusel podvadet.
P58e69t95r 51M62i54c88h72a18l
Už při vypuknutí aféry jsem říkal, že máslo na hlavě mají všichni. Že software k obcházení měření používal jen VW je možné, ale to rozhodně nevysvětluje, proč rozdíly mezi laboratoří a realitou jsou (a rozhodně ne malé) skoro u všech významných výrobců.
M33a21r39e42k 31J20a17n49e63č74k65a
Uvědomuje si autor článku rozdíl mezi úřední kontrolou a policejní razii? Nějak si totiž nedovedu představit, že by tam nastoupilo přímo ozbrojené policejní komando a začali všechny šacovat a nebo si museli všichni lehat s hlavou na zem
P74e50t49r 27B12á68č10a
Nesmyslne normy ekofasounu z EU a pak se divi.
L95i57b79o54r 58M90o45u54č13k41a
tak nejak asi neni moc dulezite, ze nekdo fixloval pri mereni . ale , ze defakto nikdo ty normy neslnuje .. to je zajimave
P31e12t32r 13K43l84a42n
K tem britskym testum: tak to byla zbytecna prace. Pri homologaci auta se meri emise podle NEDC, kde je presne stanovena metodika mereni. Jestlize nekdo meri emise aut v realnem provozu (jako britsky test), tak hodnoty nemuze porovnavat s hodnotami NEDC :).
Z84d13e69n93ě32k 77D42u77b92e93c17k29ý
Pak je ale zajímavé, že zatímco při laboratorních zkouškách mají ta auta +- stejné výsledky a v reálu tak velké rozdíly.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.