Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

U Peugeotu a Citroënu byla razie kvůli emisím

Francouzský úřad pro stíhání podvodů vykonal v rámci pokračujícího vyšetřování emisí v automobilovém průmyslu prohlídku v automobilové skupině PSA Peugeot Citroën. Francouzský výrobce automobilů uvedl, že jeho vozidla splňují emisní normy ve všech zemích, kde působí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a89r95o92m34í14r 84Č96e35c11h 1513598107462

Eurohujeri a ekoterorosti maji za to ze motor spalujici fosilni paliva muze jezdit bez emisi.Nejradeji by chteli mit na konci spalovaciho procesu nulove emise.To je nesmysl.Nuti automobilky ke zmensovani objemu a snizovani spotreby paliva ale oni ty TSI motory nejsou zrovna eko,o dieselech nemluve.Euro norma 4 je plne dostacujici a nikdo nemusel podvadet.

0/0
24.4.2016 7:33

P76e76t74r 24M64i81c22h70a18l 2840674401512

Už při vypuknutí aféry jsem říkal, že máslo na hlavě mají všichni. Že software k obcházení měření používal jen VW je možné, ale to rozhodně nevysvětluje, proč rozdíly mezi laboratoří a realitou jsou (a rozhodně ne malé) skoro u všech významných výrobců.

0/0
23.4.2016 12:38

M34a88r91e82k 43J46a12n66e84č34k85a 1257876983261

Uvědomuje si autor článku rozdíl mezi úřední kontrolou a policejní razii? Nějak si totiž nedovedu představit, že by tam nastoupilo přímo ozbrojené policejní komando a začali všechny šacovat a nebo si museli všichni lehat s hlavou na zem ;-D

+2/0
22.4.2016 14:21

P86e76t31r 32B64á66č98a 8565516145955

Nesmyslne normy ekofasounu z EU a pak se divi.

+5/−3
22.4.2016 13:19

L22i59b57o28r 87M17o65u72č43k71a 1468197675252

tak nejak asi neni moc dulezite, ze nekdo fixloval pri mereni . ale , ze defakto nikdo ty normy neslnuje .. to je zajimave

+3/0
22.4.2016 12:26

P62e43t20r 91K50l38a49n 9927222544305

K tem britskym testum: tak to byla zbytecna prace. Pri homologaci auta se meri emise podle NEDC, kde je presne stanovena metodika mereni. Jestlize nekdo meri emise aut v realnem provozu (jako britsky test), tak hodnoty nemuze porovnavat s hodnotami NEDC :).

+6/0
22.4.2016 10:36

Z17d46e18n85ě67k 88D44u41b39e50c89k17ý 3367154970178

Pak je ale zajímavé, že zatímco při laboratorních zkouškách mají ta auta +- stejné výsledky a v reálu tak velké rozdíly.

0/0
23.4.2016 4:19

J32a36r82o24m40í22r 64Č49e13c65h 1463598637672

Laboratorni test a realny provoz maji od sebe hodne daleko.Prelepene spary,prefoukana kola,teplota motoru pri mereni atd.Realny provoz je neco uplne jineho.;-)

0/0
24.4.2016 7:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.