Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

FOTOTEST: Prius je ulítlý, funguje ale skvěle a jezdí za 3,5 litru

Hybridní Toyota Prius nedávno vstoupila na český trh ve čtvrté generaci. Jestli bylo hlavním zadáním designérů budit pozornost publika na každém ujetém metru, podařilo se to na výbornou. Auto se šílenějším vzhledem dnes určitě neseženete. Zkusili jsme, jak to novému priusu sluší u pražských perel moderní architektury.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T92o62m67á29š 67V96a71l44d30e32r 7893510239

Co já vím, tak každá generace Priusu dle novinářských článků dokáže jezdit za 3,5l. i když v reálu je to jiné. Motor se vytáčí, záleží jen dle generace, kolik ujedete km na elektřinu. U této generace design předku, který nemá vůbec nějakou logiku. Jsou to jen poskládané malé plochy, spojené zaoblením bez smyslu estetiky, krásy

0/0
1.7.2016 19:33

B10e22n87e15d50i19k39t 18B29r13e35j24c30h54a 9969612954817

vlastním prius 2, absolutní spokojenost, 0 náklady na servis, (pravidelné prohlídky nepočítám) najeto 150tis, spotřeba zanedbatelná... 1,20Kč/km

.....a tenhle poslední model.... šokující, někoho nasr...ávací, jednoznačně Excelentní!

0/0
30.6.2016 21:27

P73e46t38r 91B22e69d29n59á61ř 4720284663103

auto je sice nehezké (pro někoho), ale pokud bude spolehlivé jako předchozí generace a úsporné ještě o něco více, vlastní zkušenost jest taková:

- pro auto střední třídy nedosažitelná spotřeba ve městě

- žádné zanesené trysky od špatné nafty, rozbité váhy vzduchu u turba, sježděné destičky a kotouče (brzdy díky rekuperaci vydrží i násobně déle než u normálních aut), žádné opravy ve 100 tis., ani 150 tis., ani 200 tis., ani 250 tis. (více u tří priusů najeto nemáme), apod., apod, apod.

- po děsivých zkušenostech s peugeoty vw balzám na finance firmy

- platí se jen pravidelná výměna oleje a filtrů

- pro úsporáře vynikající auto (jak servis, tak spotřeba)

- ne každý má ale takové priority, takže rozumím

- a navíc opravdu vypouští minimum škodlivin, které např. u naftaků s vymontovanymi kat. nici, pomalu ale jiste, zdravi dalsi generace mestských obyvatel

+2/0
30.6.2016 11:53

J77a35n 20H71a90j23e65k 9651828282934

V dlouhodobem prumeru za 3,5l na 100km? Tomu neverim.

0/−1
29.6.2016 23:36

P72e59t42r 15T46y52č73k81a 6345502259152

Takova velka automobilka a nema na normalniho designera.

0/0
29.6.2016 23:30

K83a18r98e27l 85P89o56v66a88l61e12c 5572882205817

Muze autor prosim napsat, ktery z premiovych vozu stredni tridy se da poridit za 900 tisic? Kdyz se podivam na A4, 3er, C klass, tak na +/- 900 tisicich zacinaji totalni holatka s nepremiovou motorizaci. Slusne vybavena premie, srovnatelna ficurama s priusem, prijde na cenikovych minimalne 1,5 mio, po sleve tak 1,3.

0/0
29.6.2016 23:20

J16i48ř40í 25S90c27h44w28a62c36h 8248234198976

Škoda Superb 2.0/280k 4x4....za 970-1100 ;-)

0/0
29.6.2016 23:30

K42a59r61e30l 35P63o90v94a79l74e35c 5612142205567

Jsou snad Mondeo, Passat, M6, Avensis atd. premiovy kary?

0/0
29.6.2016 23:41

J35i69ř66í 43S92c34h34w86a49c88h 8468894708756

ne, proč sem pleteš ty šunty?

0/−1
30.6.2016 0:28

J47i67r52i 29F51i94n67k 6837289247528

První šunt jsi sem zanesl ty ;-)

+3/0
30.6.2016 9:08

T59o50m65á65š 39V17a15l51d96e87r 7493400129

Jsou stejné jako Škoda Superb ;-D

0/0
2.7.2016 17:33

P48a35v36e42l 85N73e53v14e18č97e86ř92a61l 6902156884570

Spotřeba benzínu 3,5 l/100km a alespoň 3x nabít baterie (to je asi zadarmo?)?

0/0
29.6.2016 23:03

J50i50ř52í 90S43c83h68w31a19c81h 8418484728876

Tak jelikož je ve článku zmiňována Toyota Prius a nikoliv Toyota Prius Plug-in, tak se nejspíš žádné dobíjení nekonalo....;-)

+2/0
29.6.2016 23:26

V97o36j50t80ě26c68h 35K97o54m70á47r50e51k 7774714779266

Předchozí verze se mi líbí 100% víc

0/0
29.6.2016 22:37

J10i61ř49í 46S98c87h21w14a51c67h 8218754908226

Honda Civic narvaná do obrovské michačky, tam trochu zmačkaná a následně nafouknutá kompresorem......Rv

0/−1
29.6.2016 22:24

M65a44r20e88k 65K21l19u87f30a 3328524944806

Dosud to bylo jen auto k ničemu a hnusný.

Ale teď je to auto k ničemu a ještě k tomu super-hnusný.

+1/−2
29.6.2016 21:33

T52o91m41á89š 58B41u65r41a 4852336514

Obludka. Zvláště v oblasti přechodu zadních blatníků do zádě design nezvládnutý. A co je dle mého nejvíce šokující, to je kvalita zpracování. Tak na úrovni Fiatu nebo i Dacie. Takové fuky ve slícování jednotlivých dílů karoserie byly až dosud u Toyoty nemyslitelné.

0/0
29.6.2016 18:24

J98a48n 39G75u74t10b23a31y63e58r 6801159415885

Slušná náhoda... tuto obludu se stejnými SPZ jsem v dubnu vyfotil u nás na sídlišti... :-)

+1/0
29.6.2016 17:45

J16a66n 16J21a41n27e92č13e16k 9670223190766

Ulítlý design ještě nutně nemusí být strašný. A tohle prostě strašný design je.

+4/0
29.6.2016 12:31

M62a44r35t79i79n 21P67e89r27o80u42t23k29a 1186313411325

i kdyby do nádrže benzín sám přibýval,tak tohle auto nikdy. Po městě se má jezdit MHD a mimo? Mimo město to bude jezdit za to samý co normální auto. Shrnuto, podtrženo auto je ošklivý, nenabízí žádnou výhodu oproti konkurenci, špatně prodejné jako ojetina (vlastní zkušenost), astronomické ceny servisu.....asi není důvod proč to koupit.

+4/−5
29.6.2016 8:15

M70i85c10h11a51l 74F58r30ý54d15a 1572949413702

Vlastní zkušenost ;-D

+1/0
29.6.2016 18:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.