Diskuse k článku
Kvůli emisím jede do servisů 630 tisíc aut od šestnácti značek
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P39a56v63e36l 60J20e21l20í47n62e54k 5314748108Nafta patří do traktoru, plyn patří do sporáku a elektřina je ke svícení. |
![]() |
L49a21d77i75s60l21a11v 46H41o14m94o58l37k40a 68339542432641. Jde v této aféře skutečně o ochranu životního prostředí? Ne, provoz automobilů se na celkovém znečištění ovzduší podílí z přibližně 3%. V podstatě vychází najevo, že jde jen o ochranu amerického automobilového trhu. |
![]() |
P60e56t14r 80N83o89v57á74k 1345207812705Nesmysl, největším znečišťovatelem oxidy dusíku jsou automobily a v případě WV se jedná o oxidy dusíku. |
![]() |
L41a71d73i95s86l44a69v 87H87o18m82o91l24k59a 6413124813804Připadá mi směšné ,jak se tady probírají normy a potom jedu za starickou Avii a nestačím lapat po vzduchu! To samé Tatry a případně V3S . Jak tyhle hulici motory přejdou přes emise mi je záhadou! |
![]() |
T35o51m48á37š 70V27e94s67e37l86ý 5275858860909jenomže to co létá ze stařičkých Avií nebo V3S Vám vcelku neuškodí, protože organismus si to odfiltruje. To, co létá z moderních motorů (a dnes už i zážehových) jen aby se snížily emise neškodného CO2, je rakovinotvorné svinstvo |
![]() |
J64i70ř72í 32S83c41h53w48a35c36h 8388514738226já mám pocit, že toto někdo někdy někde napsal a od té doby se to traduje....By mě zajímalo, jak někdo zjistil, že něčí rakovina byla způsobena nějakou mikročásticí nota bene z auta, když na organismus působí dnes takových vlivů stovky ne-li tisíce..... |
![]() |
T66o34m58á54š 91V53e83s39e32l14ý 5115558100289ne jednou konkrétní, jen se to prostě sčítá. A velké se tam nedostanou, takže se nesčítají... |
![]() |
J17a81n 69L11u31k90á36š 7537853183282Traktor patri na pole. Kdo se timto heslem ridi, toho se toto netyka. |
![]() |
T50o36m85á25š 21V97e28s53e82l10ý 5135388720929ne? Moderní zážehové motory vypouštějí naprosto stejné rakovinotvorné svinstvo jako moderní vznětové. |
![]() |
J43o16s35e48f 68M30i37k40i34n 5413534655364Zde je nestranný názor odborníků z praxe http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=31 http://www.cimbu.cz/?page=whole&lng=cze&chip=&item=32 |
![]() |
M29i81c84h23a47l 50K36o51ž26e97n23ý 4206155810112At mi z auta padaji klidne brikety. Hlavne ze to nezere a jede to pekne vocpoda. |
![]() |
P27e27t14r 53M96i18c87h84a11l 2140274871892Dnes jsem byl v servisu na pravidelné prohlídce a o nějakém přehrávání softwaru řeč nebyla. ... Tedy byla, ale ve stylu "takové pitomosti neplánujeme". |
![]() |
J19i11ř54í 71J54u70r98á71š97e86k 8657875450507Píše se auta jedou do servisu. Nedávno tady byl článek, že navržená opatření VW problém nevyřešila. To už to perpetum mobile vynalezli? |
![]() |
P26a18v21l37í62n47a 35S23v17o37b98o68d28o41v96á 9825189293612EU nasadila takové normy ,které nejdou splnit,a ani se nenamáhala zeptat ,těch co ty motory dělají,jak to dělá ve všem |
![]() |
M45a41r25t52i51n 64K44a82r39á28s40e47k 9658603668708Ale ona se jich zeptala a automobilky je odkyvaly.... |
![]() |
P76e89t76r 64Č49e63r95m93á27k 9718855529670Pochopitelně, kdo by nechtěl mít páku na to jak donutit lidi si každých pár let s příchodem nové normy koupit nové auto. Výrobci především. A že splnění norem znamená něco jiného než v reálu snížit emisní zátěž věděli všichni, proto to takto celá léta funguje. |
![]() |
M24a77r45t35i98n 19K10a64r68á72s28e64k 9948933758888Jak emisni normy nuti lidi koupit si casteji nove auto? (mimo toho promile lidi co ziji v bezemisnich zonach v par mestech v Evrope)? |
![]() |
P42e18t60r 69Č29e92r41m63á22k 9818445319350Úplně jednoduše - v každém státu je nějaká restrikce ktera se odvíjí od úrovně dosažené normy - v čr například ekodaň, v jiných státech např. silniční daň či jiné obdobné daně. Nízkoemisní zóny se netýkají jenom těch co v nich žijí, ale všech co do ní chtějí vjet, proto má mraky českých aut etikety do německých měst, takže ten efekt je daleko rozsáhlejší. |
![]() |
M78a78r90e25k 64H14r61u12b40y 6607572701228Presne naopak - VW vymyslel svindlovaci software a proloboval u EU, aby zfalsovane vysledky prohlasila za normu. Konkurence o svindlovani nevi, takze najednou ma problem. EU vybira penize za pokuty, VW se zbavil konkurence, vsichni jsou spokojeni. Akorat ti protivni Amici to zase museli propichnout |
![]() |
P30e13t46r 83Č67e12r27m37á38k 9778905969540Jako ironie dobrý |
![]() |
J31a46n 81M22a27j73e78r 5387897Ve všem? Generalizování je známka jednoduchosti |
![]() |
P93e36t49r 40Č89e24r86m12á56k 9138985179710Opatření řeší VW jenom v USA, v EU to je pouze kosmetické, protože ty auta splňují legislativu i takhle, takže ta svolávačka je pro klid zelených duší, ale fakticky nic neřeší a velký počet aut jí stejně neprojde. |
![]() |
M37a27r37e23k 42H13r96u49b10y 6107272201818V EU se spokoji s prehranim software, ktery sice zhorsi uzivatelske vlastnosti auta, ale EU nema tradici hromadnych zalob, takze zakaznici to dostanou prikazem a o odskodneni za podvod si muzou akorat nechat zdat. |
![]() |
P24e29t27r 43Č82e90r83m40á19k 9198445379210V EU se spokojí s i ničím, protože ty auta splňují homologace podle předepsané metodiky, takže hromadné žaloby není na co podávat. A přehrání softu dobrovolné. |
![]() |
J13a50n 36F30r87o97l47í58k 6186630835144Šoupnou jim tam sofwarwe, které nepodvádí při testech. Doufám, že jim opraví v techničáku třídu euro na nulu a odlepí zelenou nálepku do měst. |
![]() |
M40a75r40t49i92n 36T31e29s17a98ř 2665831235297Nějak mi teď chybí ta hysterie kolem ostatních značek, tak jak byla u VW. Jedou v tom všichni a v podstatě to odnesla jedna značka. |
![]() |
P17e33t40r 28B17á92č84a 8315986565235jj chudinky z koncernu |
![]() |
P78a21v28l72í33n16a 65S43v39o52b25o52d90o26v82á 9225179143142jedou v tom všichni,jen to vše hodili na VW,a kdy se na ně bude plivat na ty ostatní,zase media udělali bublinu aniž by si vše ověřila.Někdy novinář udělá kvůli senzaci víc zla než užitku |
![]() |
J83a51n 17L68u89k24á27š 7897563903282Troufam si tvrdit, ze v USA v tom vsichni nejedou. Americke automobilky totiz zareagovaly tak, ze traktorove modely stahly z trhu a premiove znacky typu BMW zavedly AdBlue. Pouze VW to "umel" levne bez AdBlue. |
![]() |
P19e75t83r 36S23p24a12t56z83i91e11r50e82r 7754912795494Jinak jak vidím tak Citroen ani Peugeot tam nejsou jelikož mají ve svých motorech vstřikování AdBlue 85..tedy močoviny...tím nemají problém se splněním limitů. Zřejmě tedy.. |
![]() |
Z12d33e79n77ě27k 94D71u70f70e52k 2384574158Prakticky se jedná o všechny diesely s EUR 6. Už by se měla evropská komise konečně chytit za rypák a nevymýšlet čím dál horší kritéria pro ekologii, která vedou k těmto úpravám. A jak někdo pronesl ať se vrátí do hodin chemie a je znovu prozkoušen z kapitoly hoření a co vzniká. Takže dalším Eurem 6 a vyšším nevznikne z auta pračka na čistý vzduch. |
![]() |
A25n18d52r20e43j 48O68l64e12k68s19a 3605291217821To je špatné chápání záměru. EU nedává ty stále tužší podmínky proto, aby byly obcházeny. Dává je proto, aby výrobci opustili neprůchodnou cestu sami a věnovali svoje úsilí čistým pohonům. |
![]() |
P11e33t91r 97Č43e77r87m32á20k 9508905809210To je spíše Vaše špatné chápaní, EU stanovuje limity proto aby byl vytvořen nátlak na nákup nových vozidel která tyto normy papírově budou plnit, a aby výrobci museli platit do kasy EU za překroční těchto limitů. S čistým pohonem to nemá nic společného (naopak, smysl je aby se auta s fosilními palivy udrželi co nejdéle - je přece ještě tolik ropy co se musí prodat), čemuž odpovídá nulové zlepšení ovzduší které přece mělo po nástupu norem nastat. |
![]() |
A64n51d71r73e97j 77O76l91e96k72s42a 3525201847981
|
![]() |
P64e69t27r 96Č82e88r68m46á59k 9398245369360To není o věrění nebo nevěření, ale o tom co je holá realita. Ale Vaše nepochopení souvislostí bude zřejmě hlubší soudě dle té poslední věty. |
![]() |
A85n41d69r51e67j 57O98l60e96k45s61a 3505441897131Holá realita je, že bezemisní automobilismus je možný a žádoucí. Evropa ho chce. Výrobce paliv a vozidel to pochopitelně nezajímá - oni chtějí pohodlně dál vydělávat na zavedených technologiích. |
![]() |
P60e58t54r 33Č92e88r66m49á33k 9938975319950Holá realita že bezemisní automobilismus neexistuje. Existuje pouze varianta která ty emise přenáší dál od obydlených oblastí, ale stejně životní prostředí zatíží. O tom že to je zatím absolutně nekonkurenceschopné a v nejbližších desítkách let to nemá naději nějak výrazně utlumit provoz klasických motorů asi není třeba mluvit. A právě proto jak masově je ropný průmysl rozšířený a jaké finance se v ném točí, si určuje podmínky on, a nikoliv nějaká eu. Toť fakta. |
![]() |
A14n21d44r83e50j 49O15l65e12k90s83a 3615851487671Neexistuje, ale existovat může - bude. To je politika. Volný trh je pravý opak. Líbí se vám být ovládán koncernovými zájmy, nebo máte nějaké ideje? |
![]() |
P34e64t55r 47Č98e64r85m10á83k 9898435479280Neexistuje. Že by takovou technologii někdo najednou vymyslel sice ryze teoreticky možné je, ale my se toho nedožijeme a nemá to hlavně absolutně žádný vliv na dění v nejbližších desítkách let. Politka je taková jakou jí kdo je ochoten platit, a to se skutečně nebavíme o žádných koncernech, jak známo tak 90% celosvětového bohtaství drží jen asi 10% osob resp. rodin, a ti jej samozřejmě umí velmi dobře používat, proto je dnes stav takový jaký je. |
![]() |
A90n46d57r69e36j 12O55l84e11k76s98a 3935831477581Ekonomické zájmy jsou mocné, ale vždy prohrávají s jakoukoli veřejně podporovanou idejí. Respektive je to tak, že jakákoli veřejně sdílená idea je vždy využita komerčně. Ekonomie idejím slouží, ne naopak, jak to vidí Ing.Klaus a jeho suita. Konec diskuze. Máte nějaké marijánkové vidění. |
![]() |
P67e70t70r 17Č49e98r25m67á47k 9598325409280Opět ukázka absolutní neznalosti systému. Veřejně podporované jsou pouze ty které lobby připustí, jinak by už dávno vládli ekoteroristé a podobní. S ekonomií to nemá až tak co dělat, nejde o to vytvoŕit ekonomicky funkční model, ale o ryzí ovládání toků peněz a z nich plynoucí moci. Takže vaše sluníčkářské utipistické vidění světa je opravdu jen k pousmání. Zase máte o to snažší život. Diskuzi si ukončujte, vzhledem k tomu že já ji s váma nevedu tak je mi to jedno, jen koriguju ty plácnutí do vzduchu co tu prezentujete. |
![]() |
T20o59m93á17š 11V86e73s64e43l24ý 5355828910819jistěže je možný a žádoucí https://www.youtube.com/watch?v=3HYoq6vIVXc jen už to loni v říjnu mělo být běžně na trhu |
![]() |
J33i86n56d53ř24i27c36h 42Š23k28o36p97e29k 4755781190205to je zvláštní, že EU se snaží radit ohledně neprůchodné cesty, ale sama neprůchodnou cestu zkouší pravidelně |
![]() |
J13a71n 37L74u50k82á91š 7927963723922Uz by konecne meli i v Evrope vyhodit smradici traktory z mesta. Nafta patri do kamen a traktor patri na pole. Nejvetsim problemem ve vzduchu ve mestech je prave mikroprach, ktery produkuji prave automobily v traktorovem provedeni. Presto je napr. v CR toto palivo oproti benzinu danove zvyhodneno. |
![]() |
D34a55n44i33e57l 26J90a79n90k16o 9179229900762Možná blbej dotaz - BMW není Německá značka a nebo proč se to jich netýká ? |
![]() |
J45o74s79e13f 66Č97v85a33n13č32a20r64a 2172819143631Jeste ze mam benzin |
![]() |
J59a27n 54Ř42e17z66n82í12č49e12k 3831971283140Nebojte, to je jen otázka času. Leda by si v Bruseli uvědomili, že fyzikální zákony svými nařízeními nezmění. |
![]() |
Z95d58e45n96ě14k 17D22u88b39e73c17k11ý 3527224230928Veyron je v pohodě. To mě potěšilo. :-) |
![]() |
L19i19b75o36r 55M89o67u58č69k78a 1908767625632asi proto, ze to nema diesel |
![]() |
Z24d86e15n98ě35k 61D28u19b76e95c51k70ý 3867794340168Zatím. Zatím |
předchozí | 1 2 | další |