Diskuze
Čtyři stovky koní pro TT. Nové audi má nejsilnější pětiválec všech dob
Děkujeme za pochopení.
A75n80d69r64e14j 16O47l95e29k14s63a
No fakt nechápu, na co tolik válců?
J69i84ř70í 90S61c36h12w25a16c50h
je to velmi málo válců, na 400 koní atmosféra potřebuje cca 8 válců
L34a16d58i10s59l13a81v 11K61a79l47o42u81s
Má to výkon 400 koní a bude mít spotřebu 4 L/100. Při brždění to bude benzin vyrábět. Vývoj jde kupředu.
J96i87ř70í 32S69c72h97w29a66c23h
tak výroba benzínu je samozřejmě nesmysl, ale rekuperace využitelné energie už nesmysl není
K90a43r58e83l 62V25a29c55h44u79t
Kdo by to dnes kupoval? - Každý chce přece ten úžasný tříválec s obsahem 1.0 L!
J69i31ř69í 15S10c34h45w44a49c66h
Tak samozřejmě tahat 115 koní z litru je směšné a zasluhuje opovržení. Tady se přece tahá 160 koní z litru tak je to super....
V30l87a86d82i30s38l65a38v 26N86o82h20e24j25l
bral bych to, ale ty hrany a vsecko to je jak vybrouseny z kristalu, resp. Skodovka design nic moc na to jak to jinak bude super svezeni.
P51a75v49e65l 81N15o45v66á81k
už to postrádá svou osobitost TT. Už je to jen auto s koncernovým čumákem a zadkem :-(
M65a31r45e37k 63M79a10l92ý
Chybí tomu ten "gay look" jak měla první generace? :-)
J12i56ř74í 63S34c58h89w39a56c95h
už se těším na ty durchy o downsizingu......
něco ve smyslu: ...tam kam patří pětilitrový V8 nebo minimálně V6 dají ubohý foukaný dvaapůllitříkový pětiválec, sekačka na trávu, motor ke stěračům nebo ostřikovači, vysavač, co se musí neustále vytáčet, takže nic nevydrží......očekávám, že příště to bude půlválec s pěti turby......
P49e54t16r 28Č39e60r68m63á38k
Já myslím že u auta velikosti golfu nikdo oturbený pětiválec kritizovat nebude. Průser samozřejmě je když do auta stejné velikosti někdo nacpe oturbený tříválec že
J17i82ř27í 21D68v75o22ř25á16k
Audi ? To je ta firma , co vyvinula ten genitální soft. pro adolfwágen ?
P74e87t69r 41M66a68r98e36č70e75k
Vyvinul ho Bosch jen tak mimochodem .. tady má někdo zřejmě těžký komplex ..
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...