Diskuze

Čínský dělník, který střeží prezidenta, má i vlastní nápady

Rozvoj motocyklových značek v Číně začíná připomínat japonský příběh před desítkami let, kdy se začalo s kopírováním evropských modelů. Časem však japonské stroje začaly dominovat na světových trzích a postupně ovládly i Evropu. Zjišťovali jsme, jestli čínský CFMoto 650TK čeká podobně světlá budoucnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Se pos..ali v kině, asiaté

0 0
možnosti

Za tu cenu nemá smysl nekoupit japonce.

3 0
možnosti

tvl to je zase nadpis. Novinarske bahno hadr..

0 1
možnosti

Nový a léty prověřený Suzuki V-Strom 650 je o jen 40 tis. dražší. Yamaha MT-07 (ano, je to trochu jiný segment) stojí stejně, nevidím jediný důvod proč kupovat čínu, možná kdyby byla za 100 tis...

8 0
možnosti

Nu doufejme, že Jawa a ČZ po roce 1990 půjdou svojí cestou a nebudou nikoho kopírovat. Je pardon, Československé stroje, jež se i licenčně vyráběly i v Indii, jsou bohužel historií a minulostí, podobně jako LIAZky!!

0 0
možnosti
Foto

Tak pokud se budu rozhodovat mezi Hondou (jednu mám doma dva roky) a Čínou přičemž rozdíl v ceně bude 25 procent, tak bych musel být úplně mimo, abych zkoušel něco nového, když mám zaručenou spolehlivost za 25 procent.

7 0
možnosti

Nevypadá to špatně (podle článku) a cena je o cca čtvrtinu nižší než u konkurence.

Jen je otázka jak to bude spolehlivé.....

0 0
možnosti

Tu druhou větu do kamene tesat. R^

0 0
možnosti
Foto

Komunisty zplundrovaná Jawa může jen závidět! :-P

4 0
možnosti

Vůbec by mne nepřekvapilo, kdyby měli v záloze i šlapací verzi. Jako záložní zdroj by sloužil spolujezdec na tandemu.

0 0
možnosti

Mám okopčenou Hondu motor v mopedu (4-takt 50ccm) a ten motor je nesmrtelnej. A to na údržbu celkem kašlu (hlavně, že je tam nějaký olej).

0 0
možnosti