Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj elektrických géniů začíná. Faraday Future chce oslabit Teslu

Po Tesle přichází další společnost, která sídlí v Kalifornii, jmenuje se po významném vědci a i ona chce změnit svět elektrických aut. Koncept elektrického supersportu FFZERO1, je první vlaštovkou začínajícího konkurenčního boje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P35e41t39r 57B92á47č76a 8885456635405

Elektrickych geniu ;-D

0/0
3.5.2016 18:48

D22r88a53h12o53m89í33r 19S59t77r50o85u87h72a54l 4915618202854

Jo a příští automobilka se bude jmenovat Coulomb

0/0
3.5.2016 15:10

P80e63t96r 51K31l70e21i78n 4220560938515

Už děláte na vývoji auta?

0/0
3.5.2016 17:00

D55r53a48h15o80m46í31r 51S35t62r34o47u93h84a54l 4505848472544

Má to smysl? Počkám si, až se navrhnou jasné specifikace na elektrifikované dálnice, abych nemusel dávat do aut tolik baterií.

0/0
4.5.2016 8:38

A24n77t58o81n76í24n 46S31v40o42b21o21d62a 3654353939422

Tesla bude posílat energii na dálku až dotáhne myšlenku starého Tesly k praktickému využití, jen aby se vždy trefili svého auta :-)

0/0
4.5.2016 17:57

B66l73a54h39o68m59í27r 38S59k56o46u26p69ý 8927740118781

Krásný popisek = jeden z nejlepších překlepů za poslední dobu ;-D;-D

Automobilka Fartaday Future už do svého týmu přetáhla řadu inženýrů od Tesla Motors.

+1/0
3.5.2016 10:39

J72i96ř70í 71S90c43h24w90a19c24h 8518714808676

to obrovské vepředu, jsou lapače iontů, takže se to bude za jízdy dobíjet. Za bouřky bude dojezd tisíce kilometrů....pokud pojede stále pod bouřkovým mrakem....

+2/−1
3.5.2016 10:00

V89l21a11d27i73m10i84r 19S98o64u47k63a88l 4840241711276

Kdyz nastupovaly smartphony, chytre hodinky tak kazdy rikal, baterie, vydrz atd..Nakonec prodeje ale ukazuji, ze to zakaznikum az tak nevadi. Stejne tak by to mohlo dopadnout i s s elektroauty. Ruku na srdce, drtiva vetsina dennich cest je do 50km..

+2/−1
3.5.2016 9:11

M60a85r61t96i71n 77P75e39t39r 6483592448749

Jasně, ale to by elektromobily musely přinést nějaké nesporné výhody. Teď mimo diskutabilní vyšší ekologičnosti, ale to záleží na úhlu pohledu, přinášejí tak nižší náklady na kilometr jízdy, což je ale zase vykoupeno vyššími pořizovacími náklady a nižší hlučnost. Na druhou stranu proti hovoří dlouhá doba "čerpání", malé množství stanic a relativně krátká dojezdová vzdálenost. Tudíž více nevýhod než výhod, takže zatím je to věc spíš na frajeření, což i některé benziňáky, o tom žádná, ale nelze zatím čekat nějakou nádobku.

+2/0
3.5.2016 9:53

M65a77r88t55i14n 67P75e11t11r 6933632968169

...masovku... ne nádobku ;-)

0/0
3.5.2016 9:54

P33e36t54r 39N75e46c96h15a21n93i15c92k48ý 7323516438690

Náklady na km jsou asi hlavní výhoda na kterou uslyší masy. Ale musí cena ještě hodně klesnout. Zatím není ani pod 20k eur

+1/0
3.5.2016 10:12

J46a59k63u88b 81K84o10s 3396202140504

Až státu vypadne spotřební daň z DPH, zdaní elektrická auta jinak. A bude po levném ježdění.

0/0
3.5.2016 20:34

J44a59k91u97b 98F65e54i49f84a10r 7719229476699

Ano, pak ale pořád musí být takový elektromobil druhé nebé ještě dalšíá auto a tomu by také měla odpovídat cenovka. Bohužel to tak rozhodně není.

0/0
3.5.2016 11:18

R54a82d82i61m 64P45o34l66á40š56e14k 9436273509509

Ano, ale jestli dojížíde do vzdálenosti 50 km, potřebujete elektromobil s výdrží aspoň 150 km. 100 km, abyste dojel tam i zpátky a 50 - 100 km navíc pro případ problému a pro to , abyste mohl auto používat dál i v případě mírně opotřebené baterie. Vysoké náklady dané pořízením nových akumulátorů snížil až na cca polovinu.

0/0
3.5.2016 12:01

J53a98n 65F42r55o70l60í12k 6176930825774

Nemluvě o možných objížďkách nebo kolonách, kde musíte alespoň v noci svítit. Topení v zimě asi bude nedostižný luxus.:-P

0/0
3.5.2016 15:30

D11r57a69h73o46m25í29r 37S11t27r77o54u67h26a76l 4295458922644

Tepelné čerpadlo sníží náklady na energii o třetinu.

0/0
4.5.2016 8:43

A48n13t97o41n10í16n 79S90v97o92b80o74d66a 3814663329182

Topný faktor je běžně 3 a víc, jen je blbé, že při větší zimě klesá :-)

0/0
4.5.2016 17:54

L70u82k66á27š 96J23a48k36e31š 7206732391927

No toto zatím Teslu určitě neoslabí. To je jako říci, že Zonda oslabí BMW atd.

Až budou mít auto na běžné jezdění ne supersport s parametrama Tesly nebo lepšími, tak teprve potom můžeme mluvit o oslabení Tesly.

+4/0
3.5.2016 8:35
Foto

D41a66v23i39d 44H73o13m26o68l67a 4652342309433

A bude uvnitř fungovat mobil, nebo je to Faradayova klec?

+2/0
3.5.2016 8:19

J30a52n 20V72e11s92e67l57ý 5624353462501

Přeju jim hodně úspěchů, ale jsou tak 8-9 let pozadu.

+2/0
3.5.2016 8:03

J88i58ř15í 77N94e16u61m15e61i24s60t37e46r 2912295913111

Souboj, konkurence a jiné obraty, kterými autor nešetří, už tady byly s Fiskerem. A nedopadlo to valně, pokud se ho nepodaří Číňanům restartovat.

+1/0
3.5.2016 7:56

J24a11r92o76m79í28r 83K21r47á72l 4450349824149

Až ujedu na jedno nabití 500 km, nabíjení bude možné ve většině obcí za 10-15 minut a cena a spolehlivost bude na úrovni Golfu, pak mne to začne zajímat. Zatím je to jen technická zajímavost.

+3/−1
3.5.2016 6:38

M87a91r92t83i53n 21P90e71t59r 6713252808159

A zajímavosti vás nezajímají? ;-)

+1/0
3.5.2016 8:00

J90a81r35o18m73í75r 56K47r34á52l 4720199404319

Zajímají. Já Teslu nijak neodsuzuji. Naopak. Jen říkám, že to zatím není řešení pro běžného člověka a jeho potřeby. A zda někdy bude, nebo se objeví lepší řešení, ukáže čas. Možná se za pár let sice nebude jezdit v Teslách, ale přinese to výhody jinde.

+2/−1
3.5.2016 8:21

J65a56n 43S25v79o77r20a72d44a 7520177

já tedy asi nejsem běžný člověk, protože 500 km dojezd využiju dvakrát do roka.. :D

0/0
3.5.2016 13:17

M74a79r20e52k 50M31a61l97ý 1222918381220

Já asi taky nejsem běžný člověk, protože cestu dlouhou 500 km absolvuji dvakrát do týdne. Každý má jiné požadavky, pro mě je třeba v současnosti elektromobil nepoužitelný. A to i Tesla S, i kdybych na ni měl.

+5/0
3.5.2016 15:22

L63i70b57o35r 66P62e49t30r74á22š 6895349258269

podle kvality zpracování je čeká dlouhá cesta .....

0/0
3.5.2016 6:38

J55a44n 12F94o28r47g81á10č 7974951460943

A výdrž baterií?

0/0
3.5.2016 5:03

M83i31r21e20k 27G38a37j43e78r 5541316529530

Velka.

0/0
3.5.2016 6:22

P20e93t32r 42M62i88c84h36a34l 2740264941272

Kolik je to fotbalových hřišť? :-)

+3/0
3.5.2016 7:26

M90i40c63h71a61l 88T71i78m28k18o 3633934614965

Mam skoro pocit, že každá nová fimra, který se chce prosadit na poli elektromobilů, má jako krok č.1: "Přetáhnout pár inženýrů z Tesly" :-)

+3/0
3.5.2016 5:00

J80i46ř11í 22O59u51k18r52o58p67e45c 5170608673589

Naprosto nádherný design!

+1/−5
3.5.2016 0:58
Foto

P55e93t24r 10K64o45č13i25č81k69a 4629818406757

Za kazdym retarderem staci nahodit zpatky ulomene predni a zadni spoilery, a muzete jet dal! ;-)

+9/0
3.5.2016 1:06

J24i77ř67í 37K87o55c86u73r14e44k 6755654475808

Že je v ČR tolik retardérů ještě neznamaná, že se snažíme dohánět "imeprialisty" v jejich počtu. Dokonce bych si tipnul, že v tomto ohledu jsme "imperialisty" předehnali na míle daleko. Ideální vozidlo na D1? Cestovní enduro. Lze na něm dálnici opustit prakticky kdekoliv.

0/0
3.5.2016 14:47

D95a35n53i37e13l 29K71r23o48n93e95r 7604764316287

To jako fakt? 8-o

0/0
3.5.2016 8:18
Foto

P51e96t69r 76K75o44č88i77č78k72a 4219718816897

Misto poradneho volantu joystick s mobilem uprostred...?! 8-o

Dobrou noc! Rv

0/0
3.5.2016 0:46

T79o34m98á97š 31K29u55c25h35a77ř 3217131108381

Ty mohutné nasávací otvory mají vyřešit neschopnost ukrmit z baterií klimu? ;-)

+2/0
3.5.2016 0:29

M72a40r37t77i65n 54P61l47a16c87h71t46a 1164561741649

Že by se pomalu rozjížděla zdravá konkurence různých koncepcí.....i když jsem skeptik tak tleskám;-) ;-D

+5/0
3.5.2016 0:14
Foto

P91e57t89r 33P68r69o96c62h54á12z71k35a 3702906652724

Ale kdepak. Pokud někdo nepřijde s autem do kterého vleze 5 lidí, ujede na jedno nabití 500km a nabije se za 10 minut a bude stát do 0,5mega pak nejde o reálný projekt, ale jen výstřelek a způsob dokázat si že jsem lepší než ten druhý a přitom to bude k ničemu.....:-(

+6/−4
3.5.2016 6:15

M44i59c15h48a44l 42T16i36m37k41o 3283204354845

Právě....všichni pořád představují bombastické sportáky a čekám, kdy někoho napadne všechno to moderní know - how nacpat do obycejneho uzitkoveho auta na bezne popojizdeni po meste za přijatelnou cenu.

+2/−2
3.5.2016 8:49

T22o98m50á70š 84M62o23r75a69v13č42í74k 3337636813365

Pokud to ještě nikoho nenapadlo, máte obrovskou příležitost to rozjet sám. Kdy se vám nabídne taková možnost bezkonkurenčního prostředí?

+1/0
3.5.2016 8:57

M76i24c32h98a11l 56T51i35m29k59o 3513634954375

Proč tak útočný ton? Já to nerozjedu, protože na to zkrátka nemám schopnosti, ale pro firmy jako Tesla by nemělo být nic náročného, tak doufám, že s něčím takovým brzy přijdou, protože bych sám o takovém autě v budoucnu uvažoval.

+1/0
3.5.2016 18:20

M50a86r36t68i88n 72K83a10r16á12s59e67k 9898113168698

No to je prave problem - postavi luxusni sedan za 3 mega jde lepe nez obyc auto za pul mega....

0/0
3.5.2016 10:12

R19a51d53i11m 64P14o86l36á82š65e56k 9256503359219

Taková auta už jsou, třeba tady:

http://www.novinky.cz/auto/400301-nemecka-posta-si-vyrobi-vlastni-auta-elektromobily.html

Problém je v tom, že ve sporťáku se mnohem snadněji schová zisk ve výši třeba 100 - 200 tisíc Kč.

0/0
3.5.2016 12:05
Foto

P58e79t41r 61P54r47o63c73h18á51z75k17a 3302486432664

Oni by možná rádi, ale zatím to moc nejde......:-(

0/0
3.5.2016 17:13

J49a29n 58F49r98o19l93í72k 6466100985844

Nemusí se nabít za pár minut, ale potřebuji aby bezpečně ujelo s rezervou Praha-Brno a pak přes noc jej nabiji. Musí ovšem stát to co má C1. Něco kolem 200 tis. ;-)

0/0
3.5.2016 15:33
Foto

P33e26t68r 58P79r89o10c86h57á49z60k31a 3542776442594

Jezdím často a jezdím hodně a dlouhé štreky tak že pro mě to není.......:-)

0/0
3.5.2016 17:06

J87a95k65u86b 49K98o16s 3946902840224

Já bych uvítal se z toho Brna taky vrátit zpátky :-)

0/0
3.5.2016 20:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.