Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj elektrických géniů začíná. Faraday Future chce oslabit Teslu

Po Tesle přichází další společnost, která sídlí v Kalifornii, jmenuje se po významném vědci a i ona chce změnit svět elektrických aut. Koncept elektrického supersportu FFZERO1, je první vlaštovkou začínajícího konkurenčního boje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P52e46t73r 70B97á85č44a 8835696455135

Elektrickych geniu ;-D

0/0
3.5.2016 18:48

D55r94a47h44o77m49í33r 88S13t65r85o74u29h27a48l 4745308922964

Jo a příští automobilka se bude jmenovat Coulomb

0/0
3.5.2016 15:10

P84e67t74r 88K31l94e32i54n 4350310598665

Už děláte na vývoji auta?

0/0
3.5.2016 17:00

D67r76a50h75o48m47í50r 66S28t32r29o34u94h76a91l 4475688232304

Má to smysl? Počkám si, až se navrhnou jasné specifikace na elektrifikované dálnice, abych nemusel dávat do aut tolik baterií.

0/0
4.5.2016 8:38

A39n70t37o71n54í56n 53S10v44o77b43o36d18a 3614503979982

Tesla bude posílat energii na dálku až dotáhne myšlenku starého Tesly k praktickému využití, jen aby se vždy trefili svého auta :-)

0/0
4.5.2016 17:57

B81l55a55h57o37m91í54r 59S71k97o95u83p36ý 8197340948601

Krásný popisek = jeden z nejlepších překlepů za poslední dobu ;-D;-D

Automobilka Fartaday Future už do svého týmu přetáhla řadu inženýrů od Tesla Motors.

+1/0
3.5.2016 10:39

J31i93ř22í 30S95c74h14w69a16c39h 8208704778366

to obrovské vepředu, jsou lapače iontů, takže se to bude za jízdy dobíjet. Za bouřky bude dojezd tisíce kilometrů....pokud pojede stále pod bouřkovým mrakem....

+2/−1
3.5.2016 10:00

V95l94a46d90i20m85i37r 84S20o64u73k58a71l 4270901191816

Kdyz nastupovaly smartphony, chytre hodinky tak kazdy rikal, baterie, vydrz atd..Nakonec prodeje ale ukazuji, ze to zakaznikum az tak nevadi. Stejne tak by to mohlo dopadnout i s s elektroauty. Ruku na srdce, drtiva vetsina dennich cest je do 50km..

+2/−1
3.5.2016 9:11

M95a20r49t66i30n 63P57e77t82r 6943872338359

Jasně, ale to by elektromobily musely přinést nějaké nesporné výhody. Teď mimo diskutabilní vyšší ekologičnosti, ale to záleží na úhlu pohledu, přinášejí tak nižší náklady na kilometr jízdy, což je ale zase vykoupeno vyššími pořizovacími náklady a nižší hlučnost. Na druhou stranu proti hovoří dlouhá doba "čerpání", malé množství stanic a relativně krátká dojezdová vzdálenost. Tudíž více nevýhod než výhod, takže zatím je to věc spíš na frajeření, což i některé benziňáky, o tom žádná, ale nelze zatím čekat nějakou nádobku.

+2/0
3.5.2016 9:53

M96a32r57t34i71n 28P60e50t92r 6693162198869

...masovku... ne nádobku ;-)

0/0
3.5.2016 9:54

P88e70t97r 78N12e68c22h71a42n47i92c83k71ý 7333496808960

Náklady na km jsou asi hlavní výhoda na kterou uslyší masy. Ale musí cena ještě hodně klesnout. Zatím není ani pod 20k eur

+1/0
3.5.2016 10:12

J25a91k29u98b 27K97o13s 3836972510314

Až státu vypadne spotřební daň z DPH, zdaní elektrická auta jinak. A bude po levném ježdění.

0/0
3.5.2016 20:34

J61a89k11u62b 76F58e64i78f75a24r 7819269896879

Ano, pak ale pořád musí být takový elektromobil druhé nebé ještě dalšíá auto a tomu by také měla odpovídat cenovka. Bohužel to tak rozhodně není.

0/0
3.5.2016 11:18

R13a47d85i11m 31P46o63l34á10š49e17k 9906883859859

Ano, ale jestli dojížíde do vzdálenosti 50 km, potřebujete elektromobil s výdrží aspoň 150 km. 100 km, abyste dojel tam i zpátky a 50 - 100 km navíc pro případ problému a pro to , abyste mohl auto používat dál i v případě mírně opotřebené baterie. Vysoké náklady dané pořízením nových akumulátorů snížil až na cca polovinu.

0/0
3.5.2016 12:01

J10a36n 79F16r31o69l79í69k 6436280915564

Nemluvě o možných objížďkách nebo kolonách, kde musíte alespoň v noci svítit. Topení v zimě asi bude nedostižný luxus.:-P

0/0
3.5.2016 15:30

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.