- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo a příští automobilka se bude jmenovat Coulomb
Krásný popisek = jeden z nejlepších překlepů za poslední dobu
Automobilka Fartaday Future už do svého týmu přetáhla řadu inženýrů od Tesla Motors.
to obrovské vepředu, jsou lapače iontů, takže se to bude za jízdy dobíjet. Za bouřky bude dojezd tisíce kilometrů....pokud pojede stále pod bouřkovým mrakem....
Kdyz nastupovaly smartphony, chytre hodinky tak kazdy rikal, baterie, vydrz atd..Nakonec prodeje ale ukazuji, ze to zakaznikum az tak nevadi. Stejne tak by to mohlo dopadnout i s s elektroauty. Ruku na srdce, drtiva vetsina dennich cest je do 50km..
Jasně, ale to by elektromobily musely přinést nějaké nesporné výhody. Teď mimo diskutabilní vyšší ekologičnosti, ale to záleží na úhlu pohledu, přinášejí tak nižší náklady na kilometr jízdy, což je ale zase vykoupeno vyššími pořizovacími náklady a nižší hlučnost. Na druhou stranu proti hovoří dlouhá doba "čerpání", malé množství stanic a relativně krátká dojezdová vzdálenost. Tudíž více nevýhod než výhod, takže zatím je to věc spíš na frajeření, což i některé benziňáky, o tom žádná, ale nelze zatím čekat nějakou nádobku.
A bude uvnitř fungovat mobil, nebo je to Faradayova klec?
Přeju jim hodně úspěchů, ale jsou tak 8-9 let pozadu.
Souboj, konkurence a jiné obraty, kterými autor nešetří, už tady byly s Fiskerem. A nedopadlo to valně, pokud se ho nepodaří Číňanům restartovat.
Až ujedu na jedno nabití 500 km, nabíjení bude možné ve většině obcí za 10-15 minut a cena a spolehlivost bude na úrovni Golfu, pak mne to začne zajímat. Zatím je to jen technická zajímavost.