Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pořád je co slavit. Malý ford má mejdan ve jméně, Fiestě je čtyřicet

Fordu Fiesta je letos čtyřicet let. Už stihl všechny role: nejprodávanějšího malého auta v Evropě, prvního auta pro mladou holku, posledního auta penzisty i okreskového darebáka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mě se snad nejvíc líbila MK6, a když už je řeč o ST, tak ST150. S 2.0 atmosférou je to dodnes skvělé svezení, žádné díry pod plynem a poměrně konstantní spotřeba do 10 litrů, ať s tím jezdím po okreskách, dálnici nebo městem. Navíc je to skvělá motokára, které v zatáčkách stačí máloco. Ale nechápu proč je článek jen o STčku, když už fiesta slaví tu čtyřicítku.

1 0
možnosti
Foto

Takže mi chcete říct, že se to stále nepohlo od Ford Focus Mk. I 2.0 RS? Spotřeba stejná, jízdní vlastnosti stejné... Ok, asi už není kam jít..

0 1
možnosti

jak nepohlo? Vždyť je řeč o autě o třídu níže......;-)

3 0
možnosti

Tak přesně tuhle káru si koupila tchýně před cca 2 měsíci. Nebyla si ji ani vyzkoušet, koupila ji skoro přes internet. Když jsem ji tam vezl tak si do toho zaplaceného auta sedala poprvé. Musím podotknout že tchýně váží cca 120 kg. Musel jsem ji pomoci připoutat se, a pak seštelovat sedačku aby se tam vešla ;-D pořád říká že je to mazlík, jo to má pravdu. Káru jsem si půjčil, byl jsem středem pozornosti. Nejlepší zvuk to má na čtvrtý kvalt a pěkně sešlápnout. Je to kobyla co žere asfalt. Bohužel nic pro obéznější lidi..

0 0
možnosti

tvá tchýňa je asi solidní "divoška" ;-)

2 0
možnosti

Pravou podstatu článku nám hezky prozradí připojená fotogalerie.

Místo nějakého průžezu jak se Fiesta 40 let vyvíjela máme z 29 položek jedinou fotku historického modelu a zbytek jsou reklamní fotky a video na současná model.

0 0
možnosti

Pěkná byla fiesta MK3 az ní vycházející MK4. Následná MK5 už nebyla taková. A současní generace je - kulatý design a strašný interiér.

0 0
možnosti
Foto

Pěkná byla, to jo, měl jsem mk4 z roku 96, motor měl úžasných 50 koní. Bylo to moje první auto, tak se na něj snažit vzpomínat hezky, ale upřímně, podělalo se tam co mohlo.

0 0
možnosti

J19a46n 36D43l81o97u29h14ý

13. 5. 2016 8:26

1.6 a spotreba jak 15 let stara V6 2.5 z mondea :-D Dat ty dve auta vedle sebe, volim mondeo, pac ten zvuk to je pastvs pro usi. EcoBoost je tak akorat pastva pro vasi penezenku :-D

2 3
možnosti

tak samozřejmě, že když z toho chceš vytáhnout výkon jak z V6, tak to bude jak V6 žrát, ale s lehkou nohou ta V6 v mondeu nepojede za 7 ani náhodou.... a o průjezdu zatáčkou už vůbec nemluvím, tam to bude rozdíl "o parník"

3 0
možnosti

Tak a teď všichni zpátky do reality, protože toto auto si za 460 tis. u nás koupí tak 20 lidí maximálně. Jestli autor článku měří 2 metry, tak je jasné, že to asi auto nebude pro něj. Drahota, drahota. Možná už by byl lepší spíš Kia ProCeed.

0 3
možnosti

pro ceed za 450 tisic mají sotva 140 koní, konkurenceschopnější varianta GT s 200 koníky je už trochu jiná káva, ale ta je už za 600 tisíc, takže zpátky do reality, to těch kupců u nás bude asi pět.....

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...