Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořád je co slavit. Malý ford má mejdan ve jméně, Fiestě je čtyřicet

Fordu Fiesta je letos čtyřicet let. Už stihl všechny role: nejprodávanějšího malého auta v Evropě, prvního auta pro mladou holku, posledního auta penzisty i okreskového darebáka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57i29ř70í 59N30e18u86m84e84i46s69t92e70r 2932145123841

Mě se snad nejvíc líbila MK6, a když už je řeč o ST, tak ST150. S 2.0 atmosférou je to dodnes skvělé svezení, žádné díry pod plynem a poměrně konstantní spotřeba do 10 litrů, ať s tím jezdím po okreskách, dálnici nebo městem. Navíc je to skvělá motokára, které v zatáčkách stačí máloco. Ale nechápu proč je článek jen o STčku, když už fiesta slaví tu čtyřicítku.

+1/0
13.5.2016 20:41

T28o19m25á14š 32C94h50r11a15s78t82n82ý 2911654891823

Takže mi chcete říct, že se to stále nepohlo od Ford Focus Mk. I 2.0 RS? Spotřeba stejná, jízdní vlastnosti stejné... Ok, asi už není kam jít..

0/−1
13.5.2016 12:20

J79i52ř40í 60S66c94h20w43a59c43h 8288734108826

jak nepohlo? Vždyť je řeč o autě o třídu níže......;-)

+3/0
13.5.2016 13:00

V12í33ť17a 85K66r37u43t34i34š 1340304575257

A dnes už dokonce i výkon stejný - 158kW.

0/0
13.5.2016 13:09

J38i13ř11í 91N80e79u19m90e51i73s51t27e33r 2972815543881

RS a ST jsou u forda rozdílné kategorie. Asi byste se měl podívat na Focus RS model 2016. A co přesně čekáte od spotřeby, zejména u RS modelů, mi není jasné.

+1/0
13.5.2016 20:32

M75i75c10h31a76l 58O75b16e97r61e49i54t27e15r 8409185780812

Tak přesně tuhle káru si koupila tchýně před cca 2 měsíci. Nebyla si ji ani vyzkoušet, koupila ji skoro přes internet. Když jsem ji tam vezl tak si do toho zaplaceného auta sedala poprvé. Musím podotknout že tchýně váží cca 120 kg. Musel jsem ji pomoci připoutat se, a pak seštelovat sedačku aby se tam vešla ;-D pořád říká že je to mazlík, jo to má pravdu. Káru jsem si půjčil, byl jsem středem pozornosti. Nejlepší zvuk to má na čtvrtý kvalt a pěkně sešlápnout. Je to kobyla co žere asfalt. Bohužel nic pro obéznější lidi..

0/0
13.5.2016 11:59

J39i57ř50í 47S93c90h91w59a59c64h 8678424398616

tvá tchýňa je asi solidní "divoška" ;-)

+2/0
13.5.2016 13:02

L79u45d58v53í56k 93G60a53j35d84o81š27í68k 2455343674212

Pravou podstatu článku nám hezky prozradí připojená fotogalerie.

Místo nějakého průžezu jak se Fiesta 40 let vyvíjela máme z 29 položek jedinou fotku historického modelu a zbytek jsou reklamní fotky a video na současná model.

0/0
13.5.2016 11:29
Foto

M18i53c26h51a95l 47N37a81j19m39a27n 7989203476640

Pěkná byla fiesta MK3 az ní vycházející MK4. Následná MK5 už nebyla taková. A současní generace je - kulatý design a strašný interiér.

0/0
13.5.2016 10:08
Foto

M32a87r74t81i56n 85K60o84u30b84e31k 3649657768316

Pěkná byla, to jo, měl jsem mk4 z roku 96, motor měl úžasných 50 koní. Bylo to moje první auto, tak se na něj snažit vzpomínat hezky, ale upřímně, podělalo se tam co mohlo.

0/0
15.5.2016 22:13

J55a35n 90D52l59o87u22h19ý 7834969300719

1.6 a spotreba jak 15 let stara V6 2.5 z mondea :-D Dat ty dve auta vedle sebe, volim mondeo, pac ten zvuk to je pastvs pro usi. EcoBoost je tak akorat pastva pro vasi penezenku :-D

+2/−3
13.5.2016 8:26

J47i63ř43í 53S25c47h26w93a80c70h 8518214348566

tak samozřejmě, že když z toho chceš vytáhnout výkon jak z V6, tak to bude jak V6 žrát, ale s lehkou nohou ta V6 v mondeu nepojede za 7 ani náhodou.... a o průjezdu zatáčkou už vůbec nemluvím, tam to bude rozdíl "o parník"

+3/0
13.5.2016 10:06

M68a95r65e73k 81M70a14l87ý 1822908181660

Porovnávat JENOM objem motoru a jeho spotřebu je hloupost. Musíte porovnávat, jaký výkon vám za tu spotřebu motor nabídne.

0/0
13.5.2016 10:17

J87o75s19e78f 89M83i35k24u23l30í86k 8414167276

Tak a teď všichni zpátky do reality, protože toto auto si za 460 tis. u nás koupí tak 20 lidí maximálně. Jestli autor článku měří 2 metry, tak je jasné, že to asi auto nebude pro něj. Drahota, drahota. Možná už by byl lepší spíš Kia ProCeed.

0/−3
13.5.2016 7:53

J49i81ř49í 83S82c79h28w12a29c26h 8538194258586

pro ceed za 450 tisic mají sotva 140 koní, konkurenceschopnější varianta GT s 200 koníky je už trochu jiná káva, ale ta je už za 600 tisíc, takže zpátky do reality, to těch kupců u nás bude asi pět.....

+1/0
13.5.2016 10:28

O66n58d79ř51e45j 57F58e49n83c12l 9792676843200

To už radši VW Polo GTi s poctivou 1.8 TSi a 192 koňmi - všestrannější než Ford, hezčí a výkonnější než Kia.

0/−4
13.5.2016 11:27

M43a47r18t34i66n 63N31i32t47r98i17a38n48s85k56y 2925343808672

VW Polo GTi je hezčí? Já Vám to neberiem, ale je to len vec vkusu. Napr. na mňa pôsobí totálne sterilne ako krabica od topánok.

+4/0
13.5.2016 11:49

O75n56d64ř49e44j 94F58e68n98c96l 9472136253930

Samozrejme, ze je to subjektivni. Pro me je Polo hezci nez Cee'd. Ve srovnani s Fordem je to tezsi.

+1/0
13.5.2016 14:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.