Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hromová Italka ujela ze startovního roštu, potřebuje dobrého krotitele

Italská motocyklová značka Aprilia je kromě produkce stylových luxusních skútrů ověnčena i mnoha tituly na poli motocyklových závodů. „Běžným“ uživatelům nabízí ve svém portfoliu také dva supersportovní speciály, které můžete z prodejny postavit rovnou na startovní rošt.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R20u93d90i 38G66a82š93p64a97r 3869659689223

Kristepane, tohle si ta motorka nezasloužila.......Rv

+1/0
23.8.2016 21:17
Foto

J45a34n 27M16r90á67z 5890316149731

Nevěřím nikomu, kdo si myslí, že 82 mínus 78 jsou 3...

+5/0
23.8.2016 14:35

T52o73m65á36š 10Š79e32n15a 4131438300117

A může mě někdo objasnit, když podle autora má elektronický plyn, proč z ručky trčí dvě lanka?

+2/0
23.8.2016 9:10

T46o78m55á98š 65M74a64š80e86k 4139619480615

Samotná jednotka ovládání plynu je schovaná až v motoru, většinou někde poblíž škrtící klapky, takže k ní z řidítek musejí vést lanka. Mám to na motorce stejně.

0/0
23.8.2016 19:17

M72a54r67t93i28n 55L77a15c29o 7473646118

To je elektronické vstrekovanie. Otočením plynovej rukoväte hýbeš lankami (mechanicky). Elektronický plyn vyzerá takto:

http://static4.okruhari.cz/__files/clanky/technika/ride-by-wire/Ride-by-wire.jpg.1852532.jpg?b3056f3bc680767b0484b815c8df64f3

0/0
23.8.2016 19:46

M56a93r84t75i81n 61L34a91c43o 7863476598

Nemôžem brať vážne človeka, ktorý sa tvári, že rozumie motorkám a pritom si myslí, že "antihoppingová spojka napomáhá plynulým rozjezdům bez škubání". Alebo to spáchal Googletranslator a autor RSV videl len na obrázku?

+1/0
23.8.2016 8:40

J90a11n 24J66i32r85k49a 7210260740

Motorkar nejsem, proto zadam o vysvetleni:

mohl byste mi nekdo rict, proc motorka, kterou tu oznacuji za supersportovni ma tak hrozne "nesportovni" siroky riditka...? Riditka u silnicek preci vypadaj uplne jinak...?

+1/0
23.8.2016 3:26

D37a34v63i20d 84J86i52n94d27r40a 6900974196804

na to je dvojí pohled. ano závodní/sportovní, by měli být poměrně úzké, nicméně s širokými řídítky se lépe jede, je lepší odezva a reakce, k tomu když vezmete nějaký hrbol, díru či tak (to se v Čechách stát nemůže :-D ) tak když máte širší řídítka, tak se to lépe vybalancuje - musíte rozhodit větší váha, tedy větší moment - těleso chce více setrvat ve stejné poloze. Pravda, že dřív běhěm závodů (doba F. Šťastného) ty řídítka byla mnohem užší, ale teď se na tom jede trochu rychleji

0/0
23.8.2016 7:09

M78a15r15t50i36n 56V28o84j16á18č13e26k 9413217821436

sice u výrobce označení "supersport" ,ale přeci jen je i k ježdění na silnici,takže ta konstrukce nemůže být úplně "supersport jak vidíme na okruzích"

0/0
23.8.2016 9:35

P83a81v66e60l 21D71o76l47e49ž47a69l 3173686925906

Páč tohle není supersport. Ale naked bike:)

0/0
23.8.2016 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.