- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Taková hvězdička okresního formátu.
Bohužel pro něj se v průmyslovém designu počítá pouze realizovaný návrh.
Studie podobné těmto (a často daleko lepší) chlí dnes studenti designu jak na běžícím páse a takovýchto náčrtků sporťáků zvládnete udělat do sešitu během nudné přednášky pět.
V každém případě je ho škoda. Jeho snažení bylo sympatické.
A co se podle jeho návrhu realizovalo
Třeba tohle:
Tramvaje VarioLF: 187 ks,
http://foto.bmhd.cz/foto.php?115234
Abych nekecal, tak zde je seznam:
http://seznam-autobusu.cz/seznam?typeOrMainTypeLikeArray%5B0%5D=VarioLF%2A
Vlečný vůz VV60LF v počtu 6 ks
http://foto.bmhd.cz/foto.php?17382
Modernizované metro 81-71M v Praze:
Cca nějakých 68 let, to není moc, odešel brzo ...
Nádhera, to ještě auta měla duši.
Pokud je myšleno auto z filmu Upír z Feratu, tak to dělal Pištěk.
Tramvaje, vlaky... dobrý.
Ta auta se mi nelíbí.
Tak ty auta jsou linie ze sedmdesatych let. Ja bych Countachem nebo Espadou v garáži nepohrdl :-)
Úžasný smysl a cit zároveň pro jednoduchost, funkčnost a ergonomii... Není pravda, že každý je nahraditelný! :-(
Zajímavý, jen u těch aut nevím jestli byl první Pininfarina (či Giugiaro) nebo Pelikán. Mám knihu o italských studiích a ty jeho kresby jsou jak přes kopírák. Ale tramvaje a vlaky dobrý.