Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Tahač táhl 750tunový silniční vlak

V přístavu ve švédském Göteborgu čeká třísetmetrový silniční vlak, je tvořený 20 přívěsy, které nesou 40 plných kontejnerů. Spolu s tahačem Volvo má celá souprava hmotnost 750 tun, to jsou 4 letadla Boeing 747 Jumbo Jet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K63a42r39e51l 56P59a96n43c51e68r 7161850678714

Tohle tahal Chuck Norris holyma rukama a skakal po jedne noze pozadu.

0/0
28.5.2016 18:54

M12a60r44t70i22n 77K87ř15í26ž 9953902970617

Dobrá sranda. Ale nechápu jednu věc. Dva lidi v kabině, asi tak 50 dalších na to čumí. Co vede člověka v kabině, aby všem hlásil, že stále jedou? To si jako fakt myslí, že ti ostatní, kteří to celé připravovali, se na to nekoukaj, nebo že to nevidí? :-)

0/−2
27.5.2016 9:26

P44e66t79r 63N24ě21m51e39č69e78k 1772664472763

Volvo má v nabídce i 850 koní ;-)

0/0
23.5.2016 7:36

D40a58n77i61e51l 19P97a46n64e74k 6232861582150

A šup s ním do kopce ;-D

0/0
22.5.2016 9:14

M58a25r43t60i57n 97K61ř75í70ž 9143902740267

Radši do kopce než z kopce....

0/0
27.5.2016 9:26

J41a42n 80F65r14i74d10r57i55c48h 6435488879623

myslím že tohle je 750 koní od Volva, jejich nejsilnější motor. Scania tak silné nedělá běžně, ale není to jen o výkonu.

+1/0
22.5.2016 5:52

S97t12a15n50i36s61l46a80v 53K44r27e18j49c24a63r 6877726703754

Ano, je to divadélko pouze o síle. V praxi je to nepoužitelné, Mnozí dnšní kamionáci mají problém s desetinou, ale je faktem, že musí navíc řešit nejen zatáčky, křižovatky a železniční přejezdy, ale i ostatní účastníky silničního provozu.

0/−1
22.5.2016 8:55

A92l66e13š 82Z18e18l22i58n56k12a 1764102216

Takový virál jako Jean Claud Van Damme to asi nebude, ani to není tak zábavné jako čtyřletá holčička ovládající dálkovým ovládáním náklaďák, ale i tak další hodně dobrá reklama od Volva:-)

+1/−2
22.5.2016 2:01

T69o44m63á73š 64P62o63l22á79č59e88k 4467475954

Ještě si pamatuji na video kde křeček řídil Volvo jen za mrkev.

0/0
23.5.2016 10:26

M35a84r92t67i74n 71G71l94o94g93a28r 5958427245

By mne zajímalo, zda by nebylo jednodušší to řešit elektro pohonem. Jako diesel lokomotiva. Roztočit dieslem jen generátor v trucku a elektromotory už pak ten krouťák dají s přehledem.

0/0
21.5.2016 22:45

A13d88a77m 75Ž44í16d48e14k 8605892325203

Nevěřím že to má sériový kompresor :o)

0/0
21.5.2016 22:25

O16n63d23ř16e24j 46Č70a22p86k72a 6621441123374

Asi má, brzdy foukali z takového toho stavebního, ten na autě to nedával.

0/0
21.5.2016 23:57

P48a73v48e69l 54Č68e29r49n19i89l 9809235110405

No zaprve tohle neni seriovy tahac ale serie Titan tahace urcene pro tezkou dopravu. Ma to pohon 8x6. Jinak tyhle kolosy rozpohybuji i mnohem slabsi motory. Pouziva se ale u nich hydrodinamicky menic. Tady jde spise o tu prevodovku jenom ze prvni dva stupne oznacovane jako CH tak zredukovali tze to utahne. Ale je pravda ze Volva maji nejlepsi prevodovky v oblasti kamionu. Ale v krouticim momentu zase vede Scania.

0/0
21.5.2016 19:46

J57o30s34e13f 44K63u65r18f81i88ř78t 1811355305379

Zajímalo by mě, kdyby to zapřáhli za Tatru...

0/0
21.5.2016 21:39

J40a35k43u72b 17Š67a73f64a89n44d63a 7895667541321

A není lepší mít na ty ultravelké náklady hydraulický pohon? Tam jsou ty tychlosti stejně nízké, spíše je třeba plynulý rozjezd a opravdu malé rychlosti.

0/0
21.5.2016 15:40

J35o11s44e39f 63K65u47r59f98i48ř71t 1391905595899

Jako sranda dobrý, ale užitečnost, resp. rychlost dopravy... :-D

+4/0
21.5.2016 12:46

P71e42t98r 22M77i64c47h49a93l 2720824651442

Taky jsem si říkal, že praktická využitelnost se bude asi limitně blížit nule.

+3/0
21.5.2016 13:47

P68e80t73r 97P63a59l62e77č47e94k 3650705924752

Leda jako letištní tahače, ale i na ty je to asi předimenzované.

Tatra 815 TPL 28 235 6x6.1 R už v roce 1988 v pohodě vlekla plně naloženého Ruslana (405 tun).

+1/0
21.5.2016 15:11

J44a34n 44H38a81v14r10d71a 2308896541758

Jo, to víte, oni v tom Volvu vůbec neví, co dělají...

Taková klasická chyba předních výrobců a leadrů technologických progresí - zapomněli zavolat do Česka přispěvatelům do internetových diskuzí.... ������

+2/0
21.5.2016 17:06

P66e87t60r 49M66i80c98h13a89l 2270734721742

Jak často se tahá po silnici 750 tun?

0/−1
21.5.2016 22:51

J41a95n 21H34a47v43r50d84a 2878126251588

Asi nedokážete odvodit, že testovali celkem něco jiného než tahání 750 tun v této podobě v každodenním provozu...

No, celkem běžný interpretační problém.

+1/0
23.5.2016 9:32

J44a10k60u43b 95Š60a82f53a87n91d74a 7265967371831

Oni netestovali vůbec nic. Tohle bylo jenom divadlo.

+1/−1
24.5.2016 6:54

J70i89ř84í 26K59o71c62u50r18e87k 6475814565138

To ano, nadměrný náklad jede jednou za 20 roků. Na zkbytek je tady Oktávka v kombíku.

+3/0
21.5.2016 17:16

A89n78d84r45e89j 32O79l48e68k93s66a 3905281867491

TDi R^

0/0
21.5.2016 19:12

P30e93t36r 19M58i78c94h13a85l 2640864801592

To muselo dát práce, tohle vymyslet. :-D

0/0
21.5.2016 22:52

O51n54d57ř77e35j 49Č96a23p89k80a 6161151133324

Rekord jako tenhle je fajn reklama. A ta plazivá rychlost se hodí vždycky, když je potřeba s nákladem projet někudy, kde to vychází na centimetry (což se u nadměrných nákladů stává často, stačí kruháč a je o zábavu postaráno).

+2/0
21.5.2016 18:10

P90e58t67r 52M74i10c86h92a21l 2710974341942

Ale to jo, mně šlo spíš o tu celkovou váhu, která se ani v nadměru běžně nepřepravuje.

0/−1
21.5.2016 22:55

F74i97l80i13p 50T30ř95e23b46a 6883650788896

Stejně jako předchozí reklama se Jean Claudem asi k ničemu, ale jako demonstrace technologie je to moc pěkné, a doufám, že marketingové oddělení Volva bude produkovat další R^

+4/0
21.5.2016 16:04

M85a18r65e75k 26P81i57l62k94a 1146886979244

Mají víc super reklamy, "ředitel visící na tažném háku" "křeček co jezdí po lomu" atd. atd. Stačí si proklikat youtube R^R^R^

0/0
22.5.2016 10:39

M86a33r79t56i45n 54V26o16k13o28u96n 9798323583356

rika se tomu PR :)

0/0
21.5.2016 21:01

V21o23j79t30ě59c32h 96T98i24c76h30ý 6110872278877

Podívejte se na autovlaky v Austrálii...

0/0
23.5.2016 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.