Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Tahač táhl 750tunový silniční vlak

V přístavu ve švédském Göteborgu čeká třísetmetrový silniční vlak, je tvořený 20 přívěsy, které nesou 40 plných kontejnerů. Spolu s tahačem Volvo má celá souprava hmotnost 750 tun, to jsou 4 letadla Boeing 747 Jumbo Jet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K65a47r63e18l 18P26a35n77c12e67r 7981200318374

Tohle tahal Chuck Norris holyma rukama a skakal po jedne noze pozadu.

0/0
28.5.2016 18:54

M25a66r45t39i96n 17K14ř55í79ž 9483452500277

Dobrá sranda. Ale nechápu jednu věc. Dva lidi v kabině, asi tak 50 dalších na to čumí. Co vede člověka v kabině, aby všem hlásil, že stále jedou? To si jako fakt myslí, že ti ostatní, kteří to celé připravovali, se na to nekoukaj, nebo že to nevidí? :-)

0/−2
27.5.2016 9:26

P48e97t42r 21N72ě97m86e63č66e16k 1122254652643

Volvo má v nabídce i 850 koní ;-)

0/0
23.5.2016 7:36

D33a19n71i57e98l 76P40a72n22e49k 6382381312870

A šup s ním do kopce ;-D

0/0
22.5.2016 9:14

M27a11r22t90i68n 27K91ř66í38ž 9693222550637

Radši do kopce než z kopce....

0/0
27.5.2016 9:26

J30a23n 50F78r74i73d97r42i97c79h 6715148779143

myslím že tohle je 750 koní od Volva, jejich nejsilnější motor. Scania tak silné nedělá běžně, ale není to jen o výkonu.

+1/0
22.5.2016 5:52

S97t69a13n89i83s79l84a50v 75K47r83e33j98c35a62r 6967256933774

Ano, je to divadélko pouze o síle. V praxi je to nepoužitelné, Mnozí dnšní kamionáci mají problém s desetinou, ale je faktem, že musí navíc řešit nejen zatáčky, křižovatky a železniční přejezdy, ale i ostatní účastníky silničního provozu.

0/−1
22.5.2016 8:55

A62l89e92š 46Z75e40l95i33n18k55a 1964432856

Takový virál jako Jean Claud Van Damme to asi nebude, ani to není tak zábavné jako čtyřletá holčička ovládající dálkovým ovládáním náklaďák, ale i tak další hodně dobrá reklama od Volva:-)

+1/−2
22.5.2016 2:01

T69o56m87á75š 53P89o36l15á87č82e38k 4277785484

Ještě si pamatuji na video kde křeček řídil Volvo jen za mrkev.

0/0
23.5.2016 10:26

M21a10r26t14i11n 18G24l84o66g32a39r 5178657755

By mne zajímalo, zda by nebylo jednodušší to řešit elektro pohonem. Jako diesel lokomotiva. Roztočit dieslem jen generátor v trucku a elektromotory už pak ten krouťák dají s přehledem.

0/0
21.5.2016 22:45

A34d87a16m 88Ž76í36d44e32k 8805712695203

Nevěřím že to má sériový kompresor :o)

0/0
21.5.2016 22:25

O16n94d34ř71e23j 97Č64a39p79k29a 6161461813584

Asi má, brzdy foukali z takového toho stavebního, ten na autě to nedával.

0/0
21.5.2016 23:57

P29a47v27e80l 20Č77e64r48n97i97l 9159115820555

No zaprve tohle neni seriovy tahac ale serie Titan tahace urcene pro tezkou dopravu. Ma to pohon 8x6. Jinak tyhle kolosy rozpohybuji i mnohem slabsi motory. Pouziva se ale u nich hydrodinamicky menic. Tady jde spise o tu prevodovku jenom ze prvni dva stupne oznacovane jako CH tak zredukovali tze to utahne. Ale je pravda ze Volva maji nejlepsi prevodovky v oblasti kamionu. Ale v krouticim momentu zase vede Scania.

0/0
21.5.2016 19:46

J67o48s40e15f 97K15u82r51f70i68ř67t 1101365465699

Zajímalo by mě, kdyby to zapřáhli za Tatru...

0/0
21.5.2016 21:39

J87a15k56u69b 39Š19a62f22a13n17d31a 7215177891331

A není lepší mít na ty ultravelké náklady hydraulický pohon? Tam jsou ty tychlosti stejně nízké, spíše je třeba plynulý rozjezd a opravdu malé rychlosti.

0/0
21.5.2016 15:40

J88o67s40e25f 98K73u31r10f63i40ř87t 1591785275549

Jako sranda dobrý, ale užitečnost, resp. rychlost dopravy... :-D

+4/0
21.5.2016 12:46

P73e18t76r 42M50i38c75h91a30l 2430634401182

Taky jsem si říkal, že praktická využitelnost se bude asi limitně blížit nule.

+3/0
21.5.2016 13:47

P92e89t25r 59P62a13l38e51č10e62k 3240685334742

Leda jako letištní tahače, ale i na ty je to asi předimenzované.

Tatra 815 TPL 28 235 6x6.1 R už v roce 1988 v pohodě vlekla plně naloženého Ruslana (405 tun).

+1/0
21.5.2016 15:11

J68a19n 59H90a18v48r94d40a 2888706771248

Jo, to víte, oni v tom Volvu vůbec neví, co dělají...

Taková klasická chyba předních výrobců a leadrů technologických progresí - zapomněli zavolat do Česka přispěvatelům do internetových diskuzí.... ������

+2/0
21.5.2016 17:06

P40e68t33r 75M84i89c79h40a83l 2130764841302

Jak často se tahá po silnici 750 tun?

0/−1
21.5.2016 22:51

J37a26n 90H58a49v52r66d81a 2288256101218

Asi nedokážete odvodit, že testovali celkem něco jiného než tahání 750 tun v této podobě v každodenním provozu...

No, celkem běžný interpretační problém.

+1/0
23.5.2016 9:32

J94a68k98u29b 32Š22a11f28a93n78d62a 7655207811821

Oni netestovali vůbec nic. Tohle bylo jenom divadlo.

+1/−1
24.5.2016 6:54

J83i29ř97í 83K88o32c74u26r88e55k 6875314875598

To ano, nadměrný náklad jede jednou za 20 roků. Na zkbytek je tady Oktávka v kombíku.

+3/0
21.5.2016 17:16

A98n40d56r38e16j 84O70l56e28k82s84a 3825151677701

TDi R^

0/0
21.5.2016 19:12

P16e19t75r 64M32i68c97h39a91l 2340944151232

To muselo dát práce, tohle vymyslet. :-D

0/0
21.5.2016 22:52

O21n96d43ř61e12j 86Č47a49p55k80a 6481341643114

Rekord jako tenhle je fajn reklama. A ta plazivá rychlost se hodí vždycky, když je potřeba s nákladem projet někudy, kde to vychází na centimetry (což se u nadměrných nákladů stává často, stačí kruháč a je o zábavu postaráno).

+2/0
21.5.2016 18:10

P44e25t77r 30M61i68c17h23a89l 2640624891292

Ale to jo, mně šlo spíš o tu celkovou váhu, která se ani v nadměru běžně nepřepravuje.

0/−1
21.5.2016 22:55

F16i15l60i33p 92T73ř73e22b65a 6793960448656

Stejně jako předchozí reklama se Jean Claudem asi k ničemu, ale jako demonstrace technologie je to moc pěkné, a doufám, že marketingové oddělení Volva bude produkovat další R^

+4/0
21.5.2016 16:04

M21a89r66e83k 20P63i87l53k30a 1186396659874

Mají víc super reklamy, "ředitel visící na tažném háku" "křeček co jezdí po lomu" atd. atd. Stačí si proklikat youtube R^R^R^

0/0
22.5.2016 10:39

M91a33r56t44i53n 42V95o81k85o26u62n 9168743213976

rika se tomu PR :)

0/0
21.5.2016 21:01

V30o46j79t21ě18c71h 11T32i12c35h75ý 6190692208757

Podívejte se na autovlaky v Austrálii...

0/0
23.5.2016 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.