Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Fiat Bravo: za málo peněz hodně muziky

Italská auta nemají zrovna dobrou pověst, což má vliv na vývoj jejich ceny na trhu ojetých vozů. Proti konkurentům se tak dají mnohdy pořídit citelně levněji a pro některé motoristy pak mohou představovat zajímavý cíl výběru. Zejména pokud jde o mladší ojetiny netrpící výskytem závažných poruch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V69á42c89l71a54v 41F95i36l20i43p82o35v49s92k25ý 1882143529642

Mám ho čtvrtým rokem, najeto 70 tis. a vše bez problému

0/0
17.8.2016 12:19

P50e13t40r 17B10á25č81a 8715596875305

Co se stalo, ze nedoporucujete nejakou skodovackou tuctovku?

0/0
26.6.2016 14:06
Foto

M53a18r24t73i46n 28K10o59p29á12s20e55k 9273110779904

Fiata ani ze zlata :-P

0/−2
19.6.2016 20:49

P33e27t29e76r 30M60o75l92n38á34r 8895564712689

Talianske auto je ako krásna žena ak dostane to čo potrebuje a dobré zaobchádzanie je verné a nesklame ale ak sa len používa bez starostlivosti sklame v tom najnevhodnejšom čase

0/−1
18.6.2016 20:27
Foto

Z45b47y88n73ě39k 26M34e28l78i70c14h92a45r 9485927835899

což se dá říct o každém autu (i ženský)

+1/0
19.6.2016 12:09

P97e46t90e48r 42M67o52l48n91á42r 8315444212379

Bravo 1,6 JTD som predal ked malo najazdené 172 000 nebol s ním absolútne žiadny problém ani jediná porucha vyzeralo ako nové zvonku aj z vnútra ,olej menený vždy po 10 000km tankovaná vždy len prémiová nafta ale potreboval som so väčšie auto ,bral som ho ako člena rodiny a normálne mi bolo ľúto keď odchádzalo s pred domu ;-( predal som ho takému staršiemu pánovi tak dúfam že sa oňho dobre stará ,kúpil som passat combi 1,6 TDI a motoricky je to lenivšie a bolo už aj pár porúch

+1/0
18.6.2016 20:20

M52i86l59a65n 71W66e52l71s60e65r 5142488588721

Nejhorsi ridici / ridicky v CR maji fiat Punto.

0/−2
18.6.2016 15:12

J37a25r37o10s54l44a91v 19D80r30o13z78d 6463359460837

Koupil jsem ho mírně jeté manželce do města na nákupy v Mototechně. Za tu cenu tam měli v nabídce v podobném stáří a s podobným nájezdem třeba dvojkové Fabie, oproti kterým je Bravo opravdu neporovnatelně lepší auto.

Octavie, kterým Bravo konkuruje, byly cenově o dobrých 40% dražší.

Manželka si ho oblíbila a když jsem nedávno nadhodil, že by si pořídila něco nového, nechtěla o tom ani slyšet. A musím říct, že sám si ho občas rád projedu. Má takový italský sportovní šmrnc.

Spolehlivost zatím stoprocentní.R^

0/0
18.6.2016 9:14
Foto

M13a82r66t43i60n 15K85o82u30b27e46k 3359857358436

Já bych chtěl oprosit všechny, co maj rádi italský auta a maji s nima dobrý zkušenosti, ať si to nechaj pro sebe a nechaj Frantu vodvedle (a experta FDV) v hospodě dál šířit takový ty moudra, jako že Italové umí jenom zmrzlinu a když už auto, tak středeční kus, já si zase rád koupim italskou ojetinu hluboko pod cenou.

+2/−1
16.6.2016 21:56

J93a19n 79D20l76o15u30h89ý 7764459430169

No ja nevim ale je opravdu ostuda pokud Ferrari F12 po ujeti par km v desti kompletne vypovi sluzbu ABS,ESP a rychlost auta je omezena na 50km/h a nepomuze ani vyschnuti auta a odpojeni baterie. Proste bez auto-diagnostiky ferrari s tim nikdo nehne ;-D Krap za 5 micuRv

0/−2
17.6.2016 13:27

J39a61r92o30s27l34a76v 61P30o81r24t 7229317389545

Měl jsem Tipo , kupoval jsem ho tříleté 6 let denně jeté 6krát Chorvatsko jen běžná údržba - naprosto spolehlivé ani kapka koroze, Fiaty jsou opravdu dobrá auta .

+4/0
16.6.2016 21:02

P79e37t96r 65H32o55f85m19a69n65n 6249684785810

Měl jsem jeden fiat. Ducato Supercombi. Dalo 800k km, prakticky bez závad. Jen jednou mi v Itálii vypdala poloosa...oprava za 20E.

Sktečný držák.

+4/0
16.6.2016 20:59

J92a88r97o26m98í56r 30Č37e96c28h 1113198727232

Mel jsem Bravu coz bylo dvojce 6 let bez jedineho problemu dokonce z nechvalne znamym 1.4 motorem.Staci se o to auto dobre starat,menit kvalitni olej ne vsak po 20000 km ale drive.Nehamcat hned po staru na plyn a nechat projit olej k vackam a je to ok.

+1/0
16.6.2016 19:57

F21i93l67i88p 48K60o50č61a78ř 3788202602522

Vlastnim fiatecka a nemam zadny snim problem jen spotrebni veci... je to tak za malo penez hodne muziky

+1/0
16.6.2016 19:47

P52e32t63r 13M64i96c79h36a91l 2260944321812

Kamarádka měla Bravo 1. generace, koupili to s manželem jako nové a po roce byli rádi, že se ho zbavili. Byli s tím v servisu skoro každý týden. Možná se druhá generace spravila, ale osobně jsem pořád k italským autům nedůvěřivý.

+2/−6
16.6.2016 17:01

M33a52r39c78e64l 23N81i72e96d74e97r35l30e 5288407402207

ale ze by ho bolo treba nejako moc vytacat aby clovek nezavadzal na okreske sa mi nezda, dynamika mu chyba ale pokial sme v aute jeden alebo dvaja tak ziaden problem, len to trva kusok dlhsie kym sa rozbehne na 100 tacho a to malokedy tocim motor cez 3500, vyssie snad len pri predbiehani ked je potreba vyzmykat vykon..

+1/−1
16.6.2016 15:18

T28o16m48á13š 76C14h42r25a45s21t91n85ý 2291774721653

Maminka mi ale říkala: Tomášku, nikdy si nepořizuj 3F - Ford, Fiat, a francouzská auta.

No měl jsem všechny tři...a maminka byla moudrá žena...

+10/−5
16.6.2016 15:11

M65a36r97e31k 10S24l96a77b79i54h57o65u77d44e78k 7488951812963

Neříkala taky maminka, že nejlepší je octávka f dýzlu-tédéíčku na hlínách f plný palbě?

+4/−1
16.6.2016 21:14

M87a83r78e56k 48S96l62a29b11i88h85o77u95d35e68k 7648901422193

Co bere vocpodu?

+3/0
16.6.2016 21:14

J19a14n 19D69l32o32u55h76ý 7474119410539

Myslite Ochcafka f tédéíčku na hlínách? Ve sve dobe bratru za 750 tisic a to nemelo ani top vybavuR^;-D

0/0
17.6.2016 13:30

J89a47n 79L83u81k86á79š 7597343463932

Fochcafka f tedeicku ...;-D

0/0
17.6.2016 15:45

J94a87r93o76s61l39a18v 78D86r16o86z71d 6923789230567

;-DR^

0/0
18.6.2016 9:21

J91o29s25e28f 69V45o95s39i25c50k86y 4773217816833

Dlouho, dlouho, mivaly Fiaty povest predcasne reznoucich vozu. To uz ale neplati, pac pro export se jiz delaji s pozinkovanou karoserii. At nikdo neshazuje Fiat, je to velky automobilovy inovator a prukopnik! Jako prvni zavedl motor napric vpredu (Fiat 128) - dnes to pouzivaji vsichni. Prvni zavedl prime vstrikovani a vynalezl common rail. I Bosch nakonec koupil licenci. Vyrabel nejvetsiho championa rallye vsech dob - seriova Lancia Delta Integrale. V 60.letech byval Fiat daleko nejvetsi evropskou automobilkou (Fiat124). V historii take proslul vyrobou obrich lodnich dieslaku i spickovych leteckych motoru.

+8/0
16.6.2016 14:50

D71a19n24i80e38l 54S93o46b38o31t53a 9469134746860

Common rail nevynalezl, jen ho jako první uvedl do provozu a sériové výroby. Deltu také nevyráběl, to je jako napsat, že VW vyrábí Aventadora, je to přece taky jeden koncern. Italové toho automobilismu dali hodně, z těch dnes běžných věcí třeba samonosnou karosérii, se kterou jako první přišel Vincenzo Lancia, ale z historie se žít nedá. Bohužel v dnešní době toho Italové moc nenabízí (aspoň z mého pohledu).

+1/0
16.6.2016 16:55

J15i67ř40í 55N66e15u31m75e34i52s96t47e45r 2882315113751

Sir Alec použil motor napříč o dobrých deset let dřív. To jste si to nějak popletl.

+2/−1
16.6.2016 17:04
Foto

P33a12v98e82l 64K41a27l78u97s 6814856956252

To je pravda, možná chtěl říct že Fiaty 128 a 127 nastartovaly éru motorů napříč u malých vozů. Nakonec to byly vzory pro vznikající Golf. Trochu neprávem se pak této třídě říkalo třída Golf.

+1/0
16.6.2016 17:54

J97i92ř64í 38N45e28u47m65e24i77s50t42e88r 2382405173571

Hele nic.proti, ale fiat 128 vycházel z autobianchi primula a konstrukci u fiatu navrhl právě její konstruktér. A autobianchi byla opajcnuty moris/ austin.

0/0
16.6.2016 22:03
Foto

P57a17v29e77l 22K10a74l14u50s 6354226756672

To by sedělo, Autobianchi byl vlastně pokusný králík. Fiat šel na trh až po zjištění, že to je správná cesta. Pokud se nemýlím, tak tehdy už Autobianchi patřilo Fiatu.

0/0
16.6.2016 23:25

J33i44r78i 19G53a14z81d17a 8534123634194

tak mame jej jako druhe auto v rodine uz vlastne 5 let a porad slape pekne:-) 1.4 tjet 88kW. Kupodivu je na nej i porad hezky pohled, design se opravdu povedl. co mi vadi je akorat ty nesmyslne melky odkladaci prostor na kafe i loketni operky. jinak sikmo dopredu je v urcite zatacce hure videt. nicmene stale velka spokojenost a spolehlivost!

+2/0
16.6.2016 14:41

R18o34m58a49n 74S12t86r71e50j33č78e76k 1463852915887

Jeden zcela nezaujatý postřeh: vw golf IV, vzor všech automobilek (ve své době a v dané kategorii), stáří 14 let: rezavé lemy blatníků (jeden přední blatník díra skrz), rezavé vnitřní rámy dveří, koroze i jinde, celkově lak nic moc. Fiat Doblo, laciná dodávka, stáří 16 let: ani stopa, ale opravdu ani stopa koroze. Obě auta podobný nájezd km, celoročně provozována ve stejné lokalitě, parkována pod širým nebem. Podobně osmiletý Fiat Linea, opět parkovaný venku a celoročně provozovaný - vypadá jako nový, ač se jedná o laciný vůz.

+5/0
16.6.2016 14:04

D34a94n91i35e89l 55S53o15b63o78t84a 9369344506140

Tohle některé nepřesvědčí. Jejich argumentem bude, že popsané případy jsou výjimkou.

+1/0
16.6.2016 14:32

J14i65ř68í 13B74á26r63t74ů 7332344149273

Kastle na Doblu opravdu nerezne, ale jinak je to neštěstí.

+1/0
16.6.2016 15:44

R98a65d12i71m 67S21v92o82b57o20d38a 9293619796532

ja jsem mel prvni punto. po 14 letech a 200 000km kdy jsem ho prodal ani naznak koroze

0/0
16.6.2016 14:49

R85u94d27o60l46f 98P29e73k20á77r81e27k 9722691299683

Chápu to dobře, že to bylo komplet jak liška bez jakýchkoli pochybností?

0/0
16.6.2016 15:33

M10a84r38t53i48n 60J16a27g24r 8408674552923

No, nevím jak druhá generace ale chvíli jsem zkusil provozovat první genraci Bravo, konkrétně 1.4 12v. Ve 190tkm auto shnilé na prach, přidřená vačka (prý zcela standardní u těchto Fiat motorů, protože se ucpávají olejové kanálky v hlavě a olej se pak dostane nahoru málo a pozdě), 2x po sobě rozlomená tyčka stabilizátoru (orig. Fiat), zcela zkorodované brzdové trubičky, startér KO, alternátor přestal dobíjet a končil jsem spálenou cívkou... auto po první majitelce, toto všechno je příběh co se odehrál během 2000km... jestli Fiat tak snad jedině motory FIRE v prvních a druhých Puntech, s těma mám poměrně dobré zkušenosti.

0/0
16.6.2016 13:59

J37a49r50o93s71l77a78v 16D73r66o28z79d 6903919930857

Při tomto nájezdu jsou ty základní motory po smrti u většiny aut. Smutné je, že u koncernových 1.2 TSI motory hrmadně páchají sebevraždu už při nájezdu polovičním...

0/0
18.6.2016 9:19

T93o30m22á38š 51M37a43c33e35j14k34a 6881982457167

Mám s ním zkušenost a je to spolehlivé auto. Jen mohl mít lehce větší kufr a ta benzínová atmosféra by na takové auto mohla mít víc koní. Jinak spokojenost.

+4/0
16.6.2016 13:00

C40y72r79i82l 37P40a32v10e91l50k62a 4356282198735

To by nemusela být špatná volba.

+2/0
16.6.2016 12:19

J56i68ř21í 41D30e20š55t 5275514988150

Měl jsem Fiata 127 900cm jezdil dokud nepropadla sedačka podlahou ,spokojenost R^

+6/0
16.6.2016 12:14

J27a68r66o52m89í16r 37Č60e86c17h 1213188667542

Ve fiatech jezdim mnoho let.Jsem hodne spokojen.Soucasny model Linea 1.3 multijet v max vybave.Fiaty jsou dobra auta za dobrou cenu.

+9/0
16.6.2016 11:35

J70a30r30e87k 87W12o25l24f 5610579650

To jste asi neřídil Punto 1.2 r.v. 2011, líné, těžké, žravé, tuhé, neohrabané s levnými plasty v interieru... Nenašel jsem na něm prakticky žádné plus...

+1/−2
16.6.2016 11:41

J76a67r25o94m84í55r 37Č82e31c23h 1633428487592

Punto 1.2 ma manzelka sice jiz predchozi generaci 2005 slouzi celou dobu s beznou udrzbou bez problemu.Punto je lacine auto,mekcene plasty nema dnes ani fabie nebo rapid a ty jsou za sakra jine penize.Ze by zralo, mam 4 Fiata v rade a vas nazor nemohu potvrdit.Memuzete od 1.2 bez turba chtit zavodni vykon.

+1/0
16.6.2016 14:30

J55a96r66o31s65l45a59v 54D85r58o89z34d 6383639960897

Tak to se ale dá říci o všech autech této kategorie. Fabia II HTP je to samý v bledě modrém, plus jako bonus na volnoběh vibruje, že se z toho člověku zvedá žaludek.

0/0
18.6.2016 9:20

J12i16ř19í 86S23c48h22w64a12c60h 8828344448416

tak tomu, že se z původně "mrštného" motoru 1.4 (Euro2) stal "lenoch" (Euro5) přispěly normy jen částečně. Mnohem větší podíl na tom má to, že mezitím auta, co pohání, přibrala na váze asi tak 2-3 metráky. Přitom průměrná dynamika současných aut je trochu vyšší než před 20 lety, zatímco u tohoto motoru v podstatě klesla (díky té zvýšené hmotnosti).

+6/0
16.6.2016 10:50

R86u80d37o41l14f 57P91e94k21á15r31e80k 9652151609263

FIAT = Fehler In Allen Teilen

+2/−7
16.6.2016 10:47

R73o85m41a20n 57Š33e61s46t17á84k 5124299153623

FORD = Fix or repair daily (zaparkuj nebo denně opravuj)

0/−1
16.6.2016 13:05

P34a20v53e51l 12Š52e11d31l92b41a19u20e96r 7818911672565

Používám čtvrté Ducato, moc pěkně vybavené, včetně odpružené sedačky, tempomatu, dešťového senzoru, rádia s bluetooth a hands free a USB, počítačem, atd a můžu napsat, že Fiat - mezi elitu přijat. Žádné potíže, silný motor, nízká spotřeba, vozí toho hodně a drží. Měníme auta kolem 200 tis. km, to je fakt, je to malý nájezd. Takže 200 tis. km bez poruch.

+1/0
16.6.2016 20:19

S58t50a44n18i48s12l31a59v 63S29r90b34a 4285554728894

jenže ono bravo v bazaru vypadá trochu jinak než bravo z reklamního létáku, že?

+10/0
16.6.2016 10:24

V58á79c20l36a24v 13M17o25s52k92v98a 5106468355792

Bohužel si autoři neodpustili hloupé klišé s pověstí vozů zn. Fiat, která pochází z let hlubokého míru od polské výroby 125p, který hnil na očích a kvalita byla nevalná neb byl výráběn v PLR. Pak ještě z porevolučních dovozů trosek do ČR.

Stejně bych mohl začít článek o Fordu v případě Focusu - diesel je tragický plechy odpadly po pěti letech - kmpletní výměna blatníků atd.

Když se před mechanikem zmíním o vozidle s naivní kresbičkou dámského klínu, hrknou mu slzy do očí, mumlá si něco sprostě a musí si loknout piva.

Koncernový 1,2 TSI o tom nemá cenu ani diskutovat v první verzi úplný šmejd až třetí verze je použitelná a 2,0 diesel jeden do 30 až 40 tis. kilometrů. Tak bych mohl pokračovat na dvě A4 a to jde o nová auta. Takový motor jako udělal Fiat 1,2 60 kW se už nedělá, výkonný úsporný, prakticky bezporuchový pokračuje v 1,4 l a není to mixér - tříhrnek to ce jsem slyšel teď jak jelo Polo, Fóbie krátká a dlouhá za sebou to byla opravdu devítihrnková zvonkohra a to u nových aut. Navíc Fiaty se nedělají manufakturně ale zcela jistě na stejných linkách jako v jiných automobilkách se stejnými zaměstnanci jako jinde.

+8/−8
16.6.2016 10:20

Z53b49y37n52ě77k 70Č53e85j17k32a 5906478321193

Pouze k poslednímu odstavci - v Itálii a Španělsku nejsou zaměstnanci jako jinde. V žádném případě. Pokud jste s nimi někdy dělal, pak víte.

+6/0
16.6.2016 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.