Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila je Fiat Bravo: za málo peněz hodně muziky

Italská auta nemají zrovna dobrou pověst, což má vliv na vývoj jejich ceny na trhu ojetých vozů. Proti konkurentům se tak dají mnohdy pořídit citelně levněji a pro některé motoristy pak mohou představovat zajímavý cíl výběru. Zejména pokud jde o mladší ojetiny netrpící výskytem závažných poruch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V47á13c49l24a46v 73F75i97l67i73p90o89v82s10k31ý 1162503599492

Mám ho čtvrtým rokem, najeto 70 tis. a vše bez problému

0/0
17.8.2016 12:19

P76e81t32r 64B97á64č25a 8875376445985

Co se stalo, ze nedoporucujete nejakou skodovackou tuctovku?

0/0
26.6.2016 14:06
Foto

M72a53r89t17i60n 88K34o34p87á38s20e27k 9713680659234

Fiata ani ze zlata :-P

0/−2
19.6.2016 20:49

P25e38t76e84r 24M42o17l38n51á25r 8475514592319

Talianske auto je ako krásna žena ak dostane to čo potrebuje a dobré zaobchádzanie je verné a nesklame ale ak sa len používa bez starostlivosti sklame v tom najnevhodnejšom čase

0/−1
18.6.2016 20:27
Foto

Z84b48y63n67ě11k 46M10e75l48i42c81h26a71r 9215667635609

což se dá říct o každém autu (i ženský)

+1/0
19.6.2016 12:09

P95e41t50e10r 59M59o58l84n39á46r 8605644452509

Bravo 1,6 JTD som predal ked malo najazdené 172 000 nebol s ním absolútne žiadny problém ani jediná porucha vyzeralo ako nové zvonku aj z vnútra ,olej menený vždy po 10 000km tankovaná vždy len prémiová nafta ale potreboval som so väčšie auto ,bral som ho ako člena rodiny a normálne mi bolo ľúto keď odchádzalo s pred domu ;-( predal som ho takému staršiemu pánovi tak dúfam že sa oňho dobre stará ,kúpil som passat combi 1,6 TDI a motoricky je to lenivšie a bolo už aj pár porúch

+1/0
18.6.2016 20:20

M81i73l66a52n 71W63e13l67s29e23r 5482898438131

Nejhorsi ridici / ridicky v CR maji fiat Punto.

0/−2
18.6.2016 15:12

J97a70r95o71s87l63a51v 19D19r30o35z87d 6143829700107

Koupil jsem ho mírně jeté manželce do města na nákupy v Mototechně. Za tu cenu tam měli v nabídce v podobném stáří a s podobným nájezdem třeba dvojkové Fabie, oproti kterým je Bravo opravdu neporovnatelně lepší auto.

Octavie, kterým Bravo konkuruje, byly cenově o dobrých 40% dražší.

Manželka si ho oblíbila a když jsem nedávno nadhodil, že by si pořídila něco nového, nechtěla o tom ani slyšet. A musím říct, že sám si ho občas rád projedu. Má takový italský sportovní šmrnc.

Spolehlivost zatím stoprocentní.R^

0/0
18.6.2016 9:14
Foto

M48a21r12t91i98n 51K14o67u93b98e56k 3389227378606

Já bych chtěl oprosit všechny, co maj rádi italský auta a maji s nima dobrý zkušenosti, ať si to nechaj pro sebe a nechaj Frantu vodvedle (a experta FDV) v hospodě dál šířit takový ty moudra, jako že Italové umí jenom zmrzlinu a když už auto, tak středeční kus, já si zase rád koupim italskou ojetinu hluboko pod cenou.

+2/−1
16.6.2016 21:56

J69a26n 55D85l68o49u88h75ý 7804989720649

No ja nevim ale je opravdu ostuda pokud Ferrari F12 po ujeti par km v desti kompletne vypovi sluzbu ABS,ESP a rychlost auta je omezena na 50km/h a nepomuze ani vyschnuti auta a odpojeni baterie. Proste bez auto-diagnostiky ferrari s tim nikdo nehne ;-D Krap za 5 micuRv

0/−2
17.6.2016 13:27

J46a27r83o58s30l95a29v 74P37o86r51t 7149567669385

Měl jsem Tipo , kupoval jsem ho tříleté 6 let denně jeté 6krát Chorvatsko jen běžná údržba - naprosto spolehlivé ani kapka koroze, Fiaty jsou opravdu dobrá auta .

+4/0
16.6.2016 21:02

P77e87t17r 22H95o80f69m65a70n58n 6959124595580

Měl jsem jeden fiat. Ducato Supercombi. Dalo 800k km, prakticky bez závad. Jen jednou mi v Itálii vypdala poloosa...oprava za 20E.

Sktečný držák.

+4/0
16.6.2016 20:59

J44a30r91o35m85í67r 49Č20e50c35h 1413928617322

Mel jsem Bravu coz bylo dvojce 6 let bez jedineho problemu dokonce z nechvalne znamym 1.4 motorem.Staci se o to auto dobre starat,menit kvalitni olej ne vsak po 20000 km ale drive.Nehamcat hned po staru na plyn a nechat projit olej k vackam a je to ok.

+1/0
16.6.2016 19:57

F81i74l51i39p 11K21o21č87a73ř 3858762822752

Vlastnim fiatecka a nemam zadny snim problem jen spotrebni veci... je to tak za malo penez hodne muziky

+1/0
16.6.2016 19:47

P61e22t98r 34M93i68c25h92a65l 2580774691982

Kamarádka měla Bravo 1. generace, koupili to s manželem jako nové a po roce byli rádi, že se ho zbavili. Byli s tím v servisu skoro každý týden. Možná se druhá generace spravila, ale osobně jsem pořád k italským autům nedůvěřivý.

+2/−6
16.6.2016 17:01

M87a66r46c80e80l 12N29i46e82d95e17r65l10e 5478477552567

ale ze by ho bolo treba nejako moc vytacat aby clovek nezavadzal na okreske sa mi nezda, dynamika mu chyba ale pokial sme v aute jeden alebo dvaja tak ziaden problem, len to trva kusok dlhsie kym sa rozbehne na 100 tacho a to malokedy tocim motor cez 3500, vyssie snad len pri predbiehani ked je potreba vyzmykat vykon..

+1/−1
16.6.2016 15:18

T15o58m13á90š 87C97h50r11a46s33t46n39ý 2261254721693

Maminka mi ale říkala: Tomášku, nikdy si nepořizuj 3F - Ford, Fiat, a francouzská auta.

No měl jsem všechny tři...a maminka byla moudrá žena...

+10/−5
16.6.2016 15:11

M12a33r53e50k 91S15l73a63b39i78h25o91u67d92e31k 7768461182533

Neříkala taky maminka, že nejlepší je octávka f dýzlu-tédéíčku na hlínách f plný palbě?

+4/−1
16.6.2016 21:14

M28a66r17e98k 68S95l78a44b78i82h16o65u80d43e95k 7978241932153

Co bere vocpodu?

+3/0
16.6.2016 21:14

J63a10n 84D48l60o19u81h57ý 7424529120689

Myslite Ochcafka f tédéíčku na hlínách? Ve sve dobe bratru za 750 tisic a to nemelo ani top vybavuR^;-D

0/0
17.6.2016 13:30

J91a17n 71L53u13k93á33š 7837533233702

Fochcafka f tedeicku ...;-D

0/0
17.6.2016 15:45

J94a80r32o22s43l58a71v 94D16r82o40z54d 6523439270557

;-DR^

0/0
18.6.2016 9:21

J89o85s47e45f 90V75o23s23i58c19k88y 4923137896193

Dlouho, dlouho, mivaly Fiaty povest predcasne reznoucich vozu. To uz ale neplati, pac pro export se jiz delaji s pozinkovanou karoserii. At nikdo neshazuje Fiat, je to velky automobilovy inovator a prukopnik! Jako prvni zavedl motor napric vpredu (Fiat 128) - dnes to pouzivaji vsichni. Prvni zavedl prime vstrikovani a vynalezl common rail. I Bosch nakonec koupil licenci. Vyrabel nejvetsiho championa rallye vsech dob - seriova Lancia Delta Integrale. V 60.letech byval Fiat daleko nejvetsi evropskou automobilkou (Fiat124). V historii take proslul vyrobou obrich lodnich dieslaku i spickovych leteckych motoru.

+8/0
16.6.2016 14:50

D60a50n39i88e67l 38S95o47b98o70t57a 9949844616620

Common rail nevynalezl, jen ho jako první uvedl do provozu a sériové výroby. Deltu také nevyráběl, to je jako napsat, že VW vyrábí Aventadora, je to přece taky jeden koncern. Italové toho automobilismu dali hodně, z těch dnes běžných věcí třeba samonosnou karosérii, se kterou jako první přišel Vincenzo Lancia, ale z historie se žít nedá. Bohužel v dnešní době toho Italové moc nenabízí (aspoň z mého pohledu).

+1/0
16.6.2016 16:55

J28i19ř84í 48N42e96u16m76e78i28s66t18e63r 2342685773911

Sir Alec použil motor napříč o dobrých deset let dřív. To jste si to nějak popletl.

+2/−1
16.6.2016 17:04
Foto

P25a73v79e13l 22K53a59l27u92s 6484476746432

To je pravda, možná chtěl říct že Fiaty 128 a 127 nastartovaly éru motorů napříč u malých vozů. Nakonec to byly vzory pro vznikající Golf. Trochu neprávem se pak této třídě říkalo třída Golf.

+1/0
16.6.2016 17:54

J80i38ř61í 95N89e78u17m63e57i21s54t73e59r 2702105293421

Hele nic.proti, ale fiat 128 vycházel z autobianchi primula a konstrukci u fiatu navrhl právě její konstruktér. A autobianchi byla opajcnuty moris/ austin.

0/0
16.6.2016 22:03
Foto

P23a40v91e64l 78K20a80l58u16s 6654356316492

To by sedělo, Autobianchi byl vlastně pokusný králík. Fiat šel na trh až po zjištění, že to je správná cesta. Pokud se nemýlím, tak tehdy už Autobianchi patřilo Fiatu.

0/0
16.6.2016 23:25

J58i67r11i 45G47a37z56d66a 8434883704374

tak mame jej jako druhe auto v rodine uz vlastne 5 let a porad slape pekne:-) 1.4 tjet 88kW. Kupodivu je na nej i porad hezky pohled, design se opravdu povedl. co mi vadi je akorat ty nesmyslne melky odkladaci prostor na kafe i loketni operky. jinak sikmo dopredu je v urcite zatacce hure videt. nicmene stale velka spokojenost a spolehlivost!

+2/0
16.6.2016 14:41

R67o61m34a39n 61S82t58r96e59j35č17e81k 1773112275797

Jeden zcela nezaujatý postřeh: vw golf IV, vzor všech automobilek (ve své době a v dané kategorii), stáří 14 let: rezavé lemy blatníků (jeden přední blatník díra skrz), rezavé vnitřní rámy dveří, koroze i jinde, celkově lak nic moc. Fiat Doblo, laciná dodávka, stáří 16 let: ani stopa, ale opravdu ani stopa koroze. Obě auta podobný nájezd km, celoročně provozována ve stejné lokalitě, parkována pod širým nebem. Podobně osmiletý Fiat Linea, opět parkovaný venku a celoročně provozovaný - vypadá jako nový, ač se jedná o laciný vůz.

+5/0
16.6.2016 14:04

D47a83n23i81e42l 17S61o86b71o24t32a 9729724746780

Tohle některé nepřesvědčí. Jejich argumentem bude, že popsané případy jsou výjimkou.

+1/0
16.6.2016 14:32

J51i31ř36í 20B58á56r28t53ů 7812754339883

Kastle na Doblu opravdu nerezne, ale jinak je to neštěstí.

+1/0
16.6.2016 15:44

R33a60d29i66m 45S20v75o29b59o74d87a 9943599106472

ja jsem mel prvni punto. po 14 letech a 200 000km kdy jsem ho prodal ani naznak koroze

0/0
16.6.2016 14:49

R66u47d59o85l34f 83P55e65k60á50r89e68k 9332281409413

Chápu to dobře, že to bylo komplet jak liška bez jakýchkoli pochybností?

0/0
16.6.2016 15:33

M15a19r28t38i36n 52J56a85g61r 8968554292753

No, nevím jak druhá generace ale chvíli jsem zkusil provozovat první genraci Bravo, konkrétně 1.4 12v. Ve 190tkm auto shnilé na prach, přidřená vačka (prý zcela standardní u těchto Fiat motorů, protože se ucpávají olejové kanálky v hlavě a olej se pak dostane nahoru málo a pozdě), 2x po sobě rozlomená tyčka stabilizátoru (orig. Fiat), zcela zkorodované brzdové trubičky, startér KO, alternátor přestal dobíjet a končil jsem spálenou cívkou... auto po první majitelce, toto všechno je příběh co se odehrál během 2000km... jestli Fiat tak snad jedině motory FIRE v prvních a druhých Puntech, s těma mám poměrně dobré zkušenosti.

0/0
16.6.2016 13:59

J42a41r59o57s18l60a15v 31D89r98o14z76d 6933679260557

Při tomto nájezdu jsou ty základní motory po smrti u většiny aut. Smutné je, že u koncernových 1.2 TSI motory hrmadně páchají sebevraždu už při nájezdu polovičním...

0/0
18.6.2016 9:19

T50o51m11á28š 42M81a84c41e70j21k24a 6901722337367

Mám s ním zkušenost a je to spolehlivé auto. Jen mohl mít lehce větší kufr a ta benzínová atmosféra by na takové auto mohla mít víc koní. Jinak spokojenost.

+4/0
16.6.2016 13:00

C38y36r88i27l 19P39a20v25e66l35k19a 4256202248605

To by nemusela být špatná volba.

+2/0
16.6.2016 12:19

J41i83ř40í 40D21e55š53t 5105424608560

Měl jsem Fiata 127 900cm jezdil dokud nepropadla sedačka podlahou ,spokojenost R^

+6/0
16.6.2016 12:14

J28a86r95o46m23í58r 66Č71e74c50h 1153508167252

Ve fiatech jezdim mnoho let.Jsem hodne spokojen.Soucasny model Linea 1.3 multijet v max vybave.Fiaty jsou dobra auta za dobrou cenu.

+9/0
16.6.2016 11:35

J40a36r43e92k 33W66o74l27f 5200799390

To jste asi neřídil Punto 1.2 r.v. 2011, líné, těžké, žravé, tuhé, neohrabané s levnými plasty v interieru... Nenašel jsem na něm prakticky žádné plus...

+1/−2
16.6.2016 11:41

J60a41r21o80m84í35r 55Č66e62c21h 1333288307212

Punto 1.2 ma manzelka sice jiz predchozi generaci 2005 slouzi celou dobu s beznou udrzbou bez problemu.Punto je lacine auto,mekcene plasty nema dnes ani fabie nebo rapid a ty jsou za sakra jine penize.Ze by zralo, mam 4 Fiata v rade a vas nazor nemohu potvrdit.Memuzete od 1.2 bez turba chtit zavodni vykon.

+1/0
16.6.2016 14:30

J60a58r48o48s20l35a43v 33D25r80o29z20d 6173199920807

Tak to se ale dá říci o všech autech této kategorie. Fabia II HTP je to samý v bledě modrém, plus jako bonus na volnoběh vibruje, že se z toho člověku zvedá žaludek.

0/0
18.6.2016 9:20

J11i76ř26í 16S62c26h54w89a89c24h 8598834538136

tak tomu, že se z původně "mrštného" motoru 1.4 (Euro2) stal "lenoch" (Euro5) přispěly normy jen částečně. Mnohem větší podíl na tom má to, že mezitím auta, co pohání, přibrala na váze asi tak 2-3 metráky. Přitom průměrná dynamika současných aut je trochu vyšší než před 20 lety, zatímco u tohoto motoru v podstatě klesla (díky té zvýšené hmotnosti).

+6/0
16.6.2016 10:50

R16u17d22o80l72f 18P35e77k98á54r95e37k 9262401619733

FIAT = Fehler In Allen Teilen

+2/−7
16.6.2016 10:47

R28o45m72a80n 19Š56e12s24t58á43k 5134579573943

FORD = Fix or repair daily (zaparkuj nebo denně opravuj)

0/−1
16.6.2016 13:05

P74a58v78e21l 73Š21e96d35l46b84a55u32e76r 7718201352105

Používám čtvrté Ducato, moc pěkně vybavené, včetně odpružené sedačky, tempomatu, dešťového senzoru, rádia s bluetooth a hands free a USB, počítačem, atd a můžu napsat, že Fiat - mezi elitu přijat. Žádné potíže, silný motor, nízká spotřeba, vozí toho hodně a drží. Měníme auta kolem 200 tis. km, to je fakt, je to malý nájezd. Takže 200 tis. km bez poruch.

+1/0
16.6.2016 20:19

S23t37a25n94i23s21l72a93v 59S15r97b32a 4385144768294

jenže ono bravo v bazaru vypadá trochu jinak než bravo z reklamního létáku, že?

+10/0
16.6.2016 10:24

V13á78c46l57a14v 65M50o76s91k98v87a 5356868785392

Bohužel si autoři neodpustili hloupé klišé s pověstí vozů zn. Fiat, která pochází z let hlubokého míru od polské výroby 125p, který hnil na očích a kvalita byla nevalná neb byl výráběn v PLR. Pak ještě z porevolučních dovozů trosek do ČR.

Stejně bych mohl začít článek o Fordu v případě Focusu - diesel je tragický plechy odpadly po pěti letech - kmpletní výměna blatníků atd.

Když se před mechanikem zmíním o vozidle s naivní kresbičkou dámského klínu, hrknou mu slzy do očí, mumlá si něco sprostě a musí si loknout piva.

Koncernový 1,2 TSI o tom nemá cenu ani diskutovat v první verzi úplný šmejd až třetí verze je použitelná a 2,0 diesel jeden do 30 až 40 tis. kilometrů. Tak bych mohl pokračovat na dvě A4 a to jde o nová auta. Takový motor jako udělal Fiat 1,2 60 kW se už nedělá, výkonný úsporný, prakticky bezporuchový pokračuje v 1,4 l a není to mixér - tříhrnek to ce jsem slyšel teď jak jelo Polo, Fóbie krátká a dlouhá za sebou to byla opravdu devítihrnková zvonkohra a to u nových aut. Navíc Fiaty se nedělají manufakturně ale zcela jistě na stejných linkách jako v jiných automobilkách se stejnými zaměstnanci jako jinde.

+8/−8
16.6.2016 10:20

Z13b33y43n89ě30k 42Č10e61j47k16a 5276248161973

Pouze k poslednímu odstavci - v Itálii a Španělsku nejsou zaměstnanci jako jinde. V žádném případě. Pokud jste s nimi někdy dělal, pak víte.

+6/0
16.6.2016 11:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.