- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A takovej Rossi, Marquez, Lorenzo aj. jezdí často vlastně teda poslepu.
Proto jezdí v Itálii na skútrech bez přileb a nemají nehody, vidí krásně kolem sebe.
Žádnou souvislost z rychlostí tam nevidíte?
Je mně 75 a do 50 000 mně chybí nějakých 7000km. Co s tím? Děkuji :-)
Skoda ze v tech diagramech nezasli dale, rad bych se dozvedel, ze napr. piloti f1 vidi do -90 stupnu.
Motocykly s výkonem nad 20 kW by měly být vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích.
Asi jste zkušený motorkář, že ? Totální blábol !
U auta to je přece to samé....
Já si tedy do auta přilbu neberu...
A to jako funguje jen na moto? V aute vidim normalne? To je zas tendencni....
Navic je to nesmysl... Rozhodne to nemuze byt v takove mire jak je popisovano. 130 je bezna cestovni rychlost a tady je to brano jako pokus o sebevrazdu...
no nevim nevim. Na moto mam najeto tech 50.000 Jezdim denne, ale 130 neni rychlost, kdyby clovek videl ve vyseci 0-1 stupen. To je blbost. Principielne to funguje, ale i ve 130 vnimam minimalne 20 stupnu. Kdybych videl stupen, jsem mrtvy davno
Asi brali zorný úhel bez periferního vidění. A v praxi podle mě nejde o to, jestli 1 nebo 20°, ale že si uvědomujeme, že při rychlé jízdě vidíme méně, než když stojíme u klandru a pozorujeme cvrkot. Kdo si to uvědomuje, je na tom lépe (do té doby, než se potká s někým, kdo i ve 200 km/h vidí 180°).
Já to mám v autě i ve městě při padesáti, některé značky prostě už nevidím.
Už jste uvažoval o vrácení řidičáku? Nebo parkovat před městy a dál veřejnou.
Tak vazeni motocyklisti, jazdit zacnite, az budete mat najazdenych 50 000 km, predtym nie.....