Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atlet pro každý den: Peugeot 308 GT padne dobře do ruky

Označení GT slibuje emoce a adrenalin. Téměř každá automobilka okořeňuje svou nabídku právě těmito modely, Peugeot nabízí model 308 jako GTčko jak ve variantě hatchback a tak ve verzi kombi, tradičně označované SW. My jsme vyzkoušeli verzi SW s přeplňovným motorem 1.6 THP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i70ř66í 14H77r49a77d76e85c 2624182321726

Zaujalo mne, že objem kufru 610 litrů u Peugeotu je považován za velmi slušný, zatímco o Octavii stejný server napsal, že svým objemem 610 litrů deklasuje konkurenci včetně zástupců střední třídy. Podotýkám, že proti Škodě nic nemám, určitě to jsou solidní auta, jen mě baví servilita českých autonovinářů. Na jiném webu zase nedávno na několika odstavcích vyzdvihovali přednosti interiéru Superbu oproti konkurenčnímu autu v podélném směru, ale fakt, že byl Superb na předních sedadlech užší, nechali úplně bez komentáře.

0/0
31.5.2016 7:45

J62i92ř52í 39S24c18h59w54a23c54h 8568484358836

a jak by to asi vypadalo, když by napsali, totéž, ....že "deklasuje konkurenci" když tu konkurenci jen dohnal? ;-)

0/0
31.5.2016 16:22

J56i47ř26í 30H72r69a70d40e67c 2304982891236

Diskutovat s vami je hazeni povestnych perel, ale stejne to zkusim. Mezi deklasovat a "velmi slusny" je siroka skala moznosti. Pokud pripustime fakt, ze Octavia deklasuje konkurenci, pak by se o Peugeotu sluselo napsat treba to, ze patri mezi nejlepsi, ne jen velmi slusne

0/0
1.6.2016 5:38

J95i80ř34í 31S48c46h35w18a38c18h 8268364808986

Pokud by obě hodnocení byla v jednom článku, tak souhlasím aby nějak korespondovala.

Ale požadovat od autora, aby si vedl evidenci, kdo, kdy a jak ohodnotil velikost kufru u nějakého auta třeba před rokem a podle toho se do tvého imaginárního "žebříčku hodnocení" správně zařadil, aby nebyl obviněn ze "servility", není perla, ale nesmysl.

0/0
1.6.2016 9:41

L34u75k26á20š 64F52o64j30t 5380688421459

A ještě navíc má v reálu Octavia míň. U ní se do 610 litrů započítá i místo pro rezervu (poue sada pro lepení), přičemž u peugeotu ne (ten má tu rezervu)....

0/0
6.6.2016 14:03
Foto

J61i12ř32í 34D31v40o34ř93á63k 5735879320178

Atlet pro každý den ........Univerzální atlet Lexus IS200t je skrytý talent . To je atletický web ?

0/0
27.5.2016 19:49

M11a98r74e28k 39H98r92u90b70y 6457632511208

Nedavno sel ten dil TopGearu o ridicich Peugeotu. Obavam se, ze tuhle etapu automobilka jeste neprekonala ;-)

+2/0
27.5.2016 13:46

J43a46n 57K74o52n64v87a12l84i32n85k13a 5860851121855

Hezké, povedené. 1.6 THP není zas takový průšvih - není to nejmenší motor a má aspoň 4 válce, což začíná být neobvyklé. Ten dotykový modul bych fakt nechtěl, není nad tlačítka. Za mě celkově R^

0/0
27.5.2016 13:46

J45i60ř86í 92S12c63h52w88a12c98h 8698494538906

tak motor s výkonem nad 200 koní coby čtyřválec je naprosté pravidlo, žádná neobvyklost....

0/0
29.5.2016 20:42

J65a68n 82K21o95n86v46a87l31i33n44k15a 5260751881245

Aneb "Řeknu něco, i když nemám co." 8-o

+1/0
30.5.2016 9:44

J52i23ř89í 14S35c84h75w57a17c79h 8928684728536

aneb neuznáš, že jsi jen tak plácnul hloupost....... cosi ve smyslu, že ostatní u obdobného auta 4 válce obvykle nemají....8-o

0/0
30.5.2016 12:47

J94i48ř57í 93H65r26a30d74e88c 2244492561386

Naprosté pravidlo? Na to jste přišel jak? Jen minimum vyráběných čtyřválců má výkon přes dvě stě koní. A rozhodně není pravidlem, že auto s výkonem přes dvě stě koní je čtyřválec. Vaši "logiku" obdivuji.

0/0
31.5.2016 7:33

J63i58ř96í 47S75c10h87w56a55c58h 8488644808916

Téma debaty není kolik procent čtyřválců má 200 koní, ale kolik válců má dnes obvykle motor o výkonu 200 koní.

A pak ještě pochopit skrytý kontext debaty a bude to dobré. Kolega Konvalinka tím, že pochválil motor za "čtyřválec" samozřejmě neměl na mysli téma čtyřválec versus pěti či šestiválec (za to by ho zrovna on rozhodně nechválil, že Jene), ale skrytě narážel na čtyřválec versus tříválec.

Ano 200 koňový motor je dnes "minimálně" (ano to slůvko jsem já zapomněl uvést) čtyřválec a sem tam možná nějaký pětiválec (nebo starší šestiválce), rozhodně ne tříválec....v tom je to moje "naprosté pravidlo" a ta tebou tolik obdivovaná "logika" ;-)

0/0
31.5.2016 15:47

P35e14t26r 93S76p25á77l38e94n56k32a 2203712925767

Problémem je, že je to Peugeot. Jinak OK

+1/0
27.5.2016 13:33

P34a75v64e77l 55Š22e97d19l42b26a68u84e96r 7488881182385

Proč? Nemám s tou značkou zkušenost, opravdu se ptám. Za mě je zase fajn, že to není VW, nebo Ford, kvůli poruchám.

+1/0
28.5.2016 15:07

J84i34ř94í 70J72u30n71e41k 6601345628493

Taky nevidím problém... jezdím Peugeotem, opravuji jen spotřebák a věci, co odpovídají 16 letem provozu.

0/0
29.5.2016 10:30

J24a65n 37K93o78n31v82a83l85i34n79k36a 5930831761185

Velkou výhodou Peugeotů z této doby je to, že prakticky nereznou. Vyjma těch, které byly havarované nebo nějak zbastlené. Dáte-li vedle sebe Peugeot z roku 99 a třeba Mercedes E z téhož roku, bude MB jak rezavá liška a frantík OK.

+1/0
30.5.2016 9:47

J40i80ř88í 15J47u92n34e47k 6971155608543

A nejen to...motory HDi byly značně povedené, si myslím.

0/0
30.5.2016 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.