Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Atlet pro každý den: Peugeot 308 GT padne dobře do ruky

Označení GT slibuje emoce a adrenalin. Téměř každá automobilka okořeňuje svou nabídku právě těmito modely, Peugeot nabízí model 308 jako GTčko jak ve variantě hatchback a tak ve verzi kombi, tradičně označované SW. My jsme vyzkoušeli verzi SW s přeplňovným motorem 1.6 THP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i49ř13í 35H66r51a25d12e76c 2464552981296

Zaujalo mne, že objem kufru 610 litrů u Peugeotu je považován za velmi slušný, zatímco o Octavii stejný server napsal, že svým objemem 610 litrů deklasuje konkurenci včetně zástupců střední třídy. Podotýkám, že proti Škodě nic nemám, určitě to jsou solidní auta, jen mě baví servilita českých autonovinářů. Na jiném webu zase nedávno na několika odstavcích vyzdvihovali přednosti interiéru Superbu oproti konkurenčnímu autu v podélném směru, ale fakt, že byl Superb na předních sedadlech užší, nechali úplně bez komentáře.

0/0
31.5.2016 7:45

J24i50ř52í 31S36c68h46w10a20c52h 8758754718656

a jak by to asi vypadalo, když by napsali, totéž, ....že "deklasuje konkurenci" když tu konkurenci jen dohnal? ;-)

0/0
31.5.2016 16:22

J41i28ř55í 96H98r51a35d49e81c 2974112921536

Diskutovat s vami je hazeni povestnych perel, ale stejne to zkusim. Mezi deklasovat a "velmi slusny" je siroka skala moznosti. Pokud pripustime fakt, ze Octavia deklasuje konkurenci, pak by se o Peugeotu sluselo napsat treba to, ze patri mezi nejlepsi, ne jen velmi slusne

0/0
1.6.2016 5:38

J15i86ř29í 26S84c37h43w31a58c38h 8508704348856

Pokud by obě hodnocení byla v jednom článku, tak souhlasím aby nějak korespondovala.

Ale požadovat od autora, aby si vedl evidenci, kdo, kdy a jak ohodnotil velikost kufru u nějakého auta třeba před rokem a podle toho se do tvého imaginárního "žebříčku hodnocení" správně zařadil, aby nebyl obviněn ze "servility", není perla, ale nesmysl.

0/0
1.6.2016 9:41

L70u18k49á92š 82F89o75j52t 5460458281109

A ještě navíc má v reálu Octavia míň. U ní se do 610 litrů započítá i místo pro rezervu (poue sada pro lepení), přičemž u peugeotu ne (ten má tu rezervu)....

0/0
6.6.2016 14:03
Foto

J12i29ř71í 24D13v48o38ř66á53k 5565159640558

Atlet pro každý den ........Univerzální atlet Lexus IS200t je skrytý talent . To je atletický web ?

0/0
27.5.2016 19:49

M58a86r37e97k 95H96r68u58b79y 6117622201888

Nedavno sel ten dil TopGearu o ridicich Peugeotu. Obavam se, ze tuhle etapu automobilka jeste neprekonala ;-)

+2/0
27.5.2016 13:46

J61a10n 69K24o21n75v78a49l19i43n29k39a 5650351671845

Hezké, povedené. 1.6 THP není zas takový průšvih - není to nejmenší motor a má aspoň 4 válce, což začíná být neobvyklé. Ten dotykový modul bych fakt nechtěl, není nad tlačítka. Za mě celkově R^

0/0
27.5.2016 13:46

J57i14ř64í 92S86c27h44w26a65c18h 8468314138436

tak motor s výkonem nad 200 koní coby čtyřválec je naprosté pravidlo, žádná neobvyklost....

0/0
29.5.2016 20:42

J69a91n 23K49o37n48v14a52l85i90n53k78a 5790471281645

Aneb "Řeknu něco, i když nemám co." 8-o

+1/0
30.5.2016 9:44

J76i66ř12í 32S21c26h15w16a33c68h 8238514788936

aneb neuznáš, že jsi jen tak plácnul hloupost....... cosi ve smyslu, že ostatní u obdobného auta 4 válce obvykle nemají....8-o

0/0
30.5.2016 12:47

J20i70ř12í 86H40r85a68d73e22c 2284562181986

Naprosté pravidlo? Na to jste přišel jak? Jen minimum vyráběných čtyřválců má výkon přes dvě stě koní. A rozhodně není pravidlem, že auto s výkonem přes dvě stě koní je čtyřválec. Vaši "logiku" obdivuji.

0/0
31.5.2016 7:33

J21i16ř95í 73S64c46h27w88a81c54h 8458404478806

Téma debaty není kolik procent čtyřválců má 200 koní, ale kolik válců má dnes obvykle motor o výkonu 200 koní.

A pak ještě pochopit skrytý kontext debaty a bude to dobré. Kolega Konvalinka tím, že pochválil motor za "čtyřválec" samozřejmě neměl na mysli téma čtyřválec versus pěti či šestiválec (za to by ho zrovna on rozhodně nechválil, že Jene), ale skrytě narážel na čtyřválec versus tříválec.

Ano 200 koňový motor je dnes "minimálně" (ano to slůvko jsem já zapomněl uvést) čtyřválec a sem tam možná nějaký pětiválec (nebo starší šestiválce), rozhodně ne tříválec....v tom je to moje "naprosté pravidlo" a ta tebou tolik obdivovaná "logika" ;-)

0/0
31.5.2016 15:47

P95e44t31r 24S45p39á44l21e58n68k19a 2453412345897

Problémem je, že je to Peugeot. Jinak OK

+1/0
27.5.2016 13:33

P96a37v20e91l 68Š95e16d21l61b27a77u24e57r 7928801292425

Proč? Nemám s tou značkou zkušenost, opravdu se ptám. Za mě je zase fajn, že to není VW, nebo Ford, kvůli poruchám.

+1/0
28.5.2016 15:07

J93i54ř31í 92J25u83n34e92k 6631815718833

Taky nevidím problém... jezdím Peugeotem, opravuji jen spotřebák a věci, co odpovídají 16 letem provozu.

0/0
29.5.2016 10:30

J24a95n 37K81o57n57v63a48l13i37n87k37a 5480251121825

Velkou výhodou Peugeotů z této doby je to, že prakticky nereznou. Vyjma těch, které byly havarované nebo nějak zbastlené. Dáte-li vedle sebe Peugeot z roku 99 a třeba Mercedes E z téhož roku, bude MB jak rezavá liška a frantík OK.

+1/0
30.5.2016 9:47

J22i65ř95í 11J74u37n25e97k 6391455748443

A nejen to...motory HDi byly značně povedené, si myslím.

0/0
30.5.2016 9:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.