- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajimavy koncept s minimalni sanci se uchytit.
Když to vidím tak mě napadl portálový jeřáb a kontejnery na cestující :D
Nechám se překvapit, jestli to přejde do praxe.
V Číně by to fungovat mohlo, protože se tam jezdí nesrovnatelně pomaleji a plynuleji a než v Praze. Věřím, že Číňané tento projekt, na kterém pracují již řadu let, dotáhnou do konce.
Postavit tohle pro směr Čestlice - Pankrác... a může se škrtnout půlka trasy metra D.
Vyřešilo by to každodenní zácpy v tomto úseku.
Pořizovací cena stonásobně levnější.
Šílené. Takové nečekané pohyblivé zatunelovávání a omezování pohybu osobních vozidel musí nutně vést k těžkým dopravním kolizím.
A jak mají vyřešeny křižovatky, když v křižovatce ( v Číně) věčně někdo stojí.
Přestože je tento nápad starý již několik let, v Číně rozhodně nebude fungovat a to jenom díky tomu, jak jsou v Číně neukáznění řidiči. Několikrát jsem tuto zem navštívil a nevěřil jsem vlastním očím. Čáry na silnici jsou pouze na okrasu, není nic nezvyklého jezdit do protisměru i na 4pruhové silnici, do toho všeho ti motorkáři a cyklisti...mazec. Takže tohle jim v číně zůstane akorát na modelu ideálního silničního provozu..
Nebylo by jednodušší prostě eliminovat ta hloupá překážející auta?
vetšina názoru tady říká že to je nesmysl, ale ted oni to už jdou realizovat a bude to hotové velice rychle , není to žádné sci-fi budoucnosti nebo nějaká studie
podle mě super nápad, akorád křížení musí být mimoúrovňové