- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Skode se musi nechat, ze tyto predprodukcni auta vyuziva s ruzumem. Treba na VS jsme meli predprodukcniho roomstra 1,4 tdi, octavii II 2,0 fsi. Obe auta bez VIN, TP i RZ, ale na to abych na nich v ramci vyuky a vyzkumu merili spotreby na valcove zkusebne jsou uplne skvela. Za to palec vzhuru.
az na to, ze ta O I je snad nejnekomfortnejsi auto, v jakem jsem mel moznost sedet.
Já mám autak z roku 94 a ten ma 140kw. Kupodivu na okruhy to taky neni, ale kdyz si clovek vezme cim se tehdy vetsina naroda vozila a najednou tohle se objevilo v provozu...
Svým způsobem dělá Škodě neuvěřitelnou reklamu. To ano, ale Škodovka již tak kvalitní automobily nevyrábí.
Vzdycky me bavi jak majitele tehle vylitanych RS sunek se mnou chteji zavodit. Prvni kopec a neni po nich vidu ani slechu.
Mnoho povyku pro nic.
Měl jsem Octavii I Combi s motorem 1,8T, který po zamontování dvoustupňového kompresoru s mezichlazením za 110 tis. Kč dával 140 kW a podle toho Octavie jezdila.
Jediným problémem byla spojka, která při poskakování ve štrůdlu odcházela po cca 10 až 15 tis. km. Po rekonstrukci pak vydržela cca 20 tis. km. Brzdy kupodivu držely.
A jaký mělo smysl tam cpát kompresor? Samotným chipem 110kW verze se dá dostat na 132kW. Pokud to byla eReSka, s k03s turbem, tak se chipem dá dostat přes 150kW
jedna jezdi jako taxi v liberci
Kdyby počkali ještě 10 let, tak mohli mít veteránské papíry.
AMD ? Tak to je jasný, nejsou to auta, ale mikroprocesory
Je to skvělé auto. Měl jsem jí 1.9 TDI 81 kW Laurin&Klement. Maximální spokojenost. Značce jsem zůstal věrný. Pořídil jsem Octavii 3 2.0TDI DSG Elagance (Style)
Tak to jste měl uplně jiné auto, tohle je totiž 1.8T