Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osvalený chuligán triumph vábí hlasem tornáda

Motorek, které nesou ve svém názvu tak přesnou charakteristiku sebe sama, zase moc není. Osvaleného britského chuligána opravdu ženou pekelnou rychlostí vpřed tři válce se společným objemem 1 050 kubických centimetrů. A jeho společnost je silně návykovou záležitostí. Jmenuje se Triumph Speed Triple 1050 R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a56r49t74i46n 51P63e21t80ř15í64k 4242739891231

Já teda na "streetfightery" moc nejsem (protože jak se říká: když se někde rozumně nabourá kapotovaná motorka, přibyde jeden streetfighter ;-D), ale tento se fakt povedl.

Nicméně u Triumphu se mi stejně líbí jejich "klasici", tzn. řada Bonneville, modely Scrambler, Street Twin a částečně i Thruxton. Klasický koncept, některé modely mají ještě kola vyplétaná "špicemi", paráda R^

Bohužel v ČR trošku pokulhává servis, který býval pouze v Praze (teďko už je tuším v Brně a Olomouci), jinak bych o některém krasavci (některé krasavici?) vážně přemýšlel...

+2/0
6.6.2016 10:47
Foto

L10u90k22á28š 92N18e98d44b79a17l 3714665207653

Není to streetfighter, ale naháč (naked bike);-)

+1/0
6.6.2016 11:01

M53a16r14t66i60n 22P97e51t96ř42í37k 4802149821871

No já bych řekl, že je to "naháč", podkategorie "streetfighter" ;-) Triumph má sice tento stroj v kategorii "roadster", ale to se plete ;-D co si tak pamatuju, tak SpeedTriple původně vzniknul ze supersportu, které Triumph dělával, takže se klidně může zařadit do kategorie "streetfighter"... ale ve finále je to jedno; buď je to dobrá mašina nebo není, a buďto se líbí nebo nelíbí ;-)

0/0
6.6.2016 11:27
Foto

L45u69k84á33š 67N34e64d83b81a90l 3514285217683

"streetfighter" je podkategorie "sport bike". "naked bike" a "roadster" je podkategorie "klasik bike"

+2/0
6.6.2016 11:46

M67a74r83t53i54n 37P98e59t56ř22í77k 4252589921781

Nemá kapotáž, není to "sport bike" ;-) ale vážně: takhle psáno to dává docela smysl.

0/0
6.6.2016 12:19

J90i22ř13í 25K56o43n47d86r43á51t 4415871328

KrásaR^

+1/0
6.6.2016 10:19

M32i75c18h92a85l 81H39r67u52b37o59š 4550877852235

Asi nikdy nepochopim trojvalcu u stvortaktneho motora... :-/

0/0
6.6.2016 9:50

P71a55v52e74l 70D14o90l78e47ž13a63l 3353296875496

? Takže ani u jednoválce, pětiválce... Respektive u každého motoru s lichým počtem válců?

0/0
6.6.2016 10:03

M11i22c48h75a37l 79H13r83u38b75o63š 4210477842535

Tak musite uznat, ze cokolvek nad pocet dob spalovacieho motora je nieco uplne ine, ako ked je ten pocet nizsi... ;-)

+1/0
6.6.2016 10:20

P69a67v57e34l 24D87o98l65e26ž28a40l 3963706895326

Takže ten jednoválec teda:) Ale ten je podle vás "nepochopitelnej" i ve dvoutaktu?

0/0
6.6.2016 11:08

M56i19c79h12a35l 46H16r22u58b42o67š 4700237982175

Jednovalec 4T mam v zahradnom traktore a to mi staci :-)

0/0
6.6.2016 11:35

J91i53ř92í 92S42c95h76w94a72c61h 8128564318576

tak tento tříválcový čtyřtakt (a jakýkoliv jiný) má určitě lepší, pravidelnější chod než dvouválcový dvoutakt v trabantu, který dokonale splňuje tu tvou "podmínku" počet válců >= počet taktů motoru ;-)

0/−1
6.6.2016 15:24

E95v81z42e93n 16S28o53u41k44u59p 1177634556988

140 koní je už hodně slušný výkon..... Jen aby to měl řidič pod kontrolou....

+3/0
6.6.2016 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.