Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osvalený chuligán triumph vábí hlasem tornáda

Motorek, které nesou ve svém názvu tak přesnou charakteristiku sebe sama, zase moc není. Osvaleného britského chuligána opravdu ženou pekelnou rychlostí vpřed tři válce se společným objemem 1 050 kubických centimetrů. A jeho společnost je silně návykovou záležitostí. Jmenuje se Triumph Speed Triple 1050 R.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M66a24r72t97i75n 97P84e72t80ř64í85k 4112579981951

Já teda na "streetfightery" moc nejsem (protože jak se říká: když se někde rozumně nabourá kapotovaná motorka, přibyde jeden streetfighter ;-D), ale tento se fakt povedl.

Nicméně u Triumphu se mi stejně líbí jejich "klasici", tzn. řada Bonneville, modely Scrambler, Street Twin a částečně i Thruxton. Klasický koncept, některé modely mají ještě kola vyplétaná "špicemi", paráda R^

Bohužel v ČR trošku pokulhává servis, který býval pouze v Praze (teďko už je tuším v Brně a Olomouci), jinak bych o některém krasavci (některé krasavici?) vážně přemýšlel...

+2/0
6.6.2016 10:47
Foto

L78u81k17á14š 81N32e55d83b85a14l 3824295117423

Není to streetfighter, ale naháč (naked bike);-)

+1/0
6.6.2016 11:01

M57a31r25t96i71n 36P88e52t50ř42í23k 4202789271541

No já bych řekl, že je to "naháč", podkategorie "streetfighter" ;-) Triumph má sice tento stroj v kategorii "roadster", ale to se plete ;-D co si tak pamatuju, tak SpeedTriple původně vzniknul ze supersportu, které Triumph dělával, takže se klidně může zařadit do kategorie "streetfighter"... ale ve finále je to jedno; buď je to dobrá mašina nebo není, a buďto se líbí nebo nelíbí ;-)

0/0
6.6.2016 11:27
Foto

L25u48k54á61š 63N20e67d98b24a72l 3934215407853

"streetfighter" je podkategorie "sport bike". "naked bike" a "roadster" je podkategorie "klasik bike"

+2/0
6.6.2016 11:46

M92a91r77t82i39n 33P43e69t14ř85í71k 4162359401741

Nemá kapotáž, není to "sport bike" ;-) ale vážně: takhle psáno to dává docela smysl.

0/0
6.6.2016 12:19

J90i70ř53í 37K38o69n64d38r67á47t 4325881318

KrásaR^

+1/0
6.6.2016 10:19

M11i33c76h25a58l 66H56r49u44b37o49š 4920207542445

Asi nikdy nepochopim trojvalcu u stvortaktneho motora... :-/

0/0
6.6.2016 9:50

P67a88v57e83l 37D34o32l12e50ž82a11l 3253386635206

? Takže ani u jednoválce, pětiválce... Respektive u každého motoru s lichým počtem válců?

0/0
6.6.2016 10:03

M45i16c44h22a68l 80H19r55u56b68o82š 4340557422135

Tak musite uznat, ze cokolvek nad pocet dob spalovacieho motora je nieco uplne ine, ako ked je ten pocet nizsi... ;-)

+1/0
6.6.2016 10:20

P44a27v24e30l 69D77o88l48e60ž96a77l 3303366425576

Takže ten jednoválec teda:) Ale ten je podle vás "nepochopitelnej" i ve dvoutaktu?

0/0
6.6.2016 11:08

M50i28c84h34a91l 43H57r97u85b63o58š 4430107252535

Jednovalec 4T mam v zahradnom traktore a to mi staci :-)

0/0
6.6.2016 11:35

J98i76ř68í 46S48c82h11w18a93c42h 8558664838256

tak tento tříválcový čtyřtakt (a jakýkoliv jiný) má určitě lepší, pravidelnější chod než dvouválcový dvoutakt v trabantu, který dokonale splňuje tu tvou "podmínku" počet válců >= počet taktů motoru ;-)

0/−1
6.6.2016 15:24

E89v59z81e23n 98S27o64u48k31u50p 1697854296388

140 koní je už hodně slušný výkon..... Jen aby to měl řidič pod kontrolou....

+3/0
6.6.2016 8:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.