Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další krok Škody k cestě do Ameriky. Zaregistrovala si tam jména modelů

O vstupu Škody na severoamerické trhy se spekuluje už mnoho let. Předchozí šéf značky Winfried Vahland všechny úvahy rázně odmítal jednoznačným „ne!“. S novým předsedou představenstva Bernhardem Maierem se ovšem strategie obrací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I81v68a76n 54S23o76t 6869744756318

Vy středeční, on páteční?

0/0
3.6.2016 23:39

V58i93l83é86m 42P14ř67í55h34o53d17a 2474839413927

Americký Úřad pro ochranu životního prostředí si již brousí měřáky.;-) Pikantní na celé situaci je, že se Škoda cpe do Ameriky, přičemž na své evropské zákazníky z důvodů dieselgate prozatím kálí. Auta pro EU si Škoda nechává certifikovat ve VB, takže co bude dělat po brexitu, je otázka. "Víte, ta certifikační společnost je nyní mimo EU, nás se to netýká...";-D

0/0
3.6.2016 12:32

K10a94r85e61l 10J48o10a14c67h11i73m79s51t86á16l 8916982507206

jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí

0/0
2.6.2016 17:14

A47n20g97e69l88a 91M24a58r54k71o74v88á 7681814681600

Pisete "jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí"

;-D patrne zbytecne starosti at tam nacpou motory jakekoliv, protoze ono to "tam nejspis vubec ani nezacne".

Dockejme casu :-)

0/0
2.6.2016 18:54

M75i48l73a71n 63Š57v30a14g45r55o97v74s56k82ý 9422699365848

Kondík by se v Americe líbil, má něco do Jeepu.

+1/0
2.6.2016 12:26

M14a17r80c36e16l 37S72t21a45r85ý 9418224143129

že by nová éra Škodovky? to by mělo zajímavé dopady na viditelnost značky, pokud by VAG řešil Škodovkou svoje aktivity a situaci v USA.....

0/0
2.6.2016 10:40

J22o43s38e50f 30V16a12l63a 9100933423193

vzhledem k tomu, ze se VW z USA asi docasne stahne, tak holt "diru" na trhu nahradi Skodovkou. Coz asi pro obe strany neni spatny napad....

+6/0
2.6.2016 10:00

J81i87ř27í 86H14r83a60d10e41c 2534472751626

Ackoliv to podle zprav v CR vypada jinak, ta afera v Americe nikoho krome uradu a par zakazniku nezajima. VW je tady naprosto nevyznamna znacka s dvouprocentnim trznim podilem. Loni prodali jen o dvacet tisic aut vice nez napr. Mazda. Na Subaru nebo Kiu ztraci stovky tisic aut. A tohle neni zpusobene zadnou aferou, ale malym poctem modelu v nabidce, hlavne SUV. Skoda tady urcite nebude pusobit jako uplne nezavisla znacka, ktera nahradi VW, to se nikdy nezaplati. Americani moc neslysi na velky kufr a nekupuji kombiky a liftbacky, coz je domena Skody. Par modelu ale muze dobre slouzit jako doplnek line-upu VW. Napr. Yeti, pokud bude mensi nez Tiguan, mozna Octavia ve verzi Scout s motorem 1.8 nebo 2.0TSI. Hodne lidi by to mohlo vnimat jako alternativu k Outbacku, ktery se prodava vyborne. A mozna Kodiaq, jako levnejsi a mensi alternativa Touaregu. To by perfektne rozsirilo nabidku VW, nac tady ale tahat Superb, aby kanibalizoval Passat? To tezko. Myslim, ze tech par modelu by se prodavalo solidne, Americani nejsou az na vyjimky, jako je Vavra, takovi nacionalisti, co se tyka aut, a verim, ze by v testech Skoda dostavala dobre hodnoceni.

+3/0
2.6.2016 6:07

M36a76r25e17k 10Š42t43ě64t46k15a 4621358662723

Tak zrovna Superb se při předvádění v Americe docela líbil;-) Samozřejmě jako liftback a s motorem 2,0TSI 4x4 v automatu a v nejvyšší výbavě L&K. Zákazníci ho přirovnávali k Audině, ačkoliv o značce Škoda nikdy předtím neslyšeli.

+1/0
2.6.2016 7:24

J84i75ř71í 97H97r47a88d50e68c 2364842841106

Já neříkám, že by se Superb nikomu nelíbil. Ale prodaný Superb by nejspíše znamenal neprodaný Passat. Takže pro koncern žádná výhra.

0/0
2.6.2016 8:03

M67a65r36e58k 17Š60t35ě22t16k69a 4301458572373

OK, ono ale nejspíš k expanzi Škodovky za oceán stejně nedojde, před nedávnem byl v TV Vratislav Kulhánek a mluvil o tom, že jenom vybudovat servisní síť v USA + Kanadě je pro výrobce velikosti Škodovky a předpokládanému množství prodaných vozů naprosto nereálné.

0/0
2.6.2016 8:50
Foto

I56v55a31n 54K12o37p22t61a 5127922641967

Vzhledem k tomu že technika je z 80% stejná s VW tak nějakou servisní síť defakto již mají. Pravda budovat ji sami od nuly by bylo nejspíš nad jejich síly.

+1/0
2.6.2016 9:12

A17n35t51o91n25í48n 43K16o83u56d85e79l49k28a 1965515496282

ten, kdo plive na downsizing u motorů by měl pojezdit s Octávií 1,4 TSI ! Řeči typu "objem ničím nenahradíš" se stávají planými kecy. Mazdy s atmosférami mají spoustů keců o objemu, ale v praxi ty motory žerou i trávu kolem a výkon na hov.o. Tak to prostě je, vývoj jde kupředu.

+4/−6
1.6.2016 22:53

J43o51s51e26f 43U48l40m24a32n 8820160138675

To si snad děláte srandu. Mazda 6 je známá tím, že má jeden z nejúspornějších motorů mezi dvoulitrovými benzíňáky. Je to logické - vysoký kompresní poměr - spalování chudší směsi - nižší spotřeba.

+3/−3
1.6.2016 23:20

J28o33s65e68f 19U72l71m62a45n 8870700568175

...a místní "odborníci" samozřejmě nesouhlasí. Když pominu, že s tímto vozem mám osobní zkušenost, protože ho má kamarád, se kterým jsem každý týden, tak se podíváme, co o něm říká třeba recenze...a ejhle "Atmosférický čtyřválec mne dostal zejména pružností, která překonává i většinu naftových motorů. Šestku je možné zařadit klidně při padesátce a motor s pouhými 1.200 otáčkami nemá žádný problém. Samotná dynamika je subjektivně na lepší úrovni než u dieselu, který je sice silný a svižný, ale omezuje ho úzké pásmo použitelných otáček. Nový motor vyniká také příznivou spotřebou paliva. Mazda uvádí kombinovanou spotřebu 5,9 l/100 km, což není hodnota z říše snů. Při menším sebezapření lze takto úsporně jezdit. Já jsem často využíval výkon motoru a má spotřeba se v kombinovaném cyklu pohybovala mezi 6,5-8,0 l/100 km, což je na atmosferický dvoulitr obdivuhodný výkon."

Ale místní chytráci mají jasno...Jeli jste v tom autě někdy vůbec?

+2/0
2.6.2016 11:07

P36e33t12r 61M18i77c20h59a75l 2310574751212

A myslíš, že ten motor najede s běžnou údržbou půl milionu?

+1/−1
1.6.2016 23:52

P28e18t18r 45B75e86z60s90t27a69r75o56s43t16i 2609576863441

A baterka ve dnešním výkonném telefonu vydrží také to co pravěká baterka v Nokii? Tak se to holt vymění a život jde dál... Je to jen kousek hliníku...

0/−2
2.6.2016 0:33

P24e92t40r 85M32i45c22h32a40l 2810204521212

Jenže ten motor nestojí pětistovku.

+1/0
3.6.2016 15:33
Foto

I46v59a11n 37K95o75p83t95a 5537862401797

Pokud s ním budete zacházet jako s 1,4 tak proč ne. To je stejné jako skazky o tom jak se sypou 1,2HTP, ony se sypou ale povětšinou těm co je honí po dálnicích. Na dalnice prostě jsou nevhodné.

Stejně tak ta 1,4TSI nebude pro dálnice a dlouhé jízdy na nich uplně ideální, stejně jako třeba 1,6TDI.

+3/0
2.6.2016 9:16

A88n95t11o60n90í74n 45K82o90u70d52e74l16k85a 1775635646432

naopak, 1,4 TSI je na dálnice ideální, pokud jezdíte do 150 vypíná 2 válce, spotřeba je příjemná, motor se šetří.

+2/0
2.6.2016 9:32

M49a54r66c68e47l 59S67t31a64r13ý 9988134443139

turba jsou hlavně uživatelsky příjemnější (plynulá akcelerace z nízkých otáček) a vhodnější pro plynulou jízdu v dnešním hustém provozu. takové to atmo, "šlápnu na to, nic se neděje, musím podřadit, pak někde od 4tis.ot/min. přijde akcelerace a najednou jedu jak raketa a musím už zase náhle brzdit, abych to nenarval do další kolony přede mnou.... to nic moc....

+2/0
2.6.2016 10:44

V43i84l71é54m 46P86ř56í89h48o98d45a 2404739323737

Vždyť vám ten vysavač nikdo nebere. Objem samozřejmě nahradíte... turbem, vyššími tlaky, vyššími teplotami, vše má příznivý vliv na životnost.;-D

0/0
3.6.2016 12:53

M40a41r44e51k 85Š28n92o29b31r 9730465560904

Přeji Škodovce úspěch za velkou louží a nejen tam pochopitelně.

+8/0
1.6.2016 20:49

L71u11b79o56š 85M80a30š68í98n 9319726267438

Každý správný Čech by měl znače Škoda přát aby se na americkém trhu prosadila.

+5/0
1.6.2016 20:17

V13í24t 92P45a73v29l35i86š 3231269800201

Jasně. A rok potom co vstoupí na severoamerickej trh nasadí Škodovka Superba do NASCAR Sprint Cup s litrovým tříválcem a bude porážet Toyoty, Chevy a Fordy. Na ty chcípáky je jim tam fakt někdo zvědavej. ;-D

+1/−2
1.6.2016 19:48

P80e69t48r 24M62i74c85h75a43l 2610284241712

Ten litrový tříválec je samozřejmě úchylnost. Ale nedávají to do Superbu a silně pochybuji, že tam s tímto motorem budou chtít prodávat Oktávky. Mimochodem, letos jsem měl na Floridě z půjčovny místo VW Jetta Audi A3 1,8 TSI 170 koní. Předpokládám, že Škodovka půjde podobnou cestou.

Aneb napsal jsi blábol.

+3/0
1.6.2016 22:57

V73í11t 10P24a96v40l37i92š 3811289100941

No předpokládál jsem, že to je napsané dostatečně ironicky. Ale komu není dáno... Mimochodem vstup do NASCAR by byl nemožný. Je nutné mít v portfóliu V8 a byrábět vozy v US. To je v pravidlech.

0/0
2.6.2016 14:22

J85o33s40e19f 61V85a97l86a 9470653673923

vyroba vozu v USA by nemel byt problem. V Detroitu je v posledni dobe dost mista i dost eventuelnich "volnych" zamestnancu. Myslim ze nejvetsim problemem budou spise cisla prodeje.

+1/0
2.6.2016 17:53

P22e54t39r 63M25i88c51h28a43l 2730144371562

Tvá ironie bohužel mířila k tomu, že se ten tříválec bude dávat do sériových aut. A to je právě ten blábol.

0/0
4.6.2016 19:14

M84a33r98c90e23l 84S82t25a83r52ý 9238984773569

hahaha, oni jsou ve VAG všichni úplně blbí a u nepřizpůsobí modely cílovému trhu, jasně....Rv

+1/0
2.6.2016 10:45

V24í61t 56P77a61v56l70i59š 3811519840731

Jasně, vnucovat americe dýzláckej traktor v pašíku se VW velmi daří. Tam kde vládne především benzín a hlavně V8... Tomu se říká přizpůsobění trhu. Tak určitě. ;-D

+1/−1
2.6.2016 14:18

P48e54t94r 67M39i47c16h20a69l 2720224131312

Benzín tam vládne, ale V8 už dávno ne. Spousta aut je tam menších, čtyřválce jsou naprosto běžné a velmi časté jsou šestiválce. Piš o něčem, o čem něco víš.

0/0
4.6.2016 19:16

J81i24ř79í 23S75c81h48w62a42c73h 8668854128536

Tak Toyotu "chcípáka" s šestidecovým tříválcem určitě porazí.....:-P

0/0
2.6.2016 12:53

J16i61ř51í 50P22a34n46t57l59í33k 8543943604533

S dobrym marketingem proc ne. SUV vypada moc dobre. Udat dalsi modely, tak to bude opravdu zapotrebi poradna prace.

Kombiky, prodava v USA v podstate jenom Subaru. Obcas projede Audi A4, Mercedes E jsem taky zahlidl, Acuru v kombi jsem taky videl jenom jednou.

Sedany (stredne velke) , tak tam je boj o zakaznika velky - Nissan Alitima, Toyota Camry, Hyundai Sonata..., americke sedany ted taky vypadaji hodne dobre Ford Fusion, Chevy Malibu.... - kazda z automobilek ma jak modely pod tak i nad temi co jsem zminil.

Preji uspech a bylo by zajimave pozorovat jak se s tim nove prichozi na US trh popere.

Hyundai a Kia byly pred lety takove ty podivne znacky. Dneska jsou plne silnice prave H+K . Od malych modelu pres sedany az po SUV.

Consumer Report (casopis ktery testuje uplne vsechno i auta) tak tam jsou dneska hyundai a kia ve spolehlivosti a oblibe v popredi (ne na prvnich mistech).

Konkurence obrovska , ale proc ne.....

+1/0
1.6.2016 19:43

M37i85r21e39k 55G82a10j75e29r 5151236429360

Podle toho, jak tady na diskusi nekteri tvrdi, ze americky zakaznik je nenarocny, to bude uspesny krok Skodovky. Ja ji sice drzim palce, ale vim, ze je to krok docela riskantni. Vytvoreni servisni site bude drahe a takove investice se vraci jen pomalu. A staci prvni vetsi prusvih a americti pravnici Skodovku vysaji.

0/0
1.6.2016 19:34

Z95d89e51n97ě93k 75H14a27n41z29l 1811286812694

Kodiak to bude pecka v Americe

0/0
1.6.2016 18:52

R91o48m75a59n 69L60i68p58s64k45ý 2189433869

Tak Ferdinand Dudenhoffer z univerzity Duisburg-Essen a s ním zřejmě mnoho dalších lidí mají Američany za ůplné voly, ke kterým se ani náhodou nedonese, že škodovky vyrábí volkswagen. Ti, kterým značka VW vadí, si nekoupí ani škodovku a ti, kterým je to jedno, si místo ní koupí VW.

0/−2
1.6.2016 17:26

K55a37r18e84l 38T56r15o61n39n77e89r 2426224830984

Může snad platit v městech. O obyvatelích venkova bych si nedělal žádné iluze. Ti se ale zajímají především o různé pick-upy použitelné v zemědělství apod. Kabina pro 6 lidí + ložná plocha. Ani Oktavie ani Superb nelze naložit pytli s krmivem pro dobytek nebo osivem, ani pořezané špalky se tam nedají dát ... :-)

+2/0
1.6.2016 18:33

R18o14m51a47n 17L17i50p16s67k46ý 2649773909

Ti, o kterých píšeš, se nebudou zajímat o žádné Evropské vozy, z dovozu maximálně Japonec a určitě je netrápí nějaká volkswagengate, či jak tomu novináři říkají.:-)

+1/0
1.6.2016 19:05

P87e55t64r 51D65v67o28ř88á84k 5244305889136

Nejsem fanda Škodovek a už vůbec ne SUV, ale tohle se povedlo.

Jen by to chtělo šestivál ...

+2/0
1.6.2016 17:25

R78i58c35h90a60r60d 56T26o21m57e37č66e37k 7296195726401

Kdepak, VW spěje postupně k silně přeplňovanému dvouválcovému půllitru.

+3/0
1.6.2016 17:42

M93a50r10t50i19n 73P19a70v52e37l68e77k 5290107725875

K tomu směřují všichni výrobci - kdo by kdy čekal tříválec u BMW?;-)

+1/0
1.6.2016 17:45

M80i25r89e54k 20G30a52j29e62r 5301276449420

Pro americky trh bude Skoda urcite dodavat silnejsi motor, ale nemusi to nutne byt 6-valec.

+1/0
1.6.2016 19:36

P91e37t34r 48M83i73c20h25a93l 2170154971322

Šestiválec to nebude, to by museli změnit platformu.

0/0
4.6.2016 19:17
Foto

J81i41ř55í 53D32v76o22ř76á82k 5185879290208

Pro američany je Škoda je vlastně VW ,vyráběný v nějaké pidi zemi , o které většina ani neví , že existuje . Není prodejní , servisní síť . A VW tam momentálně nebude zrovna top značka .

0/−3
1.6.2016 17:24

V41o29j81t15a 76P80r81o46s14e53c94k67y 6148160645829

vavru trefi slak

+4/−1
1.6.2016 17:19

P81e92t17r 23M64i75c29h52a49l 2520444351532

:-D

0/0
1.6.2016 17:56

P72e27t92r 28M11i68c43h43a22l 2700114541372

Držím jim palce, jednoduché to mít nebudou.

+1/0
1.6.2016 17:11

M24a36r48e88k 49K93l29u68f68a 3538224104666

Ne že bych jim to nepřál, ale v Americe je pošlou s down-sizingem do .... (Utahu) ;-D

+3/−1
1.6.2016 17:09

P90e75t46r 78M32i18c63h52a84l 2510354331692

Neřekl bych, že do Ameriky budou vozit litrové tříválce.

+4/0
1.6.2016 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.