Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další krok Škody k cestě do Ameriky. Zaregistrovala si tam jména modelů

O vstupu Škody na severoamerické trhy se spekuluje už mnoho let. Předchozí šéf značky Winfried Vahland všechny úvahy rázně odmítal jednoznačným „ne!“. S novým předsedou představenstva Bernhardem Maierem se ovšem strategie obrací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I72v96a30n 78S37o97t 6409554426318

Vy středeční, on páteční?

0/0
3.6.2016 23:39

V97i53l72é75m 28P82ř19í45h48o62d88a 2924109553447

Americký Úřad pro ochranu životního prostředí si již brousí měřáky.;-) Pikantní na celé situaci je, že se Škoda cpe do Ameriky, přičemž na své evropské zákazníky z důvodů dieselgate prozatím kálí. Auta pro EU si Škoda nechává certifikovat ve VB, takže co bude dělat po brexitu, je otázka. "Víte, ta certifikační společnost je nyní mimo EU, nás se to netýká...";-D

0/0
3.6.2016 12:32

K32a40r43e10l 83J57o23a70c47h68i94m81s94t95á89l 8326762497856

jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí

0/0
2.6.2016 17:14

A59n97g75e86l11a 74M56a40r98k95o74v79á 7951744441140

Pisete "jestli tam budou cpát ty jejich oni tomu říkaj motory tak to teda nevím to tam brzo skončí"

;-D patrne zbytecne starosti at tam nacpou motory jakekoliv, protoze ono to "tam nejspis vubec ani nezacne".

Dockejme casu :-)

0/0
2.6.2016 18:54

M67i96l54a57n 73Š83v82a35g17r32o11v23s49k57ý 9392219525238

Kondík by se v Americe líbil, má něco do Jeepu.

+1/0
2.6.2016 12:26

M95a45r56c53e41l 34S37t27a23r74ý 9718884983169

že by nová éra Škodovky? to by mělo zajímavé dopady na viditelnost značky, pokud by VAG řešil Škodovkou svoje aktivity a situaci v USA.....

0/0
2.6.2016 10:40

J60o90s32e34f 31V91a22l74a 9250493793773

vzhledem k tomu, ze se VW z USA asi docasne stahne, tak holt "diru" na trhu nahradi Skodovkou. Coz asi pro obe strany neni spatny napad....

+6/0
2.6.2016 10:00

J72i42ř89í 50H65r62a36d81e78c 2974572241646

Ackoliv to podle zprav v CR vypada jinak, ta afera v Americe nikoho krome uradu a par zakazniku nezajima. VW je tady naprosto nevyznamna znacka s dvouprocentnim trznim podilem. Loni prodali jen o dvacet tisic aut vice nez napr. Mazda. Na Subaru nebo Kiu ztraci stovky tisic aut. A tohle neni zpusobene zadnou aferou, ale malym poctem modelu v nabidce, hlavne SUV. Skoda tady urcite nebude pusobit jako uplne nezavisla znacka, ktera nahradi VW, to se nikdy nezaplati. Americani moc neslysi na velky kufr a nekupuji kombiky a liftbacky, coz je domena Skody. Par modelu ale muze dobre slouzit jako doplnek line-upu VW. Napr. Yeti, pokud bude mensi nez Tiguan, mozna Octavia ve verzi Scout s motorem 1.8 nebo 2.0TSI. Hodne lidi by to mohlo vnimat jako alternativu k Outbacku, ktery se prodava vyborne. A mozna Kodiaq, jako levnejsi a mensi alternativa Touaregu. To by perfektne rozsirilo nabidku VW, nac tady ale tahat Superb, aby kanibalizoval Passat? To tezko. Myslim, ze tech par modelu by se prodavalo solidne, Americani nejsou az na vyjimky, jako je Vavra, takovi nacionalisti, co se tyka aut, a verim, ze by v testech Skoda dostavala dobre hodnoceni.

+3/0
2.6.2016 6:07

M29a30r55e70k 18Š62t27ě33t93k62a 4571358152893

Tak zrovna Superb se při předvádění v Americe docela líbil;-) Samozřejmě jako liftback a s motorem 2,0TSI 4x4 v automatu a v nejvyšší výbavě L&K. Zákazníci ho přirovnávali k Audině, ačkoliv o značce Škoda nikdy předtím neslyšeli.

+1/0
2.6.2016 7:24

J60i10ř30í 30H16r72a63d61e93c 2364712181196

Já neříkám, že by se Superb nikomu nelíbil. Ale prodaný Superb by nejspíše znamenal neprodaný Passat. Takže pro koncern žádná výhra.

0/0
2.6.2016 8:03

M61a26r37e61k 43Š17t68ě11t70k65a 4131178852613

OK, ono ale nejspíš k expanzi Škodovky za oceán stejně nedojde, před nedávnem byl v TV Vratislav Kulhánek a mluvil o tom, že jenom vybudovat servisní síť v USA + Kanadě je pro výrobce velikosti Škodovky a předpokládanému množství prodaných vozů naprosto nereálné.

0/0
2.6.2016 8:50
Foto

I53v78a79n 41K25o59p71t74a 5807572771507

Vzhledem k tomu že technika je z 80% stejná s VW tak nějakou servisní síť defakto již mají. Pravda budovat ji sami od nuly by bylo nejspíš nad jejich síly.

+1/0
2.6.2016 9:12

A50n11t67o36n29í98n 98K53o65u17d66e10l24k27a 1455885896442

ten, kdo plive na downsizing u motorů by měl pojezdit s Octávií 1,4 TSI ! Řeči typu "objem ničím nenahradíš" se stávají planými kecy. Mazdy s atmosférami mají spoustů keců o objemu, ale v praxi ty motory žerou i trávu kolem a výkon na hov.o. Tak to prostě je, vývoj jde kupředu.

+4/−6
1.6.2016 22:53

J27o23s30e21f 19U81l24m93a56n 8580470868445

To si snad děláte srandu. Mazda 6 je známá tím, že má jeden z nejúspornějších motorů mezi dvoulitrovými benzíňáky. Je to logické - vysoký kompresní poměr - spalování chudší směsi - nižší spotřeba.

+3/−3
1.6.2016 23:20

J78o83s91e66f 67U42l43m46a14n 8170420958465

...a místní "odborníci" samozřejmě nesouhlasí. Když pominu, že s tímto vozem mám osobní zkušenost, protože ho má kamarád, se kterým jsem každý týden, tak se podíváme, co o něm říká třeba recenze...a ejhle "Atmosférický čtyřválec mne dostal zejména pružností, která překonává i většinu naftových motorů. Šestku je možné zařadit klidně při padesátce a motor s pouhými 1.200 otáčkami nemá žádný problém. Samotná dynamika je subjektivně na lepší úrovni než u dieselu, který je sice silný a svižný, ale omezuje ho úzké pásmo použitelných otáček. Nový motor vyniká také příznivou spotřebou paliva. Mazda uvádí kombinovanou spotřebu 5,9 l/100 km, což není hodnota z říše snů. Při menším sebezapření lze takto úsporně jezdit. Já jsem často využíval výkon motoru a má spotřeba se v kombinovaném cyklu pohybovala mezi 6,5-8,0 l/100 km, což je na atmosferický dvoulitr obdivuhodný výkon."

Ale místní chytráci mají jasno...Jeli jste v tom autě někdy vůbec?

+2/0
2.6.2016 11:07

P21e78t26r 96M24i81c84h46a40l 2640304381902

A myslíš, že ten motor najede s běžnou údržbou půl milionu?

+1/−1
1.6.2016 23:52

P85e22t35r 51B50e16z77s71t87a26r32o60s76t56i 2559966223151

A baterka ve dnešním výkonném telefonu vydrží také to co pravěká baterka v Nokii? Tak se to holt vymění a život jde dál... Je to jen kousek hliníku...

0/−2
2.6.2016 0:33

P87e25t72r 70M44i76c58h43a64l 2120974471292

Jenže ten motor nestojí pětistovku.

+1/0
3.6.2016 15:33
Foto

I71v37a76n 56K31o21p61t66a 5367272731337

Pokud s ním budete zacházet jako s 1,4 tak proč ne. To je stejné jako skazky o tom jak se sypou 1,2HTP, ony se sypou ale povětšinou těm co je honí po dálnicích. Na dalnice prostě jsou nevhodné.

Stejně tak ta 1,4TSI nebude pro dálnice a dlouhé jízdy na nich uplně ideální, stejně jako třeba 1,6TDI.

+3/0
2.6.2016 9:16

A62n93t45o46n35í38n 48K28o58u41d23e27l25k76a 1575925166502

naopak, 1,4 TSI je na dálnice ideální, pokud jezdíte do 150 vypíná 2 válce, spotřeba je příjemná, motor se šetří.

+2/0
2.6.2016 9:32

M75a73r49c95e60l 32S10t10a34r85ý 9598474613979

turba jsou hlavně uživatelsky příjemnější (plynulá akcelerace z nízkých otáček) a vhodnější pro plynulou jízdu v dnešním hustém provozu. takové to atmo, "šlápnu na to, nic se neděje, musím podřadit, pak někde od 4tis.ot/min. přijde akcelerace a najednou jedu jak raketa a musím už zase náhle brzdit, abych to nenarval do další kolony přede mnou.... to nic moc....

+2/0
2.6.2016 10:44

V98i46l81é82m 23P95ř39í72h58o29d70a 2394249583417

Vždyť vám ten vysavač nikdo nebere. Objem samozřejmě nahradíte... turbem, vyššími tlaky, vyššími teplotami, vše má příznivý vliv na životnost.;-D

0/0
3.6.2016 12:53

M53a62r68e59k 84Š50n10o83b65r 9430225460344

Přeji Škodovce úspěch za velkou louží a nejen tam pochopitelně.

+8/0
1.6.2016 20:49

L14u61b67o20š 79M24a28š77í94n 9749796197218

Každý správný Čech by měl znače Škoda přát aby se na americkém trhu prosadila.

+5/0
1.6.2016 20:17

V12í25t 29P35a30v18l50i68š 3791339900861

Jasně. A rok potom co vstoupí na severoamerickej trh nasadí Škodovka Superba do NASCAR Sprint Cup s litrovým tříválcem a bude porážet Toyoty, Chevy a Fordy. Na ty chcípáky je jim tam fakt někdo zvědavej. ;-D

+1/−2
1.6.2016 19:48

P75e56t97r 61M25i49c10h59a14l 2680954611592

Ten litrový tříválec je samozřejmě úchylnost. Ale nedávají to do Superbu a silně pochybuji, že tam s tímto motorem budou chtít prodávat Oktávky. Mimochodem, letos jsem měl na Floridě z půjčovny místo VW Jetta Audi A3 1,8 TSI 170 koní. Předpokládám, že Škodovka půjde podobnou cestou.

Aneb napsal jsi blábol.

+3/0
1.6.2016 22:57

V58í98t 40P62a58v87l88i49š 3721479840631

No předpokládál jsem, že to je napsané dostatečně ironicky. Ale komu není dáno... Mimochodem vstup do NASCAR by byl nemožný. Je nutné mít v portfóliu V8 a byrábět vozy v US. To je v pravidlech.

0/0
2.6.2016 14:22

J40o22s14e94f 65V33a38l75a 9330133673293

vyroba vozu v USA by nemel byt problem. V Detroitu je v posledni dobe dost mista i dost eventuelnich "volnych" zamestnancu. Myslim ze nejvetsim problemem budou spise cisla prodeje.

+1/0
2.6.2016 17:53

P25e78t35r 78M59i17c42h28a67l 2750714181202

Tvá ironie bohužel mířila k tomu, že se ten tříválec bude dávat do sériových aut. A to je právě ten blábol.

0/0
4.6.2016 19:14

M15a30r45c12e46l 13S18t23a97r83ý 9368944633479

hahaha, oni jsou ve VAG všichni úplně blbí a u nepřizpůsobí modely cílovému trhu, jasně....Rv

+1/0
2.6.2016 10:45

V44í66t 84P35a54v41l20i46š 3791619190891

Jasně, vnucovat americe dýzláckej traktor v pašíku se VW velmi daří. Tam kde vládne především benzín a hlavně V8... Tomu se říká přizpůsobění trhu. Tak určitě. ;-D

+1/−1
2.6.2016 14:18

P65e14t65r 95M64i49c94h84a60l 2130924731852

Benzín tam vládne, ale V8 už dávno ne. Spousta aut je tam menších, čtyřválce jsou naprosto běžné a velmi časté jsou šestiválce. Piš o něčem, o čem něco víš.

0/0
4.6.2016 19:16

J10i58ř15í 27S93c97h82w95a68c97h 8608814498266

Tak Toyotu "chcípáka" s šestidecovým tříválcem určitě porazí.....:-P

0/0
2.6.2016 12:53

J76i10ř67í 50P82a91n56t46l13í57k 8113293854103

S dobrym marketingem proc ne. SUV vypada moc dobre. Udat dalsi modely, tak to bude opravdu zapotrebi poradna prace.

Kombiky, prodava v USA v podstate jenom Subaru. Obcas projede Audi A4, Mercedes E jsem taky zahlidl, Acuru v kombi jsem taky videl jenom jednou.

Sedany (stredne velke) , tak tam je boj o zakaznika velky - Nissan Alitima, Toyota Camry, Hyundai Sonata..., americke sedany ted taky vypadaji hodne dobre Ford Fusion, Chevy Malibu.... - kazda z automobilek ma jak modely pod tak i nad temi co jsem zminil.

Preji uspech a bylo by zajimave pozorovat jak se s tim nove prichozi na US trh popere.

Hyundai a Kia byly pred lety takove ty podivne znacky. Dneska jsou plne silnice prave H+K . Od malych modelu pres sedany az po SUV.

Consumer Report (casopis ktery testuje uplne vsechno i auta) tak tam jsou dneska hyundai a kia ve spolehlivosti a oblibe v popredi (ne na prvnich mistech).

Konkurence obrovska , ale proc ne.....

+1/0
1.6.2016 19:43

M78i86r41e73k 21G49a54j81e14r 5291846639350

Podle toho, jak tady na diskusi nekteri tvrdi, ze americky zakaznik je nenarocny, to bude uspesny krok Skodovky. Ja ji sice drzim palce, ale vim, ze je to krok docela riskantni. Vytvoreni servisni site bude drahe a takove investice se vraci jen pomalu. A staci prvni vetsi prusvih a americti pravnici Skodovku vysaji.

0/0
1.6.2016 19:34

Z93d95e16n14ě23k 24H33a27n84z91l 1611206802384

Kodiak to bude pecka v Americe

0/0
1.6.2016 18:52

R62o55m57a25n 74L21i82p26s81k65ý 2869693989

Tak Ferdinand Dudenhoffer z univerzity Duisburg-Essen a s ním zřejmě mnoho dalších lidí mají Američany za ůplné voly, ke kterým se ani náhodou nedonese, že škodovky vyrábí volkswagen. Ti, kterým značka VW vadí, si nekoupí ani škodovku a ti, kterým je to jedno, si místo ní koupí VW.

0/−2
1.6.2016 17:26

K71a94r94e48l 65T29r66o62n50n95e52r 2866144620814

Může snad platit v městech. O obyvatelích venkova bych si nedělal žádné iluze. Ti se ale zajímají především o různé pick-upy použitelné v zemědělství apod. Kabina pro 6 lidí + ložná plocha. Ani Oktavie ani Superb nelze naložit pytli s krmivem pro dobytek nebo osivem, ani pořezané špalky se tam nedají dát ... :-)

+2/0
1.6.2016 18:33

R93o94m78a62n 39L20i90p36s55k13ý 2199513519

Ti, o kterých píšeš, se nebudou zajímat o žádné Evropské vozy, z dovozu maximálně Japonec a určitě je netrápí nějaká volkswagengate, či jak tomu novináři říkají.:-)

+1/0
1.6.2016 19:05

P76e23t50r 26D52v24o61ř32á88k 5524955909246

Nejsem fanda Škodovek a už vůbec ne SUV, ale tohle se povedlo.

Jen by to chtělo šestivál ...

+2/0
1.6.2016 17:25

R75i22c58h15a37r69d 58T11o32m86e85č33e40k 7886795686481

Kdepak, VW spěje postupně k silně přeplňovanému dvouválcovému půllitru.

+3/0
1.6.2016 17:42

M45a55r76t24i84n 36P55a35v43e88l11e59k 5140517815715

K tomu směřují všichni výrobci - kdo by kdy čekal tříválec u BMW?;-)

+1/0
1.6.2016 17:45

M25i44r78e76k 50G74a49j92e50r 5541366639910

Pro americky trh bude Skoda urcite dodavat silnejsi motor, ale nemusi to nutne byt 6-valec.

+1/0
1.6.2016 19:36

P22e35t81r 63M50i17c50h23a10l 2890844121782

Šestiválec to nebude, to by museli změnit platformu.

0/0
4.6.2016 19:17
Foto

J93i79ř57í 50D27v44o14ř61á24k 5535119900978

Pro američany je Škoda je vlastně VW ,vyráběný v nějaké pidi zemi , o které většina ani neví , že existuje . Není prodejní , servisní síť . A VW tam momentálně nebude zrovna top značka .

0/−3
1.6.2016 17:24

V69o16j83t72a 40P10r91o42s30e63c28k94y 6638440415589

vavru trefi slak

+4/−1
1.6.2016 17:19

P25e53t92r 73M70i80c68h45a98l 2360904591402

:-D

0/0
1.6.2016 17:56

P97e81t79r 71M51i46c44h39a36l 2590844201462

Držím jim palce, jednoduché to mít nebudou.

+1/0
1.6.2016 17:11

M72a26r38e55k 63K98l71u13f97a 3108174264366

Ne že bych jim to nepřál, ale v Americe je pošlou s down-sizingem do .... (Utahu) ;-D

+3/−1
1.6.2016 17:09

P88e46t47r 72M13i18c41h11a32l 2800474321212

Neřekl bych, že do Ameriky budou vozit litrové tříválce.

+4/0
1.6.2016 17:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.