Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alfa Romeo zachráněna. Italská sexbomba Giulia jezdí skvěle

Pět let se na ni čekalo, teď je záchrana italské značky tady. A v plné parádě, na ničem se nešetřilo. Hlavně ne na jízdních schopnostech. S novou Alfou Romeo Giulia jsme jeli jako první z Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D81a68v49i35d 93K44r12á27l72í64č62e64k 8169358479619

Jednoznačná inspirace v BMW řady 3.

0/0
5.6.2016 2:15

P14e66t39r 63Š73ů40n96a 3971834715493

To každopádně ;-D

+1/0
5.6.2016 18:42

V64á59c93l33a31v 40M80r48á68z 9601214536526

Nový model jezdí skvěle, Alfa je zachráněna. A do dvou let tady bude článek vysvětlující, proč to nevyšlo.

0/0
5.6.2016 2:05

P19e82t27r 85Š38ů28n24a 3861924175763

Jinak palubka to je fakt disignovka R^

+1/0
4.6.2016 14:29

M76a42r51t26i84n 70K64l62u53v79á51n32e48k 9432318833663

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Podívajte s aporiadne a na oboch autách je logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 370kW verzia a to sa nedá porovnať s tými 110/130kW. Navyše na fotkách majú tie autá dvojité výfuky a na videu 4ité. A zvuk 6válcu je počuť. Veci ako brzdiče a brzdy sú oveľa väčšie a disky vypadajú inak. Kuknite na poslednú fotku. Tam je 4lístok...

Podľa mňa je to podvod predvádzať 110kW aut a k tomu pustiť video so 137kW.

Takže miernite svoje nadšenie ktoré je založené (tak ako u mňa) na tom manipulatívnom videu.Správne by bolo k tomu pridať video so 110kW a zrazu by ste boli na opačnom konci zážitku. 110 by vypadala ničotne. Dostal Idnes za to aspoň dobre zaplatené? A čo my, necháme sa podvádzať?

Čo vy na to?

Ale aj tak to je krásne auto (fotky) so zaujímavými vlastnosťami.

Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a vkeď som sa rozhodoval a kúpil Octu RS, tak Alfa 156 mi neprišla tak atraktívna.

0/0
4.6.2016 8:59

P66e86t49r 60Š23ů29n80a 3551544675783

Nerozumím řeči tvého kmene.. a tím fakt nemyslím slovenčinu. A mimochodem, když jakákoli automobilka propaguje své auta, ukazuje snad tu nejnižší variantu?

0/0
4.6.2016 14:28

M68a84r56t57i81n 27K89l78u24v95á77n13e96k 9672738113863

Takže v článku sa píše:

Vyzkoušeli jsme obě naftové varianty 2.2 JTD: slabší se 110 kW a manuálním šestikvaltem i silnější 132 kW s .. Obří točivý moment turbodieselu 450 Nm ...a díky bleskově řadícímu automatu je jízda skvělým zážitkem.....A spotřeba? Nic strašného: 6,9 litru. Ale i slabší manuální verze jela moc hezky, svižně. ....A nafty spotřebovala ještě o půl litru méně.

Takže by som predpokladal že článok je o tom a video tiež.

To video je keď nič iné, tak zavádzajúce?

A až na úplnom konci je v POZNÁMKE (nepovažujem to za článok) spomenuté:

Nejdravější giulia se jmenuje tradičně Quadrifoglio Verde čili „zelený čtyřlístek“. .....šestiválcové biturbo 2,9 litru s výkonem 375 kW a brutálním točivým momentem 600 Nm

Rozumie môj biely brat Šo-Šůn?

0/0
4.6.2016 15:23

P43e83t63r 54Š60ů56n10a 3521564625573

Tak je pravda, že když už píšou že jako první s Giulií jeli, tak bych ocenil redakční video, ale u tohoto mě fakt ani nějak nenapadlo, že se jedná o jejich vlastní tvorbu.

0/0
4.6.2016 20:58

M61a95r71t26i90n 95K76l96u31v68á15n57e63k 9162878883633

Tak to nešnapadlo ani mna. Ale text hovori ze testovali X za rozumnu cenu a video ukazuje Y (ktore je neporovnatelne lepsie a drahsie)

0/0
5.6.2016 15:10

P88e81t85r 22Š41ů46n70a 3891224275213

Tak pak se ale úplně zbytečně rozčilujete, když to nenapadlo ani vás ;-)

0/0
5.6.2016 18:42

M84a13r10t29i68n 38K81l52u78v85á16n29e70k 9512418813843

GRRR!

0/0
5.6.2016 20:46

P29e57t66r 71Š92ů20n70a 3701494255243

Ale tak klíííd, na YT od vašeho Autožurnálu jsou skvělý videa a redaktor je unešenej i z dýzlu ;-)

0/0
6.6.2016 0:52

M34a81r13t72i83n 91K92l31u49v45á29n81e63k 9182128563683

Je to krásne auto.

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Pretože na videu majú obidve autá na boku logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 300k verzia a nie 110kW...

Ze by niekto predvadza 100kW a ukazova 300?

Ako to vidíte vy?

Je to krásne auto. Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a ked som kupoval octaviu tak Alfa 156 moc neoslnila.

0/0
4.6.2016 8:44

J21a43n 80D59l61o51u41h55ý 7554289730419

Vidim v tom design bmw rady 1.

0/−1
3.6.2016 9:22

R39u78d52i 24G56a69š74p23a32r 3379769309903

Tý jo, něco mezi mazdou a bmw, kde je moje krásná 156.....ach jo.

0/−1
2.6.2016 16:19

J45a65r47o92s58l68a45v 51M59í36k67a 8655621827490

Kdo neřídil AlfuV nepochopí. Jsou auta a pak je Alfa Romeo.VAlfu miluješ nebo nenávidíš. Přeji mnoho úspěchů. R^

+17/0
2.6.2016 14:25

P57e26t64r 28F61r91ý69d92e14k 7359921429883

Verim, ze tomu tak je. Prijde mi jen skoda, ze je tato nova Alfa tak hnusna.

0/−10
2.6.2016 14:52

O33t41a43k22a89r 23F94u13k48a 8951863811314

proč má ale ta kráska vepředu na masce tu ošklivou bradavici??8-o

0/0
2.6.2016 13:15

V81l12a20s85t61i72m30i27l 95H67e18j24n38ý 3303526611222

nádherný auto všechny alfy jsou pěkný jen nesměj být vyrobený v pondělí nebo v pátek a když se hraje v itálii fotbal;-D;-)

0/−6
2.6.2016 13:13

T98o25m78á22š 20P25a23j77e52r 6669799111609

Moje zkušenosti 156 => 159 (2x) => Giulia. Musím přiznat, že na z fotek se mi moc nelíbila, ale pak, když jsem ji viděl v pohybu, tak jsem uznal, že je to nádherný vůz. Už se těším. Jediná varianta pro mě je ta s červeným startovacím tlačítkem. Doufám, že to není jen v té variantě supersport.

+1/0
2.6.2016 13:10

O39t82a95k79a88r 58F16u52k61a 8721243921654

smůla, bud si budete muset přebarvit tlačítko nebo si koupit QFV

0/0
2.6.2016 13:17

T32o29m83á68š 69P43a90j48e79r 6179699211659

Já to tušil. JE to jisté? Někde jsem četl, že budou 3 úrovně výbav, ale na německých stránkách jsou jen dvě.

0/0
2.6.2016 13:18

O87t42a43k93a92r 29F66u65k84a 8221443481714

to nevím, vycházím jen z fotogalerie, kde jsou obě popisované "civilní" verze, které mají obě tlačítko černé a jsou to na první pohled jiné stupně výbavy, a pak je tam ostrá verze, která má jako jediná tlačítko červené. chtělo by to zajít na autosalon, tlačítko vyloupnout a pak si ho doma vyměnit ;-D

+1/0
2.6.2016 13:24

M46a18r59t36i11n85a 55L86e95v39á 6196818339

V době kdy vznikla AR 159, tak se lišila, věřím, že jízda bude zážitek, ale vzhledově mě neohromila.

0/0
2.6.2016 12:58

O87t61a79k32a22r 83F23u11k26a 8721573681534

vypadá skvěle, z profilu je sice pro mě přední část úplná BMW 3, ale jako celek moc hezké. z mého laického pohledu je to spíš možná taková ta hezká třešinka na konec, krásná labutí píseň, nebyla by to totiž první značka, která se před pádem snažila z posledních sil zaujmout, a ač se to povedlo, k záchraně to nestačí. auto krásné, BMW 3 jako největšího konkurenta neohrozí a prodeje budou spíš slabší. přeju alfě, ať se mýlím

+2/0
2.6.2016 12:41

J57a36r80o20s83l44a95v 33D34r41o21z78d 6303239340697

Ta přední část je dána podélně uloženým motorem za přední nápavou. BMW to má také tak, proto ta podobnost (dlouhá kapota, malý přední převis).

0/0
2.6.2016 14:30

V58á32c60l69a14v 66S85v43o71b37o31d47a 3541739590900

BMW 3 po faceliftu, ale je to pěkný

+1/−7
2.6.2016 12:28
Foto

D82a52n 58R74u75b22í94n 4223583979

AR je jedna z mála značek, která nepodlejhá nějakým tržním trendům. Jsou mi sympatický ty jejich benzínový motory. 1.4T se 170 koňma! Prostě ty jejich auta mají charakter, žádný koncernový přizdisráč...

+10/0
2.6.2016 11:23

K56a50r10e11l 97V59o52j52t93a 6221877638852

Hele tržní trende,taky proto jsou ale v krachu.

Apropo, koukni se kolik maji 1,4 u Audi, když jsme u těch přizdi-kakačů.;-D

A kde je méně, je to marketing.:-P

0/−1
2.6.2016 11:57

R71i92c18h82a61r95d 51P59ů73ž49a 9370369710488

to se dá přeložit, že AR umí vyrábět auta, která nikdo nechce...a je to tak dobře???

0/−4
2.6.2016 12:19

J57o57s62e19f 11Š71o57l26t84e41s 8724768770943

Tak ostrá verze vyjde přes 2 miliony. Ale jinak pěkný auto.

0/0
2.6.2016 11:08

O59n61d71ř36e95j 80Č64a65p91k59a 6971701983344

Cena v podstatě kopíruje trojkového bavoráka, M3 je na tom stejně.

0/0
2.6.2016 11:25

P16e22t73r 39D59v11o94ř88á83k 5204265159696

M3 je na tom s cenou hůř, pokud chcete karbonkeramické brzdy a vůbec plnou palbu.

0/0
2.6.2016 16:27

O85n61d45r15e83j 10M90a97r11e23c41e55k 3160828650965

Alfa se mi libí. S pár alfama jsem již jezdil a mám strašný problém pohodlně se do ní usadit bo se nevejdu chodidlama. Vel:49 - 50 prostě není na alfu :(

0/0
2.6.2016 11:08

O64t48a11k46a51r 13F21u12k23a 8751823161754

to není nejen na alfu, ale ani na běžný život twl 8-o

+2/0
2.6.2016 12:33

P50a55t31r36i93k 13Š30i86l75h96a78v11ý 6321925800270

Prosim vas lidi hlavne tady nediskutujte a bezte si ji objednat. Jinak se zachrana AR nekona ;-D;-D;-D

+11/0
2.6.2016 9:34

J32a75r45o96s33l45a18v 78D63r65o73z59d 6313399110937

Budu možná jeden uz prvních. :-) Ale až bude benzínový dvoulitr.

+2/0
2.6.2016 14:31

J25a56n 55K90o14n60v13a62l77i31n66k69a 5100241581325

Trochu trojkový BMW.... ale hezčí. Výkon bych u dvadvojky čekal trochu jinde, ale 450 Nm zaručuje dostatečný kopanec do zad. Určitě se najdou dementi, co by tam radši měli 1.2 triturbo. Není nad velký motor, který nejede na limitu výkonu. A komu by těch 132 KW bylo málo, může podstoupit chiptuning.

0/0
2.6.2016 9:23

J93i79ř46í 40S84c82h39w41a76c66h 8698294538976

samozřejmě, když už turbodýzl, tak jedině triturbo 1.2.....;-D

0/0
2.6.2016 17:44

J56a74n 13K62o54n76v11a75l65i28n23k66a 5750651751185

Napadá mě něco o potrefené huse.

0/0
3.6.2016 9:36

J63i14ř43í 79S78c83h98w25a20c85h 8248774348446

tebe prostě napadají jenom voloviny.... nejprve o "triturbu 1.2" a pak o "husách" ...:-P

0/0
5.6.2016 23:35

J40i59ř63í 30S56m63e16t55a47n57a 7555379602338

Koupil jsem si italskou sekačku na trávu, poměrně drahou, žádný plast, poctivý plech. Po 3 letech začala opadávat barva, v celých pásech. Jak by taky ne. Bylo to nastříkáno na holý plech, bez základu. No prostě Itálie. Od té doby se italským výrobkům vyhýbám. :-/Rv

+3/−16
2.6.2016 9:11

M72a19r26t63i33n 23F61i36l49i73p24c57z58y91k 3761391975763

Tak já mám 7 let zahradní traktor z Itálie a můžete se podívat, jak bezvadně stále vypada a k tomu stále bezvadně funguje.

+4/0
2.6.2016 9:45

J41i34ř67í 59S45m28e12t69a62n25a 7565869512288

Gratuluji, funguje to přesně tak, jak se Ital vyspí, třeba po fotbalu. Asi zrovna nehráli.;-D

+2/−6
2.6.2016 9:53

M60a35r16t93i31n 89F64i71l17i90p85c49z72y96k 3701381255483

Já myslím, že to funguje všude úplně stejně.

Nemám s Italskými výrobky nejmenší problém, měl jsem Itala 4 roky v garáži, na italských spotřebičích Ardo mi jede domácnost bez problémů 17 let ...

+2/0
2.6.2016 10:08

D79a24v12i91d 73J36i89n24d93r70a 6960154486964

Tak nevím, ale jezdím docela dlouho se starou 156 (2002) a s fiatem (2004), a když vidím proti kolegové 1,9TDi z 2008, tak jsou to oboje zlatá, nerezavějící auta, která jezdí a to mají najeto o X desítek tisíc km více. Jediné co, tak jim měním častěji olej - max po 12 000km. A jedné co, odešlo mi jen jednou palivové čerpadlo (značka? Bosch.......)

0/0
2.6.2016 13:23

J55a62n 31J51a97k54l 4484430157335

Já si jednou koupil italskou zmrzlinu a ta mrcha se mi na slunci rozpustila, už nechci nikdy nic italského...

+4/0
2.6.2016 13:57

M43a81r19e72k 31J40a40n46e76č75k72a 1487356863971

Z Alfy se stala spíše designová tuctovka, která sice neurazí, ale ani neohromí, na rozdíl od starších vozů této značky.

0/−12
2.6.2016 8:57

P26a78t37r29i66k 66Š68i92l40h85a50v54ý 6711825760140

Marku ja tedy nevim, sedel jste nekdy ve 156, 159, Giuletta nebo 4C?

+7/0
2.6.2016 9:28

B74o89h68u20m63i63l 67P82r62u34d30í38k 6754577296752

Nedej bože jel?

0/0
2.6.2016 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.