Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Alfa Romeo zachráněna. Italská sexbomba Giulia jezdí skvěle

Pět let se na ni čekalo, teď je záchrana italské značky tady. A v plné parádě, na ničem se nešetřilo. Hlavně ne na jízdních schopnostech. S novou Alfou Romeo Giulia jsme jeli jako první z Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D28a51v17i14d 27K26r20á13l93í72č48e27k 8689588429559

Jednoznačná inspirace v BMW řady 3.

0/0
5.6.2016 2:15

P52e84t18r 20Š47ů30n65a 3941244215793

To každopádně ;-D

+1/0
5.6.2016 18:42

V14á54c86l63a54v 98M57r89á82z 9381504276676

Nový model jezdí skvěle, Alfa je zachráněna. A do dvou let tady bude článek vysvětlující, proč to nevyšlo.

0/0
5.6.2016 2:05

P52e84t59r 88Š64ů32n40a 3301664845893

Jinak palubka to je fakt disignovka R^

+1/0
4.6.2016 14:29

M76a59r60t86i96n 85K22l88u15v46á16n58e16k 9192928273203

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Podívajte s aporiadne a na oboch autách je logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 370kW verzia a to sa nedá porovnať s tými 110/130kW. Navyše na fotkách majú tie autá dvojité výfuky a na videu 4ité. A zvuk 6válcu je počuť. Veci ako brzdiče a brzdy sú oveľa väčšie a disky vypadajú inak. Kuknite na poslednú fotku. Tam je 4lístok...

Podľa mňa je to podvod predvádzať 110kW aut a k tomu pustiť video so 137kW.

Takže miernite svoje nadšenie ktoré je založené (tak ako u mňa) na tom manipulatívnom videu.Správne by bolo k tomu pridať video so 110kW a zrazu by ste boli na opačnom konci zážitku. 110 by vypadala ničotne. Dostal Idnes za to aspoň dobre zaplatené? A čo my, necháme sa podvádzať?

Čo vy na to?

Ale aj tak to je krásne auto (fotky) so zaujímavými vlastnosťami.

Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a vkeď som sa rozhodoval a kúpil Octu RS, tak Alfa 156 mi neprišla tak atraktívna.

0/0
4.6.2016 8:59

P68e58t26r 11Š67ů49n66a 3611704755403

Nerozumím řeči tvého kmene.. a tím fakt nemyslím slovenčinu. A mimochodem, když jakákoli automobilka propaguje své auta, ukazuje snad tu nejnižší variantu?

0/0
4.6.2016 14:28

M91a80r58t47i69n 96K86l93u48v70á92n96e26k 9602228313463

Takže v článku sa píše:

Vyzkoušeli jsme obě naftové varianty 2.2 JTD: slabší se 110 kW a manuálním šestikvaltem i silnější 132 kW s .. Obří točivý moment turbodieselu 450 Nm ...a díky bleskově řadícímu automatu je jízda skvělým zážitkem.....A spotřeba? Nic strašného: 6,9 litru. Ale i slabší manuální verze jela moc hezky, svižně. ....A nafty spotřebovala ještě o půl litru méně.

Takže by som predpokladal že článok je o tom a video tiež.

To video je keď nič iné, tak zavádzajúce?

A až na úplnom konci je v POZNÁMKE (nepovažujem to za článok) spomenuté:

Nejdravější giulia se jmenuje tradičně Quadrifoglio Verde čili „zelený čtyřlístek“. .....šestiválcové biturbo 2,9 litru s výkonem 375 kW a brutálním točivým momentem 600 Nm

Rozumie môj biely brat Šo-Šůn?

0/0
4.6.2016 15:23

P36e53t79r 70Š14ů29n61a 3171674875193

Tak je pravda, že když už píšou že jako první s Giulií jeli, tak bych ocenil redakční video, ale u tohoto mě fakt ani nějak nenapadlo, že se jedná o jejich vlastní tvorbu.

0/0
4.6.2016 20:58

M19a92r34t36i19n 81K95l34u86v67á87n19e31k 9982788493743

Tak to nešnapadlo ani mna. Ale text hovori ze testovali X za rozumnu cenu a video ukazuje Y (ktore je neporovnatelne lepsie a drahsie)

0/0
5.6.2016 15:10

P61e10t50r 55Š28ů30n35a 3261944685863

Tak pak se ale úplně zbytečně rozčilujete, když to nenapadlo ani vás ;-)

0/0
5.6.2016 18:42

M60a95r39t12i18n 77K83l54u45v65á86n44e63k 9862438773473

GRRR!

0/0
5.6.2016 20:46

P44e58t71r 35Š78ů85n54a 3671474635903

Ale tak klíííd, na YT od vašeho Autožurnálu jsou skvělý videa a redaktor je unešenej i z dýzlu ;-)

0/0
6.6.2016 0:52

M72a97r19t24i22n 19K72l89u38v85á10n53e25k 9332148183743

Je to krásne auto.

To video mi je moc podozrivé. Buď je to neuveritelne parádne alebo manipulácia.

Pretože na videu majú obidve autá na boku logo 4lístku. A 4lístok je predsa tá nadupaná 300k verzia a nie 110kW...

Ze by niekto predvadza 100kW a ukazova 300?

Ako to vidíte vy?

Je to krásne auto. Vždy som po ňom pokukoval. Ale ja som potreboval velký kufor a ked som kupoval octaviu tak Alfa 156 moc neoslnila.

0/0
4.6.2016 8:44

J64a85n 67D84l51o87u81h46ý 7964619810199

Vidim v tom design bmw rady 1.

0/−1
3.6.2016 9:22

R83u43d70i 24G92a80š46p56a71r 3319549239523

Tý jo, něco mezi mazdou a bmw, kde je moje krásná 156.....ach jo.

0/−1
2.6.2016 16:19

J49a60r43o14s55l11a74v 77M79í12k60a 8945151317200

Kdo neřídil AlfuV nepochopí. Jsou auta a pak je Alfa Romeo.VAlfu miluješ nebo nenávidíš. Přeji mnoho úspěchů. R^

+17/0
2.6.2016 14:25

P37e76t25r 56F90r80ý53d52e38k 7399321529663

Verim, ze tomu tak je. Prijde mi jen skoda, ze je tato nova Alfa tak hnusna.

0/−10
2.6.2016 14:52

O61t12a42k40a53r 41F11u37k47a 8411503591164

proč má ale ta kráska vepředu na masce tu ošklivou bradavici??8-o

0/0
2.6.2016 13:15

V41l14a41s20t28i86m59i36l 29H94e16j96n31ý 3713946181152

nádherný auto všechny alfy jsou pěkný jen nesměj být vyrobený v pondělí nebo v pátek a když se hraje v itálii fotbal;-D;-)

0/−6
2.6.2016 13:13

T74o33m58á17š 25P76a68j30e50r 6739299811889

Moje zkušenosti 156 => 159 (2x) => Giulia. Musím přiznat, že na z fotek se mi moc nelíbila, ale pak, když jsem ji viděl v pohybu, tak jsem uznal, že je to nádherný vůz. Už se těším. Jediná varianta pro mě je ta s červeným startovacím tlačítkem. Doufám, že to není jen v té variantě supersport.

+1/0
2.6.2016 13:10

O45t73a96k84a48r 49F20u28k20a 8441913391424

smůla, bud si budete muset přebarvit tlačítko nebo si koupit QFV

0/0
2.6.2016 13:17

T17o36m42á31š 69P16a29j42e66r 6269119971269

Já to tušil. JE to jisté? Někde jsem četl, že budou 3 úrovně výbav, ale na německých stránkách jsou jen dvě.

0/0
2.6.2016 13:18

O36t71a89k76a23r 40F53u40k59a 8411103461334

to nevím, vycházím jen z fotogalerie, kde jsou obě popisované "civilní" verze, které mají obě tlačítko černé a jsou to na první pohled jiné stupně výbavy, a pak je tam ostrá verze, která má jako jediná tlačítko červené. chtělo by to zajít na autosalon, tlačítko vyloupnout a pak si ho doma vyměnit ;-D

+1/0
2.6.2016 13:24

M55a96r86t63i87n66a 76L82e69v42á 6866288139

V době kdy vznikla AR 159, tak se lišila, věřím, že jízda bude zážitek, ale vzhledově mě neohromila.

0/0
2.6.2016 12:58

O22t62a55k77a56r 94F85u31k22a 8471373421314

vypadá skvěle, z profilu je sice pro mě přední část úplná BMW 3, ale jako celek moc hezké. z mého laického pohledu je to spíš možná taková ta hezká třešinka na konec, krásná labutí píseň, nebyla by to totiž první značka, která se před pádem snažila z posledních sil zaujmout, a ač se to povedlo, k záchraně to nestačí. auto krásné, BMW 3 jako největšího konkurenta neohrozí a prodeje budou spíš slabší. přeju alfě, ať se mýlím

+2/0
2.6.2016 12:41

J60a85r11o57s93l41a84v 46D60r31o55z13d 6373449310427

Ta přední část je dána podélně uloženým motorem za přední nápavou. BMW to má také tak, proto ta podobnost (dlouhá kapota, malý přední převis).

0/0
2.6.2016 14:30

V66á39c12l58a19v 27S90v83o80b83o15d60a 3111429580580

BMW 3 po faceliftu, ale je to pěkný

+1/−7
2.6.2016 12:28
Foto

D30a66n 15R90u80b21í47n 4543433669

AR je jedna z mála značek, která nepodlejhá nějakým tržním trendům. Jsou mi sympatický ty jejich benzínový motory. 1.4T se 170 koňma! Prostě ty jejich auta mají charakter, žádný koncernový přizdisráč...

+10/0
2.6.2016 11:23

K61a40r10e73l 28V60o64j88t55a 6181357838212

Hele tržní trende,taky proto jsou ale v krachu.

Apropo, koukni se kolik maji 1,4 u Audi, když jsme u těch přizdi-kakačů.;-D

A kde je méně, je to marketing.:-P

0/−1
2.6.2016 11:57

R43i94c27h75a19r36d 33P45ů28ž72a 9950829700398

to se dá přeložit, že AR umí vyrábět auta, která nikdo nechce...a je to tak dobře???

0/−4
2.6.2016 12:19

J39o61s54e90f 57Š24o52l65t59e83s 8174658540953

Tak ostrá verze vyjde přes 2 miliony. Ale jinak pěkný auto.

0/0
2.6.2016 11:08

O22n85d50ř33e45j 54Č70a95p62k45a 6381271203314

Cena v podstatě kopíruje trojkového bavoráka, M3 je na tom stejně.

0/0
2.6.2016 11:25

P43e67t13r 90D57v30o34ř36á11k 5264765699686

M3 je na tom s cenou hůř, pokud chcete karbonkeramické brzdy a vůbec plnou palbu.

0/0
2.6.2016 16:27

O77n44d43r68e53j 81M36a33r41e31c72e47k 3260678430975

Alfa se mi libí. S pár alfama jsem již jezdil a mám strašný problém pohodlně se do ní usadit bo se nevejdu chodidlama. Vel:49 - 50 prostě není na alfu :(

0/0
2.6.2016 11:08

O19t62a39k14a31r 31F90u79k25a 8171333711844

to není nejen na alfu, ale ani na běžný život twl 8-o

+2/0
2.6.2016 12:33

P84a33t55r75i85k 92Š60i29l75h84a45v82ý 6961115460390

Prosim vas lidi hlavne tady nediskutujte a bezte si ji objednat. Jinak se zachrana AR nekona ;-D;-D;-D

+11/0
2.6.2016 9:34

J90a37r90o63s46l64a47v 55D53r62o52z45d 6573649470567

Budu možná jeden uz prvních. :-) Ale až bude benzínový dvoulitr.

+2/0
2.6.2016 14:31

J18a20n 47K47o16n65v32a48l86i27n59k54a 5470231811115

Trochu trojkový BMW.... ale hezčí. Výkon bych u dvadvojky čekal trochu jinde, ale 450 Nm zaručuje dostatečný kopanec do zad. Určitě se najdou dementi, co by tam radši měli 1.2 triturbo. Není nad velký motor, který nejede na limitu výkonu. A komu by těch 132 KW bylo málo, může podstoupit chiptuning.

0/0
2.6.2016 9:23

J88i18ř58í 58S85c52h43w23a34c98h 8238794688866

samozřejmě, když už turbodýzl, tak jedině triturbo 1.2.....;-D

0/0
2.6.2016 17:44

J83a89n 62K38o17n60v91a35l74i22n19k38a 5160131721755

Napadá mě něco o potrefené huse.

0/0
3.6.2016 9:36

J16i36ř89í 74S80c71h97w44a82c65h 8758344228176

tebe prostě napadají jenom voloviny.... nejprve o "triturbu 1.2" a pak o "husách" ...:-P

0/0
5.6.2016 23:35

J52i52ř79í 98S43m69e90t19a15n30a 7185629422468

Koupil jsem si italskou sekačku na trávu, poměrně drahou, žádný plast, poctivý plech. Po 3 letech začala opadávat barva, v celých pásech. Jak by taky ne. Bylo to nastříkáno na holý plech, bez základu. No prostě Itálie. Od té doby se italským výrobkům vyhýbám. :-/Rv

+3/−16
2.6.2016 9:11

M48a57r45t40i49n 58F92i86l88i93p15c22z91y28k 3551511835673

Tak já mám 7 let zahradní traktor z Itálie a můžete se podívat, jak bezvadně stále vypada a k tomu stále bezvadně funguje.

+4/0
2.6.2016 9:45

J22i67ř69í 66S58m16e69t13a83n95a 7315699652288

Gratuluji, funguje to přesně tak, jak se Ital vyspí, třeba po fotbalu. Asi zrovna nehráli.;-D

+2/−6
2.6.2016 9:53

M38a61r95t34i29n 45F83i63l23i65p62c85z92y30k 3761711635623

Já myslím, že to funguje všude úplně stejně.

Nemám s Italskými výrobky nejmenší problém, měl jsem Itala 4 roky v garáži, na italských spotřebičích Ardo mi jede domácnost bez problémů 17 let ...

+2/0
2.6.2016 10:08

D46a50v49i73d 75J80i98n39d69r46a 6730964646294

Tak nevím, ale jezdím docela dlouho se starou 156 (2002) a s fiatem (2004), a když vidím proti kolegové 1,9TDi z 2008, tak jsou to oboje zlatá, nerezavějící auta, která jezdí a to mají najeto o X desítek tisíc km více. Jediné co, tak jim měním častěji olej - max po 12 000km. A jedné co, odešlo mi jen jednou palivové čerpadlo (značka? Bosch.......)

0/0
2.6.2016 13:23

J37a86n 82J39a32k30l 4314470827585

Já si jednou koupil italskou zmrzlinu a ta mrcha se mi na slunci rozpustila, už nechci nikdy nic italského...

+4/0
2.6.2016 13:57

M54a14r14e72k 22J48a35n21e42č67k32a 1247776633841

Z Alfy se stala spíše designová tuctovka, která sice neurazí, ale ani neohromí, na rozdíl od starších vozů této značky.

0/−12
2.6.2016 8:57

P24a35t89r75i46k 88Š26i10l42h57a16v47ý 6471495420410

Marku ja tedy nevim, sedel jste nekdy ve 156, 159, Giuletta nebo 4C?

+7/0
2.6.2016 9:28

B97o67h90u29m71i75l 36P26r31u20d61í63k 6964957226182

Nedej bože jel?

0/0
2.6.2016 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.