Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A5 vypadá pořád stejně. Je to tak schválně

Nové Audi A5 dorazilo po dlouhých devíti letech. A je stejné jako předchůdce, ale jen navenek. Uvnitř je toto velké klasické kupé z Ingolstadtu úplně nové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L25u13k22á91š 53P87a54v62l15u52c45h 5285909899770

Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.

0/0
3.6.2016 21:31

J10i10ř38í 36S50c39h72w49a24c60h 8828354328896

ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....

0/0
3.6.2016 21:55

P33e67t79r 78Č41e91r32m63á26k 9778345929680

Tak nestačí, ale doba si žádá svoje. Zajimavější bude sledovat jak dopadne RS5 ;-)

+1/0
3.6.2016 22:23

J36a70k98u70b 45F70e61i69f85a16r 7239329816859

bezpochyby stejně jako nové RS4:-/

0/0
4.6.2016 9:33

P40e71t77r 91Č15e28r40m24á28k 9778475219580

No a jelikož to zatím není a jenom se spekuluje, tak tím spíš zajimavější to bude.

0/0
4.6.2016 14:23

J85a76k46u21b 58F26e45i13f22a52r 7619219896609

technika je už známá, 3.0 V6 biturbo, cca 490k.

http://www.autoexpress.co.uk/audi/rs4/92266/scorching-new-audi-rs4-avant-spied-set-to-get-v6-turbo

0/0
6.6.2016 14:44

J38a63k80u72b 65F18e20i45f32a54r 7109419866499

na papíře určitě. ve zvuku a životnosti rozhodně ne.

+1/0
4.6.2016 9:35

J95i56ř79í 92S96c59h13w83a19c69h 8128734648496

ne každej osmiválec je (byl) příkladem extrémní životnosti ;-)

+1/0
4.6.2016 20:26

P37e58t34r 40Č93e38r78m85á64k 9968745559490

4,2 zrovna jo, taky se udržela ve výrobě ve všech možných modifikacích 24let.

+3/0
4.6.2016 22:12

L40e24o66š 58N83a57v62r26á95t80i28l 9923110345795

koncernove zvasty... nulova invence

+1/−4
3.6.2016 21:11

O71n13d62ř43e54j 95S94ý94k74o11r92a 3218266705258

Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.

+1/−4
3.6.2016 20:03

P94e31t13r 62M18a77r55e45č25e80k 1903731429378

Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !

0/0
3.6.2016 20:33

P58e74t44r 77Č60e84r34m70á92k 9168305449290

Techniku to moc stejnou nemá, stojí to na MLB, což žádný z VW nemá, a tím pádem to má to jiný motory (např. vidlicové motory o kterých si MQB může nechat zdát), převodovky, plnohodnotný 4x4 atd...

0/0
3.6.2016 22:27

P70e82t82r 64Č51e98r35m65á32k 9708975719700

Tak wow efekt se skutečně nekoná, ale je pravda že u tak povedeného modelu by to možná byla i škoda. A Audi opravdu lepši VW není, jeden čas se děl pravý opak (tedy VW a dokonce i Škoda dostali techniku soudobých Audi) a velmi rychle se od toho upustilo a od té doby je rozdíl v technice vždy diametrální.

0/0
3.6.2016 22:31

C93y56r27i28l 73P14a30v62e47l51k27a 4766482208405

No, Mercedes to nikdy nebude.

0/−4
3.6.2016 16:20

J70i59ř20í 56P86e42l36n73á42ř 6965363316429

Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.

+3/0
3.6.2016 16:41

O12n92d52ř73e79j 87S23ý40k24o74r86a 3568406975188

To se ani snažit nemusí, AUDI nemá na to aby konkurovalo Mercedesu.

0/−2
3.6.2016 20:04

P45e40t46r 74M60a25r34e61č20e86k 1253821609308

;-D díky Bohu !

+1/0
3.6.2016 20:34

J52a85k75u76b 97F29e44i57f74a13r 7679319266399

a to je přesně důvod proč mám Audi a ne MB;-D

+1/0
4.6.2016 9:34

O45n44d68ř40e11j 37S65ý96k65o89r56a 3818866685908

Jaký je ten důvod?

0/0
4.6.2016 9:55

T62o91m72á40š 78L92u31d11v80í63k 1980877104812

Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.

0/0
3.6.2016 15:09

P70e70t91r 93M18a31r73e52č55e52k 1583911869888

Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ? :-)

0/0
3.6.2016 20:36

P19a85v50e47l 57Š88e83d49l74b57a85u59e52r 7228671592475

Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....

0/−3
3.6.2016 15:05

J38a76n 95H83a28v84r88d92a 3596684872496

Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.

+2/0
3.6.2016 19:03

M27i87l29a10n 44K22r70á76l 8573508521911

To jsem si ani nevšiml, já mám štěstí na bilkající autobusáky

0/0
13.6.2016 12:49

M86a31r26i45a31n 71K31a39r86a91b21a 4633191910352

Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.

+5/−2
3.6.2016 14:00

M66i65c58h63a39l 25H60a35c39k 9974396515

BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.

+2/−6
3.6.2016 13:41

T77o55m87á69š 79L36u53d90v41í63k 1710567384962

Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.

+5/−1
3.6.2016 15:19

P66e19t40r 94M18a46r34e29č44e19k 1913901879628

BMW můře být rádo že konečně opustilo ten "Banglovský" hnus a má konečně pěknou trojkovou i pětkovou řadu . A jejich interiéry konečně nejsou na zvracení :-). To Audi mělo vždy prvotřídní interiér i exteriér . GTéčka jsou ošklivé paskvily.

+3/−1
3.6.2016 20:29

O71n69d90ř16e33j 41S78ý61k41o13r50a 3828826475448

Sto lidi sto chutí, někomu se zase v té době nelíbili AUDIny vevnitř. A už jen kvůli tomu, že AUDI lépe vypadá, BMW se lépe řídí, bych bral BMW

0/0
4.6.2016 9:59

J35o11s86e17f 10Z28d93r25á98h12a31l 2140520351538

Ale grancoupe není GT!!

0/0
6.6.2016 7:00

M60a87r45e65k 37K69u93m79p50r14e64c86h57t 6989907668632

Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.

0/0
3.6.2016 13:26

L51u81k10á83š 90R13y80b61a53n 2748748164314

To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)

0/0
3.6.2016 13:40

J74i18ř15í 59P89e93l47n81á16ř 6655163166659

Koupit si Audi jako předohrab, navíc s tímhle srandamotorem si nezaslouží gratulaci... :-P

+3/−1
3.6.2016 16:39

P95e62t16r 67M10a20r63š50á11l53e52k 9765962414849

de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.

0/0
3.6.2016 13:25
Foto

M74a26r28t14i43n 82K53o22u48b92e41k 3769687148986

De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.

+1/0
3.6.2016 20:36

P92e27t83r 95M24a65r89š68á17l16e20k 9565332174609

Jistě, proporce jsou základ.

0/0
3.6.2016 22:13

A17l22e96x15a96n41d48r 87V12i32d23n18e92r 1287160787855

nice car

0/−1
3.6.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.