Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi A5 vypadá pořád stejně. Je to tak schválně

Nové Audi A5 dorazilo po dlouhých devíti letech. A je stejné jako předchůdce, ale jen navenek. Uvnitř je toto velké klasické kupé z Ingolstadtu úplně nové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L87u77k24á55š 23P82a37v13l48u85c86h 5205789819910

Vhled je v tomto pripade vedlejsi, podstatny je, ze nema atmosfericky osmivalec.

0/0
3.6.2016 21:31

J71i38ř39í 31S48c89h54w95a67c60h 8948364698926

ten benzínový turbo šestivál výkonově v pohodě atmo osmiválu stačí.... a ve městě s cca o třetinu menší spotřebou.....

0/0
3.6.2016 21:55

P55e17t75r 86Č76e43r30m10á54k 9588605519970

Tak nestačí, ale doba si žádá svoje. Zajimavější bude sledovat jak dopadne RS5 ;-)

+1/0
3.6.2016 22:23

J62a76k11u29b 28F67e26i98f93a75r 7739429326379

bezpochyby stejně jako nové RS4:-/

0/0
4.6.2016 9:33

P81e87t84r 29Č37e30r36m60á19k 9538895779360

No a jelikož to zatím není a jenom se spekuluje, tak tím spíš zajimavější to bude.

0/0
4.6.2016 14:23

J43a21k86u40b 68F71e87i35f76a98r 7449949426939

technika je už známá, 3.0 V6 biturbo, cca 490k.

http://www.autoexpress.co.uk/audi/rs4/92266/scorching-new-audi-rs4-avant-spied-set-to-get-v6-turbo

0/0
6.6.2016 14:44

J28a22k84u48b 15F87e58i11f72a34r 7319989426549

na papíře určitě. ve zvuku a životnosti rozhodně ne.

+1/0
4.6.2016 9:35

J72i97ř74í 84S16c80h84w40a32c87h 8478644328916

ne každej osmiválec je (byl) příkladem extrémní životnosti ;-)

+1/0
4.6.2016 20:26

P85e54t89r 10Č24e44r87m55á30k 9948875159110

4,2 zrovna jo, taky se udržela ve výrobě ve všech možných modifikacích 24let.

+3/0
4.6.2016 22:12

L22e22o53š 85N95a72v22r50á70t28i59l 9643190155795

koncernove zvasty... nulova invence

+1/−4
3.6.2016 21:11

O57n62d55ř29e42j 67S10ý58k89o42r53a 3218596835918

Že by mi z toho spadla pusa dokořán to opravdu ne, ani žádné wow se nekoná, pořád je tam něco co se mi na těch A5 nelíbí. A nemůžu si pomoct pořád se mi zdá že všechna AUDI jsou jen lepší Volkswageny.

+1/−4
3.6.2016 20:03

P72e72t93r 36M97a44r58e74č96e93k 1143421309458

Od konce devadesátých let , mělo Audi vždy pěkný vzhled a oproti jiným nádherné interiéry. Pokud jde o A5 je to prostě klasika . Široce rozkročené kupé s vyváženými proporcemi. Ale každému se líbit nemusí. Jistě techniku má společnou s VW ale rozhodně to není jinak oplechovaný Golf !

0/0
3.6.2016 20:33

P84e29t65r 81Č41e35r86m36á87k 9568215789670

Techniku to moc stejnou nemá, stojí to na MLB, což žádný z VW nemá, a tím pádem to má to jiný motory (např. vidlicové motory o kterých si MQB může nechat zdát), převodovky, plnohodnotný 4x4 atd...

0/0
3.6.2016 22:27

P41e36t22r 80Č48e76r75m90á60k 9298605399810

Tak wow efekt se skutečně nekoná, ale je pravda že u tak povedeného modelu by to možná byla i škoda. A Audi opravdu lepši VW není, jeden čas se děl pravý opak (tedy VW a dokonce i Škoda dostali techniku soudobých Audi) a velmi rychle se od toho upustilo a od té doby je rozdíl v technice vždy diametrální.

0/0
3.6.2016 22:31

C63y57r23i97l 96P81a79v91e17l10k27a 4346322948455

No, Mercedes to nikdy nebude.

0/−4
3.6.2016 16:20

J61i92ř35í 94P71e32l76n36á30ř 6275223806119

Takové ambice máš možná ty se svojí feldou na kterou sis nalepil hvězdu. Audi se o to nikdy nesnažilo.

+3/0
3.6.2016 16:41

O83n54d46ř11e33j 28S37ý88k54o17r63a 3138776505178

To se ani snažit nemusí, AUDI nemá na to aby konkurovalo Mercedesu.

0/−2
3.6.2016 20:04

P14e26t45r 85M82a49r95e88č96e82k 1133611469458

;-D díky Bohu !

+1/0
3.6.2016 20:34

J42a96k23u36b 42F89e83i81f88a45r 7779879806589

a to je přesně důvod proč mám Audi a ne MB;-D

+1/0
4.6.2016 9:34

O25n83d86ř67e16j 41S49ý46k76o26r91a 3138106515848

Jaký je ten důvod?

0/0
4.6.2016 9:55

T64o87m85á40š 75L27u74d72v29í95k 1610717354382

Čtyřdvéřová verze vypadá od dost líp. Vypadá to takové nevyvážené.

0/0
3.6.2016 15:09

P63e37t67r 65M18a30r90e51č63e25k 1683281499928

Pokud vyváženost podle vás znamená více dveří . proč ne ? Co takhle šestidveřák ? Nebyl by ještě vyváženější ? :-)

0/0
3.6.2016 20:36

P22a84v57e34l 94Š95e58d68l59b23a17u39e28r 7328251412765

Fungují tomu blinkry a tachometr? Koncernová auta obecně mají tyto díly celkem často pokažené, přece to jejich časté nepoužívání nebude způsobeno arogancí některých uživatelů, ale spíše poruchami.... Nebo je to jinak? ;-) I z toho důvodu je to pro mě velice nesympatická značka i koncern, buď je to fakt pořád pokažené, nebo nějak neergonomicky umístěné, nebo to možná často (pozor, píšu "často," nikoliv "vždy") přitahuje sebestředné a bezohledné typy lidí. Je fajn, že máme možnost výběru a lepší možnosti, hurá :-). A není to závist, to opravdu ne, není co závidět. Jen je občas třeba zapnout vnitřní okruh vzduchu v kabině....

0/−3
3.6.2016 15:05

J76a21n 77H21a17v70r21d58a 3876694952686

Blinkry nepoužívá kdekdo. Nejvíce však autobusáci.

+2/0
3.6.2016 19:03

M45i46l62a42n 26K48r33á10l 8133128751251

To jsem si ani nevšiml, já mám štěstí na bilkající autobusáky

0/0
13.6.2016 12:49

M56a97r48i42a92n 88K23a73r51a46b57a 4213781810632

Nikdy mi A5 neprišla ako super voz. Vždy bola nudná, aj s 3-dverovým prevedením. Napriek snahe písať o inováciách, príde mi, že Audi a celý VW má problém s designom, a len faceliftuje a upravuje vozy tak, že je pomaly jedo či je to VW, Škoda, Audi... Jedoducho starý matadori designu odišli a teraz to lepia ako sa dá. Za mňa síce nadčasové ale bezemočné auto, aké si pomýlite s čímkoľvek z koncernu.

+5/−2
3.6.2016 14:00

M95i86c38h36a59l 21H16a27c95k 9684156285

BMW 4 GranCoupe je hezčí zvenku i zevnitř. A má lepší motory. Tohle se Audi nepovedlo.

+2/−6
3.6.2016 13:41

T29o22m64á61š 30L23u39d78v24í80k 1970847454332

Zevnitř lépe nevypadá. Lepší motory? Ještě řekněte že xdrive je lepší než quattro a máte to komplet.

+5/−1
3.6.2016 15:19

P48e57t66r 64M98a45r39e19č96e49k 1903951589288

BMW můře být rádo že konečně opustilo ten "Banglovský" hnus a má konečně pěknou trojkovou i pětkovou řadu . A jejich interiéry konečně nejsou na zvracení :-). To Audi mělo vždy prvotřídní interiér i exteriér . GTéčka jsou ošklivé paskvily.

+3/−1
3.6.2016 20:29

O87n91d29ř22e79j 33S60ý53k37o16r77a 3968966835788

Sto lidi sto chutí, někomu se zase v té době nelíbili AUDIny vevnitř. A už jen kvůli tomu, že AUDI lépe vypadá, BMW se lépe řídí, bych bral BMW

0/0
4.6.2016 9:59

J59o63s89e78f 92Z56d16r80á66h58a18l 2780370261168

Ale grancoupe není GT!!

0/0
6.6.2016 7:00

M43a42r31e19k 65K43u57m46p40r18e26c69h60t 6689807308842

Mám A5ku skoro 2 roky, benzinový dvoulitr TFSI, předohrab, 170kW, je to úžasné auto, hlavně pro řidiče :-). Udivuje mě, že si ji u nás koupilo tak málo lidí, vidím jich na cestách celkem dost.

0/0
3.6.2016 13:26

L74u29k28á55š 44R88y76b61a38n 2828508844624

To je po chipu? Pokud se nepletu, tak dvoulitr ma 155 kW. Jinak uzasny auto a gratuluji k vyberu ;)

0/0
3.6.2016 13:40

J26i27ř21í 16P96e22l62n49á46ř 6475513476299

Koupit si Audi jako předohrab, navíc s tímhle srandamotorem si nezaslouží gratulaci... :-P

+3/−1
3.6.2016 16:39

P27e33t74r 85M95a90r39š89á32l92e37k 9395802134479

de Silva spolu s Giugarem jsou géniové autodesignu. Ne náhodou je chtěl mít VW pod jednou střechou.

0/0
3.6.2016 13:25
Foto

M67a80r79t40i28n 29K11o28u56b96e29k 3439827428376

De Silva totiž zvládal to, co spousta jeho kolegů ne - ty auta jsou dokonale proporčně vyvážený (což je něco, co mi chybí třeba u škodovek nebo A4 před jeho příchodemdo koncernu). Já jezdim Alfou 166, což je podle mě taky jedno z jeho mistrovských děl.

+1/0
3.6.2016 20:36

P98e10t32r 68M12a80r70š97á92l27e90k 9355862464179

Jistě, proporce jsou základ.

0/0
3.6.2016 22:13

A68l38e41x81a18n28d27r 50V28i72d30n13e41r 1137620637395

nice car

0/−1
3.6.2016 12:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.