Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkusili jsme octavii s tříválcem 1,0. Ostudu nedělá, má hlas wartburgu

Nejdůležitější model Škody dostává pod kapotu poprvé v historii tříválcový motor. V Česku si ji objednalo kolem dvou set zákazníků. Ostudu s ní rozhodně neudělají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L71u78k95á62š 65S34k42o89p59a23l 9706788355621

Strašný auto, strašný motor .. mně to jde k sobě ...

+1/0
23.6.2016 19:35

J54i45ř76í 37S55c97h39w18a41c48h 8478644718356

kecy, strašný kecy....

0/0
23.6.2016 22:57

M10a97r56t50i64n 57D97i48v62i21š 3195977153469

Dle neoficialniho infa z konstrukcni kancelare Skodovky je motor konstruovan na 160 tis. km. Good luck vsem majitelum

0/0
23.6.2016 17:26

J22i88ř67í 25S97c85h89w13a49c18h 8548114368406

takže asi něco jako taková minimální trvanlivost?

Ta ale většinou neznamená, že při 160 001 bude auto po smrti. Stejně jako máslo uložené v mrazáku s datem 1.1.2016 se 2.1.2016 nezkazí. Ale pokud půl roku před tím ho někdo nechá ležet týden na sluníčku, zkazí se nezávisle na těch číslech na obalu. S autem je to podobně (doufám, že ho do mrazáku nikdo dávat nebude ;-)),

0/0
25.6.2016 21:54

Z40d58e97n92ě98k 42M90a12c72h 2155308371

Ježiši to je keců zase v diskusi.

0/0
23.6.2016 10:51

Z24d91e33n66ě39k 49M61á26č29a72l32a 1493785809310

Tak to je sila. Ja se svym 2 litrem benzinem v Mazde6 jezdim za 7 litru a tahle hruza za 9.

0/0
17.6.2016 7:18

J60i89ř12í 48S38c27h66w89a63c27h 8208654248446

tak pokud na to budeš šlapat jako ti novináři tak za 7 litrů tvá Mazda ani žádný jiný benzínový dvoulitr rozhodně nepojede. ;-)

0/0
17.6.2016 22:35

M48a83r47e87k 83H92r66a46d19i67l 3922837172662

Tak v rámci ekologie, bych ještě čtyřtaktní motor upravil na šestitaktní, jak to navrhoval Jára Cimrman (sání, komprese, výbuch, výfuk, mazání, odpočinek). Méně spalování přece znamená méně emisí.

+1/0
16.6.2016 11:12

D17u18š29a22n 76M80a11č10e33k 6760122694336

komunisti chtěli poroučet větru, dešti, tito novodobí chtějí měnit fyzykální zákony, rychlovarná konvice na 500W , kombík s půllitrovým objemem ...

0/0
15.6.2016 16:22

M38i16l55a73n 35H26a77v44í35ř 4449654845

Pane Schwach, můžete mi prosím říci kolik vám VW(Škoda) platí aby jste tu už týden neúnavně do roztrhání těla obhajoval tehle super motor? Vdyť to není normální už týden obhajovat něco co obhájit nejde ;-D

+1/−1
15.6.2016 12:22

J24i83ř50í 31S18c64h30w60a59c81h 8448154428836

já ten motor neobhajuji, ja jen vyvracím ty blbosti, co se tu od místních expertů objevují. Je jich bohužel hodně, proto je tu hodně i mých příspěvků. Pokud by se ty nesmysly neobjevovali.

Kde třeba nemám tu neobhajitelnou pravdu?

0/0
15.6.2016 12:37

M23i43l24a17n 44H27a59v64í60ř 4899454425

tento motor vznikl proč?

0/0
15.6.2016 13:27

J75i15ř72í 40S72c52h44w96a92c40h 8788914688556

nejspíše proto, aby vznikl motor ještě úspornější (při velmi lehkém zatíženi dle NEDC), než je 1.2TSI

0/0
15.6.2016 13:34

M51i20l51a92n 10H23a88v22í82ř 4629374905

ne, vznikl proto aby se škodovka vešla s flotilovým průměrem do nějaký emisní tabulky v Bruselu. Kvůli spotřebě určitě ne - viz. článek. A už vůbec ne kvůli poptávce na trhu.

Z naprosto stejnýho důvodu vznikají auta jako Aston Martin Cygnet - aby se snížil flotilový emisní průměr a Brusel neprudil a nedával pokuty.

A než se začnete ohánět 0,6l japonci tak ty auta mají smysl - jsou velmi malá (do města), mají malé motory (do města) a podle toho mají výkon a rychlost (do města). Octavia V3 smysl žádný nedává.

+4/0
15.6.2016 13:49

M26i15l29a63n 93H14a88v41í58ř 4579294855

http://www.autohit.cz/novinky/129298-proc-se-prodavaji-auta-ktera-nikdo-nechce-duvodem-jsou-nerealne-cile-emisi-co2

+1/0
15.6.2016 13:56

M38i98l17a49n 53H43a51v55í60ř 4919174185

v podstatě máte pravdu, úspornější v laboratoři, ale v reálu nikoliv. Tudíž je to jen o tom aby z labky vylezly ty správný výsledky a oblbnul se s nima Brusel. Tudíž tento motor není pro lidi, ale pro ouřadu, tudíž naprosto k ničemu.

+1/0
15.6.2016 14:04

J70i59ř76í 56S30c92h52w44a48c55h 8478244438976

a co s tím jako zrovna já mám dělat? ;-)

0/0
15.6.2016 14:44

M35i89l59a19n 97H31a33v22í92ř 4929724455

vy nic, jen ho přestantě vychvalovat když je k ničemu ;-)

0/0
15.6.2016 14:50

J77i40ř17í 75S97c19h95w57a14c26h 8578684478166

většinou se vyjadřuji k mechanickým parametrům, ty s nějakou legislativou nemají nic společného. V tomto smyslu je tvrzení "motor k ničemu" taky nesmysl.

0/0
15.6.2016 14:56

M22i79l40a90n 84H73a50v28í53ř 4919454625

dobrá, pro Vás tedy motor bez reálného užitku = k ničemu.

0/0
15.6.2016 15:40

J70i82ř95í 76S66c13h20w51a61c44h 8688504468506

ale právě že ten "reálný užitek" tu je!

To auto (i naložené) s ním pojede celkem obstojně jako s každým jiným motorem co má v maximu 115 koní. A pokud konstruktéři vše správně nadimenzovali tak klidně může vydržet to, co jiné malé motory s obdobným výkonem. A že nemá "správný zvuk čtyřválce"? Koho to v odhlučněné kabině při puštěném rádiu zajímá?

0/0
15.6.2016 15:53

J65i38ř81í 76S31c21h13w84a50c92h 8308184288326

a většinou bude opravdu jezdit pod 7 litrů!

0/0
15.6.2016 15:55

I27v34o 48J71a23n37á35č10e79k 8473223471262

Kam nás zavedli ekoteroristi...

+2/0
15.6.2016 11:21

M85a71r53t39i92n 50H28o44f68f51m32a79n42n 2765291896746

ty kokos, 9-10 litrov mi žere 3-litrový V6 v dvoj tonovom S-ku 4-matic v režime automatickej prevodovky: Sport a to ho vôbec nešetrím. Asi som blbý ale tejto downsizing politike vôbec nerozumiem... Chápal by som ešte použitie malých motorov s extrémne malou spotrebou pre extrémne ľahké, resp. malé autá napr. do mesta (akože ECO), ale fyziku neoštíš... toto dávať do Octavie ?

0/0
15.6.2016 10:31

V68í47t 80B92r27z23o72b54o23h21a49t84ý 7900682383141

Ta Octavia pokud ji nebudete točit tak jak ve videu Vám při klidné jízdě pojede se spotřebou 5 litrů. Dosáhnete stejné spotřeby i u toho Vašeho 3 liltrového motoru? On si asi auto s litrovým motorem nikdo nekoupí na závodění.

0/0
15.6.2016 10:36

J35i40ř41í 21S10c79h88w82a63c74h 8118684388466

zase jeden zbloudilý sazometčík.....a nesmyslné srovnávání dýzlu s benzínem

0/0
15.6.2016 13:38

R17o45l35a21n98d41o 53A97r71i97a97s 7268809117420

emisní norma Euro6.... to je jediný důvod, proč se podobné zdechliny vyrábí, výrobci prostě nemají volbu... Podotýkám, že do Eura 6 se nevejdou nejmodernější silnější motory od takového výrobce jako je Subaru, asi to bude tím, že Japonsko má "špatné emisní normy"....

+1/0
14.6.2016 21:08

J98i22ř27í 53S11c44h18w88a93c78h 8638274278266

115 koní je zdechlina?

V Japonsku mají svoje emisní normy, díky nim vyrábí (či vyrábělo) Subaru (a ostatní výrobci) "zdechliny" s šestidecovým motorem a cca polovičním výkonem. ;-)

0/0
15.6.2016 0:05

T54o43m18á15š 75V23a73l90d37e84r 7153620419

Ale do jakých autíček 0,6l také montují. Limit 0,6l je daňová hranice. Něco jako dříve u nás 1325ccm.Kvůli Favoritu a Felicii. Dnes je to už jiné. Když se řekne A, zkuste dodat B a být objektivní. Rozměrově a váhově jsou tyto autíčka hluboce pod etalonem Octavie.

0/0
15.6.2016 5:00

J55i40ř41í 45S23c35h81w27a63c89h 8208154868686

v naprosté většině mají ti malí japončíci horší poměr hmotnost/výkon než tato Octavia.

0/0
15.6.2016 12:51

D69u15š70a88n 59M31a45t84o82u34š80e16k 7653710170745

115 koní je maximální výkon který se vám v reálu téměř nepodaří docílit,pochybuji že budete mrskat na 7 000 otáček

To je jako tabulková spotřeba,jen aby to yvpadalo...

Ano je to zdechlina už podle zvuku,zbává už jen pomocný parní stroj-ale jen na dřevěnou štěpku....

0/0
15.6.2016 9:28

J60i53ř53í 50S70c43h32w39a32c49h 8748124558366

ano 115 koní je maximum ale nikoliv v 7000 otáčkách ale již v 5000!

To je poněkud rozdíl, že.

Ve 2000, 3000 i 4000 otáčkách tento litřík dává cca stejné množství koníků jako 2.0 atmosféra 145k od Mazdy. Je ta dvoulitrová Mazda "zdechlina"? Pokud ano, tak potom je "zdechlina" i tento litřík.;-D

0/0
15.6.2016 12:47

T17o31m57á79š 34V72a90l39d40e22r 7673560219

Wartburg bylo bytelné vozidlo a přesto mě nikdy nepřesvědčil, abych jej řídil. Totéž tento motor u Octavie. Proboha snad se nenajdou pitomci co to koupí. Nejlepší by bylo, aby se přestal prodávat. Udělejte konečně motory klasické, atmosferické na plyn do 2,0l a hned máte minimum škodlivin. Vždyť to ani neumíte zkonstruovat pořádně a máte neustále nějaké problémy s motory TSI, FSI a převodovkami DSG VW . Životnost tristní, neumětelové z VW. a přitom dříve 1,6l, 1,8T, 2,3l 2,8l skvělé motory. A pak musíte podvádět zákazníky.

+1/0
14.6.2016 20:44

J28a84n 80L27á77n76i18k 7951794541460

jako firemní auto do města na dva roky a pak pryč to není špatná volba a takových zákazníků má škodovka hodně, jako soukromé auto do rodiny k ničemu, velká spotřeba, nedostatečná výkonová rezerva a hlavně jako 5ti letou ojetinu to koupí jenom blázen, takže docela drahé auto, když do pěti let musíte rozpočítat celou kupní cenu.

0/0
14.6.2016 15:54

J75a25n 86N69o51v58á76k 7590935906436

Hezky se suneme do malejch motorů. Za chvíli to bude MB-AMG nebo BMW - M5 podélně uloženej přeplňovanej hexaturbo půlitrovej šestiválec. ;-D;-D;-D Servis motoru se bude řešit rovnou výměnou.

0/0
13.6.2016 22:38

D65a57n65i55e89l 90T30s55c41h20e77r14n61a15y 2485752489192

No jestli to bude takovel paskvil zrout jako 1,2 HTP, ve Fabii, tak dekuji pekne nemam zajem.

0/0
13.6.2016 21:22

J37i45ř71í 29S77c30h55w79a10c64h 8748554268496

ne, nebude....;-)

0/0
13.6.2016 23:39

T56o71m45á26š 42V96a96l88d21e70r 7483960709

Jak to víte? Jen tak pro zajímavost. :-)

0/0
15.6.2016 5:10

J63i81ř30í 75S20c66h32w58a28c24h 8868364208746

1.0 EB ve Focusu: hodně lidí s ním jezdí za 6.5 a méně, samozřejmě jsou i takový co jezdí za víc. U 1.0TSI to bude podobné. Ten motor s 1.2 HTP nemá nic společného (kromě počtu válců).

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&constyear_s=2014&constyear_e=2016&power_s=125&power_e=125&powerunit=2

Zajímavost: tu novinářskou spotřebu 9 a více tam mají 2 ze 146 uživatelů, spotřebu 6,5 a méně cca 70 uživatelů. ;-)

0/0
15.6.2016 13:06

R55i10c25h70a30r41d 25T87o16m77e51č30e25k 7736335316171

Úplný wartburg, 3 válce, spotřeba 9 litrů. Nebo žral warťas méně?

0/0
13.6.2016 19:32

J65i72ř58í 34S54c17h32w67a31c42h 8848184168666

wartburg by se při podobné novinářském testu nedostal pod 12 ;-)

+1/0
13.6.2016 19:54

D18a70n43i21e55l 77T75s39c48h93e24r96n68a46y 2175832939912

kdyz byl serizenej, umela se vyuzivat volnobezka a necpalo se do toho M2T, ale nejakej slusnej olej a ne v pomeru 1:33 ale 1:60 - 70, tak se snim clovek snadno dostal pod 6, rozstelovanej nalozenej a s pakem ridicem bral i 17 a nebylo za nim videt

0/−1
13.6.2016 21:18

T79o69m47á26š 63K80a47p76l57a48n 8863559163803

těžko srovnávat spotřebu s autem, které váží trojnásobek díky větší pasivní i aktivní ochraně pasažérů atd. Takovéle auto by motol warťase rozpohyboval tak za 25 litrů

0/0
14.6.2016 12:08

J49i69ř79í 85S14c28h55w54a76c27h 8778444368856

tak s tím "trojnásobkem váhy" jsi to poněkud přehnal. Warťas s řidičem vážil asi tunu, octa s řidičem cca 1300, takže rozdíl v hmotnosti je jak v prázdném tak v naloženém stavu cca 30% nikoliv trojnásobek. ;-)

+1/0
14.6.2016 16:09

J69a25n 82D36l50o15u47h68ý 8506530893940

Kdo to dá pryč za 4 roky a najede max. 100k, tak jo. Jinak bych tomu nevěřil.

+1/0
13.6.2016 13:40

M43a97r38t88i82n 41K22o74z37á87k 4594130659487

Na druhou stranu je takových lidí až překvapivě hodně. I když je pravda, že nevím, jestli to jsou zrovna potenciální uživatelé octavií.

0/0
13.6.2016 16:16

K46a12r52e68l 81J37a94n77k60ů 1734226467504

Ja si pockam na pulvalec se sesti dpf filtry a osmi katalyzatory R^

0/0
13.6.2016 11:28

J67i22ř98í 26S89c90h69w29a27c65h 8938854658686

a kdy tipuješ, že se asi tak dočkáš?

+1/0
13.6.2016 15:27

V98á96c20l22a26v 87V14a12c94h 6987671260936

To je hnus.:-/

0/0
13.6.2016 8:54

J27i81ř33í 26S52c41h72w98a75c21h 8978674428456

stojíš před zrcadlem?;-)

0/0
13.6.2016 20:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.