Diskuze
Bolí vás po nehodě hlava nebo záda? Opěrkový syndrom je skrytá hrozba
Děkujeme za pochopení.
J12i87ř60í 10S96c77h88w92a80c22h
Tak pokud je ten "vipleš" způsobený nárazem zezadu, tak nemůže být jeho příčinou "náhlý pohyb hlavy vpřed a poté vzad" To by se snad mohlo týkat maximálně toho řidiče vzadu co nedobrzdil....
D38a34n27i44e54l 63T91s41c18h32e66r28n57a55y
naraz zezadu jsem zazil, jdete dozadu dopredu a opet dozadu
F28r92a74n90t45i48š42e74k 96M38a53t56ě76j27č31e15k
Taky nevím co je mišmaš.
T57o53m65á50š 67K65u32c37h50a25ř
Nedozvěděl jsem se z článku, jakým mechanismem souvisí poranění krční páteře s poruchou rovnovážného ústrojí.
P87e69t98r15a 31K28o88v91á52ř47o25v20á
Já měla whiplash pár dní po nárazu jiného auta zezadu do mého. Poruchy vidění, brnění, točení hlavy. V následujících týdnech se to občas vracelo, zejména za volantem. Doktorka to zjevně neznala, tak jsem po několika vyšetřeních dostala coby "úzkostný hypochonr s panickými atakami" doporučení k psychologovi. Až po 15ti letech jsem se o dozvěděla o opěrkovém syndromu a pochopila, co se mi to tenkrát dělo.
P49a30v45e11l 38J36e35ř98á31b88e56k
Možná, že by bylo pro tuto nemoc najít český název.
Ale kdo má to štěstí, že se s ní již potkal, tak ví, že to žádná sranda není.
Osobně jsem se motal jako po pořádné opici, žaludek na vodě, hlavou jsem nemohl rychleji pohnout.
jeden lékař to tipl na změnu počasí, obvoďák naštěstí na krční páteř. Takže začal kolotoč vyšetření, kde stejně nic moc nenašli. Ale dostal jsem se do ruky šikovné paní z rehabilitace a ta mě naučila nějaké základní cviky na krční páteř.
Jestli to bylo po bouračce (asi dva roky po ní) nebo po různých pádech a ne z malé výšky, těžko mohu říci. Ta časová prodleva mezi nárazem a objevením příčin je velká Faktem ale je, že na jedné straně jsme se naučil krční páteř protahovat a tím obtíže zmírnit, ale taky, že drobné otřesy hlavy třeba při delší jízdě po některé z našich dálnic mi dobře nedělají. Ale je potřeba se s tím naučit žít a když se dělá zle, všude jsou parkoviště pro zastavení a odpočinek.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej rodinného domu 142 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 975 000 Kč