- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, tak takhle nějak by měla vypadat motorka. Skoro bych se přimlouval za remake s přidáním té nezbytně nejnutnější elektroniky - ale žádný computer s přehršlí zbytečných funkcí. A s možností je všechny, nebo jednotlivě vypnout. Jen bych nebazíroval na té Kawa-zelené: nabídl bych i pár jiných základních barev.
To je. Ale není to srovnání trochu zavádějící, když se se jedná minimálně o rodiče (ne-li prarodiče) a vnuka?
Kámoš jí má, v perfektním stavu a je to fakt pecka. Zvuk naprosto úžasný, obzvlášť v tunelu, když jede vedle mě :) V partě je sice nejslabší a nejmenší, ale je fakt nádherná
k nám do buchláků jezdil kluk z brna. měl překopanou ZRX, motor byl myslím z ninji 12, přední vidle USD z 636 a navrch ten úžasný laďák od muzzy. vždycky jsem nad ním slintal, opravdu nádherná a povedená motorka
Karburátory sú ovládané podtlakom, žiadny kohoutek netreba otáčať. Keby zlyhala aj membrána podtlaku, obsah nádrže nevytečie pod motorku, ale do motora. Číslo 13000 na otáčkomeri nie je žiadna kozmická hodnota, tento údaj má každý štvorvalcový motocyklový motor. "Kozmickou hodnotou" by sa mohol nazvať údaj na otáčkomeri štvorvalcovej Hondy CB 250, tam je to 20 000. Kontrolku dobíjania som na japonskej motorke nikdy nevidel. Pod sedadlom je veľa miesta, pretože motorka nemá airbox....
Taky mě to trochu v článku zarazilo, ale tento motocykl neznám a je to retro, tak jsme mysle, že to je možné. Mám XJR 1300 (r.v.06), asi hodně podobné. Otáčkoměr také 13.000, podtalový ventil v nádrži též. O vytečení benzínu pod moto - možná, po přeplnění motoru asi jo.
Pěkná Kawa ale nejhezčí je stejně Hornet a nad toho není..............
Kdyz jsem videl tu foto tak mi napadlo ze by snad Kawasaki ozivili tenhle uplne klasicky roadster. Skoda ze to nedelaji - byla to uzasna moto jak 1100ccm tak pozdeji posledni edice 1200.